Beauty Street outfits are repeatedly praised for their appearance and comfort, with many noting elegant cuts, professional presentation, and outfits that feel suitable for aesthetics and well-being settings. Customers highlight fast, reliable delivery and secure packaging, with multiple mentions of on-time arrivals and sturdy packaging. The store’s customer service and product consistency are emphasized through impeccable quality, durable fabrics, easy care (ironing-free fabrics), and outfits that maintain shape and color after repeated use. Overall, shoppers express high satisfaction with fit, material quality, and the value of the clothing, often returning for additional orders and recommending the brand.
Hello, Your return request has been taken into account, an email has been sent to you by our customer service. As soon as we receive your items, we will process your request. Sincerely, Beauty Street customer service
M
Marine R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 23/10/2023
A little disappointed, size really small, it looks much longer on the picture, too bad.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, we provide a size chart on our product sheets to help you choose the right size. If the size does not suit you, please return the item to us for a size or model exchange. Our customer service is at your disposal to answer all your questions and help you make your choice by chat on the website or by phone 01 42 27 57 73. Sincerely, The Beauty Street team
L
Laurence D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/10/2023
Very satisfied with fast delivery
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
S
Sophie D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/10/2023
Professional outfit of very good quality and very comfortable. Order received promptly. Very satisfied with the Bali kimono and matching pants, the size is perfect and the Taupe color is very beautiful and natural; I will renew an order soon.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
F
Frédéric N.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 07/10/2023
I'm very satisfied with the ease of ordering, the empathy of the staff and the quality of the products.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
E
Emanuela B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/09/2023
Prodotti di qualità e bei modelli
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Ciao, Siamo lieti di leggere che sei soddisfatta delle uniformi Beauty Street, ti ringraziamo per la tua testimonianza! Il team di Beauty Street
F
Filomena L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/09/2023
Great service!
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Audrey C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 16/09/2023
Quality products. Responsive order processing and shipping.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
J
Julie T.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/09/2023
Order arrived on time. Easy to return and new items sent quickly. Savannah tunic ordered very well, but I wish there were pants with a higher waist and wider cut.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We thank you for your comment and invite you to take a look at our Paper pants, which may be just what you're looking for: https://www.beautystreet.fr/pantalons-femmes/1476-27378-pantalon-paper-noir.html#/93-couleur-noir/104-famille_couleurs-noir/118-taille_femme-s36 The Beauty Street team
D
Delphine S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/08/2023
I am very happy with my order. The tunics are quality.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
M
Muriel D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/08/2023
Poor quality
Translated reviews
S
Sasu Daniel Menguy S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/08/2023
Always very good quality products, fast and careful delivery. I highly recommend beautystreet.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
E
Elodie P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 26/08/2023
Very good experience with this company. I made a mistake in my shoe size and I had to deal with a very nice person who then changed my order. I recommend the shoes I ordered, they're great!
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with your order and we thank you for your comment! The Beauty Street team
F
Flavie P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 09/08/2023
Good quality, flowing blouse that doesn't move in the wash. Sizes well according to the size guide chart.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
N
Nathalie P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 04/08/2023
Very nice blouse, well fitted, classy, and fast delivery. Thank you
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
S
Severine N.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/07/2023
Item arrived on time and of very good quality.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
G
Giada S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/07/2023
I am very disappointed, I bought this aesthetic blouse kimono just because it said it was recycled green! And finally I received no label that confirms it is recycled, it is polyester (not recycled) no trace that it is really ecological. So it's misleading advertising and at an exorbitant price for a blouse made in Turkey, so it's not very good for the carbon footprint of the planet, given that it comes from Turkey!
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, Thank you for taking the time to reply to our review request. You have submitted a review concerning a product in the global brand review, so we cannot give you a precise answer as the product is not identified. However, we can tell you that our products are not made in Turkey but in Portugal, Romania, Poland or Tunisia, in order to use the shortest possible circuits. 90% of our fabrics are made in France, the rest in Germany or Portugal. We will answer more precisely about the composition in the product review. The Beauty Street team
V
Valeria D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 24/07/2023
Veloci e capo perfetto
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/07/2023
I had the same experience with sunset, so I tried another model, but it's worse... Supposedly a luxury brand. I'm disappointed...
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Thank you for taking the time to respond to our request for a review. We are sorry that your experience did not live up to your expectations. The item in question is an old product of our brand and is in a not very modern cut. It is an entry-level product that was created many years ago to meet a demand for schools. I recommend the more modern Alaska pants from our latest collection. You can return any item you don't like for an exchange or refund. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/07/2023
Fast order and delivery. Excellent quality for the masseur outfit I bought. Very comfortable and pleasant to work in.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/07/2023
Very responsive and commercial, nice quality, I will recommend!
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and our sales service! Thank you for your comment. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/07/2023
Perfect
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/06/2023
Very nice quality towel for my massage business
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/07/2023
I am always satisfied. Delivery time and product quality are perfect.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/07/2023
Top blouse
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 27/06/2023
perfect quality and speed
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 27/06/2023
The delay for the 2nd part of my order is too long....3 mois + tard,.... à priori à cause des vacances.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, Thank you for taking the time to respond to our feedback request. Our customer service department has contacted you to propose a solution, which you have accepted. Your shipment is in progress. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/06/2023
The product arrived in 1 nice package, I was disappointed with the fabric. I was expecting a thicker 100% cotton fabric, which is not the case, snifff!
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello Sir, Thank you for taking the time to reply, but this rating should correspond to the brand and not the product, so you'll find the answer in your product review. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/03/2023
È da anni che uso questa azienda posso dire che è la numero uno sia come materiale e ha una eleganza quando le indossi . Dopo più di 10 anni le ho cambiate ma non perché erano rotte o usurate ma perché ero stanca e volevo un look nuovo . La consiglio vivamente .
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Ciao, Siamo lieti di leggere che sei soddisfatta delle uniformi Beauty Street, ti ringraziamo per la tua testimonianza! Il team di Beauty Street.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 26/04/2023
Fast order. Items as described and of good quality
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/03/2023
divisa impeccabile, classe e vestibilità un connubio imprenscindibile, azieda seria e disponibile. consegna puntuale. Riacquisterà le mie divise da loro.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 29/03/2023
No communication on missing item
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, Our account manager will contact you to review your order. Sincerely, The Beauty Street team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/04/2023
A very good product. The tunic has a nice cut and the fabric is of good quality. The product arrived very quickly, packaged with care. It's a pity that the delivery charges for Reunion Island are so high, which prevents me from placing more orders.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We thank you for your review and are delighted that you are satisfied with our Beauty Street outfits. Nevertheless, we apply the rates of the carriers for Metropolitan France and DOM TOM which we unfortunately do not control. The Beauty Street team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/06/2023
Beauty Street is a supplier of high-quality outfits that stand out from other professional outfits thanks to their quality and originality.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street products and we thank you. Thank you for your comment! The Beauty Street team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 15/06/2023
Fast and true to size and description
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are delighted to read that you are satisfied with our Beauty Street outfits and we thank you for your comment! The Beauty Street team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/06/2023
The parcel arrived 10 days after my purchase. Colissimo lost my package and I got a lot of spam emails. The blouse is of good quality but be careful with shipping.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Thank you for your order. The Colissimo service has indeed had problems delivering your parcel, but this is very rare. We apologize for the inconvenience and hope to see you soon. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/06/2023
Hello, I'm quite disappointed because when I ordered at no time did you warn me that the item was not in stock. No e-mail The problem is that I live in Polynesia and the person who was supposed to bring me the stuff has to leave so I'm not sure I'll get it back. I would have preferred to have been informed.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, We are very sorry about your experience. We completely understand your disappointment regarding the availability of the item you ordered. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. However, we would like to point out that on 13/06, we sent you an email informing you that the "Elena Beige Apron" item you ordered was being restocked and that you would receive it within a month. Furthermore, on 14/06, we clearly specified on the invoice that the article would be available within a month. We would like to assure you that we do our utmost to meet our delivery deadlines and supply quality outfits. We look forward to satisfying you with your next purchase. The Beauty Street team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/05/2023
Received with defective precision buttons, unfortunately I was unable to return my exam being 2 days later.
Translated reviews
Response from BEAUTY STREET
Hello, we're sorry to hear about your experience. In the event of a problem with an outfit, please do not hesitate to contact customer service immediately by telephone on 01 42 27 57 73 or by e-mail at [email protected] so that we can investigate your complaint and provide you with a rapid solution. Our sales department will get back to you. The Beauty Street team
We use cookies for audience measurement and improving user experience.