The store consistently delivers on time and with careful packaging, ensuring the products arrive in excellent condition and are easy to enjoy as planned. Customers highlight reliable delivery speed and precise fulfillment, with many noting high satisfaction from tasting experiences and on-site tastings that enhance their appreciation of the caviar selection. Product quality and care are recurring strengths, with mentions of refined, delicious caviar across Baeri, Oscietre, and Beluga varieties, plus attentive in-store service and welcoming, helpful staff. Relationships with customers are emphasized, reflecting long-standing appreciation for both the products and the personal attention they receive from the team.
client for over 10 years this is the first time we have had a problem. the BELUGA RESERVE caviar was way too SALTY the caviar had no taste according to me and my wife THIS IS FOR INFORMATION Best regards
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,
Thank you for your loyalty and your feedback. We are sincerely sorry to hear that your experience with the Beluga Reserve caviar did not meet your expectations. Your satisfaction is our priority, and we take your comment very seriously. Please do not hesitate to contact us directly so we can discuss this.
Best regards,
The Caviar de Neuvic team
A
Annie C.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 07/01/2025
I ordered a box of 100g and there was an offer with a box of 30g offered I only opened the box of 30g are disappointing I do not know what will be the surprise for the other box, but I will say that this tasting does not make me want to recommend this caviar too bad it was a disappointing first try
Translated reviews
P
Patricia P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 23/12/2024
The order was not registered in the delivery list, so the product arrived 48 hours late.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry for the inconvenience caused by the delay in your delivery.
After verification, it appears that your order was not correctly recorded in the delivery listing. We will be reinforcing our internal processes to prevent this type of error recurring in the future.
Your satisfaction is our priority, and we remain at your disposal should you have any questions or require further assistance.
Yours faithfully
Caviar de Neuvic Customer Service
J
Jean Luc B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/12/2024
Caviar yes the rest not useful
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,
Thank you for your feedback. We are delighted that our caviar has met your expectations. As for our other products, we have taken good note of your comments and will continue to offer products to your complete satisfaction.
Your opinion is important to us, and we hope to be able to offer you an experience even better suited to your tastes when you place your next order.
With kindest regards,
caviar de Neuvic customer service
N
Nicolas K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/12/2024
Good product but I would have liked a gift pack.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello,
Thank you for your positive feedback about our products. We are delighted that you are satisfied.
However, we understand your wish for a gift package. As the majority of our products are fresh and delicate items, we are unfortunately unable to offer gift wrapping to guarantee their optimal quality upon receipt.
We thank you for your understanding and look forward to satisfying you with future orders.
With kindest regards,
caviar de Neuvic customer service
E
Erick G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 07/11/2024
Delivery under tt, postponement without explanation, product practically frozen on arrival, chronopost to be avoided!!!!
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, We are very sorry that your experience with our carrier was not satisfactory. We would like to point out that our products are carefully prepared by our logistics department to guarantee their quality. However, the problem seems to have been caused by the Chronofresh carrier, beyond our control. We fully understand your dissatisfaction and will immediately pass on your comments to the Chronofresh department in order to take the necessary measures. We thank you for your understanding and remain at your disposal for any further questions or assistance. We hope this does not affect your future orders with Caviar de Neuvic. Customer service Caviar de Neuvic
M
Marie Odile L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/10/2024
Disappointed because some products are not at all to my taste
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, thank you for your feedback. We are sorry to hear that the dried caviar and eel did not meet your expectations. We understand that these products can have very particular tastes and may not be suitable for everyone. We do our best to offer a selection of quality products, but taste preferences can vary. If you would like recommendations for other products or have any questions, please contact us. We'd be delighted to guide you towards alternatives that might best suit your needs. We hope to see you again in our future orders. Caviar de Neuvic Customer Service
R
Regine B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/10/2024
the site is neither fluid nor reliable (information on shipping costs, promotional offers, etc.), leading to problems that customer service is unable to manage, resulting in tension and misunderstandings.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, First of all, thank you for taking the time to share your experience. At Caviar de Neuvic, all comments are taken seriously. We are very sorry to hear that you have encountered difficulties on our site, particularly with the shipping information and the accumulation of promotions. Shipping costs are 22.80€ and free shipping is 130€. This information is displayed when you create a shopping cart, then in your summary before proceeding to checkout. Our offers are not cumulative. We fully understand that this may have caused frustration and misunderstanding, and we apologize again. Rest assured that we will take your comments into consideration. We are actively working on making our site more fluid and our information clearer, so that you can enjoy a more pleasant customer experience. We will also be reviewing our processes to better support our customer service team in handling these situations. Thank you again for your constructive feedback, which will help us to move forward. We hope this mishap in no way detracts from your loyalty. Caviar de Neuvic Customer Service
G
Gentiane G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/10/2024
A good house but quality problems. Good quality order except for the dried out salmon slices. More seriously, on the previous order, customer service did not follow up on a purchase and complaint of totally inedible truffles (full of water).
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that you enjoyed the overall quality of our delicatessen products such as tarama, trout roe and wakame seaweed. However, we are very sorry to hear that the salmon slices did not meet your expectations. As for the truffles, we fully understand your dissatisfaction and apologize for the lack of follow-up on our part. This is not our policy and we will review our process to ensure that all complaints receive a prompt and appropriate response in the future. Thank you again for your feedback, which helps us to improve. If you have any further questions or if we can help you in any way, please do not hesitate to contact us again. We hope this mishap will not affect your loyalty to our company. Customer service Caviar de Neuvic
E
Eric M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/07/2024
Problem with delivery.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, We are very sorry for the one-day delay in the delivery of your order. We understand how frustrating this can be and apologize for the inconvenience. We are constantly working with our partners to improve our delivery times, and your feedback is essential in helping us to improve. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us, we will be delighted to assist you. Thank you for your understanding and patience. The caviar de Neuvic team
P
Pierre B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/07/2024
Perfect delivery - excellent Beluga caviar.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you found the delivery perfect and that our Beluga caviar lived up to your expectations. Your satisfaction is our top priority, and your glowing comments encourage us to continue offering products and services of the highest quality. If you have any further questions or requirements, please do not hesitate to contact us. We look forward to serving you again soon. Thank you again for your trust and support. Caviar de Neuvic customer service
T
Thesy W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/06/2024
normal service and delivery, as befits this type of product
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for your feedback. We are pleased to hear that our service and delivery met your expectations for this type of product. Your satisfaction is important to us, and we strive to maintain a consistent level of service. If you have any suggestions or additional requirements, please do not hesitate to let us know. We look forward to serving you again soon. Thank you again for your confidence. Customer service caviar de Neuvic
A
Andre G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/06/2024
The Baeri signature caviar is average in taste.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to hear that the order and delivery went very well. We are sorry that the taste of our Baeri Signature caviar did not fully meet your expectations. Your feedback is invaluable and will help us to improve our products. We would like to learn more about your experience to better understand your taste expectations. Please do not hesitate to contact us directly to discuss the matter. We look forward to satisfying you with your next order. Thank you again for your feedback and your confidence. Caviar de Neuvic customer service
M
Michelle A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/04/2024
The delivery was a little long, postponed from the delivery site; this was not your fault.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for your kind review! We are sorry to hear that the delivery time did not meet your expectations. We will pass on your comment to our Chronofresh carrier so that we can improve this aspect for your next order. Nevertheless, we hope that our delicatessen products have met your expectations. We hope to see you again soon in our orders. Customer service Caviar de Neuvic
B
Bernard E.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/04/2024
Good contact, prices are correct, delivery times are a little long.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, thank you for these 4 out of 5 stars! We are happy to hear that our prices match the quality of our products. However, we would like to apologize on behalf of our carrier Chronofresh for the delivery delays. We will pass on your comments in order to improve customer satisfaction. We hope to see you back with our orders very soon. Customer service Caviar de Neuvic
B
Benoît Y.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/04/2024
Good site ergonomics
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for your review! We're delighted to hear that our site and its navigation are working well for you. We also hope that our Baeri caviar has met your expectations. Thank you again for your note and see you soon! Customer service Caviar de Neuvic
V
Viviane C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2024
Lack of freshness protection in carton
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you for taking the time to share your review and for giving our products a 4-star rating. Customer satisfaction and the quality of our products are very important to us. We do everything in our power to guarantee the freshness of our caviars. Our products are kept in optimal conditions, and we work with Chronofresh, a specialized carrier who uses refrigerated trucks to maintain the cold chain throughout delivery. We apologize for any perceived lack of freshness in your order. Your feedback is invaluable and enables us to continually improve our services. Please do not hesitate to contact us directly if you have any further comments or would like to discuss the matter in more detail. We're here to help. Customer service Caviar de Neuvic
E
Etienne T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/03/2024
It would be interesting to see views of the breeding site.
Translated reviews
A
Amandine N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/02/2024
The site and the product are very good but the carrier did not respect the delivery time, bad customer service from the carrier, too bad.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you very much for taking the time to share your experience and for giving us a 4 star rating despite the inconvenience encountered with the carrier. We are delighted that you enjoyed our site and our products. However, we are very sorry that the carrier did not meet the delivery deadline and that their customer service did not live up to your expectations. While this situation is beyond our control, we understand how frustrating it can be. Your feedback is valuable, and we will pass it on to our logistics partner so that they can improve their services and prevent this type of situation from recurring. We look forward to seeing you again. Caviar de Neuvic Customer Service
P
Pascal M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/01/2024
22/01/2024 09:30: order placed (ZFSJGYFQI or 10574, your choice!) 22/01/2024 09:37: emails from Caviar de Neuvic confirming payment and order 23/01/2024 15:19: SMS confirming delivery for 24/01 between 08:00 and 13:00 24/01/2024 12:45: SMS saying that an "event" has led to delivery being postponed to 25/01 between 08:00 and 13:00 25/01/2024 13:33: I call CdN as no delivery has been made.
25/01/2024 13h38: they call me back and my interlocutor tells me that the parcel is in Marseille. I tell her I'm astonished because the parcel doesn't have to go through Marseille to get from Dordogne to Seine Maritime.
25/01/2024 13h43: They call me back. My interlocutor tells me that the parcel is in Rouen. It will not be delivered this 25/01 25/01/2024 13h43: e-mail from Chronofresh telling me that "I have chosen" to change the delivery date! No, not me 25/01/2024 15h40: CdN opens a ticket n° 9513 following my communication of surprise at "my choice" to change the delivery date 25/01/2024 15h49: e-mail from CdN apologizing for the delay in delivery. 26/01/2024 08h04: SMS and e-mail from Chronofresh indicating a delivery on 26/01 between 12h50 and 13h50. 26/01/2024 14h15: no delivery, I call CdN. No return, the caller waited an hour because I had to be delivered within an hour of my 2pm call 26/01/204 2:45pm: I call CdN. Delivery in ½ hour!!! 26/01/2024 15h00: Chronofresh tells CdN that the parcel cannot be delivered on 26/01 as planned. Delivery is postponed to the next day by Chronofresh between 08:00 and 13:00. I ask for the invoice to be sent, as it is not available on the website. 26/01/2024 14h55: e-mail from Chronofresh with the same erroneous statement: "You have chosen to change the delivery date", which is wrong again. It's Chronofresh that doesn't keep to its multiple delivery notices and postpones, postpones, postpones... 26/01/2024 16h00: I call to ask for my invoice again. 26/01/2024 16h04: - Parcel not delivered for 4 days - Debit indicated by Paypal even though I don't have a Paypal account! What are the risks? - Debit identified in Luxembourg, a tax haven for Olma? Summary: 1. a lot of time wasted, no water 2. stuck at home for 4 mornings for nothing 3. what about the cold chain (in and out of the truck) 4. emails with false information 5. unable to send an invoice (not yet received as of 30/01)
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, We sincerely apologize for this experience which does not reflect the standards of quality and service we are committed to offering our customers. We fully understand your frustration and the negative impact this situation may have had, especially for a moment as important as an anniversary. Your detailed feedback is invaluable in helping us identify areas for improvement in our logistics and communication process. Here's what we can assure you: Delivery: We are aware of the many delays and incorrect information transmitted by Chronofresh. We will be stepping up our dialogue with our logistics partner to ensure that such situations do not recur. Cold chain: We would like to reassure you that the cold chain is strictly respected. However, we understand your concerns and are at your disposal to discuss compensation or an appropriate solution. Invoicing: We regret the delay in sending your invoice. Communication: Your comments on erroneous information and response times are taken very seriously. We will review our internal procedures to improve our responsiveness. We sincerely hope to regain your trust. With renewed apologies, Caviar de Neuvic Customer Service
J
Jean Christian B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/12/2023
Very good product and delivery.
I had noted a request for blinis offered as a gift for the amount of my order and did not receive it.
Translated reviews
R
Richard D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/12/2023
Sales
Translated reviews
A
Alain M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/12/2023
practical site
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, Thank you very much for your review and your 4 stars! We're glad you found our site convenient and easy to use. Your feedback is valuable to us, and we're constantly working to improve the online experience to make your browsing experience even more enjoyable. If you have any suggestions or comments to make your experience even better, please let us know. We look forward to assisting you on your next visit. Customer service Caviar de Neuvic
P
Patrick D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/11/2023
Disappointed by false promotions during holiday periods A clearer pricing policy would be welcome
Translated reviews
B
Brigitte C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/12/2023
Lack of user-friendliness and fluidity
Translated reviews
S
Serge P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2023
no respect for delivery dates!
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Dear Sir, Thank you for your order on our website and we apologize for the problem you encountered when your order was delivered 1 day late. At this time of year, our Chronofresh carrier may be experiencing difficulties in meeting delivery deadlines due to high demand. We would like to thank you for informing us of the problem so that we can report it to our carrier's sales department. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic customer service
N
Nathalie S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2023
Payment not validated, even though my credit card had been debited. Without a phone call from me on the scheduled delivery day, I would never have received my order, which arrived 2 days later.
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Thank you for placing your order on our website. We apologize for the problem you encountered with your order. We had a computer problem and your order was not sent to our logistics department for preparation. We have made our teams aware of the need to be vigilant when forwarding orders to our site. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic Customer Service
A
André C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/12/2023
Attractive when opened, but a little disappointed by the gustatory side of this caviar, explaining my score; lacks a little flavor.
Translated reviews
F
Francis B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/12/2023
Not very easy to navigate
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Sir, We're sorry to hear that you're having trouble navigating our website. We understand how frustrating this can be, and we're here to help you resolve this issue. In order to better understand the nature of the problems you are experiencing, could you please provide us with more details about the specific difficulties you are experiencing? For example, are you experiencing problems displaying pages, finding specific products, or other site functionality issues? We'd like to assure you that customer satisfaction is our top priority, and we'll do everything we can to resolve this issue as quickly as possible. If you wish, you can also contact us directly by phone on 05 53 80 89 57, and our customer support team will be delighted to help you. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for informing us of this problem. We hope to be able to resolve this situation quickly and provide you with a pleasant browsing experience on our site. Caviar de Neuvic customer service
P
Pierre C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/12/2023
Too bad delivery problems spoiled the fun a bit. Delivery delayed twice by one day. Complicated to book 3 days from 8:00 am to 6:00 pm to wait for a delivery... Telephone contact with Neuvic service very pleasant and professional.
The caviar is excellent and lives up to its reputation. We thoroughly enjoyed it.
Translated reviews
P
Pascal D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/12/2023
All right!
Translated reviews
K
Kevin C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/12/2023
Clean packaging Packaging in good condition Delivery on time Top of the range
Translated reviews
P
Pierre F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/12/2023
I had ordered this brand because the delivery date was two days after my order and it arrived later and after the day I needed it!
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Thank you for ordering from our website. We apologize for the problem you encountered with the delivery of your order. At this time of year, our carrier Chronofresh may experience difficulties in meeting delivery deadlines due to high demand. Thank you for informing us of the problem you encountered, so that we can report it to our carrier's sales department. We hope that this incident will not affect your confidence in our company. Sincerely, Caviar de Neuvic customer service
S
Serge H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/12/2023
non-conforming order
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Thank you for ordering from our website. We apologize for the problem you encountered with your order. Our consulting teams dealt with you on the phone at that time and we offered you a commercial gesture. I hope that this logistical problem will not affect your confidence in our company, and we have made our order preparation teams aware of the problem again. Sincerely, Caviar de Neuvic Customer Service
N
Nicole H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/12/2023
Product too salty. Disappointed to find that this caviar comes from Bulgaria.
The delivery man demanded that I go down the street rather than deliver to my home.
Otherwise no problem with the cold.
Translated reviews
P
Prade P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/11/2023
Promotional offer not interesting given the application of shipping costs. So that was the last time.
Translated reviews
M
Michel F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/11/2023
Very good, good information
Translated reviews
G
Guy M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/11/2023
Chronofresh does not meet its deadlines
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
We apologize for the delay in your delivery. Despite our best efforts to guarantee the best possible delivery, our carrier Chronofresh sometimes encounters difficulties. We apologize for the inconvenience.
C
Cyril F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/11/2023
Superb delivery, fast and well packaged
Translated reviews
Response from Caviar de Neuvic
Hello, thank you very much for your comment. We are delighted that you were satisfied with our logistics service. However, it does not seem to correspond to the 1/5 rating you gave us. Probably a click error. Could you please change this rating? Many thanks in advance.
V
Véronique B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/11/2023
I can't give it 5 stars, I don't know anything about caviar, but I find it better than what I've tasted in supermarkets.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.