Ruckfield consistently delivers fast and reliable shipping, with many reviews highlighting quick delivery, careful handling, and orders arriving as expected. Customers praise the quality and tailoring of the clothing, noting durable fabrics, accurate descriptions, and appealing designs across a range of products. The store also stands out for responsive and helpful customer service that resolves issues and supports repeat purchases. Overall, shoppers express satisfaction with product quality, fast delivery, and supportive service.
My first T-shirt order was to see how the sizing would be. I bought an XXL T-shirt, which usually fits me well, but this one is much too tight around the chest. Otherwise, the T-shirts are made from pleasant, high-quality cotton.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Benjamin,
Thank you sincerely for your feedback on your first order. We are delighted that you appreciate the quality of the cotton in our T-shirts, and we have taken note of your comments about the sizing so we can improve our customers' experience.
We hope to see you again soon in our online store.
The Ruckfield Team.
M
Mamadou Djenabou D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/09/2026
Hello
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Mamadou,
Thank you sincerely for your rating. We are delighted to have you as one of our customers and hope to see you again very soon in our online store to discover our new collections.
The Ruckfield Team.
S
Seb T.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/09/2026
Hello, the product I received does not match the image on the website. I am returning it.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
As discussed by email, we confirm that the Bermuda shorts you received do match the model you ordered and the one shown on our website. You simply hadn't noticed the patterns when placing your order.
We understand, however, that the item does not meet your expectations. That is why we agreed to arrange its return.
Please don't hesitate to contact us if you have any questions.
The Ruckfield Team.
A
André L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/09/2026
not satisfied with the ordered product and received on time but on top of that I paid to receive my package and especially I paid more for the return by Colissimo.....I thought I would be refunded but not at all....I will have a credit for future orders.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that your package was received on time, but we regret that the product and your return experience did not fully satisfy you.
As stated in our General Terms and Conditions of Sale, return shipping costs are the responsibility of the customer.
Regarding the refund, it is indeed possible. If a credit was offered to you while you wanted a refund, we simply invite you to contact our customer service so that we can take the necessary steps.
We remain at your disposal to assist you.
The Ruckfield Team.
B
Benoit B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/09/2026
I am disappointed with the after-sales service because you sent me a garment in size 4XL while I ordered 3XL. The return of the merchandise is at my expense (11.09 €). a bit disappointed
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
As mentioned together during our previous email exchanges, after checking your order, the fleece was indeed ordered in size 4XL and not in 3XL.
The order was therefore prepared and shipped according to the size selected at the time of your purchase. Unfortunately, this is not an error in preparation on the part of our warehouse.
In this case, the return costs remain the responsibility of the customer, in accordance with our return policy.
We apologize for this confusion and remain available if you need help with your return or to order the fleece in the desired size.
The Ruckfield Team.
D
David C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/09/2026
Delivery problem Delay of 3 days
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
We sincerely apologize for the inconvenience caused by this 3-day delivery delay, unfortunately beyond our control.
We fully understand your disappointment and hope that the items received will fully satisfy you.
Thank you for your patience and understanding.
The Ruckfield Team.
L
Lionel C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/08/2026
Client for several years for the quality of the products and the accuracy of the sizes. For the first time, the series of ordered boxers does not correspond at all (size too small)
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Lionel,
We sincerely thank you for your loyalty and for taking the time to share your opinion. We are sorry to learn that the size of your latest boxers does not meet your expectations and we take note of your feedback to improve our services.
We wish you a pleasant day.
The Ruckfield Team.
F
Francoise H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/08/2026
Super
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Françoise,
Thank you very much for your feedback! We are delighted that you enjoyed your experience at Ruckfield. We hope to see you again soon to offer you even more satisfaction.
The Ruckfield Team.
J
Jacques M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/08/2026
lack of choice, even in the new collection!!! the range needs to be expanded, and the decor more marked, too bland, nothing transcendent, others do much better for less money!!!!!!!!!!!!!!!!!
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Jacques,
Thank you for taking the time to share your opinion. Your feedback is valuable and helps us improve our offer. We take your comments into account and hope to offer you new collections that will better meet your expectations in the future.
Best regards,
Bénédicte from customer service that you had for the exchange of the sweatshirt.
J
Jean Marc D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/08/2026
The length of the polo is too long. Otherwise, the quality is great
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Jean Marc,
We sincerely thank you for your feedback and are delighted to hear that you appreciate the quality of our polo. We take note of your comment regarding the length. We would like to inform you that a size guide is available on each product page. This may help you in your choice.
We wish you an excellent day,
The Ruckfield team.
B
Bernard H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/08/2026
This is not the first order, but the 6th minimum. Aside from a problem with a long-sleeved polo, your service granted me a 15% discount on my last order, otherwise, it's going pretty well.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for taking the time to share your experience and especially thank you for your loyalty throughout all these orders!
We are pleased to have been able to provide you with a solution regarding the issue encountered with your long-sleeved polo.
We also take into account your more mixed feedback on your overall experience and hope that your future orders will bring you complete satisfaction.
See you soon at Ruckfield!
The Ruckfield team
P
Philippe D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/08/2026
The products discolor on the first wash done at 0°. For example, a white polo comes out of the washing machine with red stains...
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
We are sorry to learn that your polo showed signs of discoloration as soon as the first wash.
This situation is of course not normal. We invite you to contact our customer service, attaching if possible some photos of the concerned article, so that we can study the problem and propose you an appropriate solution.
Thank you for taking the time to share your experience with us.
The Ruckfield team
D
Dano D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/08/2026
Not delivered on time. No reception possible.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Following your notice, we have tracked your package. Unfortunately, it could not be delivered to the initially chosen pickup point, as it was saturated.
However, the delivery person has successfully dropped off your package at another pickup point, where it is currently available.
We have contacted you privately to provide you with all the necessary information regarding this new pickup point and to allow you to retrieve your package.
The Ruckfield Team.
P
Pascale U.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 25/07/2026
No refunds in case of return. That's a shame and it doesn't encourage ordering again.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your feedback and we are sorry for this misunderstanding.
We confirm that refunds are indeed possible in case of return. You just need to contact our customer service specifying that you wish to obtain a refund, so that we can process your request accordingly.
So don't hesitate to contact us, our team is at your disposal to assist you in this process.
The Ruckfield Team.
A
Ar L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 23/07/2026
A bit big but the colors are very beautiful
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your feedback and we are pleased to hear that you appreciate the colors of our products. We take your comments on size into account to continue improving our collections.
The Ruckfield Team.
N
Nicole R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/07/2026
Regarding the purchase, I am satisfied, but concerning returns, there are improvements to be made. On other sites, there are return labels to print, it's free, even on German sites, it's done.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you are satisfied with your purchase.
We also take note of your comment regarding returns. We understand that providing a prepaid return label can be a real convenience, and we appreciate your feedback. Your comments are valuable, and we will pass them on to our teams to explore possible improvements to our service.
We look forward to seeing you again on our site.
The Ruckfield Team.
G
Gaylord D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/07/2026
Paid return and only gift voucher
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your feedback. We understand that our procedure may have disappointed you.
If you would like to obtain a refund rather than a credit note, we simply invite you to contact our customer service. This request cannot be made directly from your customer area, but our team will be able to review it and assist you with the process.
Feel free to write to us, we will do what is necessary to find an appropriate solution.
The Ruckfield Team.
J
Janick T.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/01/2026
I did not receive the €10 code from newsletters Thank you
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your message and we are sorry that you did not receive your €10 discount code.
Can you confirm that you are indeed subscribed to our newsletter? If so, we invite you to check your Junk / Spam folder, as the email containing your promotional code should have been sent to you.
If, after checking, you still cannot find this email, please do not hesitate to contact us again. We will find a solution for you to benefit from your offer.
The Ruckfield Team.
S
Sylvian M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/07/2026
Size M is way too big, so like last time, I'm giving it away.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Sylvian,
Thank you for taking the time to share your opinion. We are glad that you found a solution by giving it as a gift, even though size M did not fit perfectly. We hope you will have an even more satisfying experience with your next order.
The Ruckfield Team.
E
Erik R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/07/2026
The site is correct but I wouldn't say the same about the quality of the products
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Erik,
Thank you for your feedback and we are glad that you found our site to your liking. We take your comments regarding the quality of our products into account and are always listening to our customers to improve. Please feel free to share more details if you wish.
The Ruckfield Team.
P
Philippe A.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/07/2026
The socks are great but the plastic mugs are so-so!
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are delighted that the socks fully satisfy you. However, we are sorry to learn that the mugs did not meet your expectations.
Your comment is valuable and will be forwarded to our teams to help us improve our products.
We hope to have the pleasure of fully satisfying you on your next order.
The Ruckfield Team.
V
Virginie T.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/06/2026
The items are of good quality. However, depending on the items, there is a difference in sizes. Therefore, a return each time is at our expense.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Virginie,
Thank you for your feedback, and we are delighted to hear that you appreciate the quality of our items. We take note of your comment regarding the sizes and will work to improve this experience for our customers.
The Ruckfield Team.
S
Sandrine H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/06/2026
Returns are complicated, making a request by email because an item is not liked is a waste of time
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Madam,
Thank you for taking the time to share your opinion.
We understand your comment. Please note that our customers are self-sufficient from their customer account to make a size exchange. For any other request, simply contact us by email or phone. Our customer service is at your disposal to assist you and process your request as quickly as possible.
The Ruckfield Team.
C
Catherine M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/06/2026
Satisfied just shipping costs too high.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your feedback and for your order. We are delighted that you are satisfied with your purchase.
Regarding shipping costs, we offer delivery via Colissimo Point Relais starting at €3.90, while trying to keep the prices as fair as possible despite the transport costs applied by the carriers.
We nevertheless take your comment into account and thank you for your opinion.
The Ruckfield Team.
C
Christelle L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/06/2026
3 bermudas ordered: 1 perfect, the second ordered in 4XL and received in 3XL, the third ordered in 4XL, received in 4XL but sized like 2XL. This is the second time this has happened to me in a few weeks with this retailer.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Madam,
We are sincerely sorry for this experience and fully understand your dissatisfaction.
As agreed in our exchanges, we are waiting for the photos of the concerned items in order to analyze the situation and provide you with an appropriate solution as soon as possible.
Customer satisfaction is a priority for us, and we will do everything possible to resolve this issue quickly.
Thank you for your feedback and we remain at your disposal.
The Ruckfield Team.
J
Jérôme L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/06/2026
Pure Ruckfield products are always of good quality, Ruckfield and association products are often of lesser quality and/or have defects... I took a beach towel, replacement quality
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your loyalty to Ruckfield and for your sincere feedback on our products.
We are delighted to read that you usually appreciate the quality of our collections. However, we are sorry to learn that your beach towel did not fully meet your satisfaction and that it did not meet your quality expectations.
We attach great importance to our customers' feedback, including on our collaborations, and your comment will be passed on to our teams so they can take it into account.
We thank you for taking the time to share your experience and hope to have the opportunity to fully convince you during your next purchase.
The Ruckfield Team.
V
Virginie F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 06/06/2026
Overall satisfied with the products but surprising that at this time nothing is set up for returns like for most other major brands. A participation yes but with a negotiated price could be implemented.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for taking the time to share your opinion and satisfaction regarding our products.
We also take note of your comment regarding return fees. We fully understand your point of view and know that this solution is currently offered by many brands. Your feedback is valuable and will be passed on to our teams to inform our reflections on the continuous improvement of our services.
We thank you for your trust and hope to continue to satisfy you with your future orders.
The Ruckfield Team.
E
Eric C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/05/2026
It’s a shame there is so little stock, so we are left wanting unable to order.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you for your feedback. Our products sometimes experience high demand and certain sizes or references may quickly be out of stock.
We do our best to restock our collections as quickly as possible and hope to satisfy you on your next order.
The Ruckfield Team.
C
Cindy V.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/05/2026
2 orders made in the month 2 times the seams were either pulled or a thread was unraveled a bit disappointed given the price of the items.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Following your email, I contacted you but unfortunately never received a response from you.
We are sincerely sorry for this inconvenience regarding the seams of your items. Don’t hesitate to get back to us if needed, we remain at your disposal to find a solution.
The Ruckfield Team.
A
Alain C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/05/2026
I ordered 1 polo and 2 t-shirts, I am surprised by the difference in quality of the latter. The price is not justified.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello, we thank you for your feedback and are sincerely sorry for your disappointment regarding the t-shirts received. Our teams work daily to offer products at the best quality level, and we take your feedback very seriously. We invite you to contact us privately to discuss your experience and provide you with an appropriate response.
The Ruckfield Team.
S
Stéphane M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/05/2026
Hello. I place several orders on the site, always ordering in 3XL, always impeccable, and my last order, the 2 polos are way too small, yet in 3XL as well.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello, we thank you for your trust over your orders. We regret that the polos received this time do not match the usual fit of our products in 3XL. Your feedback is important to us, and we invite you to contact our customer service so that we can assist you.
The Ruckfield Team.
J
Jean-Paul M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/04/2026
Item well packaged, well delivered, but too small, bought on sale.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Mr. MARRO,
Thank you very much for your feedback, we are delighted that the delivery and packaging met your satisfaction.
However, we are sorry to hear that the item is too small. Please do not hesitate to contact our after-sales service: Bénédicte and Eva will be happy to assist you in finding a solution.
The Ruckfield Team.
H
Henri M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/04/2026
I really like the colors
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello,
Thank you very much for your feedback! We are delighted that you like the colors.
See you very soon,
The Ruckfield Team.
V
Valentin B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/04/2026
The photos are beautiful on the site. The t-shirts and shirts have a very fine fabric. Quite disappointed with my order in the end.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Mr. BIBAUD,
Thank you very much for your valuable feedback, it is very important to us.
We are sorry to learn that the items do not fully meet your expectations.
If you wish, please do not hesitate to contact our customer service who can assist you with your return process.
We remain at your disposal and hope to satisfy you with your next order.
The Ruckfield Team
A
Anne Sophie M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/04/2026
I feel that the quality has decreased for some time.
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Anne Sophie,
Thank you for your feedback and for taking the time to share your opinion. We are sorry to learn that you have noticed a decrease in quality. Your feedback is valuable and will help us improve our products. Please feel free to share any specific suggestions or comments.
We hope to satisfy you during your next visits.
Best regards,
The Ruckfield Team
E
Elie G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/04/2026
Quality of one of the polos declining
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Elie,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the quality of one of our polos did not meet your expectations. Your feedback is valuable and will help us improve our products. Please feel free to contact us directly to discuss your experience in more detail. We hope to fully satisfy you during your next visits.
Best regards,
The Ruckfield team.
R
Rene L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/04/2026
Actual color different from the photo rendering
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Sir,
Thank you for your feedback. Colors can sometimes slightly vary depending on the lighting during the shot as well as the screen settings. However, we do our best to be as faithful to reality as possible.
If needed, do not hesitate to contact our after-sales service: Eva and Bénédicte will be happy to assist you, especially if you wish to proceed with an exchange.
See you soon on our site!
The Ruckfield Team
A
Alexandra O.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/02/2026
Contacted for a return, I never heard back....
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Madam, following our phone conversation, I am able to tell you that we have never received your request, which is why we have not responded to you. We remain at your disposal for any other requests. Best regards, the Ruckfield Team.
P
Philippe M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 25/02/2026
Very good quality, too bad the sizes do not match, it's really a shame. I really like blue and pink...
Translated reviews
Response from Ruckfield
Hello Philippe,
Thank you very much for your feedback.
We are delighted that you like the quality of our products. However, we are sorry that the sizes do not meet your expectations, and we understand that this can be disappointing.
We advise you to consult our size guide for each item. And if needed, our customer service is at your disposal: Eva and Bénédicte will be happy to assist you in finding the most suitable size.
Thank you for your trust and your loyalty to our brand.
See you very soon!
The Ruckfield Team
We use cookies for audience measurement and improving user experience.