City-Locker Paris consistently delivers convenient, well-located lockers that are easy to use and secure, with clear directions and simple access via a door code. The lockers are described as spacious and practical, enabling multiple bags or backpacks to be stored comfortably, and the locations near major transit hubs or landmarks make drop-off and pick-up straightforward. Customers highlight quick and reliable service, intuitive interfaces, and a smooth experience from arrival to departure, with several noting the value and practicality for early arrivals or sightseeing days. Overall, the service is praised for reliability, accessibility, and peace of mind in securely storing belongings.
Would highly recommend this service, especially if you have a lot of luggage and can't check into your accommodation early.
We had 1 medium sized suitcase and 1 small carry on suitcase and a backpack and we managed to fit it all into one locker. The site is pretty easy to navigate, once payment is made you get an immediate email with all details with access codes, which worked just fine for us. Show up, drop off your bags, go about your day and come back and access your bags again.
L
Lise R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/04/2024
Works very safe, only lockers could be cheaper.
L
Lara R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/04/2024
The services is good and fast!
P
Pervin T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/04/2024
The first time we arrived, the door at the entrance was broken
K
Karyn M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/04/2024
The name "Gare de Lyon" is a bit misleading. The locker is closer to Bastille than Gare de Lyon, but if you plan ahead, it's a 10-minute walk (or bus ride).
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Thank you for using our service. That's why we've renamed the Bastille-Gare de Lyon locker, to make it less confusing for our customers.
T
Teresa Patrizia M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/04/2024
good
B
Brendan M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/04/2024
I paid for the locker and then waited for the email for the code to use which didn't arrive. I email and phoned but still no reply.
i then went direct to the locker and paid again to use it. Therefore my advise is not to pay for it on line and just go direct to the locker and pay. otherwise you will pay twice. I would still like my money back for the first payment.
Response from CITY-LOCKER Paris
We are so sorry for the problem you have had but after checking your customer's information it appears that the given information (email) could have been wrong; that is may be why you did not received your codes; We wish to remind you that you that as per our general terms and conditions it is under your responsability to be sure to provide a valid email and phone number otherwise we cannot send you the codes. We only have 1 booking from you Please get in touch with [email protected] to have more information.
F
Francisco G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/04/2024
El tamaño no es lo que pone en el web,solo cabe una maleta grande por casillero,por lo demás todo ok.Favil de gestionar.
H
Hy-Hao Aurelie B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/03/2024
Fine
Translated reviews
智
智美 高.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/04/2024
A little expensive for a short time user but very easy to book.
C
Christophe S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/04/2024
The website is easy to use and online booking is functional, even at the last minute. The Opera locker is relatively expensive.
Translated reviews
K
Kelly K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/03/2024
Not really great for big groups or more than one large luggage as the lockers and literally only fit one. But I would say super roomy for people with many small luggage bags and suitcases. Location is convenient and close to station to the airport. There is also space to open and repack luggage if needed.
M
Mingchun C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/03/2024
easy to use, but price is a little bit high
H
Heiner S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/03/2024
vois la bas
E
Emmanuelle D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/02/2024
Practical but expensive
Translated reviews
V
Verónica V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/04/2024
Muy fácil de usar y muy cómodo para dejar los bultos pudiendo disfrutar de la ciudad ligero.
E
Elke B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/03/2024
It is easy and convenient to book and it is safe.
S
Sandra G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2024
Fue facial de apresurar por Internet sin necesidad de bajar una app o registrarte.
R
Renee B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/03/2024
The whole experience was seamless and very happy we chose city locker after checking many options. The only watchout is, after viewing the video on their website and measuring my luggage, I was still under the impression that 4 medium suitcases could fit in a single locker -- it's actually 4 of the small carryons. We had 1 large and 2 medium plus 2 backpacks and luckily ordered 2 lockers. I also really like that the outside door is locked and you need a code to get in. There were several people just trying to get in off the street without a code.
R
Rebeca G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/03/2024
It was useful, the location was close to the metro and our bags were safe for the whole day. The price is really good, as the locker can hold a lot of bags- in my case it was 1 carry on, 2 full backpacks, and 2 purses. The only thing I did not like is that they give you 2 codes, 1 for the door and 1 for your locker, but we noticed that the door was always open and the code was never needed, which made it feel kind of unsafe (this was in March 2024 in the Opèra location). In the end, nothing happened, our bags were safe and it was the best option to enjoying our last day in Paris without the pressure of bags! I would definitely recommend it to anyone.
I
Irache E.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/03/2024
Es una buena opción y muy cómoda para dejar el equipaje y aprovechar unas horas por Paris
D
Daniela G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/03/2024
Very good.
The lockers are smaller than I expected. Verify well the sizes according with your number of luggage and sizes.
But everything worked out smoothly. :-) easy to work.
C
Christian W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/03/2024
easy booking and handling
J
Jorge A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2024
very convenient service and fair price
C
Christine E.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2024
Closer to Gare de l'est than to Gare Nord. It was raining so the floor inside was very wet.
M
Marta R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/03/2024
The code could be more diversified from the other lockers
V
Vauriac L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/03/2024
good location near the opera but expensive
Translated reviews
T
Takaki T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/02/2024
Convenient area. Easy to use.
A
Amy G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/03/2024
The site is fairly easy to navigate. Purchasing was easy and quick.
Translated reviews
H
Howard L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/03/2024
Easy to use , just a bit further from Les Halles than stated . Allow 15 mins to walk
B
Brittani A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/02/2024
Ended up not needing the service and there’s no option to cancel or refund.
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour Brittani et merci d'avoir pris le temps de porter ce problème à notre attention. Étant très soucieux de la satisfaction de nos clients, nous prenons en compte votre retour et veillons toujours à améliorer notre service afin de toujours mieux satisfaire nos clients. Au plaisir de vous revoir dans de meilleures conditions.
P
Pooya H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/03/2024
The locker was too small and by no means it could hold 4 luggages. I had to pay for another one to put our second luggage in. It may be able to hold one or two carry-ons depending on the width and height. Overall, a misrepresentation of what is being offered at a prime rate. It is not worth it.
Response from CITY-LOCKER Paris
Bonjour nous vous rappelons la taille de nos casier : Dimensions du casier : L.48cm x H.61cm x P.85cm. Cette dimension convient à la plupart des grandes valises et peut contenir jusqu'à 4 bagages cabine format international IATA (55 x 35 x 20cm). effectivement si vos bagages sont plus grand le nombre de bagages qui peuvent rentrer dans un casier sont moindre;
A
Aurélien T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/03/2024
Easy booking. Codes for opening site and locker received immediately.
Translated reviews
A
Arnaud C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/03/2024
Navigation simple et claire. Une photo de l’intérieur du locker serait un plus. Ou les dimensions du casier.
H
Héloïse L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/03/2024
This loker is located on rue de Lyon but is definitely not at Gare de Lyon (although that's what I had indicated in my Google search)... The result was that instead of walking 11 minutes with heavy suitcases and backpacks, I took another locker directly from the station. This cost me €17.50 as it was impossible to cancel the reservation... It felt like a scam.... Or how to abuse the trust of tourists who don't know Paris!!!!
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Héloïse Thank you for sharing your opinion with us. We are sorry if the location of our locker did not suit you. However, the addresses of the lockers are clearly indicated on the website just before you make a reservation, along with a Google Maps map showing the location in terms of time and distance from your departure point. We wish you a pleasant day and hope to see you soon in one of our lockers.
B
Beth F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/03/2024
Using the service was easy with the exception of getting in at the beginning. I don't know why but the code wasn't working initially. We only used this for ~ 6 hours but it sure saved us time and lugging things around. All 3 carry ons and 3 backpacks fit in a locker. I liked that it was a little room that we could get our bearings together before heading back out for travel.
A
Alexandre R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/03/2024
The site is working well
Translated reviews
T
Thierry D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/03/2024
Service paid for but not used. Too far from lyon train station
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello Thierry Thank you for sharing your opinion with us. We are sorry if the location of our locker did not suit you. However, the addresses of the lockers are clearly indicated on the website just before you make a reservation, along with a Google Maps map showing the location in terms of time and distance from your departure point. We wish you a pleasant day and hope to see you soon in one of our lockers.
D
Dina D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/03/2024
It’s a good and safe place to store your luggage.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.