Customer reviews of Reverdy

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 3 082 published reviews

Summary of reviews

Reverdy consistently delivers on quality products, with many reviewers highlighting the reliability and effectiveness of items like high-quality grain, essential quality products, and CMV oligovit, as well as noticeable improvements in their animals' condition. Delivery is repeatedly praised for speed and careful packaging, with customers noting fast order processing, impeccable delivery, and well-packaged, compliant products. Customer service stands out for its responsive, expert guidance and helpful advice, including excellent phone support and recommendations on other products, contributing to a smooth, satisfying shopping experience. Overall, customers describe repeatable satisfaction through dependable product performance, prompt and secure delivery, and attentive, knowledgeable service.

Reviews 1, 2 and 4 stars

Reset filters
M
Maryse B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/06/2025
I ordered super flexy, 1.8kg I received biotin 1kg..!!! This makes me very angry..
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Maryse, thank you for your feedback.

We sincerely apologize again for this error.

As soon as we received your complaint, we sent you a new package with the correct product.

We thank you for your understanding and remain at your disposal if you have any questions or need information.

Please know that we are absolutely committed to the quality of our products and service to our customers.

See you soon,

The Reverdy team
K
Kevin D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/06/2025
Good product, fast delivery, just a pity that many of the easy dose candies were broken in the bag
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Kevin, and thank you for your feedback.

It can happen that some units of EASY DOSE break once packaged or during transport.

You will find a small printed ruler on the product label, which allows you to dose more precisely, knowing that a unit of 4cm is approximately 10g of product.

Do not hesitate to contact us if this is not clear enough, or if you need other advice, our team remains 100% mobilized and at your service!

Have a good day & see you soon,
The Reverdy team
A
Anaïs C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/06/2025
Fast and efficient delivery
Translated reviews
L
Laurent P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/06/2025
Super fast shipping, much less carrier
Translated reviews
N
Nathalie L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/06/2025
quality products
Translated reviews
J
Joelle W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/05/2025
Top-notch support and delivery. Good reputation of the products
Translated reviews
F
Françoise P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/05/2025
Hello, very good product
Translated reviews
M
Manon R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/05/2025
Site, very good shipping, disappointed with the CMV in candies, very strong and nauseating smell, the horses won't eat it
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Manon, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the CMV, vitamins, and trace elements. We added an apple flavor to "mask" this smell as much as possible, thus facilitating the intake of the CMV by the horses.

Some horses or ponies sometimes need to be a little "conditioned" to eventually appreciate it. If you want the smell to fade, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for example, 24 hours), then try again a little later. More delicate horses usually get used to it gradually.

Also, know that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format may suit your horses better? :)

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us! Our nutrition advisor team, supported daily by the veterinarians of the Health Pole, is here to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
C
Caroline V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
The delivery is not very fast, nor trackable. Have a good day.
Translated reviews
S
Sandra H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/04/2025
I am very happy with this product, I have been using it for my mare who is 30 years old for years because I find it a shame that there is no loyalty program, I have never had a discount since these years that I have been ordering.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sandra, thank you for your feedback.

We have recently updated our loyalty program!
You can now benefit from advantages on a larger number of products available on our site.

To learn more about the new terms, feel free to check the following page: https://www.reverdy.fr/fr/programme-de-fidelite

And of course, if you have any questions, our team is at your disposal :)

See you soon!
The Reverdy team
T
Thomas G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/04/2025
Easy ordering and on-time delivery, no issues.
Translated reviews
M
Marie-Claire H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/03/2025
no problem
Translated reviews
S
Sylvie V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/03/2025
the CMV has changed from small granules to caps and I am no longer sure about the dosage since the caps are not the same size
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sylvie, thank you for your feedback.

Our CMV (Mineral and Vitamin Supplement) Oligovit is available in two formats:
- The format you are used to ordering, which comes in the form of small granules to be mixed with the feed (https://www.reverdy.fr/fr/mineral-oligovit-1-2kg)
- The 'EASY DOSE' format, which is in the form of large granules, like a candy. This format is particularly convenient for horses that live in the pasture or do not receive a feed ration (https://www.reverdy.fr/fr/mineral-oligovit-easy-dose-1-2-kg).

Regarding the dosage of the CMV in EASY DOSE format, you will find a small printed ruler on the product label, which allows you to dose more accurately, knowing that one unit of 4cm ≈ 10g of product.

If you have any other questions, our team of nutrition advisors, supported daily by the veterinarians from the Health Department, is available! You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #3) or write to us at [email protected] :)

See you soon,
The Reverdy team
E
Elise V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/03/2025
Not all candies are the same size
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Elise, thank you for your feedback!
A
Aurélie C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/03/2025
Delivery as expected and deadlines respected. No opinion yet on the product itself.
Translated reviews
O
Olivier H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/03/2025
Just a strange packaging that did not prevent the puncturing of a bag. The driver claimed to have called me prior to delivery, but I have no record of the call. He does not wait for the opening of the package once the delivery is made...
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Olivier, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely beyond our control.
We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, please do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible, take a photo of the damage) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier in order to compensate you.

In general, when you encounter any problem related to a delivery, do not hesitate to contact us directly, so that we can assist you as quickly as possible.

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected] if you have any questions!

See you soon,
The Reverdy team
C
Constance D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/02/2025
Good quality products and fast delivery!
Translated reviews
E
Estelle B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/02/2025
Fast ordering and delivery
Translated reviews
I
Isabelle F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
Hello, no problem with Reverdy, adequate product, etc, etc, but with the delivery company Hepner yes. ( Out of time, sends sms to fix the RV but does not deliver because "person absent at home" - we were 5 to wait-- When we have them on the phone, we learn that "they have not received the goods", unpleasant person.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Isabelle, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

If you have any problems with a delivery, please do not hesitate to contact us directly, so that we can help you as quickly as possible.

We remain committed to the quality of our products and customer service. If you have any questions or need advice, please don't hesitate to contact our team!

We hope to hear from you soon,
The Reverdy team
N
Nathalie W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/02/2025
The products were delivered promptly in good condition, are palatable and the horses concerned were happy to take them. I added the vitamin C powder to rehydrated dried grass.
Translated reviews
C
Caroline D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/02/2025
the order took more than eight days because the carrier lost it... otherwise perfect product.
Translated reviews
S
Sophie L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/02/2025
Fast and careful delivery. Quality products
Translated reviews
C
Caroline C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/02/2025
Catastrophic delivery service, I won't be recommending Reverdy again. Too bad, the products were excellent.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Caroline, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

As we discussed during our discussions, following our complaint to the carrier, they have come back to you to resolve the problem.

For your next order, please do not hesitate to contact us beforehand, so that we can find a solution to ensure that your delivery goes as smoothly as possible.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us - our team is always at your disposal!

The Reverdy team
J
Julie D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/02/2025
I can't say whether your products are effective. What I can say is: - your products are very expensive, - your loyalty program is not interesting - you deliver quickly.
Translated reviews
S
Sabine D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/02/2025
Good product
Translated reviews
E
Estelle D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/01/2025
Fast delivery, top quality transport. Too bad the bags of supplements don't come with the doser.... 😏 But thank you so much for the carrot candies!!! 🥕
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Estelle,

Thank you for your testimonial!

We systematically add a dosette for each nutritional supplement order, but we can't afford to add a 2L measure for each food order.

However, if you'd like a grain measure, they're on sale on our website. You can find them at the following address: https://www.reverdy.fr/fr/e-boutique/materiel/accessoires-nutrition :)

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. Our team is always ready to help!

The Reverdy team
J
Jean-Jacques R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/01/2025
Very good product and fast delivery
Translated reviews
M
Marie Claire J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2025
Perfect packaging. I do not understand the accumulation of the 2 delivery charges
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Marie Claire, thank you for your feedback.

The two delivery charges you can see when placing your order correspond to the amounts excluding VAT and including VAT, but they do not add up.

If you have any further questions, please don't hesitate to come back to us, we're here to help! :)

See you soon,
The Reverdy team
A
Alice R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/01/2025
Delivery on time Very satisfied with the products
Translated reviews
J
Jean-Marc G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2025
Very satisfying
Translated reviews
E
Elodie M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/11/2024
good product
Translated reviews
C
Caroline D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/12/2024
Fine
Translated reviews
C
Coline B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/12/2024
Order received on expected day. Carton damaged but product intact.
Translated reviews
K
Karine C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/12/2024
For a first delivery, I'm quite satisfied. As my scrunchies really like Reverdy adult without molasses, I recommend your products and would recommend them too.😃
Translated reviews
C
Christine M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/11/2024
Change carrier, my parcel did not arrive at the desired point but at the other end of town.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Christine, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

Unfortunately we have no control over the collection point, and this can happen with different carriers.

However, when you place an order for supplements (parcels <20kg) on our website, please note that you have the option of choosing the DPD or La Poste Colissimo carrier (followed by delivery to a collection point or to your home).
So you can choose your carrier directly when you place your order!

Don't hesitate to contact us if you have any further questions. Our team is at your service!

We hope to hear from you soon,
The Reverdy team
M
Melissandre M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/12/2024
Hello, On the day of delivery two bags were open in the truck. The deliveryman put a reserve on the delivery and there was at least 5kg missing, impossible to collect with the dust in the truck. Given the price of pellets, it hurts. Melissandre MOURET
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Melissandre,

Thank you for your feedback, and we apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

On reading your review, we contacted you directly to find a solution quickly.
After a few exchanges, we compensated you for the loss.

Should you encounter a similar problem on a future delivery, please do not hesitate to do the same, i.e. make a reservation on the delivery note, then contact us directly (by e-mail or telephone) to inform us of the problem encountered so that we can act quickly.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us - we're 100% committed!

See you soon,
The Reverdy team
L
Laure N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/12/2024
Fast and reliable
Translated reviews
M
Mélinda D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/11/2024
Delivery 3 weeks after ordering!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Mélinda, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered during the delivery of your order.

Our teams and carriers had to deal with a particular situation, with a high number of orders on November 29, as well as difficult weather conditions in Normandy, which affected our production area.

In order to be fully transparent about this situation, we sent you a communication on 02/12/24 explaining the problems encountered, and inviting you to contact our customer service department if you have any questions.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Our team remains fully mobilized to answer your questions.

The Reverdy team
E
Eric L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/12/2024
On-time delivery and compliant products
Translated reviews
S
Sherri D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/12/2024
Very good product, fast delivery. My horse afore
Translated reviews