Customer reviews of Parafarmacia Campoamor

Trust Attestation
4,8 /5
Overall rating: 4,8 out of 5
Based on 2 462 published reviews

Summary of reviews

Parafarmacia Campoamor delivers fast, reliable service with efficient shipping and timely delivery, and customers repeatedly highlight quick arrival and well-packaged orders. They emphasize attentive, helpful customer service and thoughtful extras, such as cream samples and small gifts included in packages, which add appreciated value. The shopping experience is described as easy to place orders, with accurate and correct fulfillment, competitive pricing, and reliable order tracking. Overall, customers repeatedly note fast delivery, careful packaging, and positive service as key strengths.

Reviews 1, 2 and 4 stars

Reset filters
J
Jaime M.
Rating: 4 out of 5
Speed.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your rating! ???? We are glad to know that the speed has been to your liking. If there is anything we can improve to reach 5 stars, we would be happy to know.
O
Oscar S.
Rating: 1 out of 5
When a discount is made, it must be fulfilled. All offers run out.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your comment. Unfortunately, none of the products you purchased were included in the current promotions. We do not understand the reason for your 1-star rating and your comment, as the offers have clear conditions that we indicate on the website. If you have any questions about our promotions or products, please do not hesitate to contact us, we will be happy to help you.
A
Antonio D.
Rating: 4 out of 5
Do not charge for home delivery
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your 4-star rating! ?? We take note of your suggestion regarding home delivery. We always seek to improve and offer the best possible service. We appreciate your trust and hope to continue serving you in the future! ??
L
Luis G.
Rating: 4 out of 5
If you keep doing it this way, it's already very good, keep it up
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your rating and your kind words! ?? We are glad to know that you are satisfied with our service. We will continue to strive to maintain and improve your experience with us. We are always at your disposal!
Μ
Μgueda G.
Rating: 4 out of 5
Fast shipping and everything correct. To improve, accompany with some samples to try other products.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your comment! We are glad to know that you are satisfied with our fast shipping and that everything arrived correctly. Regarding the samples, we always strive to include them in our orders. However, sometimes it may not be possible due to limited availability from the laboratories. We appreciate your suggestion and will work to improve in this aspect.
A
Alberto C.
Rating: 4 out of 5
Very responsible and fast, perfect ??
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your comment! ?? We are glad to know that you value our responsibility and speed. We work to always provide you with perfect service.
M
Maria T.
Rating: 4 out of 5
I liked the speed of the delivery but I didn't like the person who brought the order.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your review and for appreciating the speed of our delivery. We regret that the experience with the delivery person was not as expected. We work with external courier companies and will share your comment with them to ensure a more pleasant experience in future deliveries. We appreciate your understanding and are at your disposal for anything you need. We hope your next order is completely satisfactory!
L
Lorenzo Q.
Rating: 2 out of 5
It's been a while since they took so long to send the order I made. There is nothing worse than trying to live off past earnings.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your comment and we apologize for the experience you had with the delivery. We understand the frustration of the wait and regret if the process was confusing. In this case, one of your orders included a product with availability of 7-10 days, information that we indicated on the website for greater transparency. As for the second order, it was sent to a Nacex Shop point, which was the option you selected (an alternative we offer in addition to home delivery), so the order remained there pending pickup. We greatly value your purchases and work to continuously improve our times and clarity in delivery options. If you have any specific preferences for future deliveries, please do not hesitate to let us know. Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to improve!
J
Jeronimo C.
Rating: 4 out of 5
No incidents. Everything perfect
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We love reading comments like yours! ?? We are glad to know that everything has been perfect and without incidents. We are here to always offer you the best possible experience. Thank you for trusting Parafarmacia Campoamor and until your next purchase!
A
Alfonso P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/07/2024
Improve the product descriptions or the selection is very complicated. Make the website more user-friendly.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your comment and your suggestions! We greatly value your feedback and will work on improving the product descriptions and the usability of our website so that the selection is easier and more user-friendly. We are here to enhance your shopping experience! ??
F
Francisco J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/07/2024
Quite good. On time and in content. Cheers
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your positive feedback. We are committed to providing timely and high-quality services to our clients.
M
Manuela B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/07/2024
I never received the order, nor did they get in touch with me
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry about the situation and understand your frustration. In this specific case, we had an issue with the product stock, which prevented us from fulfilling your order on time. For this reason, we proceeded to issue a full refund. We sincerely apologize for any inconvenience and thank you for your understanding. We are working to improve our processes and prevent something like this from happening again. If you have any additional questions, please do not hesitate to contact us. Thank you for your patience!
F
Frederic L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/07/2024
Easy and comfortable purchase and products according to what was purchased-
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your positive review. We are glad to know that our purchasing process was easy and comfortable for you. We strive to offer you products that meet your expectations.
F
Francisco L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/08/2024
The products they sell should improve delivery times.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your feedback. We strive to continuously improve our delivery process to better serve our customers. Your satisfaction is our top priority.
C
Conchi A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/08/2024
The order took a week to be ready
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
There are certain products that we work on demand. We specify the availability time before completing the purchase. We regret that you did not have a good experience with your purchase.
J
Jos‚ J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/07/2024
Price - quality - service relationship. Keep improving these areas.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your feedback. We always strive to improve and appreciate your opinion on our prices, quality, and service. We work hard to provide the best experience for our customers. Thank you for choosing us.
C
Conchi R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/07/2024
Quality price
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you for your feedback. We are pleased to know that our quality meets your expectations.