HT26 consistently delivers quick and reliable delivery, with packages arriving promptly and well packaged, and often including thoughtful gifts and samples that enhance the shopping experience. The product range and texture receive strong praise, with many reviewers noting effective results, hydration, radiance, and skin improvement from the HT26 line, including color-safe and skin-friendly formulations that suit fragile skin. Customer service and professionalism are highlighted as standout strengths, with responsive support, returns handled smoothly, and ongoing loyalty expressed by long-time users who value the range for its compatibility with their skin tone and needs. Overall, customers report satisfying purchases, positive experiences with fast delivery, and appreciation for gifts and the quality of the products.
I sent an email to customer service and never got a reply. Very disappointing although I like all the HT26 products purchased so far for over 13 years.
Translated reviews
M
Mamou T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/04/2025
Fast delivery
Translated reviews
N
Nadège K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/04/2025
At the delivery of my order, a gift that was promised to me as a gift was replaced by another that had nothing to do with it.
Translated reviews
M
Maite M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/03/2025
So far I have not received my package. It's really a shame for a first order
Translated reviews
A
Assana M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/03/2025
Very very bad, I have not yet received my order so far
Translated reviews
Response from HT26
Hello, Thank you for sharing your experience with HT26. We see from the tracking of your package that you were able to pick it up on Thursday, March 27, 2025. We are nonetheless sorry if you were delivered late. Best regards, The ht26.com team
N
Ndo K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/03/2025
Did not work for me
Translated reviews
Response from HT26
Hello, We are sorry to hear that our products did not meet your expectations. HT26 is a brand that includes different ranges of products, corresponding to different skin types and offering a variety of results. If you would like to be advised, you can contact us at 0668918825 or by email at [email protected], we are at your complete disposal to assist you. Best regards, The ht26.com team
C
Coralie L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/02/2025
Easy to use
Translated reviews
V
Vedice W.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/03/2025
The lid of my milk was broken and almost half of my milk was lost.
Translated reviews
M
Marina L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/03/2025
I just started less than a week ago but I already see the change.
Translated reviews
J
Judith N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/03/2025
Good
Translated reviews
E
Eunice K.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/02/2025
Long waiting period
Translated reviews
M
Mahawa S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/03/2025
No milk suits me except the ht2 range since I was 18 years old today I am 29. I have tried other products due to my financial difficulties but none give me such a beautiful complexion. Only product the price otherwise good product
Translated reviews
M
Mahord P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/02/2025
I don’t like the product it makes me itch all over my face
Translated reviews
M
Murielle Marlène M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/02/2025
Perfect site
Translated reviews
C
Clara A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
Some creams are good and others ineffective and too expensive
Translated reviews
A
Anais L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/01/2025
Bad
Translated reviews
M
Marie D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
Order well received but packaged with a lot of negligence, resulting in a completely broken cap. Fortunately, there is a protective cap on each bottle
Translated reviews
N
Ngone Diaba D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/01/2025
It suits me well, my skin is glowing
Translated reviews
M
Marie B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/02/2025
Unfortunately, the shower gel arrived broken with the gel leaking, the packaging cardboard is light for the weight of the products
Translated reviews
C
Christine S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/02/2025
Order sent on time but the milk was half full, too bad. I am only a few days into use. But I already love my products
Translated reviews
A
Ama C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/02/2025
I liked the speed of delivery
Translated reviews
Y
Yvette B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/02/2025
Very good
Translated reviews
E
Edith Nadege L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/01/2025
Fill some boxes a bit more
Translated reviews
F
Flora H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/01/2025
I love your products, I am happy with my last order, my delivery was on time and punctual. An excellent listening no matter the request.
Translated reviews
J
Justine K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/01/2025
I received my order on time. Just a week of use, so I need time to appreciate the product.
Translated reviews
M
Mireille N.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/01/2025
I had difficulties accessing the site for several days and my code derived from accumulated points was expiring. I was disappointed!!! After alerting the staff by email, I received a response after several days. Fortunately, I was able to use my code. It's a shame that the codes are not cumulative, as the discount rates are so low, at least everyone has their own business policy. Otherwise, my products always arrive and shipping costs remain considerable but that does not depend on HT26. Beyond these little details, I enjoy discovering different lotions or creams and curiously, they all suit me well.
Translated reviews
A
Awa D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/01/2025
Hello to the whole HT26 team, I am satisfied with the promptness of the order, delivery, and your products. However, sometimes I have difficulty finding certain products for the face.
Translated reviews
I
Ida D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 13/01/2025
Terrible customer service! They do not answer the phone. If you also make the mistake of ordering the wrong product on the ht26 site, the return costs are at the customer's expense. I am very disappointed. It's zero stars that they deserve.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, Thank you for sharing your experience with HT26 and we are sorry to hear about your dissatisfaction. However, you had several phone numbers available to you that are available 6 days a week, as well as our email address [email protected]. As soon as we received your email, we responded and began to communicate with you. Please note, madam, that when you order our products, you agree to comply with our General Terms and Conditions of Sale, according to which 'in the context of a retraction, the customer must bear the return shipping costs' (article 6). Article 6 also states that the refund only concerns the product, excluding return costs. Our decision was therefore in accordance with our GTC, which you agreed to respect beforehand. If you need to contact us, we are available at 0668918825 or 0140185100. The HT26 team wishes you an excellent day.
C
Crozet L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/12/2024
you had reduced the small gifts
Translated reviews
L
Linda B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/12/2024
The shipping was fast and the service was great.
Translated reviews
V
Valentina D. G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/01/2025
I loved the fact that I received the products on time. It is exactly what I needed
Translated reviews
N
Noblie B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/12/2024
I am satisfied with the speed of the delivery
Translated reviews
K
Kadiatou C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/12/2024
Fast
Translated reviews
L
Laiticia D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/12/2024
I didn't appreciate the delivery service. It's been almost a week and it still hasn't arrived, and when I track the shipment, it shows arrived but since I wasn't there (which is not true), it was redirected to the pickup point 2 hours from my home!!!!!
Translated reviews
M
Mayenie S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/12/2024
I have only been using this brand for a week. I bought the multi-lightening cream for 40 euros and the HT26 oil for 50 euros, and so far I love the effect it has on my skin... we'll see in the long term.
Translated reviews
F
Folley Dede A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/12/2024
the customer service's good
Translated reviews
E
Emma K.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/12/2024
I did not receive the fabric masks that go with the Serum in my last order, although I ordered the prescription Serum. I do not live in France.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam. Thank you for sharing your experience with HT26. We indeed exchanged via Whatsapp about this situation, and we sent you the masks right away. As we indicated, you will receive them soon. The HT26 team wishes you an excellent day.
T
Thierry R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/12/2024
I had specified that I wanted the package wrapped for a gift. It was not done.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.