City-Locker Paris consistently delivers convenient, well-located lockers that are easy to use and secure, with clear directions and simple access via a door code. The lockers are described as spacious and practical, enabling multiple bags or backpacks to be stored comfortably, and the locations near major transit hubs or landmarks make drop-off and pick-up straightforward. Customers highlight quick and reliable service, intuitive interfaces, and a smooth experience from arrival to departure, with several noting the value and practicality for early arrivals or sightseeing days. Overall, the service is praised for reliability, accessibility, and peace of mind in securely storing belongings.
Hello Michael, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/06/2023
Good location nearby the two railway stations. Size of locker okay, citylocker room a little bit small but okay.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Axel, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/06/2023
Horrible experience! I paid for the service and then a code was never sent to my email. I’ve put in multiple complaints and tried calling the help line many times but have received no help.
Response from CITY-LOCKER Paris
We are so sorry for the problem you have had but after checking your customer's information it appears that the given information (email) could have been wrong; that is may be why you did not received your codes; We wish to remind you that you that as per our general terms and conditions it is under your responsability to be sure to provide a valid email and phone number otherwise we cannot send you the codes. Please get in touch with [email protected] to have more information.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/05/2023
After reserving the locker and arriving at the city locker, we found that it was locked and that the code sent to us did not work to open the door. We also met people in the same situation as us. To make matters worse, the answering machine went dead every time we tried to contact customer service. As you can imagine, we didn't get the service we had paid for and, despite our messages, we didn't get our money back.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonsoir First of all sorry if you have had a problem with our service. In order to find the best commercial solution for you please contact [email protected]. We need more information to understand what happened. are you sure you went yo the good address? If not it is normal you could not open the door as each address and lockers has his own codes. Which number you have dial to contact the hotline? Thank You and once again sorry
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/06/2023
Good
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Francesco, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/05/2023
Easy to book and pay, central location, lockers big enough to stash all your luggage. Bit expensive maybe but I guess that’s their business model.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Miriam, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/05/2023
Too expensive
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Jérémy, Thank you very much for entrusting us with your luggage, we are sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per baggage and that you can put up to 4 bags per locker or maximum 3.75€ per baggage for a day (8:00-22:00). We hope to see you again and wish you a pleasant day!
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/05/2023
Easy to use and great to be able to book online!
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Hannah, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker ! Just to help us improving our system, can you tell us what has stop you to put five stars ? We hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/05/2023
Good this service exists. Lockers are good size. Code to get into the locker room did not work twice when we returned to get luggage.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Anne, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. We take good note of your comments that will help us improving the system. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/06/2023
Convenient location. Clean. Would have been perfect if it was open 24/7 though
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Jess, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/05/2023
The website was quite nice. Figuring out the date and pricing were a bit confusing though.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Angelina, Thanks for using our service, We take good note of your comments that will hep us improving our service. Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/04/2023
Migliorabile.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Alessandro, Thanks for using our service, We take good note of your comments, can you tell us what you think would be to improve please ? Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/05/2023
When I arrived to pick up my bags, my door code wouldn't open the door. Others people where locked out as well, and we all waited for over 30 minutes for the door to open during normal business hours. I almost missed my flight. Never again.
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonsoir Thanks for using our service and sorry if you have had problem. We have check our system and video and are a little hit surprised as it seemed nothing happen. Just to be sure could you please tell us whether you called the hotline? Thank you in advance so that we can see what happened if something happen of course Merci
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/05/2023
Todo correcto.Sin problemas.Cómodo y asequible
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Mikel, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/05/2023
Very good option for us: 11am checkout and tickets for Eiffel Tower. Code got us in the door, then similar, but different code opened the pre-asssigned locker from the central keypad. I might prefer to choose my locker but this method ensures that we put our stuff in the assigned place. Overall would use again if needing to store luggage.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Janet, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/05/2023
Location is easy find, a quick walk from Paris Gare du Nord. Fairly clean, and the locker was spacious and easily fit 4 duffel bags, 3 backbacks, and a carry-on.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Dave, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/05/2023
Easy to book.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/05/2023
I had one preconceived idea, but it quickly faded away...the premises are spacious and the locker allows you to store all your day's belongings.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Nadine, Thank you for sharing your opinion with us. We are delighted that you enjoyed your stay at CityLocker and hope to see you again soon in one of our lockers. Have a nice day.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/05/2023
one locker was broken. someone had obviously used violence to open that locker. that wasn't giving the feeling that our stuff was safe in there. we used it anyways for a few hours over the day and it was ok.
Response from CITY-LOCKER Paris
David Thanks for using our service and sorry it does not your expectations. We take good note of your comments that will hep us improving our service. Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/05/2023
It was convenient
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Shoko, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/05/2023
It was easy to book your service via the website. The emails arrived quickly and paying was fast.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Axel, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2023
it was good
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/05/2023
The Citylocker facility works perfectly and is is very convenient. I rated four stars for two reasons: they advertise the locker as being able to accommodate 4 bags, we could hardly fit in 3 carry-on sized suitcases. Secondly, the 10PM closing time is too early. We were forced to travel and collect our bags mid-dinner.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Zak, Thank you for using our service, for the moment for security reasons it is not possible to leave the shop open 24 hours a day, we are sorry. The lockers sizes are written on our website and can be stored up to 4 luggages (IATA Regulations), it also depends on the luggages size of course. We hope to see you again in one of our storages very soon ! Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/05/2023
Perfectly matches expectations, practical but the price is still high for a locker.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello , Thank you very much for entrusting us with your luggage, we are sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per baggage and that you can put up to 4 bags per locker or maximum 3.75€ per baggage for a day (8:00-22:00). We hope to see you again and wish you a pleasant day!
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2023
This entire enterprise provided an excellent service. It lacked one star becuz we stood outside not realizing that the procedure was done all online. We have ised other services like this that didn’t work online. Fortunately someone came along and explained.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Linda, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2023
Very easy to use and excellent sized locker.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Gail, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/05/2023
They never send me a email with the code, the door was broken and I didn’t use the locker!!! Wish I have my money back! Maybe a turist tramp!
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, We don't understand your comment because we never get a call from you even if you had not receive your codes. Can you remove your comment please ? We wish you a great day.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 29/04/2023
It's useful that you can put several bags in one storage. But unfortunately it's not big enough to fit cabin size bag as it was shown in gif promo - in vertical position
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour Thanks for tout feedback and for using our service. The locker size can feet up to 4 cabin bags as shown on our website if they respecte the IATA luggage size of 55 x 35 x 20 cm as précisé on the website. It might be an information you have note notice. We hope we will have the pleasure to welcome you in one of our 6 locations in París. Have a good day
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/05/2023
Very conveniently close to both Gare de l'Est and Gare du Nord. The boxes are big enough for large cases and backpacks. Only the space in the room is limited and operating the locking mechanism is tricky.
Response from CITY-LOCKER Paris
Fabian Thanks for using our service and sorry it does not your expectations. We take good note of your comments that will hep us improving our service. Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/05/2023
Somewhat misleading. The GIF and website show 4 pieces of luggage. We had 3: 1 full size and 2 carry on. Took a look at the measurements. Didnt do the conversion. We had to get a second locker after we already booked the first. Couldn't add the second locker to the order. But if you order 2 to start, it's cheaper. 4 pieces of luggage lol yea right thats like mini carry ons. But you have to order one locker before you can see them. Travelling to paris is crazy with luggage so you're already exhausted, especiallyif you need a locker for some reason. We were going to Versailes in between 2 different airbnbs. Bait and switch.
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour , merci d'avoir utilisé notre service, nous sommes désolés qu'il n'ait pas répondu à vos attentes. Il est possible de vérifier les mesures exactes sur notre site afin de les comparer avec vos bagages afin de vous assurer du nombre de casier dont vous avez besoin. Comme indiqué par le GIF et sur le site internet les casiers peuvent contenir 4 bagages cabines respectant la taille et le format international IATA de de 55 x 35 x 20 cm. Concernant les codes chaque client à une code différent pour chaque casier; un client ayant les codes du casiers 10 ne peut ouvrir le 15 en changeant uniquement les 2 derniers chiffres. En espérant voir répondu à vos questions et apporté les précisions nécessaires à vos questions Au plaisir de vous revoir dans l’une de nos consignes à bagage parisiennes.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2023
Intuitive site
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, Thank you for sharing your opinion with us. We are delighted that you enjoyed your stay at CityLocker and hope to see you again soon in one of our lockers. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2023
Good navigation, clear and well structured. Too bad the real price is only displayed at the end. From 5€ we actually pay 15€.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Samuel, Thank you for your opinion, On the site it says from 2€, you have access to the information on the site The price is 12.00 €/day per locker for one day (8:00-22:00) (15.00 €/day on weekends and public holidays) For reservations of several days, the rates are degressive. On certain days, special offers are available for as little as €2/day. We wish you an excellent day and hope to see you soon in one of our CityLockers.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/05/2023
Worked well and convenient location. Front door just a bit sticky to open.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Maureen, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/05/2023
Use City Locker for the first time. A little confusing for the first time. Once in I was disappointed about the size of the locker. No mention was made of the size. We could only fit one big suitcase in one. Had to book another. Tried calling the number but was immediately disconnected. Please tell the people the size.
Response from CITY-LOCKER Paris
leo Thanks for your message and for using our service Sorry you have had problem in contacting the hotline; it can be reached by phone from 8:00 am to 10pm; they answer by text message unless emergencies. The locker size is clearly indicated on the website with pictures en size in inch and cm, as well as the number of luggage it can feet but it is difficult for us to give an advise as we do not see your luggage; we can just give a recommandation. We will work on improving the given information and once agin thank you for using city locker and we will work on getting your 5 stars next time.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/05/2023
Unless I'm mistaken, it's not possible to order by the hour, or at least for a period of less than 24 hours.
15 € for 4 hours is a lot of money.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Xavier, Thank you very much for entrusting us with your luggage, we are sorry if you found our service expensive, we always try to offer the best service at the best price available given that our rates are for lockers and not per baggage and that you can put up to 4 bags per locker or maximum 3.75€ per baggage for one day (8:00-22:00). We hope to see you again and wish you a pleasant day!
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/05/2023
We were 7 persons stopping just a few hours in Paris on our way to CDG. 6 pcs of medium sized suitcaseses + 1 soft bag and we needed 4 lockers at a total price of € 60.
We all thought the price was extremely high but we had no other option.
At the end it all worked out well, but the some of the codes to open the lockers I had to put in several times before they opened.
All in all - good that this option was available, but too expensive and a bit tricky and time-consuming.
There should be options that are cheaper for shorter periods of time.
Response from CITY-LOCKER Paris
Cathrine Thanks for using our service and sorry it does not your expectations. We take good note of your comments that will hep us improving our service. Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/05/2023
Very easy, we had no problem. There should be more around the city
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Isabel, Thanks for sharing your opinion, We are glad that you had appreciated your visit at CityLocker and we hope to see you again in one of our storages very soon. Have a good day.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/05/2023
This place needs better signage. It is very confusing to drop off luggage if you haven’t done it before. The sign should say. 1. Use door passcode. 2. Use locker passcode. You will not be able to open your locker unless you h add be used the door code first.
Response from CITY-LOCKER Paris
Jennifer Thanks for using our service and sorry it does not your expectations. We take good note of your comments that will hep us improving our service. Have a nice day and a nice week-end and once again thanks for using our service and we hope we'll have the pleasure of welcoming you again in one of our 6 locations in Paris. City-Locker's Team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/05/2023
El servicio y el sistema es práctico. Lo único que el precio para solo unas horas me pareció muy elevado y La ubicación no es tan próxima a opera como indican
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Jose, thank you for sharing your opinion. The prices of our lockers can be found on our website and they are really reasonables. It’s important to notice that the indicated price matches the price by locker which can contain up to 4 suitcases but we are sorry if the prices didn’t fit your expectations. Furthermore, the price for some days can decrease down to 2 euros if you book for several days. Regarding the localisation of our storage, the adress is clearly indicated on our website, on Google Maps, our storage is at 7 min by walk to Opéra. We wish you a very good day and we hope to see you again in one of our storages very soon.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/05/2023
Convenient system for booking and access with codes. On the other hand, baggage claim at 10 p.m. at the latest is restrictive. 11 p.m. would be better.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.