Esprit Padel Shop consistently delivers with fast, careful shipping and products arriving exactly as described, often in 24 hours or less and well packaged. Customers praise a wide selection, helpful product comparisons, and strong value for money, including competitive discounts and promotions. The service is reliable and responsive, with smooth ordering experiences, reusable order tracking, and attentive touches like a small gift for first-time buyers, leading to high overall satisfaction. Many reviews highlight positive experiences with product recommendations, fast delivery to Paris, and confidence in returning to the site for future padel purchases.
Package arrived in good condition and on time. Just a bit unfortunate that the catalog of rackets is a bit limited for my taste.
Translated reviews
J
Jerome G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/09/2024
Order received quickly and very well packaged just need to give it to madam
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Thank you very much for your positive feedback! We are delighted that your order has fully satisfied you. Do not hesitate to contact us again if needed.
Have a nice day,
The EspritPadelShop team
R
Raphaël N.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/09/2024
Error in the delivery for two ordered items.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Raphael,
I have noted your feedback.
Please do not hesitate to contact us directly by email, in order to best handle your request and understand what happened.
Have a nice day!
Best regards.
T
Thulier T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/09/2024
Reactive a bit to my taste (3 days). But then send an email very quickly reaction and package received quite quickly
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Tony,
Thank you very much for your comment and your rating which makes us very happy!
I hope to see you again soon on our site
Sportingly.
J
Jeremy P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/09/2024
Fast and efficient. However, offering a discount to be used within 48 hours after placing an order, I find that a bit tight!!!
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Jeremy,
Thank you for your comment and your 4/5 which makes us very happy!
Feel free to get back to us to understand the duration regarding the discount.
Sportingly.
X
Xavier C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/09/2024
Very good site with plenty of choices and promotions. Small problem no home delivery.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Xavier,
Thank you for your comment following your order on our site.
I assure you, we do indeed offer home delivery, since the beginning
See you soon on our site!
Sportingly.
S
Sophie G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/09/2024
Great! Order received very quickly.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Sophie,
Thank you for your comment which makes us very happy!
I hope to see you again soon on our site with a 5/5 next time
Sportingly.
Y
Yoann Alexandre C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/09/2024
Top from A to Z. Very good product information, fast delivery (overseas) with precise tracking. I played with the racket and it’s pure joy from the first exchanges!
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello,
Thank you very much for your comment which makes us very happy!!
I hope to see you again soon on our site and with a 5/5 next time
Sportingly.
Y
Yannick B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/09/2024
My package is blocked by Mondial Relay, as the Relay point is under construction. It has been 10 days since the package has been in my city without being able to retrieve it. There has been no change of Relay point.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Guy,
Thank you for all your positive feedback which makes us very happy.
We hope to see you again soon on our site
Sportingly.
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Product conforms to my expectations, versatile racket, fast and secure delivery.
Translated reviews
A
Aymeric M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/09/2024
Delivery quite fast and package conforms
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Aymeric,
Thank you for your comment which makes us very happy!
Feel free to give us feedback regarding your racket after use.
Hoping for a 5/5 during your next purchase on our site!
Sportingly.
B
Bruno M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/09/2024
Perfect, not 5 stars because many products out of stock otherwise my experience went very well, package received quickly and in perfect condition.
Translated reviews
F
Franck A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Rather fast shipping (ordered Friday night, arrived Wednesday noon at the pickup point!) nice quality-price ratio, even if I am a bit disappointed to have a small part of the grip that remained stuck to the blister (storage problem in the heat maybe). Nothing serious, I would surely recommend again!
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Franck,
Thank you for your appreciated 4/5
Indeed, with certain brands we encounter this problem and we have reported it so that it does not happen again in the future.
I hope to see you again soon on our site!
Sportingly.
D
David S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2024
Super!!!
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello David,
Thank you for your great comment!!
Have fun with your racket and feel free to give us feedback after use
Sportingly.
Y
Yves S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/09/2024
All ok
Translated reviews
W
William P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/09/2024
The site had a defect in the adhesive of the plastic packaging on the handle of a series of rackets but continues to sell them without specifying it.. okay they sent a grip and overgrip but if I had had the info, I would not have necessarily made this purchase
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello William,
I have noted your comment and I inform you that the brand is indeed aware of this inconvenience and we are doing what is necessary with them to ensure that this does not happen again in the future, but this does not depend on us and it does not happen on all rackets, so it is quite random. That is why we make this gesture when you encounter this problem.
I hope to see you again soon on our site.
Best regards.
J
Jean-Pierre V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/09/2024
Received packages quickly
Translated reviews
J
Julien N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/09/2024
A little more time than expected to receive my order (Belgium) but perfect tracking from Esprit Padel for this delay
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Julien,
Thank you for your positive feedback.
Feel free to give us feedback after use to know if you are fully satisfied.
Sportingly
M
Morgane G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
Site not easy from the tablet, I always had the titles displayed. (Rackets, shoes,....) not easy to navigate. Fast delivery I recommend this site
Translated reviews
L
Ludivine M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/09/2024
Hello madam, sir. I think you had a computer or organizational bug with my order. I ordered with a confirmation email. I receive a second email telling me that I ordered a rental racket. I contact customer service who tells me that my order will be delivered within 48 hours and the next day I receive a refund for my order and now an email thanking me for my order and asking me to evaluate you. I let you look at the bug.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello,
First of all, we apologize for the confusion you encountered. It seems there was an initial misunderstanding regarding your order. You had ordered a test racket instead of a standard racket.
Subsequently, we unfortunately had to refund you because the model you wanted, the "Vertex 04 Woman 2024", is currently out of stock.
If you have any other questions or if you would like to be informed when this model is available again, please do not hesitate to contact us again.
Thank you for your understanding and again sorry for this inconvenience.
A
Antoine N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/09/2024
Serious site but a bit more expensive than some others. The price of quality
Translated reviews
N
Nik N.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/09/2024
Dear, I placed an order 10 days ago and I still haven't received anything. and no shipping tracking. the package has been stuck somewhere for more than 5 days
Translated reviews
E
Eric G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/09/2024
Very good site for padel
Translated reviews
Y
Yan K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/09/2024
Unfortunately, the racket arrived defective and the model was out of stock which forced me to take another model and pay more despite the gift voucher
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Yan,
Thank you for your feedback. We are sorry for the inconveniences encountered with the racket and the necessity to choose another model. We hope that the credit we issued has helped to alleviate this situation.
If you have any other questions or needs, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
P
Patrick A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/09/2024
In fact, I have nothing to say about the delay but unfortunately the racket I received had a chip, a crack on the paint and I did not return the racket right away because I opened the package much later after receipt because it was a gift. If I had the possibility to make a complaint, I would do it because in addition to this small issue, I played 1 match and the grip is already worn out, so of very poor quality I have never seen that I have played tennis for 20 years and the grip does not wear out that quickly
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Patrick,
Thank you for your feedback and sorry to hear that you encountered issues with the racket. Regarding the crack on the paint, even if the return period has passed, feel free to send us photos so we can see what we can do. We also take note of your comment about the grip and will pass the information to the brand.
For any problem, you can contact us at the following address: [email protected].
We remain available for any further assistance.
Sportingly,
A
Axelle B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/09/2024
Hello, I ordered a racket for a test. Personally, I find that the trial period is really short (7 days vs 14 days generally, it allows for several matches). Moreover, the racket could be delivered with an overgrip, for hygiene and comfort. Otherwise, nothing to report. Thank you for offering this service.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Axelle,
Thank you for your positive comment following your racket test.
To be totally transparent with you, we have many requests for tests for few racket models made available by the brands. This explains why we are on a 7-day delay and not 14, in order to respond to the high demand.
Regarding the overgrip, I agree with you on this point, and we are working on it for the future ;)
Have a nice day and see you soon on our site.
Sportingly.
M
Michaël B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/09/2024
Bag conforms to the description. Protection tape too wide. Fast delivery, serious company
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Michael,
Thank you for your comment which makes us very happy.
I hope to see you again soon on our site.
Sportingly.
R
Raphael P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/09/2024
Racket arrived damaged. Other than that everything was perfect.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Raphael,
I am sorry to hear that your racket arrived damaged.
To best handle your request, please contact us by email at [email protected]
Have a nice day!
Best regards.
P
Pascale C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/08/2024
perfect
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Pascale!
Thank you for your comment following your purchase on our site.
I hope to see you again soon on our site and with a 5/5 on your next purchase ;)
Have a nice day and see you soon!
Sportingly.
G
Gabriel E.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/08/2024
Excellent site
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Gabriel,
Thank you for your comment following your purchase.
I hope to see you again soon on our site!
Sportingly.
L
Ludovic B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/08/2024
Attractive site
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Ludovic,
Thank you for your comment which makes us very happy!
I hope to see you again soon on our site.
Have a nice day!
Sportingly.
N
Nicolas D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/08/2024
Following a size issue, I returned the pair of shoes ordered on August 28, using the return slip provided by the Esprit Padel Shop site, requesting the reshipment of the larger size in exchange. To this day, September 4 (8 days later), no follow-up from the site, no reshipment of the replacement product, and the site does not provide any satisfactory response to my inquiries, constantly extending the deadline communicated to me. I even wonder if it is not a scam. Beware of this site.
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Nicolas,
I have noted your message and I apologize for the delay regarding the return.
According to the carrier's tracking, the package will be delivered to us today:
Upon receipt, we will proceed with the exchange of the item.
I apologize for the delay, which is independent of our will.
I remain at your disposal, if needed, at the following address: [email protected]
Have a nice day and see you soon!
Best regards
Romain
Customer service manager.
A
Arnaud S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/08/2024
Fast and conforms to my order
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Arnaud,
Thank you for your comment following your purchase on our site.
Feel free to give us feedback on your racket after use ;)
Good matches to you and see you soon on our site.
Sportingly.
C
Christophe P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/08/2024
Fast delivery, product conforms to the description. 1 remark: the handle protection was so sticky that it damaged the overgrip of the handle during unpacking
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Chris,
I have taken note of your message and I apologize for the inconvenience.
A response was sent to you by email on 3/09.
We are waiting for your response.
Have a nice day.
Sportingly.
S
Salvador M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/08/2024
Very good product at a good price. Too bad we can't pay with the club loyalty card. I think there would be more purchases if we could pay with the card... Best regards
Translated reviews
Response from Esprit Padel Shop
Hello Salvador,
Depending on your purchases, you accumulate points that allow you to obtain discounts on your purchases ;)
Have a nice day!
Sportingly.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.