Customer reviews of Hattila.com

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 10 862 published reviews

Summary of reviews

Hattila.com delivers consistently on fast delivery and reliable service, with many reviews highlighting quick shipments, timely arrivals at pickup points, and everything arriving well packaged and in correct condition. Customers repeatedly mention strong product value and a wide selection, noting a good balance between price and quality and that items meet expectations when they arrive. The site’s content and multimedia guidance are praised, with helpful text and video advice making assembly and use straightforward, and responsive, friendly customer support noted as a standout. Overall, shoppers emphasize dependable performance, clear information, and smooth fulfillment across orders.

Reviews 1, 2, 3 and 4 stars

Reset filters
A
Alberto F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/11/2018
Four stars except that the manual is in English (too bad)
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello,
a bit harsh to take off 20% of the rating for a manual... especially since you rate out of 4 stars and not 5 without us knowing why.
Don't hesitate to ask for the manual in French, it is normally downloadable on the site.
thank you for your order, see you soon.
J
Johann C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/11/2018
Received late and upon receipt my red dot has a dust inside I sent an email no response
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello,
when you reported the anomaly we rushed to correct it and deliver to you. For the scope, we will change it as agreed by email.
thank you for your order, see you soon.
J
Josy T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/11/2018
Clear and easy to navigate. Good!
Translated reviews
D
Didier L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/11/2018
However, I had sent an email regarding a previous order with a discount voucher for which I did not receive a response
Translated reviews
J
Jerome D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/11/2018
very good site
Translated reviews
J
Julien R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/09/2018
Listening and available
Translated reviews
F
Francisco P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/10/2018
I loved the crossbow pistol for having some good moments, greetings
Translated reviews
C
Cyril H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/10/2018
The service is good, the products too. The product I had previously ordered has slightly changed. The unusual use I made of it is no longer possible, unfortunately this is not reflected on the site. The included button batteries suffered during transport/storage and most need to be replaced.
Translated reviews
D
D.caraes E.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2018
the order did not match the description, but Hattila was very responsive, quick refund, everything is ok
Translated reviews
O
Olivier G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/09/2018
very good careful delivery within the deadlines
Translated reviews
S
Sebastien C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/08/2018
Fast delivery, serious service, happy with my purchase. Only downside is the limited quality of the arrows, too bad :(
Translated reviews
G
Gery D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/08/2018
Items conforming and delivery time respected.
Translated reviews
C
Christian G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/07/2018
The notches are poorly mounted, not taking into account the direction of the rooster feather and some are glued, too bad because the product is good.
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello dear customer,
I am very surprised by your comments but we will take them into account. I invite you to contact us by email to see what we can do to satisfy you.
Best regards.
F
Freddy Lay L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/07/2018
Very good items. Delivery not fast
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello dear customer, thank you for your feedback.
We shipped your order on the same day you paid for it, unfortunately since you ordered before a weekend, the order was delivered in just over 48 working hours by post.
Best regards.
C
Christophe T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/07/2018
Fast and efficient. Thank you
Translated reviews
G
Guillaume P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/07/2018
Good material but instructions only in English.
Translated reviews
P
Pigeard L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 31/05/2018
A very long delivery, package received 1 month and 1 week after ordering, very well packaged
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello,
We apologize for this delay and have kept you informed.
You did not rate the products, just the delay, what do you think of the products?
Best regards
J
Jerome D.
Rating: 3 out of 5
good
Translated reviews
G
Guillaume G.
Rating: 3 out of 5
I would be delighted with the quality of the products, services, and delivery if the consumable products delivered were not expired.
Translated reviews
J
John L.
Rating: 3 out of 5
good
Translated reviews
A
Alain E.
Rating: 4 out of 5
As planned, everything went well.
Translated reviews
C
Carlos S.
Rating: 4 out of 5
Good
Translated reviews
G
Gabriel L.
Rating: 4 out of 5
Very good! Good responsiveness
Translated reviews
P
Patrick H.
Rating: 4 out of 5
Good site, quite complete.
Translated reviews
C
Christophe R.
Rating: 4 out of 5
Good value for money!
Translated reviews
J
John L.
Rating: 4 out of 5
good site
Translated reviews
A
Alexandre C.
Rating: 4 out of 5
The site is clear, no problem
Translated reviews
L
Laurent D.
Rating: 4 out of 5
Order in line with my expectations except for the batteries of the laser pointer which were graciously refunded by the efficient team at Hattila.
Translated reviews
G
Grugeard J.
Rating: 3 out of 5
Lack of communication, the band was not available and I had to check back after 15 days to learn that he was waiting to have it before shipping everything to me. I then requested the shipment in two parts but to no avail. I had to wait a month before being delivered. Communication could be improved.
Translated reviews
G
Gilles M.
Rating: 4 out of 5
The site during the order was not up to date, otherwise nothing to complain about.
Translated reviews
H
Helder D.
Rating: 4 out of 5
Superb product....I recommend, for the manual in French see on the site
Translated reviews
M
Matt M.
Rating: 3 out of 5
Thank you, I received the machete. Looking forward to doing business with you again
Translated reviews
P
Philippe S.
Rating: 4 out of 5
A LITTLE LONG BUT GOOD
Translated reviews
M
Michel F.
Rating: 3 out of 5
Hello, it's a shame to go through eBay to order products that you do not present on your site. Best regards?? see you soon
Translated reviews
G
Gilles M.
Rating: 4 out of 5
good transaction
Translated reviews
M
Michel N.
Rating: 4 out of 5
Functional site, well documented and clear. complete package well packaged, but delivery times a bit long, more than 3 weeks, but I was warned.
Translated reviews
D
David T.
Rating: 4 out of 5
Shipping and communication correct.
Translated reviews
E
Eric C.
Rating: 4 out of 5
the delivery was a bit long
Translated reviews
P
Patrick L.
Rating: 4 out of 5
very good site
Translated reviews
D
David A.
Rating: 3 out of 5
Hello selling products that you did not have in stock is not normal all my order was changed so I could not get the desired product and on top of that the wait was long a good month and a half waiting to receive another item than the one ordered I put a +1 on NaturaBuy because until now I have never had a problem with your site regards
Translated reviews