The store consistently delivers fast shipping and timely delivery across diverse products, with many items arriving quickly and matching or exceeding description details. Customers frequently praise the reliability of delivery, careful packaging, and the ease of use or suitability of products for babies, including items that help with comfort and sleep. The product quality shines through satisfied remarks about design, durability, and how well items fit described features, with several buyers expressing strong recommendations and trust in repeat purchases. Overall, the experience is characterized by dependable delivery, accurate descriptions, and positive impressions of product performance and usefulness.
I ordered a car seat 6 months ago for my 18-month-old son, everything was perfect. I then decided to order the same for the birth of my baby in December 2022.. 1st Problem: the delivery was delayed (hard to hear when you pay nearly €40 in shipping fees).. 2nd problem: color error (ordered in burgundy, received in black), too bad the seat costs €180! I contacted customer service to find a solution, bad surprise, the hotline is only open 3 hours/day and 4 days/7. I filled out the web form and the response was late.. In the end, I received the seat on Friday at 4:45 PM for a departure on Christmas vacation at 7 PM: 2 possible options, return the seat and give up the vacation or keep it and give up the chosen color.. Since I was told that even if the mistake was theirs, they would not take it back if it had been used.. In the end, I was compensated €20. Very disappointed, I will not order again on this site and I will not recommend it to my friends either.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, we are sorry that your experience on our site did not meet your expectations. Regarding the delivery, we do not understand, the order was placed on 19/12 and the package was delivered on 22/12, so 48 hours later, there was no delay in delivery. Regarding the color issue, we indeed sent the wrong color and we are sorry, but unfortunately this can happen especially during the holiday season. We immediately offered you an exchange or to keep the received color against a refund of €20 as compensation. From the moment a seat is used, it cannot indeed be returned for a refund or exchange, we had clearly specified this during your complaint. We understand that this is inconvenient for you, but we could not recover the seat after it had been used during the entire vacation. Best regards, The Bebe2luxe team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/12/2022
Very poor, I was supposed to receive my package for Christmas, a gift for my grandson and I did not receive it, very very disappointed and I had to buy another gift, extra costs
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product and its delivery. A delivery was attempted on 23/12 but an additional address was necessary for the delivery person to find you, hence the later delay unfortunately. If needed, we are available by email and we respond within 24 working hours at the following address: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/12/2022
Music a bit too loud and volume not adjustable.
It would have been nice to have an additional tilt notch for the rocking mode because the tilt is quite significant and the baby slips in. Finally, the fixed position is not very fixed... Otherwise, good product quite well thought out. Let's see over time if it is robust.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, thank you for your feedback :) The sound of the Louna is indeed adjustable as well as the seat tilt, feel free to contact us at [email protected] to learn more, we will be happy to help you :) Best regards, The Bebe2luxe team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/12/2022
It doesn't work well
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, don't worry. We are available by email and we respond within 24 working hours at the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for after-sales expertise: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/10/2022
I am disappointed with the car seat, it does not recline enough.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/10/2022
The item I received was very good except that since I got it, the vibration does not work.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and respond within 24 business hours at the following address to find a quick solution and arrange a free return of your product for service expertise: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/10/2022
The site could use a refresh, but it was functional enough. The order was sent and received quickly, very good delivery service. The item itself did not meet my expectations, I was a bit disappointed as it did not match the description in every way.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/09/2022
no comments
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/10/2022
Bad, we are not satisfied
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry to hear that you are not satisfied with our services. We are available by email and respond within 24 working hours at the following address to find a quick solution to your problem: [email protected] Best regards, your customer service Bebe2luxe.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/09/2022
did not receive the correct color
black instead of red
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and we respond within 24 business hours at the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for exchange: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/09/2022
My order was placed more than a month ago, it was supposedly delivered on a day when I was still at work. So I couldn't receive it, I asked where it was dropped off, no response was given to me. And I imagine that after more than a month I won't get one. I still have no return.
I made a complaint in which the site committed to provide me with a return within 7 days.
The 7 days are long gone and they don't even bother to respond to my various emails.
So I am currently hospitalized, and I have to chase them to get compensation.
It's a disaster.
My item was quite expensive and now they are ghosting me and giving no news.
I find that unacceptable and not correct.
It was a first order. And I will let others know to never order from this merchant.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product and its delivery. An investigation is underway to locate your package, this may take about 7 days indeed, we apologize for this delay. We are currently at J+8 business days and GLS confirms a closure of the investigation today. A response has been provided to your email, if you have any further questions do not hesitate to contact us directly at: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/10/2022
Received very quickly
The seat is heavy but seems to be of good quality
Only regret that I saw afterwards: it has never been tested and is not on the securange list... so I hesitate to use it, what a pity
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/09/2022
Intact box
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/09/2022
Speed of delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/09/2022
According to my sister, the mattress is not comfortable.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/08/2022
Poor quality products.
Impossible to reach an advisor.
Very disappointed with product return
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and we respond within 24 working hours to the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for after-sales service expertise: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/08/2022
My daughter is very poorly positioned in this seat, her head is constantly leaning forward despite the seat being reclined
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and respond within 24 working hours at the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for after-sales service expertise: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/06/2022
Delivery times are not respected
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, thank you for your feedback. We are sorry that the deadlines were not respected, you ordered an item deliverable at the end of June and you were delivered on July 1st. Unfortunately, this can happen, we still hope that the product will meet your expectations. Have a nice day :) Best regards, The Bebe2luxe team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/06/2022
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/06/2022
I don't find it very nice to charge customers for shipping fees, especially when it comes to a baby registry set up by the future parents. The entire family and friends are unhappy.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, thank you for your feedback, we are sorry for your dissatisfaction but we are an independent website, we are not linked to any baby registry or any baby registry site. The future parents wanted to add one of our car seats (which we have no access to) to their list (and we thank them for that :)), which weighs more than 17kg, shipping fees are indeed charged on our site, perhaps the future parents should have indicated this on their list to avoid surprises when ordering. Have a nice day :) Best regards, The Bebe2luxe team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/06/2022
I received the product and it doesn't work at all.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/05/2022
I could not get the seat in the requested color within the announced deadlines. I had to accept one in a different color 0
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 31/05/2022
Not very sturdy
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/05/2022
Nothing to report.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/05/2022
Some parts are missing
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 01/05/2022
Item as described, color not as expected. I wanted blue, they delivered gray
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, thank you for your feedback, we have just checked your order and the ordered color is indeed gray and not blue, we apologize. Please contact us at [email protected] if needed, we remain at your disposal. :) Best regards, The Bebe2luxe team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/04/2022
I give the lowest rating because I did not receive the package and I have to wait 7 days for the delivery person to give an answer and then we will see what happens... However, the car seat was an emergency for my daughter who is not comfortable in her cozy
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product and its delivery. An investigation is underway to locate your package, this can indeed take up to 7 days, we are sorry for this delay. If you have any questions, do not hesitate to contact us directly at: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/04/2022
Website nothing to say very well explained
Order shipped quickly
Just the customer service should just explain in more detail when the item is defective for a new shipment of the product
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry that customer service did not meet your expectations. We have reviewed the case and do not understand your rating of 1/5. You received the damaged product and we are sorry for that, but customer service immediately handled your request by offering to send a replacement part. We are always open to any questions, just ask us via this link: [email protected] We always respond with pleasure. Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/04/2022
The swing is perfect, however, the 3-in-1 bed is not great; the quality won't last more than a month. Too bad because it's still €100.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry that the product does not meet your expectations. We are available by email and respond within 24 business hours at the following address to find a quick solution. Please note that you have one month to return the product in new condition for a refund: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/02/2022
Unfortunately, the swinging does not work.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and respond within 24 business hours at the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for service expertise: [email protected] Best regards, your customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/02/2022
I didn't understand how to send the gift I reserved for my daughter without revealing the financial details... a great mother a bit disappointed...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 14/02/2022
Fast delivery. Nice design and sturdy but still a bit disappointed with the product: A piece of plastic is stuck to the arm and won't come off. It seems to have melted onto the device. Customer service offered to replace the arm. I would have preferred a discount. The other arm squeaks when the swing is in motion. The seat does not open (in the lying position) when the swing mode is on. I am also disappointed that there is no full music but only excerpts of 3 melodies. The vibration mode, which exists in other brands, would have been a plus.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, we are sorry for the problem encountered with our product. We will help you, no worries. We are available by email and respond within 24 working hours at the following address to find a quick solution and organize a free return of your product for customer service expertise: [email protected], by the way, a solution has been proposed, we are waiting for your feedback. There are indeed 12 melodies + 2 nature sounds, the different positions of the seat are well mentioned in the product description depending on the chosen mode. The vibration mode is indeed non-existent on our model. Please do not hesitate to ask us any necessary questions via our email address to help you use the product as effectively as possible. Best regards, the Bebe2luxe team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/02/2022
Bag is useless, I will never order again
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, are you experiencing a problem with our item? Please feel free to contact us at the following email address, we are here to help: [email protected] Best regards, KANDK
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 15/01/2022
A bit of a long wait.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/01/2022
Very poor delivery tracking, impossible to reach them by phone, never again
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our delivery person, we will make sure to pass on the information. Best regards, KANDK
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/01/2022
I did not receive the correct car seat, customer service has been playing with me for a week. Moreover, they do not answer the phone and they respond to emails after 24 or 48 hours.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, we are sorry for the reference error. Like many companies, we have been affected by Covid which has reduced our staff, a response was guaranteed within 24/48 hours to emails, the office being exceptionally closed during this period. A new package was sent as soon as possible, the rest is currently in progress. For all requests, we remain available from your customer area. Best regards, Bebe2luxe
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/12/2021
Meh.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, Are you experiencing a problem with our product? Please do not hesitate to contact us at the following address if that is the case, we are here to help: [email protected] Best regards, KANDK
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/12/2021
It's okay, still disappointed.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/12/2021
Mediocre delivery. Package left on time but had a lot of difficulty being delivered.
Translated reviews
Response from BEBE2LUXE
Hello, We are sorry for the problem encountered with our delivery person, we will make sure to pass on the information. Best regards, KANDK.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 29/11/2021
Very fast delivery
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.