City-Locker Paris consistently delivers convenient, well-located lockers that are easy to use and secure, with clear directions and simple access via a door code. The lockers are described as spacious and practical, enabling multiple bags or backpacks to be stored comfortably, and the locations near major transit hubs or landmarks make drop-off and pick-up straightforward. Customers highlight quick and reliable service, intuitive interfaces, and a smooth experience from arrival to departure, with several noting the value and practicality for early arrivals or sightseeing days. Overall, the service is praised for reliability, accessibility, and peace of mind in securely storing belongings.
15 euros per half-day: obligation to take a full day and an advert "from 2 euros" which turns out to be 15 at the time of booking...
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, on the site it says From 2€, you have access to the information on the site The price is 12.00 €/day per locker for one day (8:00-22:00) (15.00 €/day on weekends and public holidays) For reservations of several days, the rates are degressive. On certain days, special offers are available for as little as €2/day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/04/2022
Easy to book. Website could be more straightforward. Should offer a third party payment option.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/04/2022
We start at €2 and end up paying €12 to leave a bag for 1 hour. Lame.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, on the site it says From 2€, you have access to the information on the site The price is 12.00 €/day per locker for one day (8:00-22:00) (15.00 €/day on weekends and public holidays) For reservations of several days, the rates are degressive. On certain days, special offers are available for as little as €2/day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/04/2022
I had to cancel my trip with my children because of CIVID, of course it was my son who was positive. But what can I do, go on my own... no Of course you offered me a credit note but I don't have a definite date. You're really not accommodating. I don't know if I'll call you again.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. You contacted us to let us know that you had cancelled your trip for a COVID reason, and we told you that the service was normally non-refundable, but that in view of your situation we would give you a credit note. I think it's fair to say that we were accommodating.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/04/2022
Due to unforeseen circumstances, I wanted to cancel my reservation but this was not possible and customer service made no effort and categorically refused...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 31/03/2022
Not very secure.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. We would like to reassure you that the system is completely secure. You can only enter the premises if you have a reservation. Codes are personal and change every day. No one can have the same code. What's more, all our sites are under alarm and video surveillance. Security is very important to us.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/04/2022
good website, good lockers (big enough), good accessability via dual code access
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/04/2022
Worked fine for me
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/11/2021
Very easy to order and complete information was sent quickly.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/04/2022
Convenient, but only one day pass at 15 euros, which is very expensive when you only need a deposit for a few hours,
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/04/2022
Worked well from website but quite expensive if you only need it for a few hours.. like I did!
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
Very confusing system, does not work - I paid but did not receive my code automatically. No real support. I do not recommend at all!
Response from CITY-LOCKER Paris
thank you for your comment which corresponds perfectly to your friend's defamation campaign. we sent the codes by sms and by email as soon as you called ... just you were 3, ordered 3 lockers and you only needed 2 of them, d or it was a defamation campaign which can be punished by law. .... we let the customers judge with the many positive opinions ....
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/03/2022
They made us book more lockers than we needed and refused to refund the one's we didn't need
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, thank you for your feedback. We do not understand your remark since the order is made by you directly on our website, we do not intervene at any time in the order ... When you take your order, you have all the information on the addresses, the size lockers the dates available and we ask you how many lockers you want to reserve. You do not meet anyone from the company at any time in the ordering process so we do not understand this comment
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
Good location and it's good to have this service overall. HOWEVER: (1) Technical issues: out of 3 lockers we paid for, 2 did not send the code to open the lockers. We had to figure out how to contact CITY LOCKER, call and pay international fees, waste time to figure out the next steps. They sent us the codes eventually, but we wasted quite some time... And in the end we did not need 1 of the lockers, so it stayed empty and they did not want to make a refund, despite us asking for it. (2) It is NOT intuitive how to use the lockers. Even if there is a sign next to the lockers, it's not intuitive. I saw many people wandering around and trying to figure out... Perhaps there's a better way? Finally, the customer service people were not very open to receive this feedback in the chat... :-) All in all, thanks for the service, but also be open to new ideas how to improve it!
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. As soon as you contacted us, we checked and texted you the codes within 5 min. You tell us that the service is not easy to use, we are sorry that you did not see the posters above the external keyboard to tell you how to type your code on the keyboard, then the poster above of the keypad inside to open your locker, without forgetting the poster indicating the telephone number of the hotline which is also located just below the keypad. All posters are of course in French and English. We also remind you that everything is clearly indicated in the email you receive with the codes. We note your reflection on the improvement of the service we will install posters with drawings to explain how to type its code on the keyboard.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
The website was mostly easy to use. However, it would be nice if the company partnered with Google translate so that the page could be translated into English or any other appropriate language. I was able to navigate by copying sentences into Google translate. Thank you!
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
Unfortunately this company seems unable to offer a professional service-level.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2022
Good service. I would give 5* but I took one star because it is expensive and it did not give the option to store for a couple of hours. You pay the same for the whole day or for 30'.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/03/2022
Overall good
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/03/2022
The locker did not close, it was clearly broken. There was shown an "emergency number" between 8:00 and 22:00. We called three times between 11:20 and 11:50, but no one picked up the phone. So, we put our luggage in a different locker. We sent a message and received answer: 'just close it slowly, no problem'. It clearly did not close and was broken. So, the person texted us that a mechanic would look at the problem. We asked for a refund. Subsequently, we did not hear back.
The point of a city locker is to avoid having a hassle with lugage and be able to visit a city without trouble. This clearly did not work and the subsequent service was bad.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, thank you for your feedback which does not reflect the experience you had. I will remind you how your experience went. You called the Hotline at 10.58 a.m. and you received a text message which you answered. You informed us that you were unable to close your locker, we checked and you opened the locker twice... you informed us that you had reserved a 2nd locker, we sent a technician on site who found that the locker was fully operational since it was closed when he arrived. Our hotline has answered you and informed you of the situation. we are not responsible for the fact that you order a 2nd locker before our hotline manages your file and even before having contacted us.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/02/2022
Medium
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/03/2022
Customer service does not answer calls. Everything is handled by message, which can take a long time if you're in a hurry. I strongly advise against
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Thank you for your review which in no way reflects your experience, you forgot to specify that you booked on our St Germain address and that you showed up at 15H47 at our Chatelet les Halles address, at 15H53, you contacted us to inform us that of the situation and did not give us time to make the change to your order that you had already placed an order while we send you your codes .... You're in a hurry, we understand, but give us time to check availability and make the change... Less than 5 minutes to check availability and make the change. I remind you that it was you who chose the address you wanted when you placed the order.....
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/03/2022
City Locker is really easy and fast to use. In my opinion though, it’s kinda overpriced. I paid for one day 12€ (and on a Sunday 15€).
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/03/2022
Good but expensive
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/08/2021
We booked the locker 8 months in advance and we were sent a code with letters as the door code and locker code. When we arrived, we couldn't enter because the lock only accepts numbers (there isn't anyone around, it's a place where you enter with that code). We thought that it was an alphanumeric code but it looks like we received an error message ("BAD") where the code should have been.
We came to the locker on a Sunday, encounter the problem (9:30), and tried calling the "hotline" several times just to be answered by an automatic message and an automatic SMS. After 45 minutes we decided that it was best to leave and try to visit the city with our luggage (it was quite uncomfortable because we were traveling with our child). We also sent an email at 9:45 that was answered at 11:30 just to tell us that we should have called the hotline (we did, it was cold).
In our opinion, the website shouldn't send any letters or errors when the code should be. It's misleading and you only found out at the door. Secondly, the codes should be found under your account on the website. They are only sent once in an email and if you delete or miss that email, you cannot enter (a couple came when we were waiting and had to leave because they couldn't find the email and there was no reply via email or phone).
And lastly, when the place is open, there should be a direct and fast way of communicating with someone. When you hire a service like this, most of the time you are just trying to visit the city for a few hours. Most of the people cannot be in front of the building for 2 or 3 hours just waiting for an answer.
I had a reimbursement the next day (although I had to pay the Paypal fees).
I hope my comments help improve the service.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, there was a technical incident during your visit following a bad code and we apologize for it. The hotline replied to you by message to which you did not reply. Our sales department not being present on Sunday they answered you by email and made the refund and made you a commercial gesture. The paypal fees are borne by the seller, you have no fees on your payment .... we have reimbursed you today. Your note and your comment are not only intended to denigrate the service, you do not leave the right to a technical problem knowing that you have not either responded to the text message from our hotline to help you.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/03/2022
Very easy process- we did need to get 2 more lockers to fit our luggage-
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/09/2021
I really appreciated having this service. It enabled me to travel lighter in the city until it was time to leave the city and pick up my baggage.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/03/2022
....
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/03/2022
It was easy to access, since it was close to the Opera Garnier and other metro/bus stations. The lock just needs a bit of determination and concentration. It's just a little too expensive, knowing how cheap similar services can be in other countries.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/10/2021
Unable to enter the code correctly despite repeated attempts, we had to call the correspondent, who was very unfriendly. He looked down on people.
Had to change the temporary code 2x.
He was also on the phone with someone else.
In short, to be avoided.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Good evening our hotline is open from 8am to 10pm 7 days a week. We never received your complaint! After checking all the systems were working correctly but you didn't enter the right code ... our hotline could have helped you ...
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/11/2021
Convenient, reasonable rates, good location
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/11/2021
We reserved two lockers in Opera (Paris) the day we arrived and the day we left. The last day, in one of our lockers there were things of other people, and fortunatelly, we met there a familiy that left us their locker because they were leaving. We could not contact quickly somebody from the company.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/02/2022
A convenient location for baggage storage.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/06/2021
Convenient service that worked well. The location is not ideal, far from the main train stations.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/11/2021
could find everything
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/01/2022
Nice service.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/09/2021
Site and order process worked as expected.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/06/2021
Serious service
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/10/2021
The service itself with the code for the door and the locker and everything was good. The neighbourhood that the building was in hoeverre, felt very unsafe.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/08/2021
too expensive
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/10/2021
good
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.