Customer reviews of Caviar de Neuvic

Trust Attestation
9,5 /10
Overall rating: 9,5 out of 10
Based on 1 489 published reviews

Summary of reviews

The store consistently delivers on time and with careful packaging, ensuring the products arrive in excellent condition and are easy to enjoy as planned. Customers highlight reliable delivery speed and precise fulfillment, with many noting high satisfaction from tasting experiences and on-site tastings that enhance their appreciation of the caviar selection. Product quality and care are recurring strengths, with mentions of refined, delicious caviar across Baeri, Oscietre, and Beluga varieties, plus attentive in-store service and welcoming, helpful staff. Relationships with customers are emphasized, reflecting long-standing appreciation for both the products and the personal attention they receive from the team.

1 star review

Reset filters
J
Jean-Claude M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/09/2026
Consumption date much lower than what was indicated to me over the phone. This beluga was just edible.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello Sir,

Thank you for your feedback.

After checking your order, we see that you benefited from our Crazy Day offer, proposed at the beginning of September.
As part of this operation, we had offered caviars with a short DDM, information that was specified on the product sheet, this offer having been implemented as part of our clearance sale.

The caviar you received was particularly well matured, it naturally presents more pronounced flavors and a more assertive character than a younger caviar.

We remain at your disposal for any further information.

Best regards,
The Caviar de Neuvic team
A
Alexandra S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/12/2025
Disappointing. Package received 7 days after the order, an email from Chronopost saying that I modified the delivery when I did not receive the initial email. Upon receipt of the products, a box of caviar filled with liquid barely filled... A message left with customer service on 26/12 and to this day no response
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,

We are sincerely sorry for the inconveniences encountered and fully understand your disappointment.

After checking your order and the associated complaint, we note that the requested delivery date during the order was 20/12. Unfortunately, during the holiday season, delivery times can be extended due to the very high volume of orders.

This year, the situation was complicated by an event beyond our control: blocked roads due to farmers' protests, which caused additional disruptions in our carrier's routes.

Regarding the quality issue reported, following your call on 31/12, we explained the procedure to follow. As soon as we received the necessary elements, we forwarded your file to our quality service, which got back to us on 06/01 to address your complaint.

We sincerely regret these inconveniences and remain at your disposal for any further questions.

Best regards,
The Caviar de Neuvic team
H
Henri M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Very disappointed this year. The caviar suffered from delivery, unusual texture and flavor. Shipped on 16/12 received on 22/12 after 3 days stuck waiting.
Translated reviews
X
Xavier G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/11/2025
Smoked sturgeon: randomly thick slices poorly trimmed, retaining hard layers under the skin ruining all pleasure. Chewy and unpleasant. Salmon roe: good consistency but little taste. No interest. Caviar: not yet tasted. I regret this order and will not renew it regardless of the taste of the caviar when I taste it.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,

Thank you for taking the time to share your opinion. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable and helps us improve our products. We would be happy to offer you a solution to enhance your experience with us. Please feel free to contact us directly.

Best regards,
The Caviar de Neuvic team
D
Domitille B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/08/2025
Spicy caviar
Translated reviews
M
Michelle A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/07/2025
Satisfied with the ordered products
Translated reviews
B
Bernard P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/06/2025
package still not delivered a week after the agreed delivery date
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,

We are sorry for the inconveniences encountered with the delivery of your order. As soon as we noticed that the package was blocked at ChronoFresh, we immediately took all possible steps to ensure it was delivered to you. Unfortunately, as we could not obtain a precise delivery date from them, we decided to send you a second package so that you could receive your products quickly.

The difficulties encountered with ChronoFresh are unfortunately due to their organization and are beyond our control. Please be assured that we are doing everything possible for our customers to receive their products in the best conditions and within the announced deadlines.

We hope you were able to fully enjoy your tasting, and we remain at your disposal for any requests.

Best regards,
The Neuvic caviar customer service
A
Andre D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/06/2025
client for over 10 years this is the first time we have had a problem. the BELUGA RESERVE caviar was way too SALTY the caviar had no taste according to me and my wife THIS IS FOR INFORMATION Best regards
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,

Thank you for your loyalty and your feedback. We are sincerely sorry to hear that your experience with the Beluga Reserve caviar did not meet your expectations. Your satisfaction is our priority, and we take your comment very seriously. Please do not hesitate to contact us directly so we can discuss this.

Best regards,
The Caviar de Neuvic team
P
Pascal M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/01/2024
22/01/2024 09:30: order placed (ZFSJGYFQI or 10574, your choice!) 22/01/2024 09:37: emails from Caviar de Neuvic confirming payment and order 23/01/2024 15:19: SMS confirming delivery for 24/01 between 08:00 and 13:00 24/01/2024 12:45: SMS saying that an "event" has led to delivery being postponed to 25/01 between 08:00 and 13:00 25/01/2024 13:33: I call CdN as no delivery has been made.
25/01/2024 13h38: they call me back and my interlocutor tells me that the parcel is in Marseille. I tell her I'm astonished because the parcel doesn't have to go through Marseille to get from Dordogne to Seine Maritime.
25/01/2024 13h43: They call me back. My interlocutor tells me that the parcel is in Rouen. It will not be delivered this 25/01 25/01/2024 13h43: e-mail from Chronofresh telling me that "I have chosen" to change the delivery date! No, not me 25/01/2024 15h40: CdN opens a ticket n° 9513 following my communication of surprise at "my choice" to change the delivery date 25/01/2024 15h49: e-mail from CdN apologizing for the delay in delivery. 26/01/2024 08h04: SMS and e-mail from Chronofresh indicating a delivery on 26/01 between 12h50 and 13h50. 26/01/2024 14h15: no delivery, I call CdN. No return, the caller waited an hour because I had to be delivered within an hour of my 2pm call 26/01/204 2:45pm: I call CdN. Delivery in ½ hour!!! 26/01/2024 15h00: Chronofresh tells CdN that the parcel cannot be delivered on 26/01 as planned. Delivery is postponed to the next day by Chronofresh between 08:00 and 13:00. I ask for the invoice to be sent, as it is not available on the website. 26/01/2024 14h55: e-mail from Chronofresh with the same erroneous statement: "You have chosen to change the delivery date", which is wrong again. It's Chronofresh that doesn't keep to its multiple delivery notices and postpones, postpones, postpones... 26/01/2024 16h00: I call to ask for my invoice again. 26/01/2024 16h04: - Parcel not delivered for 4 days - Debit indicated by Paypal even though I don't have a Paypal account! What are the risks? - Debit identified in Luxembourg, a tax haven for Olma? Summary: 1. a lot of time wasted, no water 2. stuck at home for 4 mornings for nothing 3. what about the cold chain (in and out of the truck) 4. emails with false information 5. unable to send an invoice (not yet received as of 30/01)
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, We sincerely apologize for this experience which does not reflect the standards of quality and service we are committed to offering our customers. We fully understand your frustration and the negative impact this situation may have had, especially for a moment as important as an anniversary. Your detailed feedback is invaluable in helping us identify areas for improvement in our logistics and communication process. Here's what we can assure you: Delivery: We are aware of the many delays and incorrect information transmitted by Chronofresh. We will be stepping up our dialogue with our logistics partner to ensure that such situations do not recur. Cold chain: We would like to reassure you that the cold chain is strictly respected. However, we understand your concerns and are at your disposal to discuss compensation or an appropriate solution. Invoicing: We regret the delay in sending your invoice. Communication: Your comments on erroneous information and response times are taken very seriously. We will review our internal procedures to improve our responsiveness. We sincerely hope to regain your trust. With renewed apologies, Caviar de Neuvic Customer Service
S
Serge P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2023
no respect for delivery dates!
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Dear Sir, Thank you for your order on our website and we apologize for the problem you encountered when your order was delivered 1 day late. At this time of year, our Chronofresh carrier may be experiencing difficulties in meeting delivery deadlines due to high demand. We would like to thank you for informing us of the problem so that we can report it to our carrier's sales department. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic customer service
N
Nathalie S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2023
Payment not validated, even though my credit card had been debited. Without a phone call from me on the scheduled delivery day, I would never have received my order, which arrived 2 days later.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Thank you for placing your order on our website. We apologize for the problem you encountered with your order. We had a computer problem and your order was not sent to our logistics department for preparation. We have made our teams aware of the need to be vigilant when forwarding orders to our site. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic Customer Service
P
Pierre F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/12/2023
I had ordered this brand because the delivery date was two days after my order and it arrived later and after the day I needed it!
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Thank you for ordering from our website. We apologize for the problem you encountered with the delivery of your order. At this time of year, our carrier Chronofresh may experience difficulties in meeting delivery deadlines due to high demand. Thank you for informing us of the problem you encountered, so that we can report it to our carrier's sales department. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic customer service
G
Guy M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/11/2023
Chronofresh does not meet its deadlines
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
We apologize for the delay in your delivery. Despite our best efforts to guarantee the best possible delivery, our carrier Chronofresh sometimes encounters difficulties. We apologize for the inconvenience.
C
Cyril F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/11/2023
Superb delivery, fast and well packaged
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, thank you very much for your comment. We are delighted that you were satisfied with our logistics service. However, it does not seem to correspond to the 1/5 rating you gave us. Probably a click error. Could you please change this rating? Many thanks in advance.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/12/2022
impossible to order on the site! despite having gone 2 times to the end of the order, with payment in CB, 3 days after receiving an email "your basket awaits your validation". It was necessary to order manually by telephone. However, a week later, nothing had happened either, and if I hadn't called again, since my account had been debited, I'd never have received my order in time.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/12/2022
Misleading promotion policy
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/12/2021
Catastrophic delivery: parcel left for no reason in the entrance of the building without any contact from the deliveryman with me! Scandalous
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/08/2021
Very disappointed with the order! I called you, I'm still waiting for your call back. I promise.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Following our telephone discussion, we will do our utmost to ensure that the "caviar sélection" range is better differentiated from the "caviar du Domaine" range. Have a nice day!
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/12/2020
2 boxes ordered , 2 boxes invoiced , 1 box received !!!!! Claim already made!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/12/2020
No freezer blocks in the packaging, the boxes arrived at room temperature, not refrigerated. Did this affect the quality of the products?
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/12/2020
order incomplete, half, messages without follow-up
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/11/2017
2 consecutive problems with delivery and missing product. This was my second order with you, but following these incidents which led me to cancel, I will no longer recommend you.
Translated reviews