SomniShop delivers a range of items with fast and reliable shipping, often arriving on time and well packaged, and provides clear, useful product information and user manuals, sometimes including helpful video content. Customers highlight convenient ordering, a wide range of parts for masks, and good service that supports quick processing and efficient communication. Several reviews mention accurate product delivery and dependable quality, with items conforming to descriptions and practical, portable designs for use at home or on the go. Positive experiences also emphasize value, affordable pricing, and the effectiveness of products for their intended needs.
Pillow that improves sleep because the mask stays well positioned and leaks are much less numerous
Translated reviews
A
Ammy W.
Rating: 2 out of 5
Product ordered on August 30, still nothing received on September 7.
Translated reviews
S
Steve H.
Rating: 4 out of 5
Good
Translated reviews
S
Sander H.
Rating: 4 out of 5
Satisfied neat fast delivery. Good product..
Translated reviews
R
Rob N.
Rating: 4 out of 5
First product delivery took a bit long (came from Germany)
Translated reviews
M
Margriet V.
Rating: 4 out of 5
I rarely give an 'excellent' rating but this was quite good. I also received guidance about my order via email but I can't understand that so I didn't make use of it. Worth repeating.
Translated reviews
F
Frederik V.
Rating: 4 out of 5
Good product, delivered on time. Just a pity that there was no Dutch manual included with the product. If it had been included, it would have been excellent for me.
Translated reviews
R
Remco R.
Rating: 1 out of 5
The product does not work as described. No solution arose so bad service!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that our product did not help you. Please let our customer service know why the product is not functioning for you, we may be able to solve the problem.
Team SomniShop
G
Geerd V.
Rating: 4 out of 5
Just fine. Everything goes as proposed.
Translated reviews
D
Damian H.
Rating: 4 out of 5
I received this survey before I received my product.
Translated reviews
D
Don D.
Rating: 4 out of 5
Good website, delivery via Germany is a bit slower. Only German instructions included!
Translated reviews
F
Francisca R.
Rating: 2 out of 5
It’s been over a week and I’m still waiting for my product to arrive!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we have sent your package on the same day that you've placed the order. Please understand that it takes some time to ship overseas. Your order is currently in the USA and in transit.
Team Somnishop
J
Julien H.
Rating: 1 out of 5
Product not received and still no response!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are sorry that your product has not yet arrived. According to French postal service, the package has indeed been delivered (as you can verify with your tracking ID). We contacted the French postal service this Tuesday and are waiting for a statement from them. Of course, we will do everything in our power to resolve this issue. Team Somnishop
P
Pieter J.
Rating: 4 out of 5
Good article, delivered on time.
Translated reviews
M
M. E.
Rating: 2 out of 5
Delivery later than promised
Product of mediocre quality
Translated reviews
T
Thera H.
Rating: 4 out of 5
Fast service.
Translated reviews
M
Mirko V.
Rating: 4 out of 5
Fast service
Translated reviews
L
Louis D.
Rating: 4 out of 5
Due to a disruption at the post, the tracking code was not recognized and we had to wait a long time for our package. However, the webshop responded almost immediately to our request for information, which initially did not provide insight into where the package was. Eventually, I received the package in good order. Good product!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, the tracking code and the delay were caused by a disruption at the post. We are very sorry that you had to wait longer because of this.
E
Eddy L.
Rating: 1 out of 5
Still nothing received
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer,
We sent your package the very next working day. Due to a disruption at the post, delivery takes a bit longer than normal. Your package has now been handed over to BPost, it is expected to be delivered to you tomorrow. Our apologies for the delay.
J
Jack D.
Rating: 4 out of 5
Reasonably fast delivery of the right items.
Translated reviews
H
Hilbrand V.
Rating: 4 out of 5
Neat handling.
Translated reviews
L
L. M.
Rating: 4 out of 5
Order processed as expected and within a reasonable time.
Shipment perfectly packaged and received complete.
Translated reviews
D
Dominique P.
Rating: 4 out of 5
Device for sleep apnea, I have recently been using the product 'nasal dilator'. I now spend nights almost without waking up, whereas previously I would wake up 2 or 3 times a night with my nose completely blocked. This product brings me great comfort at night and I tolerate it well.
Translated reviews
K
K. P.
Rating: 2 out of 5
I placed my order on June 7, 2019. Now, June 15, 2019 still nothing received. I called, then I got a message, if I still haven't received anything after a few weeks I can contact again. I think that's a very long time to wait!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, I suspect there is a misunderstanding.
We normally process and ship all orders within one working day, including yours. We ship small orders with PostNL so we do not have to charge our customers expensive shipping costs. Usually, this free delivery takes 3-5 working days via PostNL.
Please note that in your case there is an extended Pentecost weekend in between. Normally your package should arrive today (5th working day). It can sometimes happen that the Post takes a few days longer for some reason, but certainly not weeks!!
If your package does not arrive within a few days, please contact our customer service. We will gladly look for a solution.
L
Lineke V.
Rating: 4 out of 5
Quick and detailed response to my question about the delivery.
Translated reviews
C
Chantal L.
Rating: 4 out of 5
Delivery times respected Device tested by others Positively
Translated reviews
M
Mia G.
Rating: 4 out of 5
There was something wrong with the online payment for the order. I emailed about it immediately and within a few hours I already had a response. The problem is solved. The communication is very smooth. The only downside is that I had to wait about 10 days for my order. It stayed for days at the exchange office because it had to be sent abroad. So if you order, you need to factor in this delay. For urgent orders, you better look for another solution.
Translated reviews
J
Jean E.
Rating: 1 out of 5
Absolutely unusable 50€ item sent, and denial of any refund... I guess this is a lucrative activity, but not for the victims of course...
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we feel very sorry that you aren't satisfied with our product. Please send our customer support the requested documents so that we can work on a solution. Thank you for your cooperation.
I
Inge M.
Rating: 4 out of 5
I am very satisfied with the product because it really helps against a dry mouth at night and I will probably order it again in the near future and also recommend it to others if necessary. So I am currently very positive about Somnishop NL!
Translated reviews
J
Jane B.
Rating: 4 out of 5
Product delivered neatly according to guidelines and emails are also answered quickly and clearly.
Translated reviews
O
Onbekend
Rating: 2 out of 5
Delivery time to the Netherlands from Germany is between 3-5 days. I still have not received my package after 10 days. Incredible!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we regret that the delivery takes longer than you expected. Please note that free shipping takes 3-5 working days. It is possible that PostNL needs an extra day due to Ascension, our apologies for the inconvenience.
M
Marie C.
Rating: 4 out of 5
Order placed on Wednesday
Received the following Tuesday
Translated reviews
M
Marie-Pierre C.
Rating: 4 out of 5
After 4 days of use, less joint pain in the arms and fewer marks upon waking, (I used to sleep with a classic memory foam pillow). Satisfied with my purchase and the speed of delivery.
Translated reviews
W
Wim M.
Rating: 1 out of 5
Order returned.
Translated reviews
K
Kamal S.
Rating: 1 out of 5
Does not keep its delivery promises
To know false promise
Translated reviews
Response from SomniShop
We apologize for this delivery delay. We sent your package on the same day as your order. According to the tracking information, your package arrived the next day in France. It seems that something abnormal occurred at La Poste française.
Do not hesitate to contact our customer service, we will be happy to find a solution with you.
With our sincere greetings,
Somnishop France
A
AndrÉ D.
Rating: 4 out of 5
Perfect except for the delivery time being a bit long.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.