Mundo-Surf consistently delivers fast and reliable service, with numerous mentions of quick shipping, on-time delivery, and items arriving in perfect or excellent condition, ensuring a smooth purchasing experience. Customers highlight practical fulfillment strengths such as careful packaging, easy ordering, accurate product fulfillment, and helpful, knowledgeable service that guides choices and clarifies details. The store also draws praise for product quality and performance, with several notes about highly satisfying recommendations, attentive assistance, and repeat purchases, underscoring trust and consistency in both products and customer care. Overall, the experience is described as professional, efficient, and enjoyable, with buyers expressing eagerness to return.
I tried to request an exchange instead of a return due to confusion with the color and was not given the option.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Juan Jose, We did not have the color you wanted available when we received your return, this is why we have issued a refund. Regards, Sebas After Sales Manager
D
David V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/04/2022
Good
Translated reviews
M
Miguel Angel G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/04/2022
Lousy. Having them change their shipping provider would help my decision on future purchases.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Miguel, I am sorry for the two days delay in the delivery of your board. The board was in one package, the grip in another, and GLS had separated them. I hope you are enjoying your new Slater design! Best regards Sebas
P
Paolo P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/03/2022
I only give you 2 stars for two reasons. First: you waited until the last moment to ask me for the nie when there was a whole week to do it and as you caught me working I could not answer in time and the delivery was delayed for a whole week. Second: You have put the microspheres that comes in a very thin plastic can together with the resin canisters and fiber. With the blows of the transport the pot of microspheres has broken and has been emptied inside the cardboard. without counting that I have lost some years of Life when opening the cardboard by the cloud of microspheres that came out but the 4 meters of fiber are completely full of microspheres and of course it is everywhere except inside the pot that is broken.
It would have been enough to use the same bubble wrap with which you have wrapped the catalytic converter. I am sorry but between the two things it did not look professional to me. I will continue to order from you but only out of necessity because there are very few stores that sell building material and that ship in the Canary Islands.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Paolo and sorry for the inconvenience you have had with your order, Regarding the DNI, we take into account your suggestion to request it as soon as we detect that the customer has not indicated it. Regarding the breakage of the microbillas, please fill out the transport claim form, so that we can offer you a solution, you will find it here: https://forms.gle/KLE57UfD7M8Veud38 Greetings, Sebas Customer Service
D
David A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/03/2022
Vale o pessoal quer surfe.
Translated reviews
S
Simone B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/03/2022
fast and accurate shop
A
Ana Maria Z.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/03/2022
Everything arrived well and fast, and the products were just as explained on the website.
Translated reviews
J
Janinazzi S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/02/2022
Perfect... The Fifth Star is for the Lord
Translated reviews
M
Marco R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/02/2022
I ordered a surf bag that never arrived.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Marco, We apologize for the delay in delivery of your order, it is not normal for it to take so many days to make delivery. We have spoken with the shipping company and they have confirmed that your order is being delivered. I hope you enjoy your surf cover. I wish you the best Laura
A
Atanausu S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/02/2022
Unfortunately, I will not buy again after my bad experience and I do not recommend it to anyone. They do not give solutions
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Batista, We are sorry to hear that you had a bad experience buying from us. We have sent the board you bought from us, that is a JS Monsta Box HyFi easy rider in 6'2. As you have been able to see in the official JS catalog that we have sent you by mail, there is only one model of Monsta Box. There is no 2020 model and no 2020 model. Even so, if this surfboard is not to your liking you can return it without any problem, we will be happy to help you choose another one instead or if you prefer we will refund you. Best regards Sebastian
C
Carmen C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/01/2022
Fast delivery and truthfulness in the product.
Translated reviews
S
Santiago A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2022
Neither of the two orders have arrived yet this is unbelievable.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Santiago, We are sorry to hear that you have not yet received your orders. Some of the orders to the Canary Islands are suffering a long delay because customs is holding them for a while, and we don't know why. My colleague Ignacio talks to them every day trying to solve the problem. We hope it will be solved soon and you can receive them as soon as possible and enjoy them. Best regards Laura
L
Luiz Francisco S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2022
Too much time fr the delivery
Response from Mundo-Surf
Good morning Luiz, I am very sorry for the delay in the delivery of your order, I have just spoken with the transport agency and they tell me that it is in delivery today. I hope you enjoy your products. Best regards Laura
J
Josep B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/01/2022
Punctual! but the package was damaged and poorly protected. Contents in good condition.
Translated reviews
A
Almudena Escola Infantil Abrente P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/01/2022
Fast purchase, super fast delivery the website very well, but through the application I had some problems at the time of processing the order.
Translated reviews
R
Ramón R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2022
Overall good.
Translated reviews
M
Mar C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/12/2021
Disappointment with this company, I order a wetsuit that in the end is not the right size. I'm going to make the return and I have to pay for it! And not content with that I go to the post office and they ask me for the return of 10 euros! One and no more! Obviously I will not order again the next size knowing that if it does not fit I have to pay for the return!
I will never order again, many surf stores on line they take care of the returns.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Mar, I am sorry that the size you received is not the right one. According to our general conditions of use in section 8, returns and right of withdrawal, the return costs are borne by the customer except orders placed by PayPal. I explain it in detail here https://www.mundo-surf.com/es/info/7-condiciones-generales-de-uso#punto8. If you want another size you can indicate it in the package and we will send it to you at our costs. Regards Laura
Y
Yaiza D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/12/2021
Recommended. They keep you informed by email at all times about the order. The shipment took 24 hours longer than expected, but arrived in time for Christmas, so I'm happy.
Translated reviews
N
Nuno D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/12/2021
The product (neoprene) is of high quality, typical of Oneill.
On the negative side, you are inundated with emails about the status of the order without necsity, in addition to arrive after 3/4 working days of having made the payment / order. I think 48 hours would be fine for a national shipment, from experience in other online surfshops like surfmarket.
Translated reviews
V
Vincent M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/12/2021
Fast and efficient delivery. Products as described.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/10/2021
Bad experience with a watch that's not workin'. They don't wanna make a change of product after 2 months. Simply doens't work. And they have a comunication that's seems a lawyer with a client. I teied a lot to male a change. But they said the price was down... so they sell this broken battery watch to you go to comunicate with the assistence of Rip curl. Boo!
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Juliana, Your watch is two months old, you are still under warranty. I send you a link where you can see how to manage the guarantee with Rip Curl https://www.ripcurl.eu/en/help/warranty-care/watches.html Rip Curl will fix your watch or exchange it for a new one if it can't be repaired. Do not hesitate to ask us if you have any problem with the management.
G
Guillermo G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/12/2021
This is the second time I have bought from this store and I will surely buy again.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/11/2021
Last time. After-sales service FATAL....
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Oscar, You claimed us a guarantee for some booties that you had broken because they were too small (which you confirmed to me by email) and anyway we did the commercial gesture of changing them and also not for the size you had bought but for two sizes more. I don't understand why you write that the after sales service was bad. I hope you enjoy your new booties. Best regards Laura
Y
Yehudi H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/11/2021
Does not comply with what is written on the website (shipping-payment).
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Yehudi, I am sorry that you had to pay for your order before receiving it. According to the terms of payment surf first and pay later the customer is charged a week after the order has been sent, but as you live in the Canary Islands the package has taken longer to arrive at your address and that is why they have made you pay before. I just checked that you have already received your package, I hope you enjoy it. Regards Laura
J
Jaime O.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/11/2021
I bought a board, once paid I was told there was no stock. I chose another one and 10 days later I find out, because I asked, that the carrier has lost the board. Waiting for the refund now.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Jaime, I'm sorry for what happened, the transport agency confirms that they have found your surfboard, but it is damaged and they can not deliver it in that state. I just proceeded to refund your order. This has happened with your surfboard does not happen often, if you need help to find a similar board we are at your disposal. Regards Laura
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/11/2021
Arrived on time, everything well packed, good experience, I will repeat.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/11/2021
I have tried to contact an assistant and have never received a response.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Auxi, I am sorry that you have not been able to contact us, we do not know what could have happened as we have told you on the phone. I hope you enjoy your order, best regards.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/10/2021
Equipment ordered on 22/10, supposedly delivered on 02/11 (order not processed) but never received. It's now 12/11 and still no board. Is this normal?
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Sébastien, Your package is supposed to have been delivered to your home on November 5th. As you have indicated that you have not received the package, we are currently investigating with the carrier. We need to give the carrier a few days before we can declare the package as lost or stolen, and proceed with the refund or exchange of the goods. Thank you for your understanding, Sébastien.
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/10/2021
DU CHOIX
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/10/2021
???????
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/10/2021
The service of mundo surf is very good. But the delivery service is a disaster, the worst service I have had to work with in the 15 years I have been shopping online all over the world. They should change the agency since delivery is part of the service.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Sergio, We see that your package left on October 4th to Belgium, we tried to deliver it on the 8th but there was no one at home, and it was finally delivered on October 11th. Could you please tell me what problem you have had with GLS so that I can discuss it with them? Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/09/2021
Good sales and customer service.
Translated reviews
V
Verifizierter Käufer
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 27/09/2021
Promise delivery in 48 hours and take it does a week. Had the part still needed on vacation and was then already home, unfortunately a waste of money.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Ute, Please note that delivery to Italy with your chosen carrier GLS takes 3 to 5 business days. Your order was placed on September 27 at 15:01 and shipped on September 28 at 12:23 for delivery on October 4 at 13:20. Or 4 business days transportation. Regards, Sebastian customer service representative.
V
Verified Buyer
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/09/2021
Waht a pity, fins arrived broken, probabely not your fault
Response from Mundo-Surf
Hi Hans and sorry for the inconvenience,
Please fill the shipping claim form so we can make a claim to the carrier and replace the fins. You will find the form here:
https://forms.gle/KLE57UfD7M8Veud38
Regards
Sebastian
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/09/2021
Product not like shown, unfriendly and not helpful staff.
Never again!
Response from Mundo-Surf
Hi Sven,
The poncho Madness Coconut come with a drawing of the poncho, it's not a real picture, that's why the real product is not exactly as the drawing. We have just add a real picture of the poncho, so this should not happen again on this model.
Regarding to our staff, my colleague Nacho have answered to more than 20 emails from your part, always with education and trying to help as much as he can, but we are sorry if you are not happy with the way he solve the issue with you.
Regards
Sebastian
Customer service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/08/2021
All good, there was an error for an article that was not updated but they solved it perfectly and sent this one that I just released and it is very good. Too bad they promised to send a small gift for the mistake and the inconvenience that in the end they did not send.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/09/2021
I ordered a product in one color, and it has been changed. The excuse is that the product by default shows a photo in only one color, and that it could have been changed in the cart. Of course I have to pay shipping to change it, and nobody repairs the mistake.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Julieta, We have sent you the suitcase in Camo color, because that's how you have asked us, as you can see in the invoice that we have sent you by mail, or in the summary of your order from your account. In the product sheet, when you choose the color Camo, the image of the suitcase in Camo color, is all correct. However, if it is not the color you wanted, you can return it to us without problem and we will proceed to refund. Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/09/2021
The body board cover was one size fits all and does not fit my 45 inch body. The web site did not specify anything.
I called on Friday and I'm still waiting for them to suggest which one to exchange it for, and of course, I guess I have to pay for the expenses. A disappointment to buy on line on your website
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Teodoro, The bodyboard holsters are one size fits all, normally even a 45''. My colleague Ignacio has emailed you a recommendation of a cover that is larger than the NMD initially ordered. You can send us back the NMD holster that does not fit and we will proceed to refund it without any problem. Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/07/2021
Satisfeito, no entanto, achei os gastos de envio bastante caros tratando-se de um produto com valor de cerca de 800 eur. Penso que teve a ver com o seguro de transporte.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/08/2021
They have charged me for a product that they did not have in stock, obviously I had to place a new order and they have not let me enjoy the discount coupon for being the first purchase, even spending more money than in the initial order.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Marcio, Effectively we should have deleted the voucher that you used in your first purchase that was canceled, so you could have enjoyed it in your second purchase, we apologize for the error. We have sent you by email a discount code so you can apply it on your next purchase. Regards Sebas Customer service
We use cookies for audience measurement and improving user experience.