Customer reviews of Reverdy

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 3 082 published reviews

Summary of reviews

Reverdy consistently delivers on quality products, with many reviewers highlighting the reliability and effectiveness of items like high-quality grain, essential quality products, and CMV oligovit, as well as noticeable improvements in their animals' condition. Delivery is repeatedly praised for speed and careful packaging, with customers noting fast order processing, impeccable delivery, and well-packaged, compliant products. Customer service stands out for its responsive, expert guidance and helpful advice, including excellent phone support and recommendations on other products, contributing to a smooth, satisfying shopping experience. Overall, customers describe repeatable satisfaction through dependable product performance, prompt and secure delivery, and attentive, knowledgeable service.

Reviews 3 and 4 stars

Reset filters
F
Florentine Z.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/03/2026
Product and purchase procedure ok Delivery with GLS unsatisfactory
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Florentine, thank you for your feedback.

To better understand the situation, could you please specify the inconveniences encountered during the delivery?

We remain at your disposal. You can contact us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected].

Have a nice day,
The Reverdy team
A
Anne-Sophie J.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/03/2026
I ordered the Immune product which is very likely a good product. Unfortunately, my horse did not accept to eat it, I tried several methods, it's a shame especially given the price!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anne-Sophie, and thank you for your feedback.

It is recommended to mix the Reverdy Immune directly with the feed when the horse receives it, or with fibers like our FIBRES NATURELLES product (available on our site: https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles). It is also possible to mix it with an oil, like our Reverdy Omega Oil.

To gradually accustom your horse, you can slowly introduce the supplement, slightly increasing the quantity over about 10 to 15 days.

If you have any other questions or need personalized advice, do not hesitate to get back to us! Our nutrition advisor team is ready to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
C
Christophe T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/02/2026
Very good
Translated reviews
M
Monique H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/02/2026
Fijne website. Product is helemaal top.
K
Katleen M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/01/2026
Good product but delivery fees are overpriced
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Katleen, thank you for your feedback.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (to a pickup point or to your home), according to your preferences and the associated rate.
Please note that shipping costs are free for purchases over €65 excluding tax.

Feel free to reach out to us if you have any other questions, our team is here to help you.

The Reverdy team
O
Odile W.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/01/2026
Everything went well, fast delivery.
Translated reviews
A
Anaïs D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/01/2026
Hello, thank you for the quick order, always well prepared. However, I am surprised by the difference with the bags purchased previously. Is there a change in the recipe? It seems to me more compact, harder, and more consistent with the apple. Best regards.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anaïs, thank you for your feedback!

After checking with our Quality Service, we confirm that the product formula has not been modified. The apple flavor is added to make the CMV more appealing.

For each production, we also check the hardness of the EASY DOSE units using a piston that measures the force needed to break the 15mm diameter granule of EASY DOSE. And for your information, we apply proportionally the same force (or even a little less) as that applied to the granules (5mm in diameter) of our Reverdy foods :)

The EASY DOSE granules may seem hard for a human but are perfectly suitable for a horse, which has very powerful jaws (*for a horse whose dental tables are in good health, of course). A minimum hardness is necessary for sufficient product retention and to avoid having too many small pieces.

We remain available if you need any further information,
See you soon,
The Reverdy team.
M
Manon P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/01/2026
Very disappointed with the Omega Oil which caused a sudden diarrhea in my foals in 2 days. Big plus for CMV OLIGOVIT which comes in 20kg and their customer service responds quickly to email inquiries.
Translated reviews
D
Demaison S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/12/2025
Very good quality food but delivery times are too long. We are changing suppliers
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Steven, thank you for your feedback.

In order to better understand the situation, could you please specify the inconveniences encountered during the delivery?

We confirm that your order was delivered in accordance with our standard delivery conditions of 10 working days for carrier deliveries.

If, however, the delivery times do not meet your expectations, we invite you to visit one of our retailers near you. You can consult the list of sales points distributing our products via the following link: https://www.reverdy.fr/fr/trouver-un-magasin

We remain at your disposal to find a solution to the situation encountered. You can contact us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected].

Have a nice day,
The Reverdy team
B
Beatrice F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/12/2025
Very satisfied with the CMV but the site is not easy to understand. I wanted to order a product in the form of a "candy" and I only received small granules.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Béatrice, thank you for your feedback!

Our Mineral CMV Oligovit is available in two formats:
- The 'classic' format which comes in the form of small mixed granules.
- The 'EASY DOSE' format, which is in the form of large granules, like a candy.

To select the 'candy' format, you can refer to the mention 'EASY DOSE' visible on each product page of the website.

We remain available if you have any questions!
The Reverdy team
K
Karine A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/12/2025
Products of very good quality. Fast and careful shipping. However, the "loyalty" program is disappointing and not very advantageous, especially considering the price of the products. Some discount codes regularly offered would be welcome.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Karine, thank you for your feedback.

With our loyalty program, for each order of nutritional supplements, food, correctors, CMV, and natural products, you accumulate a certain amount of credit. This is calculated based on the total amount of your cart.

These points are available for 1 year, and you can use them whenever you want on your next supplement order.

You will find the details of the loyalty program on the page: https://www.reverdy.fr/fr/programme-de-fidelite

In addition, offers are available at certain times of the year. To not miss anything, feel free to subscribe to our newsletter and follow us on social media.

We remain available if you need any information!
The Reverdy team
J
Julie B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Fast shipping, product conforms to the description
Translated reviews
F
Fabian V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
ok
Translated reviews
C
Caroline Z.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Quality product, and very satisfactory service. A small downside for the choice of carrier.
Translated reviews
C
Christophe L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
It would be nice to have a payment facility like a four times interest-free option. Also, free shipping.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Christophe, thank you for your feedback.

On our website, several payment methods are offered. By choosing PayPal, you have the option to pay for your order in 4 installments (for orders between 30 and 2000 euros).

Regarding shipping costs, they are free for purchases over 65€ excluding VAT (excluding food, correctors, fibers) and are directly included in the price of the food.

If you wish, you can find all this information on the following page: https://www.reverdy.fr/fr/conditions-generales-de-vente.

We are also available by email at [email protected] or by phone at 02 33 91 35 60 (then press #2)!

The Reverdy team
P
Patricia L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Always very satisfied with the deliveries except that with the delivery person in Belgium, I have to send my order to my mother-in-law because he doesn't come to my house.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Patricia,
Thank you for your feedback, we have taken your message into account.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, please note that you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (pickup point or home delivery).
Thus, you have the direct option to choose your carrier at the time of placing your order!

Feel free to get back to us if you have any other questions. Our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
C
Céline C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Very good quality products, fast delivery. Small downside: all the supplements emit a very unpleasant smell
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Céline, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the Mineral Oligovit EASY DOSE CMV, vitamins, and trace elements. We have added an apple flavor to 'mask' this smell as much as possible, thus facilitating the intake of the CMV by the horses.

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us!

See you soon,
The Reverdy team
A
Anais F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Fast delivery good product
Translated reviews
M
Michel H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
happy with the purchased products
Translated reviews
A
Anouchka S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/11/2025
Too bad I couldn't get my invoice with my VAT number... Great product and well delivered
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anouchka, and thank you for your feedback.

We have taken your message into account and we are sorry for the inconvenience caused.
Unfortunately, when we received the request to add your VAT number, the invoice had already been issued and was not modifiable.

We have made the necessary arrangements for your VAT number to appear on your future invoices.

We remain at your disposal for any other questions!
See you soon,
The Reverdy team
C
Charlotte C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/11/2025
Order via your site perfectly compliant. However, problem with the carrier: - difficult to reach to set the appointment. - impossible to get a time slot for the appointment, delivery on the same day. - the delivery person came the day after the appointment, moreover a bag was damaged on the pallet.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Charlotte, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.

We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible take a photo of the damages) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier.

In general, when you encounter any complications related to a delivery, do not hesitate to contact us directly, so that we can assist you.

If you have any questions or need advice, feel free, our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
E
Emilie D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/11/2025
Catastrophic delivery with GLS
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Émilie, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered, which are completely independent of our will.

As we discussed during our exchanges, we have finally resolved this issue.

For your next order, do not hesitate to contact us in advance, so that we can find a solution to ensure your delivery goes as smoothly as possible.

Our team remains available for any information or to answer your questions. So please do not hesitate to contact us!

See you soon,
The Reverdy team
C
Cédric A.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/11/2025
The product is in accordance with my order but unfortunately my filly does not eat them, the smell and taste of the product are not appetizing.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Cédric, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the CMV, vitamins, and trace elements. The apple flavor has been added to "mask" this smell as much as possible and facilitate the intake of the CMV (alone) by the horses.

The Reverdy MINÉRAL OLIGOVIT comes in two forms; EASY DOSE (= large granules) and vermicelli. For horses aged one year or older, both versions of the CMV (Mineral and Vitamin Supplement) may be suitable.
For younger horses under 1 year, we recommend giving the vermicelli version. Perhaps this format would suit your filly better?

Each horse is unique, and some horses not used to this format sometimes need to be a little "conditioned" to end up appreciating it. If this has not already been done, do not hesitate to contact our nutrition advisor team so that we can help you ;)

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #3), write to us at [email protected], or on social media (Instagram, Facebook, etc.) !

See you soon,
The Reverdy Team
N
Nadia C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/11/2025
I gave the vouchers to the pony club. They were delighted and the horses and ponies love them.
Translated reviews
G
Giulia Inès Paula P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/10/2025
Nothing to report
Translated reviews
M
Martine L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/10/2025
No problem! Products and shipping are top-notch!
Translated reviews
K
Karine C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/10/2025
Very well delivered and quality products
Translated reviews
L
Lara G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/10/2025
Quality food, transport ok, a bit pricey though when you have a breeding with quite a few horses.
Translated reviews
A
Axelle S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/10/2025
Quality food and products, my horse that I bought skinny has gained weight, he is in shape and his coat is shiny! However, he hates biotin in small granules, there's no way to get him to swallow that... and the jar is not cheap, so a little disappointment!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Axelle, thank you for your feedback!

After checking with our Quality Service, the manufacturing parameters have been verified and are compliant.

To assist you better, please do not hesitate to contact us. Our nutrition advisors are available to provide you with more personalized advice. You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #3) or write to us at [email protected] :)

See you soon,
The Reverdy team
M
Mélanie C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/10/2025
Not 5 stars because the price is high. However, during delivery, the bucket was broken and you replaced it for free and quickly, thank you
Translated reviews
I
Isabelle B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/10/2025
Very good!
Translated reviews
J
Jane B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/10/2025
Hello, it is too early to assess the quality of the food. However, a bag arrived torn. I sent an email to inform Reverdy but still no response to this day. It may not seem like much, but storing bulk grain when it is not planned to avoid mice has cost me quite a bit of time. Plus, I lost a little on the floor that I couldn't recover. Anyway, it's not a big deal, but a little apology email would have been appreciated.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Jane, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.
We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, please do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible, take a photo of the damage) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier.

Unfortunately, we have no record of a message regarding your delivery problem. We invite you to contact us again so that we can provide you with a prompt response.

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected].

See you soon,
The Reverdy team
C
Coralie L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/09/2025
Quality product but remains a bit expensive
Translated reviews
L
Laurence L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/09/2025
Good receipt of the ordered product. Disappointed to receive a few days later a promo code announcement from them for their 50th anniversary... I couldn't take advantage of it even though I have already ordered several times from their site.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Laurence, thank you for your feedback.

When an offer is available on our website, we do our best to inform you as soon as possible.

To stay updated on all our news, feel free to subscribe to our newsletter and follow us on social media! We are active, which will help you not to miss a potential offer.

If you have any questions or need advice, don't hesitate to reach out to us, our team is available!

See you soon,
The Reverdy team
H
Héléna B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/09/2025
expensive delivery, possibility of free pickup point nearby not possible... too bad
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Helena, thank you for your feedback.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (to a pickup point or to your home), according to your preferences and the associated price.
And if you're interested, know that shipping costs are free for purchases over €65 excluding tax.

Feel free to reach out to us if you have any other questions, our team is here to help :) !

The Reverdy team
V
Veronique D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/09/2025
It is certainly a good product but unfortunately my horse doesn't like them!!! Impossible to get him to take them even in food or with apple and carrot!!!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Véronique, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the CMV, vitamins, and trace elements. We added an apple flavor to "mask" this smell as much as possible, thus making it easier for horses to take the CMV.

Some horses or ponies sometimes need to be a little "conditioned" to eventually appreciate it. If you want the smell to lessen, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for example, 24 hours), then try again a little later. More delicate horses usually get used to it little by little.

Also, know that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format may suit your horse better? :)

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us! Our nutrition advisor team, supported daily by the veterinarians of the Health Pole, is here to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
J
Julie R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/09/2025
I just received the product so I don't have an opinion yet. But the delivery was terrible. It was not delivered to the intended pickup point but 10km away!!!!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Julie, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely beyond our control.

When you encounter any complications related to a delivery, do not hesitate to contact us directly so that we can assist you.

If you have any questions or need advice, feel free, our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
M
Marie Lise G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/09/2025
Express order arrived well and very quickly
Translated reviews
F
Francoise H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/08/2025
product to use in the long term, good responsiveness after ordering
Translated reviews
C
Carmela P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/08/2025
Perfect!
Translated reviews