HT26 consistently delivers quick and reliable delivery, with packages arriving promptly and well packaged, and often including thoughtful gifts and samples that enhance the shopping experience. The product range and texture receive strong praise, with many reviewers noting effective results, hydration, radiance, and skin improvement from the HT26 line, including color-safe and skin-friendly formulations that suit fragile skin. Customer service and professionalism are highlighted as standout strengths, with responsive support, returns handled smoothly, and ongoing loyalty expressed by long-time users who value the range for its compatibility with their skin tone and needs. Overall, customers report satisfying purchases, positive experiences with fast delivery, and appreciation for gifts and the quality of the products.
The multi-lightening shower gel is impeccable without fault. But the HT26 multi-lightening milk does not have a good scent. Please try to improve.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, we thank you for sharing your experience with HT26. Indeed, our brand is based on certain values, including offering the most respectful products possible for your skin. That is why we take care to formulate them with the least possible chemical ingredients, namely preservatives, fragrances, etc. This is how we keep our commitments by formulating quality products that are also effective. But we still take note of your comment. Do not hesitate to contact us at 0145231214, 0668918825, or by email at [email protected] for any advice or information. The HT26 team wishes you an excellent day.
D
Dp Logistiques D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
I received fake products without a barcode, the milk is black, the color is different from the milk I bought when I went to the store myself, so this allowed me to compare the products and see that I received fake HT26 products. I would like original products to be sent to me or for me to be refunded.
Translated reviews
M
Mensah J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/09/2024
Order well received and well packaged, on time.
Translated reviews
E
Emilie M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
Order arrived on time, 3 days later. As expected.
Translated reviews
L
Lalla T.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
After nearly 3 months of continuous use and two purchases. I can say that the products that were first recommended to me in-store by an advisor and repurchased online had no visible positive effects on my skin. I would not recommend. Sorry, too expensive for what it is!
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, we thank you for sharing your experience with HT26. HT26 products are formulated with plants and vitamins, carefully selected by our pharmacists for their quality and effectiveness. Our products are respectful of your skin, and the results are very gradual and lasting. Their visibility and speed depend on skin type, lifestyle hygiene, and the reliability of the products used before HT26. If you wish to contact one of our pharmacists, you can call 0145231214 or [email protected]. We thank you for your understanding and wish you an excellent day.
P
Paulino Z.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
The products are of good quality, but the delivery is too expensive. There should also be a loyalty card or collected points to choose a free product and occasional promotions.
Translated reviews
M
Marie-Helene Y.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/09/2024
Delivery not fast.
Translated reviews
E
Esthelle L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/09/2024
I am disappointed because my package arrived open, one of the activating serums is missing since I ordered two. I sent a message to notify, unfortunately nothing has been done. Thank you. I am used to ordering online and receiving my package without fail.
Translated reviews
M
Minette D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/09/2024
I have been using HT26 products for several years, I order on the site and I am satisfied. The products are of good quality and the customer service is responsive and attentive.
Translated reviews
Y
Yuener H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/08/2024
I ordered "PRESCRIPTION Day cream with glutathione" the cream has a dubious appearance, very liquid, far from the texture of the cream contained in the sample I tried before buying this product. Is it due to poor storage??? I contacted HT26 by email, no response!!!
Translated reviews
Response from HT26
Dear customer, hello, thank you for sharing your experience with HT26. Our products are formulated by a team of five pharmacy doctors, who carefully select plants and vitamins for their quality and effectiveness. We always take care to send you products of good composition, which will satisfy you and meet the needs of your skin as much as possible. We have not received any email from you. For any advice or information, you can contact us at +33145231214, via Whatsapp at +33668918825, or by email at [email protected]. We are at your complete disposal. We wish you an excellent day. The HT26 team
M
Mayelle N.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 07/09/2024
Sometimes I receive different products than the items ordered, like now. Or I do not receive all my ordered items.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam. We thank you for sharing your experience with HT26, and we apologize for the inconvenience caused. We always strive to work to your satisfaction. After contacting you, we confirm that the glycerin ordered was indeed out of stock, and we replaced it with glycerin that was equivalent to this one (both in terms of formula and price), with your agreement obtained during a subsequent phone conversation after sending your order. However, we acknowledge that we made a mistake regarding the Body Milk sent compared to what you received, and we confirm that it has been resent to you. If you need advice or various information, do not hesitate to contact us at +33668918825, +33140185100, or write to us by email at [email protected]. The HT26 team wishes you an excellent day.
L
Linda K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
Satisfied!
Translated reviews
M
Momuluh Q.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
Average delivery time with correct products. No long waits. Downside: website difficult to navigate. Please attach pictures alongside text when describing products in sets. Give the option to add a specific product found in the set without having to navigate the website all over again. This will encourage extra purchases within a set of products.
Translated reviews
S
Sy H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/08/2024
Very fast delivery
Translated reviews
A
Amy M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/08/2024
The cap of the aloe vera oil broke in less than 2 days. The body cream and soap are great but the oil is so-so.
Translated reviews
I
Ines K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/08/2024
I ordered on August 30 and until today my order has not been shipped and I contacted customer service and I have no response so far.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, thank you for sharing your experience with HT26. As soon as we received your order, we prepared and shipped it. The tracking of the package indicates that it has been delivered to you. However, we have still received your emails following this. We do not doubt your word, and we have responded to you via the customer service email channel. We are still waiting for your response so that we can find a solution for you. Thank you for your understanding. The HT26 team wishes you an excellent day.
H
Hassina I.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/08/2024
Order for €115 just a small Wax soap as a gift and not even the card indicating the name of the person who prepared the package. The products are still good but the little attentions are starting to disappear.
Translated reviews
I
Ines K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/08/2024
My order has still not been shipped, it's already been a week since I paid. I wrote to customer service and no one is responding to me.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, thank you for sharing your experience with HT26. As soon as we received your order, we prepared and shipped it. The tracking of the package indicates that it has been delivered to you. However, we have still received your emails following this. We do not doubt your word, and we have responded to you via the customer service email channel. We are still waiting for your response so that we can find a solution for you. Thank you for your understanding. The HT26 team wishes you an excellent day.
M
Mireille B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/08/2024
It might be interesting to have details on which skin type corresponds to each product. But that is certainly asking for more than necessary.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, Thank you for sharing your experience with HT26. Our products are formulated by a team of five pharmacy doctors who carefully select plants and vitamins for their quality and effectiveness. All our staff members available to advise you have been trained by this same team of pharmacists and are at your disposal to inform you and provide you with the information you will need. You can contact them at +33 6 68 91 88 25, at +33 1 45 23 12 14, or for any order-related inquiries, contact customer service at +33 1 40 18 51 00 or by email at [email protected]. The HT26 team wishes you an excellent day.
M
Monique T.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/08/2024
My order has still not been delivered
Translated reviews
C
Célestin Provincial D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/08/2024
I did not receive the additional purchase gifts as is often the case.
Translated reviews
S
Sarah Lise M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/08/2024
The HT26 space is very user-friendly, you can find all the products you are looking for according to your taste but you can choose, place the order without being delivered, what is the point? Should we understand that it is exclusive to France?
Translated reviews
L
Laurence N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/08/2024
Good product
Translated reviews
M
Marie A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/08/2024
Ht26! mentioned in my invoice that in my order I would have testers as gifts, but I received nothing they mentioned, so I am unhappy
Translated reviews
D
Déborah S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/08/2024
Delivery problem but resolved by an HT26 advisor. It is pleasant to know that you are attentive to your customers.
Translated reviews
H
Hornella N.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/08/2024
The soap does not suit my skin I now have so many pimples on my face
Translated reviews
P
Philomène M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/08/2024
Hello. I liked the promptness of the delivery.
Translated reviews
P
Philomène M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/08/2024
The order was delivered on time. Thank you. No breakage
Translated reviews
M
Mbalou C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/08/2024
The navigation was good, the customer service was perfect, I would like to order this product again with this company, thank you for the service
Translated reviews
H
Hervé A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/07/2024
I have not received my order, I will give you a maximum of one week, after that I will file a complaint, because my account has been debited
Translated reviews
Response from HT26
Hello sir, Thank you for sharing your experience with HT26. First of all, we apologize for the inconvenience caused. However, we have not received any contact from you that would have alerted us to the situation and allowed us to resolve it quickly. We were informed thanks to this review you left us. Moreover, the tracking of your package indicates that you have indeed received it. We do not question your claim of non-receipt but we must create a complaint file with Chronopost. We are taking the situation in hand immediately. We will also contact you, but do not hesitate to reach out to us at 0668918825 in case of problems. Thank you for your understanding. The HT26 team wishes you an excellent day.
M
Merijie S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/07/2024
I have never received the package despite my numerous reports I have never had a response.
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with the HT26 Laboratory, and we apologize for the inconvenience caused. Indeed, your package was returned to us because it seems according to the carrier that the address corresponding to the order was incorrect or incomplete. The transport service therefore dropped your package at a relay point near your home and informed you several times in a row, without any response from you. After a week spent at the pickup point, your package was returned to us. We have therefore taken the necessary steps to resend it to you. We thank you for your patience and kind understanding. The HT26 team wishes you an excellent day.
V
Véronique Carine N.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 15/07/2024
I thought I would be delivered the next day and it actually took a few days.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/06/2024
Because I am writing to report a breakage in my order today, no reaction from your services while I sent you the photos
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, Thank you for sharing your experience with HT26. We sincerely apologize for the inconvenience caused. We have indeed contacted you to know the details of your dissatisfaction and to get more information about the products that were damaged. Following this, we have resent the damaged products, which you should have already received. We will be more vigilant in the future regarding the protection of our products during shipping to prevent such situations from happening again. The HT26 team wishes you an excellent day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/07/2024
Easy navigation. I have received my order. Thank you.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/07/2024
All good with my order, I’ll let you know the result after using it for some time, thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 22/06/2024
I am 2 weeks into using it and I don't see any change I still have pimples on my face and body and my skin is dull
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam We thank you for sharing your experience with HT26. Our team of pharmacy doctors formulates natural and quality products, based on carefully selected plants and vitamins for their effectiveness. These products, which are as natural as possible, offer lasting but gradual results. The results will also depend on your skin type and what you have used before HT26 products. For any advice or questions, we invite you to contact us at 0140185100 or 0668918825, we are at your complete disposal. The HT26 team wishes you an excellent day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/07/2024
I received my order and I was so excited to open it only to start crying after realizing that one big bottle and small face toner were broken. I still don’t understand how HT26 didn’t put in anything to secure the bottles!! Poor packaging
Translated reviews
Response from HT26
Good morning my dear, We thank you for sharing your experience with HT26 Laboratory. First of all, we apologize for the inconvenience. Indeed, we called you about this situation and we sent you other products, with strong packaging. Don't hesitate to call us at 0668918825, or 0140185100 if you have any questions or problems, we will be at your disposal to answer your questions. The HT26 Team wishes you a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/07/2024
I have received my package. But like my last order, I received the 500ml cream instead of the 500ml milk. And the transparent whitening soap instead of the purifying whitening soap: see attached photo. 'I would like to know what is happening with this range and its box?
Translated reviews
Response from HT26
Hello madam, Thank you for sharing your experience with HT26. We apologize for the inconvenience caused. Indeed, we have contacted you and we have resent the product that you actually ordered. However, regarding the White Essence range, some products like the Whitening Soap are out of stock. That is why, for many months, we have modified the Box and replaced the missing products. Everything is indicated on the website www.ht26.com, where you can find all the information you need, and we invite you to consult it before placing an order. We are also at your disposal to answer your questions or provide advice at 0140185100 or 0668918825. The HT26 team wishes you an excellent day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/06/2024
very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/06/2024
Well I like it
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.