Customer reviews of SomniShop

Trust Attestation
8,6 /10
Overall rating: 8,6 out of 10
Based on 3 020 published reviews

Summary of reviews

SomniShop delivers a range of items with fast and reliable shipping, often arriving on time and well packaged, and provides clear, useful product information and user manuals, sometimes including helpful video content. Customers highlight convenient ordering, a wide range of parts for masks, and good service that supports quick processing and efficient communication. Several reviews mention accurate product delivery and dependable quality, with items conforming to descriptions and practical, portable designs for use at home or on the go. Positive experiences also emphasize value, affordable pricing, and the effectiveness of products for their intended needs.

1 star review

Reset filters
A
Arnold R.
Rating: 1 out of 5
I have not received anything after a week and have paid!!!!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we apologize that you had to wait longer for your package than indicated. We shipped your order the very next day.
Currently, the Post is very busy due to Black Friday and Sinterklaas, so some shipments may take 1-2 days longer.
According to the tracking information, your package arrived at your place on Friday morning. If you have any questions, please contact our customer service.

Somnishop NL
T
Theo A.
Rating: 1 out of 5
Poor unclear delivery.
Bad product. I cannot use the mouthpiece at all. I followed the description (which was VERY unclear), did what it said. But worthless. The mouthpiece was loose and after 3 attempts stopped. Day € 49.95.
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that you are not satisfied with our product. Have you already contacted our customer service? You can reach us by email [email protected] or by phone: +31 314 788 2 62
We are happy to assist you.

Somnishop NL
E
Eric T.
Rating: 1 out of 5
I have not received the product
Translated reviews
R
Regis R.
Rating: 1 out of 5
I recommend, according to the postman the address was not correct the first time.
Translated reviews
Response from SomniShop
Hello Sir,

We regret to note that your experience with SomniShop did not meet your satisfaction.
Your package was returned to us by the Post a few days after your order on August 26, and our follow-ups by email went unanswered from your side.

We hope that your order will reach you at its destination. It should arrive within 3 to 5 working days.

We remain at your disposal,

Best regards,

The SomniShop team
G
Gordon M.
Rating: 1 out of 5
Product did not yet arrive. Why??
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we've shipped your order the very next day. Please take into account that we ship from Germany and that a delivery to Australia usually takes up to 10 business days. Your order should arrive this week, if not then please contact our customer service.

Team SomniShop
R
Remco R.
Rating: 1 out of 5
The product does not work as described. No solution arose so bad service!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that our product did not help you. Please let our customer service know why the product is not functioning for you, we may be able to solve the problem.

Team SomniShop
J
Julien H.
Rating: 1 out of 5
Product not received and still no response!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are sorry that your product has not yet arrived. According to French postal service, the package has indeed been delivered (as you can verify with your tracking ID). We contacted the French postal service this Tuesday and are waiting for a statement from them. Of course, we will do everything in our power to resolve this issue. Team Somnishop
E
Eddy L.
Rating: 1 out of 5
Still nothing received
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer,
We sent your package the very next working day. Due to a disruption at the post, delivery takes a bit longer than normal. Your package has now been handed over to BPost, it is expected to be delivered to you tomorrow. Our apologies for the delay.
J
Jean E.
Rating: 1 out of 5
Absolutely unusable 50€ item sent, and denial of any refund... I guess this is a lucrative activity, but not for the victims of course...
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we feel very sorry that you aren't satisfied with our product. Please send our customer support the requested documents so that we can work on a solution. Thank you for your cooperation.
W
Wim M.
Rating: 1 out of 5
Order returned.
Translated reviews
K
Kamal S.
Rating: 1 out of 5
Does not keep its delivery promises
To know false promise
Translated reviews
Response from SomniShop
We apologize for this delivery delay. We sent your package on the same day as your order. According to the tracking information, your package arrived the next day in France. It seems that something abnormal occurred at La Poste française.
Do not hesitate to contact our customer service, we will be happy to find a solution with you.

With our sincere greetings,
Somnishop France
C
Carl K.
Rating: 1 out of 5
A
Anne-Laure W.
Rating: 1 out of 5
Order placed on 6/04 still not received and no information despite a follow-up email today
Translated reviews
J
Jbp
Rating: 1 out of 5
Does not work, after 30 seconds of soaking in 72 degrees the mouthpiece turned into shapeless mass. Holes closed, arrow gone. I tried to fit it, but it didn't work. Very bumpy end result and painful in the mouth. Also does not prevent leakage. Soaking and fitting again made it even less fitting, now also painful for teeth. So 70 euros wasted money.
Don't start with it!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that the adjustment did not work. It seems that you heated the product too long, causing it to lose its shape.
We regret that you did not contact our customer service and thus did not give us the opportunity to solve the problem. We kindly ask you to do so. You can email us at: [email protected] or call us at: +31 1 33 69 95 17
We trust in a good outcome.

Best regards,
Somnishop NL
E
Eduard A.
Rating: 1 out of 5
Order placed on March 26, but not delivered yet..
I did receive an email that it was on its way, more than a week ago and another email with the correction for me that I have made and an explanation of why it is not here yet.
The German post.., it would have been nice if this had been communicated faster..
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, your package was sent by us the very next day, unfortunately there was a disruption at the post last week which caused your package to be on its way for 2 working days longer than normal. Our apologies for this.

Somnishop NL
D
Dominique D.
Rating: 1 out of 5
I can't stand the device. Taking the impression is not simple. I will probably have to resort to a professional.
Translated reviews
Response from SomniShop
We are sorry to learn that you had difficulties adjusting the anti-snoring orthosis. Feel free to contact us if you need help. Our email address is: [email protected]
R
Richard M.
Rating: 1 out of 5
Response from SomniShop
Dear customer, we feel sorry that your shopping experience has been unsatisfying. Please let us know what went wrong / how we can improve our service.
Our customer service consultants are waiting for you to contact them, so that they can help you. You can contact us by phone: +44 (131) 5070017 during business hours
or write us an email : [email protected]
We will be more than happy to assist you.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Unfortunately, the product is not as described! It does not fulfill its function in any way!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated phone numbers.
Translated reviews
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
Unfortunately the product is not as described! It does not fulfil its function in any way!
Translated reviews
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated telephone numbers
Translated reviews
A
Anoniem
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated phone numbers.
Translated reviews