HT26 consistently delivers quick and reliable delivery, with packages arriving promptly and well packaged, and often including thoughtful gifts and samples that enhance the shopping experience. The product range and texture receive strong praise, with many reviewers noting effective results, hydration, radiance, and skin improvement from the HT26 line, including color-safe and skin-friendly formulations that suit fragile skin. Customer service and professionalism are highlighted as standout strengths, with responsive support, returns handled smoothly, and ongoing loyalty expressed by long-time users who value the range for its compatibility with their skin tone and needs. Overall, customers report satisfying purchases, positive experiences with fast delivery, and appreciation for gifts and the quality of the products.
I was disappointed to see how the package was packed, the products thrown into the box not even a nice crumpled paper on top or small pieces of cork around the products to make it look nice. I usually have beauty product packages delivered even from smaller brands than yours, who take care of their packages before sending them to us. For your products, it's the top, I like it a lot.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/06/2020
Hello, I just started it, I don't have results yet.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/06/2020
Please resume shipments through the relays as it is cheaper for us; please.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/06/2020
I am happy with my order, but I did not receive the 50 ml shower gel.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/05/2020
I used the cream, oil, glycerin, and glutathione gel for 5 days but I'm not reassured because it gives a burning effect on my skin with the shower gel. After using the cream, I scratch my skin because it itches as if there are harmful substances present. I am very disappointed. I don't think I will continue to use your product. Before, I used the Francois Bedon range with no problems. Very disappointed with this price for a bad cream.
Translated reviews
Response from HT26
Hello Madam,
I am sorry for your bad experience,
In order to better understand what happened, I suggest you sign up for a video consultation by clicking on this link
an Esthetician will guide you precisely on the use of the treatments you have chosen
Thank you for your trust
https://www.ht26.com/fr/content/132-consultation-en-video
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/12/2019
I called on the phone following an internet order that I had to pick up in store 4 hours away. Plus, the saleswoman was unpleasant!!!
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We are sorry to hear that.
The delivery method you chose was in-store pickup, this store is located in Paris.
However, you had the option to contact us to change the delivery method.
And it would have been our pleasure to deliver your package to your home.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/12/2019
I was wandering to have a clear advice on the effective products
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/10/2019
Package well received on the scheduled date
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/10/2019
The order is so fast
And you get your products in good condition
And I really like the gifts you offer when making a purchase.
Consequently, the face cream is very small for 26€.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/09/2019
I placed an order on 09/09 that I received on 13/09.
Not only did the order arrive in a catastrophic state, torn box, open etc. (evidence to support); but on top of that, one product was missing!!
So naturally on 13/09 I contacted HT26 with the number I found on Google, they redirected me to 0140511800 supposedly customer service/SAV, which I did.
So I reported my issue to the SAV, they asked me to send an email with the photos as proof, which I did quite simply.
For more than a week I received no response, no follow-up, nor treatment of my issue. So I called continuously, let me tell you that the people who answer the SAV are MORE THAN RUDE in the way they address customers and on top of that hang up when they have no solution, do not listen to the customer's request at all and do not leave any follow-up in the file!
But even better, they constantly have bugs in their ordering software, say they will call the customer back during the day and NEVER do (I have proof of what I am stating)
Today is 14/10 and I still have no response!
So I called this evening at exactly 5:15 PM the SAV, the lady clearly interrupted me and said I quote:
Translated reviews
Response from HT26
We are sorry to hear that your last purchase was a bad experience for you.
We would like to apologize for that.
However, we suggest you make your complaint to the customer service responsible for orders made on our website: [email protected]
We will be happy to respond to your request.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/09/2019
Easy to navigate and find products
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/09/2019
Delivery is okay. Customer service is top-notch
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/09/2019
The site is overall well organized, it is quite simple to find your way around when looking for a specific product. Delivery is fast but the only downside is regarding the gift lol please diversify your gifts, we are tired of your bath salt..
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/08/2019
I waited almost a month to receive my order. The ordered product was out of stock and I was not informed. During my various calls, I spoke to a gentleman who made promises that were not kept. I think customers deserve more attention. Fortunately, the last salesperson I had offered me something in return.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/09/2019
Very fast and efficient, now we just need to see if the product is good or not
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/09/2019
I like the packaging and the gifts inside.. I didn’t try yet the product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/09/2019
Satisfied with the product and fast delivery.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/08/2019
I am very disappointed, for a first time with you, the experience was unpleasant, a girl I spoke to on the phone was disrespectful and refused to give me her name, obviously the delivery took longer than expected. Honestly, I don't want to go through that again.
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We are sorry to hear that
We apologize
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/09/2019
No issues
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/08/2019
Order received very quickly, very good site, nothing to say for now. I am very satisfied
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/08/2019
I could have given 5 stars if I had received my entire order and the promised gifts
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/08/2019
First, after ordering I did not receive a confirmation email, this should be automatic, yet after I contacted customer service via WhatsApp who asked me to write an email to claim my confirmation email. I have already submitted my problem to HT26 via WhatsApp, is it still up to me the customer to send an email? What is the purpose of the WhatsApp number on the HT26 site then? It is a lack of seriousness and respect towards the clientele. Thanks to my order number, the person I chatted with on WhatsApp was supposed to contact customer service and take care of my case and not even a hello, what can I do for you? Nothing, no polite formula, I don't know where you recruit your employees but they have not received any serious training and on top of that, there are grammar and spelling mistakes with this person!!! HT26 is still a big brand!!! My confirmation email came days later, in short, a lack of professionalism in the service, it felt like my little niece who in her spare time does overtime for online sales
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/08/2019
I really like the products sold by the store
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/08/2019
I had an unpleasant surprise after validating the banking data, there was an error message during payment followed by an email asking me to redo the order. I redid the order and was debited twice the same amount and I only received one order. Until now, no response from customer service after reporting.
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
After checking on our payment platform, we have received only one payment for the amount of your order
Do not hesitate to contact your bank in case of any issues
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/08/2019
Quality of the products is impeccable.
A little more attention to detail, for example (makeup bags, 50ml milk samples, .......).
Speed in delivery.
Top!!!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 15/08/2019
Fast delivery but for a purchase of 113€, there was no gift inside. And compared to the previous order, incomplete optimism range and disrespectful customer service because after several complaints and follow-ups, no reaction from them. Disappointed
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/08/2019
Disappointed
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/08/2019
Product received but not yet applied to leave a comment
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/08/2019
The quality of your customer service is very poor and unsatisfactory, as the customer waits a week and a half to receive their package. And when we call you, you are unable to tell where the order is, every time you tell the customer to check the tracking themselves while you are better placed to know the tracking of the package, please receive your customer service thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/08/2019
Order received 2 weeks later instead of 72 hours
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/07/2019
I had to pay extra shipping fees even though I had already paid
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/08/2019
Good but shipping too expensive. I don't have enough information about your shipping method.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/08/2019
When we ask, they don't respond. When we write the message to customer service, they don't reply.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/07/2019
Very good impeccable
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/07/2019
Satisfactory
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/07/2019
It's okay
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/07/2019
The package arrived well but the shampoo is not well packaged half stuck
Translated reviews
Response from HT26
Hello, We are sorry to hear that your products arrived damaged. We do everything we can to avoid this, hence the individual packaging of products and the cushioning of packages, but sometimes packages can suffer damage during transport. We invite you to make your complaint by email to process your request: [email protected]. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/05/2019
I received the order on time so nothing to say
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/06/2019
Very good site and good quality products. Except for the delivery that I have to pay for even if I exceed 100 euros.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.