Customer reviews of CITY-LOCKER Paris

Trust Attestation
9,5 /10
Overall rating: 9,5 out of 10
Based on 11 993 published reviews

Summary of reviews

City-Locker Paris consistently delivers convenient, well-located lockers that are easy to use and secure, with clear directions and simple access via a door code. The lockers are described as spacious and practical, enabling multiple bags or backpacks to be stored comfortably, and the locations near major transit hubs or landmarks make drop-off and pick-up straightforward. Customers highlight quick and reliable service, intuitive interfaces, and a smooth experience from arrival to departure, with several noting the value and practicality for early arrivals or sightseeing days. Overall, the service is praised for reliability, accessibility, and peace of mind in securely storing belongings.

Reviews 1, 3 and 4 stars

Reset filters
S
Saverio F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/12/2023
15 € per depositare 2 valigie per un paio d’ore, sono troppi!
N
Nelson O.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/12/2023
Simples e rápido, e sem duvida umas mais valia para não andar com as mochilas as costas.
A
Aline M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/12/2023
Very convenient service, easy to book. However, a rate for 1/2 day or 2-3 hours is missing.
Translated reviews
C
Carlos M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/12/2023
Misleading information about the locker in Chatelet Les Halles ..... But after reservation i finally got the right address
A
Amanda G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/12/2023
It was easy to book a locker. It was a little bit far from the metro with all our luggage.
G
Ghislaine C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/11/2023
easy to use
Translated reviews
I
Ivan M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/11/2023
Site is ok, your codes are sent via email, didn’t need customer service as everything was pretty straightforward and no issues when I turned up at the lockers.
I
Iheb J.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 06/12/2023
Alright
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, Thank you for using our service and for giving us your feedback. In our constant effort to improve our quality of service, please let us know if you have encountered any difficulties so that we can rectify any malfunctions and improve. Thank you very much.
C
Chantal B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/12/2023
Very interesting service so that you don't have to walk around with your bags between leaving the hotel and waiting for the train, but the price is exorbitant: €15 for 3 hours is really too much!
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Chantal, Thank you very much for entrusting us with your luggage, we are sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per bag and that you can put up to 4 bags per locker or maximum 3.75€ per bag for a day (8:00-22:00). We hope to see you again and wish you a pleasant day!
E
Emma L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/12/2023
Easy yo use, and fast.
V
Valentina C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/12/2023
Definitely useful. I just found someone else’s stuff in the locker, which I found creepy. Although I want to imagine that someone must have not picked that up!
M
Maud C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/12/2023
First you have to create an account on the site, then it's very simple: you receive the door and locker codes by text message and e-mail. However, as I only left my suitcase for 2 hours, I would have liked to have been charged by the hour, or even by the 1/4 hour...
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Maud Thank you for taking the time to leave a review of our service. We're sorry we didn't fully meet your expectations. More details from you about your experience would help us improve the quality of our service. Thank you for your time.
B
Benoît G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/11/2023
Adding €15 to the price of a visit to the museum is far from welcome, but I congratulate you, you've found a way to make money since people have no other choice!
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Benoît, Thank you very much for entrusting us with your luggage, we're sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per bag and that you can put up to 4 bags per locker or a maximum of 3.75€ per bag for one day (8:00-22:00). We hope to see you again and wish you a pleasant day!
H
Husnu Yalcin O.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/10/2023
Self service, was easy to access when I dropped off but had brief issues with the door when I picked up.
N
Nairobi G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/11/2023
Un poco engorroso, complicado para acceder tuvimos que intentar muchas veces el código de la puerta y otras tantas la del locker. Pero de resto, funcional,veconomico y seguro
N
Nina S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/11/2023
Nice service
S
Serge P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/11/2023
Perfect service but price too high.
Translated reviews
J
Jesse V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2023
I didn't receive my access code so I could not make use of my locker. After trying to call the 'hotline' four times and not being answered, i left and use another facility. I haven't received any form of contact or refund.
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour Jesse et merci d'avoir pris le temps de porter ce problème à notre attention. Étant très soucieux de la satisfaction de nos clients, nous prenons en compte votre retour et veillons toujours à améliorer notre service afin de toujours mieux satisfaire nos clients. Cependant aucune demande de remboursement en nous a été adressée et de plus aucun mesage n'a été laissé sur le répondeur ded notre hotline demandant de vous rappeler. Les codes ont été envoyé et ont probablement été dans vos spams. Merci d'adresser votre demande à [email protected]. Au plaisir de vous revoir dans de meilleures conditions.
M
Michel S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2023
difficile d'accès. serrure disfonctionelle. moche. cher
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour, Nous sommes désolés que vous n'ayez pas appréciés votre visite chez City-Locker, pourriez-vous nous donner des informations supplémentaires afin que nous améliorions l'expérience de nos clients ? L'équipe City-Locker
E
Emmanuel M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/11/2023
Conveniently located, but the access code did not work and the owner never called back.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for taking the time to bring this problem to our attention. As we are very concerned about customer satisfaction, we have taken your feedback into account and are always striving to improve our service in order to better satisfy our customers. We look forward to seeing you again in better conditions.
Y
Yann F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/09/2023
good
M
Marcos Roberto B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/11/2023
Was to expensive, even if I booked for half a day, the price was for the whole day.
C
Curci A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/11/2023
No problem
Translated reviews
D
Dominique M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/11/2023
Very welcoming, friendly and attentive staff if you don't have change, for example.
Translated reviews
I
Ibrahim B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/11/2023
Clear, simple
Translated reviews
Y
Yann C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/11/2023
While the site wants to attract customers with rates starting at 2 euros, the reality is that the rate is +18 euros per day. Opening hours are short, from 08:00 a.m. to 10:00 p.m. Reservations are required before you arrive to obtain your access code to the chamber.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Yann, Thank you very much for entrusting us with your luggage, we are sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per bag and that you can put up to 4 bags per locker or maximum 3.75€ per bag for a day (8:00-22:00). To be even more precise in our reply, the rate is MAX 15€/day and not 18€. We hope to see you again and wish you a pleasant day!
A
Aude M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/11/2023
Nice and safe but a bit expensive
Translated reviews
L
Lydia G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/11/2023
Useful, but a 1/2-day rate is essential
Translated reviews
L
Luc L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/11/2023
practical and easy
Translated reviews
E
Emilie G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/11/2023
I did not receive the code to actually get into the locker in the confirmation email. When I called, there was no response. As the lockers are non-refundable I would not recommend as I cannot get the money back.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Mrs Greathead, After reading your review during your time at City-Locker, we are truly sorry that you had a bad experience, indeed in case of surbooking we immediately refund the customers and we propose 15% off discount to book in another location. Unfortunately, in your case, we didn't see that it happened. However, we would be happy to refund your booking. Have a great day and we hope to see you soon in one of our stores.
環
環 漆.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/11/2023
I can't open locker!!
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello 環 we are so sorry for the problem you have had; Could you please give us more information about it like : at what time you were here? Have you called the hotline for assistance? Thanks for helping understanding what happened. Thanks a lot and once again sorry for the problem.
M
Michael H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/11/2023
Everything worked out fine other than you have to press the buttons firmly in to open the doors
L
Lang Ha P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/11/2023
Clean lockers, safe place. However the size does not fit 4 x 24 inch suitcases. Only 2.
Also some are highly siruated which makes lifting heavy luggage bags into it very difficult.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Lang Ha, Thank you for sharing your opinion, the lockers sizes are written on our website and can be stored up to 4 luggages (IATA Regulations), it also depends on the luggages size of course. We hope to see you again in one of our storages very soon ! Have a nice day.
J
José María G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/11/2023
Easy to use. Does not depend on an app
Translated reviews
T
Touret N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2023
Lack of information inside (I had to help other customers)
Translated reviews
P
Pablo H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2023
It could be cheaper because 15€ to leave the stuff is a bit expensive
V
Vivienne R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/11/2023
The setup is well organised and it was simple enough to access the facility.
I was struggling with a sore back on the day though, and I was very surprised when I discovered the locker was on the third level up. I had to hoist a 25kg suitcase up to head height with no-one to ask for help. I struggled and am a woman of medium to good strength. For someone less able this would be a show-stopper and make the service completely unusable.
K
Kevin M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/11/2023
Impractical code
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello #FIRSTNAME#, Thank you for using our service and for giving us your feedback. In our constant concern to improve our quality of service, could you please tell us if you have encountered any difficulties so that we can rectify any malfunctions and improve our service, and suggest a code format that you think would be more suitable and that would enable us to maintain the level of security we want to provide? Many thanks and we look forward to hearing from you at [email protected] and to seeing you again in one of our areas. We wish you a pleasant evening.
A
Anna D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/11/2023
Très bien
F
France P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/10/2023
The site is very well designed Easy to understand and book
Translated reviews