The store consistently delivers fast, reliable service with swift delivery times and efficient processing, including fast shipping to various points and quick order receipt. Customers highlight concrete positives about product quality and effectiveness, noting high-performance formulas, easy application, and results that meet or exceed expectations, such as improved highlights, smooth color results, and satisfying overall outcomes. The shopping experience is described as smooth and user-friendly, with clear product presentation, easy transactions, secure and careful delivery, and strong satisfaction with both the products and the service. Multiple reviews emphasize that orders arrive quickly, products perform well, and the overall experience is highly positive.
Site quite clear, perfect delivery (fast and without problems) received in my mailbox.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/01/2024
Box arrived torn, unusable products
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, We are sorry to learn that your package arrived in poor condition. We are forwarding the information to our carrier. Please do not hesitate to contact our customer service at [email protected] so that we can resend the products to you. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/02/2024
Well done site.
Order received very quickly.
For the products I am waiting to test them.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/01/2024
Order received quite quickly and complete
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/01/2024
I recommend
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/01/2024
No order tracking information and no information given. I see on the collissimo site that my package is on hold, no notice, no SMS or email.
It's simply very bad as for contacting customer service by phone.
Pointed out.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, We are sorry to learn that your shopping experience on our site did not satisfy you. I see that we sent you an email on 23/01 at 19:46 following your order and that your package was delivered on 30/01 to your pickup point. Regarding our customer service, it is available by phone from Monday to Thursday from 9 am to 6 pm and on Friday from 9 am to 12:30 pm, otherwise at the address [email protected] Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/01/2024
I received my shampoo emptied in the box. At the price of the product, I am a bit angry
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/12/2023
Navigation was difficult at first. Then okay.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2024
The products are excellent - the distribution caps are useless; the product, especially the repigmenting ones, does not pass through the opening..
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/12/2023
1 product missing from my order, no response from customer service and no refund… that’s called theft…
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, We apologize for the inconvenience caused. Our company was closed from December 22 to January 2, we are processing your request as quickly as possible. Best regards, The Patrice Mulato team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2023
Good pleasant products, gentle on the hair. Sometimes a few white hairs persist but overall very satisfied :)
An idea would be to make refills to avoid taking bottles again and requiring less plastic :)
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/10/2023
I ordered for the first time on the site. Very fast reception time. I just tested the natural coloring 'color one', I did the test on their site to help me choose the color but the result seems too dark to me and; what is destabilizing is that the container (the bottle) is expressed in ml while to prepare your coloring it's in grams. So, it ends up being very expensive because I practically used the whole bottle just for 1 coloring.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/10/2023
Good products I highly recommend
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/10/2023
Easy site navigation, waiting for delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/10/2023
Very bad experience: my package is marked as delivered at the pickup point but it never arrived there. To this day I still don't have my package, I send messages every day to customer service for help and I have received no response, I am very disappointed I do not recommend this site at all.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, that is why we are sorry to learn that you had a bad experience with your delivery. You had contact with our customer service yesterday to find a solution. We apologize for the inconvenience caused. Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/09/2023
Average
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/09/2023
I didn't succeed on the first try
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/09/2023
Super
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/08/2023
I was sent a volumizing shampoo instead of the repigmenting treatment ordered...
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, that is why we are sorry to learn that you had a bad experience with your order. My colleague resent you the correct product on Tuesday 12/09 and responded to you today by email. Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/09/2023
Impossible to process the online payment - for a delivery in Belgium
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, that is why we are sorry to learn that you had a bad experience with our site. It is normally possible to place an order for delivery in Belgium. What problem did you encounter? Did you try to contact your bank? We remain at your disposal, Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/08/2023
I am really disappointed. Following a refund request on my order, which is still 'pending' processing, customer service no longer responds to me neither to my emails nor to the phone. The number rings into the void and hangs up automatically. Customer service is managed like a bad relationship on a dating site. If you like being ghosted without explanations, you can go for it! But here, you lose money... I went from a delay of 2/3 working days for the refund to almost 2 weeks... 'Great!'
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, that is why we are sorry to learn that you had a bad experience with our customer service. As explained in the email you received on 17/08, your order will indeed be refunded. Due to the return from vacation and reduced staff, your refund has taken a few days longer but it will be processed this week. We remain at your disposal and apologize for the inconvenience caused. Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/06/2023
Package received with the shampoo cap unscrewed so the product leaked in the package. No gesture from the seller.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, We are sorry to learn that your package arrived damaged. We will resend a package this week with a new product. We remain at your disposal, Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/08/2023
Disappointed by the delivery time almost 10 days. Product received in a box with chocolate and blood stains. When opening the jar there is no seal to protect the product, result: lots of cream on the opening lid which gives the impression that the product has already been used.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, that is why we are sorry to learn that you had a bad experience with our service. We are forwarding your feedback to our logistics provider immediately. Regarding the delivery time, the company was closed from 28/07 to 16/08, a message was posted on our site to inform internet users. We remain at your disposal, Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/08/2023
Order placed on August 13. Although a tracking number was given to me, there was no possible indication. I called, the receptionist was really great. She also saw the problem. Since it was for a wedding 2 days later, she advised me to buy it from one of her retailers near my home. I am delighted with the customer service, I am just waiting for the refund of the package. And after trying the shampoo and the color-repair treatment, I can say it's great! Even the hairdresser this morning told me great result. Thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/08/2023
I ordered my product on August 7, it is now August 18 and I still have not received my product. This slowness does not inspire confidence. In business, this 'detail' is very important for customer loyalty.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, Our company was closed from 28/07 to 16/08. An absence message was posted on our site in the form of a pop-up. We apologize for any inconvenience caused if you did not see the message. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/08/2023
Product still not received
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, Our company was closed from 28/07 to 16/08. An absence message was posted on our site in the form of a pop-up. We apologize for any inconvenience caused if you did not see the message. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/07/2023
I received the free capsules but not the paid items
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, Your order was shipped on 17/08 so you have not yet received your order. Our company was closed from 28/07 to 15/08: a message was posted on our website. We remain at your disposal. Best regards, The Patrice Mulato team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/07/2023
I am extremely angry. I did not receive the right products in the order I received. I sent an email to get the necessary information to make a return and to this day I have not received any response. I am still waiting.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, which is why we are sorry to learn that you had a bad experience with your order. Our company is closed on Friday afternoons and weekends, perhaps you tried to reach us during this period? Please feel free to email [email protected] specifying your order number. Your request will be processed as soon as possible. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/07/2023
I find the natural One color satisfactory but I think that for the price there should be a bit more quantity. I have medium-length hair and each time I have to start a new tube, the quantity is not sufficient for a single application. Here is my opinion. Best regards.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/07/2023
I only received half of my order and it's impossible to reach customer service by phone because the given number leads to nothing... I'm waiting for a response via their site where I left a message.
Translated reviews
Response from Patrice Mulato EN
Hello, The satisfaction of our customers is at the heart of our concerns, which is why we are sorry to hear that you had a bad experience with your order. Our company is closed on Friday afternoons and weekends, perhaps you tried to reach us during this period? Please feel free to email [email protected] specifying your order number. Your request will be processed as soon as possible. Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/07/2023
The color did not take well on my roots
They came out yellow
So I'm going darker to see...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/06/2023
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/06/2023
fast and efficient
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/06/2023
effective and secure
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/05/2023
hello
I have already used the product I am ordering and I am very satisfied
so I continue and I talk about it to those around me
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/04/2023
Well-made site.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/03/2023
Order not received. No response.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/02/2023
Nothing to complain about
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/03/2023
Very easy to use
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/03/2023
Listen, it's not bad but we still search and often have to go back to find something...
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.