Customer reviews of Mundo-Surf

Trust Attestation
4,8 /5
Overall rating: 4,8 out of 5
Based on 5 270 published reviews

Summary of reviews

Mundo-Surf consistently delivers fast and reliable service, with numerous mentions of quick shipping, on-time delivery, and items arriving in perfect or excellent condition, ensuring a smooth purchasing experience. Customers highlight practical fulfillment strengths such as careful packaging, easy ordering, accurate product fulfillment, and helpful, knowledgeable service that guides choices and clarifies details. The store also draws praise for product quality and performance, with several notes about highly satisfying recommendations, attentive assistance, and repeat purchases, underscoring trust and consistency in both products and customer care. Overall, the experience is described as professional, efficient, and enjoyable, with buyers expressing eagerness to return.

Reviews 1, 2, 3 and 4 stars

Reset filters
I
Ines N.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/08/2024
Items in excellent condition. Mas ao selecionar o método de pagamento, não informam que as datas de entrega podem mudar. Eu paguei para vir em 2 dias , paguei logo é só recebi depois de 4 dias . This part was really unpleasant.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Inés and thank you for your order. Regarding the shipment, your order was placed on Saturday, August 17th, and the payment was confirmed by bank transfer on August 20th. So your order was delivered within 48h from the payment confirmation.
Thank you! Best regards.
R
Rita D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 15/08/2024
5 for the speed of shipment 5 for the h72-UV resin 2 for the fiberglass fabric that arrived full of small pieces of wood and with a transverse crack, which was only noticed when resin was applied, overlapping the color. 3 for customer support: 5 for clarification on materials 0 for solution/compensation for having sent the fabric in these conditions. Ou seja, apenas recomendam que para a proxima esteja mais atenta antes de aplicar a resina ou que compre um rolo inteiro ou que disfarce o estrago comprando uma das suas tintas. I was quite disappointed this time. It is not usual, so I trust that everything will be in good condition. Recomendo que verifiquem bem a tela antes de a usar.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Rita, thank you for your request and your message.

We're very sorry about what happened. We keep our cutting table as clean as possible, but it is true that any manipulation of the fiber that is removed from the roller can dirty it or slightly dislodge the threads, as it is very delicate. We assure you that next time we will be extremely attentive and will check the fiber before sending it.

Sincerely, Ignacio, Customer Service.
G
Gines G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/08/2024
I received the wrong order
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Gines and thank you for your order. We apologize for sending the wrong leash as it has the same code as the one in your order.
We hope that the one we sent in exchange will be better!

Best regards. Ignacio from customer service.
D
Dario S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/07/2024
All perfect. thank you
Translated reviews
S
Sigurd L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/07/2024
Everything perfect on the part of Mundo-Surf! Fast! Informative! Good material! Unfortunately the package arrived a little damaged.
Translated reviews
M
Miguel C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/07/2024
It has always been fine, only this time I needed a change due to a glitch on your website, and the order arrived without taking care of the changes. When I added a small bottle of styrene to my cart, it showed shipping costs for a surfboard, which seems to be a mistake.
Translated reviews
G
Gustavo C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/07/2024
Service disaster, erroneous shipment by picking (change of size on a Body Board), and inability to diligently manage the resolution of the incident (which in fact has not yet been resolved).
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Gustavo. We apologize for the error in the size. It was a mistake on our part where we offered to pick up your board and make the size change.
We ordered the pickup with the transport, which made it as soon as possible due to the workload they have at this time.

Your bodyboard has been received in our warehouse and your money has been refunded to your account.

We hope to see you soon again with us and we assure you that the experience will be much better. Dare to try :)

Best regards.
Ignacio from customer service.
J
Jose N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/06/2024
Everything perfect
Translated reviews
V
Vassilis P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/06/2024
On time and as promised. Shipping costs very expensive though for Greece. Ordered a rash guard T shirt and payed for shipping as much as the product cost.
Response from Mundo-Surf
Hi Vassilis and many thanks for your order. The shipping cost is depending on the address we delivery. Always in an island will be a bit more expensive than a normal address due the special transport by plane.

We hope you enjoy your t-shirt.
O
Otto F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/06/2024
Good attention in the chat, fast solutions, easy to make the purchase. Everything is perfect.
Translated reviews
P
Perrine D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/06/2024
There was no charger and booklet in the box !!!!!!! What do I do now???
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Maica, and thank you for your order. The charger and instructions should normally be inside the watch box. If you look carefully, the little blue case that holds the watch has an opening underneath that you can open.
Everything is inside.

Cordialmente, Ignacio.
E
Eric P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/06/2024
Hello, serious site and quality products.
Translated reviews
D
David J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/05/2024
Fast and efficient
Translated reviews
A
Ahd K.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/05/2024
Hello Mundo team, unfortunately the product description of the blank is not 100% correct Even the picture is wrong. On the other hand, the shipping costs are extremely expensive. Very annoying and a pity! Otherwise everything fits.
Translated reviews
T
Tiago T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/05/2024
Quality material and fast shipping!
Translated reviews
C
Cornelia A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/05/2024
Goods are okay, shipping costs disproportionately high
Translated reviews
S
Sebastien D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/05/2024
The parcel arrived damaged, the tail of the board is bent and I'm still waiting for a return to solve my problem!
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Sebastien and thank you for your inquiry. We are very sorry that your bodyboard arrived with a small shock. We were waiting to resolve the claim with the shipping company. Your order has already been collected and refunded.

We hope all is well. We hope to see you soon.

Ignacio, customer service.
R
Renzo P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/04/2024
All perfect
Translated reviews
D
David B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/05/2024
Everything went very smoothly and the product complied.
Translated reviews
I
Igor L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/05/2024
Everything was perfect. I spoke with them for a change and everything was fast and very good deal.
Translated reviews
C
Carlos J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/04/2024
Available and available for clarifications.
Translated reviews
J
Julian G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/04/2024
All good
Translated reviews
F
Fabrizio M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/03/2024
Great choice, top products, professional.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Fabrizio and thank you for your inquiry.
We hope to see you again soon!

Ignacio, Customer Service
C
Carl-Hugo M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/03/2024
Stop using GLS immediately, they are ruining your reputation.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Carl-Hugo and thank you for your order. Your delivery was slightly delayed due to the weekend and the Easter holidays when no deliveries were made. We assure you that it will go more smoothly next time.

Yours sincerely, Ignacio from Customer Service.
G
Guilherme C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/03/2024
Ocorreu algum erro no sistema e meu pedido veio completamente errado
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Guilherme, and thank you for your order. Your order states that it was made with a size M Billabong Intruder wetsuit. This is the model we sent correctly according to your order and recorded by the system. In any case, if it's not the size you wanted, as you mentioned via WhatsApp, you can exchange the size if necessary.

Best regards,
Ignacio from Customer Support.
T
Thomas W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/03/2024
A wide choice of models and sizes for bodyboard fins. Delivery time respected. I recommend 👌
Translated reviews
L
Ludger M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/01/2024
The delivery took 14 days but the goods are very good🤙🏄
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Ludger and thank you for your order. Your order was delayed due to an error in the shipping link to your address, for which we apologize. Nevertheless, we are pleased that everything arrived safely.

Thank you very much and we look forward to your next purchase!
Best regards, Ignacio from customer service.
J
João B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/02/2024
All ok
Translated reviews
M
Matt L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/02/2024
Cool
Translated reviews
J
Jean-Baptiste E.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/01/2024
The delivery went well but the leash is too short.
Translated reviews
P
Prudencio T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/01/2024
Very good product and the treatment received by the store, the only negative is the time it took the product, even for the Canary Islands 15 days seems too long. But that is the responsibility of the post office. I will buy again.
Translated reviews
B
Bruno V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/01/2024
The home delivery service sucked, it took me 2 days longer than expected, it was supposed to arrive on January 10th and it arrived on January 12th and the grip was scratched.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Bruno and thank you for your order. You are right and we apologize for the delay of 48 hours in the delivery of your order.
Apparently the tracking details that they had breakage in the delivery van but it is not an excuse.
For your next order it will be on time, you'll see! :)


Best regards.
Ignacio from customer service.
S
Simão C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/12/2023
I did not receive the order.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Simon and thank you for your order. We noticed that you received your order on January 10th, so we hope everything is correct. If so and we apologize for the delay in delivery, we were waiting for confirmation of the correct address to make the delivery. We hope you enjoy it.

Best regards.
Ignacio, Customer Service.
J
Jose Luis G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/12/2023
It has nothing to do with the reality of the size of the booties I ordered with what it should have been.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Jose Luis and thank you for your order. You should keep in mind that a bootie is not like a shoe. A bootie at first glance looks smaller as if it were a sock, but once you try it on it will give way and adapt to your foot. This also happens with wetsuits, which must be very tight so that when you enter the water does not create water pockets.
Anyway if it is not your size, you can send it back and we will exchange it for the size you need.

Best regards.
Ignacio from customer service.
M
Miguel Angel S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2024
The shipment was fast. But the waterproof backpack was 30 l instead of 40 l. It was to give as a gift and I had ordered them in 40 l. I called them and they offered me a solution immediately. I called them and they offered me a solution immediately. Let's see if they pick up the old one and deliver the new one soon.
Translated reviews
C
Cristina F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/12/2023
I paid 25€ extra to receive the package by Christmas as per the info during payment and instead it arrived on the 28th.I requested a refund and they did not consider me!!! Congratulations!!!
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Cristina and thank you for your order. Your order was shipped to Italy with a 2-3 day express service with UPS. Taking into account that it was shipped on Thursday, December 21, it was delivered on the third business day. However, because December 23, 24 and 25 were holidays, delivery was not possible. Receiving it before Christmas in Italy was not possible because we do not have 24-hour shipping.

We apologize for the inconvenience.
Sincerely, Ignacio from customer service.
R
Raquel P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 25/12/2023
Suit bag surfs too small 🤦‍♀️
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Raquel and thank you for your order. The waterproof bag in your order has a capacity of 5L. If you see that you need something bigger, you can change the bag without any problem.
Here you can see all the bags for larger suits:
https://www.mundo-surf.com/es/149-bolsas-para-trajes-de-neopreno

If you have any questions, please contact us :)
Ignacio, customer service
Y
Yann P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/12/2023
Delivery time a little long but otherwise very satisfied. Good communication and follow-up.
Translated reviews
J
Jacobo H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/12/2023
Great
Translated reviews
C
Cristina C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/12/2023
Correct product. Packaging ok. Transport super fast and correct. But... 1) I could not change the billing address (and the "delivery" and "billing" were the same). 2) Ao 2º click o preço variou de €65,00 para €66,07 (????) 3) Idem, o custo de transporte alterou de €4,50 para € 6,50 (????) assim que voltei (2ª tentativa - p mudar a morada, e quando voltei ao site e fiz a encomenda).
Translated reviews