The store consistently delivers on product quality, with many customers noting fabrics that are true to description, beautiful, and of excellent quality across a range of materials and prints, including customized and canvas options. Delivery stands out as fast and reliable, with multiple mentions of quick delivery and accurate measurements, ensuring items arrive promptly and fit expectations. Customer service and reliability are highlighted through courteous, helpful staff, a user-friendly site, and a smooth ordering experience, with several buyers noting helpful interactions and the ease of ordering and reordering. Overall, customers repeatedly celebrate strong value, clear product representation, and positive purchasing experiences across fabric quality, customization, and delivery.
Deplorable: a long wait to obtain the samples and the samples do not resemble their presentation. At least the samples will have served to avoid placing an order.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Delivery postponed by several days
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Very disappointed, fabric no longer manufactured, I ordered the trim available on the site but there was not enough quantity
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience. Our customer service has reached out to you as soon as possible to resolve this shortage and offer you the missing product in different stock as soon as we receive our restock. We thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The color of the product is really different from that on the site. Total disappointment...
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we remind you that we have a service for sending free samples via our online store that allows you to verify if the fabric matches your search. Please note that you can return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
The order never arrived at my home. I contacted customer service twice who did not provide me with any information and does not seem very concerned about my request.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, our customer service has already reached out to you several times regarding this matter and an investigation is underway so that your delivery person can contact you to inform you where your package was dropped off. We are doing everything possible for your delivery agency to get back to you quickly. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Hello, I am not disappointed with my order, but I find the delivery costs too expensive especially for delivery to a relay point. Best regards
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The coupons are not well cut. I had to trim them with straight edges.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered, the after-sales service will get back to you to resolve the issue as soon as possible. We thank you in advance for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Stained fabrics and not the right size. Since I was in a hurry, I did not make a complaint but I am still very disappointed.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered, the after-sales service will get back to you to resolve the issue as soon as possible. We thank you in advance for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Package arrived reconditioned by the post. In your opinion, I only received my package today.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience. Our customer service has contacted you by email to resolve the issue encountered and a complaint has been made to your delivery company. We thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Order placed on July 27 and since then (we are on August 12) no news, not even a little email to say there is a delay. No way to reach anyone and on the order tracking it says 'in preparation'. However, I have already been asked to evaluate my purchase twice. I will not renew my experience and I do not recommend this store to anyone...
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience. As indicated by phone, your package encountered a technical incident during delivery and we had to modify its trajectory so that it could be delivered directly to your home. We thank you for your understanding and remain at your disposal at 04.22.14.50.00. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Website could be improved. Impossible to communicate quickly in case of a problem.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we can be reached by phone at 04.22.14.50.00 or by email at [email protected] which you can access on our site by clicking on 'Contact' to get a quick response. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
very nice fabric but wrinkles too quickly
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We remind you that we have a service for sending free samples via our online store that allows you to check if the fabric meets your needs. Please note that you can return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
well let's say... 7 days to receive three samples... I thought I was being generous... so I will never have my order because I'm leaving on Monday.... there you go
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we sincerely apologize for this inconvenience. The summer period as well as the sales period can indeed impact delivery times. However, you can place an order for pickup at a relay point and/or post office so that your package can be made available for you to collect upon your return. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
It has been a long time since I ordered fabrics online and this is the first time there is such a difference between the photo on the commercial site and what I received. Of course, customer service says otherwise. I am not surprised, we live in a dishonest world
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Fast delivery but package opened, unsealed, complete goods
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
The item ordered was not the one I ordered and when making the complaint with evidence, customer service does not acknowledge its mistake and asks me to return the package at my expense for a refund. However, in retail, when this kind of problem occurs, we send the item that the customer ordered while apologizing. Very disappointed
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry but the product you received is indeed the one we offer on our site. In fact, we do not have another model of plain white pattern paper and the barcode corresponds to the one you received. Please feel free to return the item to get a refund. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Regular customer, generally I am quite satisfied, except when I have to contact customer service... Despite their mistakes, no commercial gesture has ever been offered as compensation... This time they sent me the wrong batting, sending me 5 mm thick instead of 2.5 cm (not the same price) despite their mistake I had to prove that it was not the item I ordered... Disappointed
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, our after-sales service has contacted you to recover at our expense the product received by mistake and we have sent you today the batting you ordered so that you can also receive it quickly. A commercial gesture has also been attributed to you at the bottom of our last email. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
A bit long for delivery and defect in the fabric weave.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience. To resolve this issue, we invite you to send us an email at [email protected] with your order number along with photos showing the defect encountered. In the meantime, we remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The fabric does not match the color in the photo on your site at all
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
I cannot evaluate this order as I have not yet received it because it was delivered to someone else. Error by the post or Tissus Price?
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconvenience encountered. We have created a shipping slip so that Colissimo can take care of your package correctly and deliver it to your address. Following this issue, a commercial gesture has also been made, and we hope you will like this gift. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Incomplete package....
Waiting for follow-up....
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconvenience encountered and confirm that we have made a complaint to Colissimo regarding the theft you experienced with your package. As a commercial gesture, the missing products have been resent today to reach you as soon as possible. We wish you a good reception. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Wrong fabric sent.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the preparation error you encountered. Our customer service has contacted you to retrieve the incorrectly received fabric and send you the correct product as soon as possible. We thank you for your understanding and wish you a good reception. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Fast delivery, but not careful: all my bias tapes were wrinkled, so there are creases everywhere, it's hell to sew. The lingerie elastics were tangled, and the lace of one was damaged during transport. Big disappointment.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
One item did not arrive in the requested color, I am waiting for a response from customer service.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for the inconvenience encountered. Our customer service has contacted you to confirm that it was indeed a preparation error and that the product received was therefore offered to you. The correct fabric you ordered has been previously sent to you for quick receipt. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Bravo. Order still hasn't arrived. Despite my daily calls, Tissus Privé seems to find this normal since nothing has been done to investigate the problem. Thank you for putting us in a nice predicament (I specify that a note was added to the order to explain the urgency (school fair). The order is announced maybe for June 17: 10 more days, well done and thank you.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that packages are not delivered during weekends and that public holidays as well as the preparation time for your order can impact the delivery time as indicated in our terms and conditions. A goodwill gesture has been sent to you by email to apologize for this inconvenience. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Order still not received..
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for this inconvenience. Our customer service has contacted you to provide more information about the tracking of the package that was left at the post office. We thank you for your understanding and wish you a good day. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Samples cut haphazardly and tiny. One of the materials was not the right one. Delivered 3 days later than expected. Too bad, it's a service that is very practical not only for buyers but also for fashion school students who can use it for their projects and need it to be neat.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
The shades of colors are not at all the same as shown on the screen. We're talking about a slight difference but in reality, it's a big difference. Disappointed.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric meets your needs. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
You ask me to evaluate you but I still haven't received my order.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, your order has been made available at the post office you chose. We invite you to go pick it up with an ID. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I always go through your company to order my studs and recommend it to all my clients who do the same, and my last client was surprised when she ordered 7m of black studs (we checked the order form) and only received 6 (unopened box, well-packaged product) anyway, a little disappointment
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience, we invite you to provide us with your order number at the email address [email protected] so we can send you the forgotten product. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Beautiful velvets but some defects, one faux leather marked by the end of the roll across the width, a lack of information on the order status for 4 days, two very beautiful and flawless faux leathers fortunately, the labels stuck directly on the right side of the velvet leave marks, mixed review
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconvenience encountered. Our messages may arrive in the spam folder, we invite you to check your emails as we detail the tracking of your order as much as possible. You can send us a photo of the problem encountered with the faux leather so we can resolve it. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
I was very disappointed. The sample was too small
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we remind you that you can order several samples if needed and that we start selling from 50cm if you need a larger area of fabric. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Product not at all compliant Unusable Not happy at all
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to verify if the fabric corresponds well to your search. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Way too long for the delivery start of one week Not satisfied
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that packages are not shipped during weekends and that public holidays as well as the preparation time of your order can impact the delivery time as indicated in our T&Cs. We thank you for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I do not like lace at all. The flowers are too big, it looks like a curtain because it is also not elastic enough. In the end, I paid more in fees than for the fabric. Useless
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I received my sample request and I hope to be contacted quickly for the product I want but that you do not have in stock.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
A fabric was missing and the coupon was not to the indicated dimensions.
I am waiting for a response from customer service
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered, the after-sales service will get back to you as soon as possible to resolve the issue. We thank you in advance for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
I was never able to place my last order as my credit card was refused by your services even though it had been validated during my sample request. No problem with my bank. So very disappointed. I made a request for a bank transfer that never went through. That's it for me with Tissus-price even though I was excited about your site.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, Your credit card payment worked well but we have not received any bank transfer. We remind you that bank transfers must be made by logging into your bank and then registering our bank details. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I am satisfied with my purchase but regarding the delivery, I am very unhappy.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, Please excuse us for the inconvenience encountered, the after-sales service will get back to you to resolve the issue as soon as possible. We thank you in advance for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Package arrived in a pitiful state. Opened, torn. The fabrics took a hit... and some are torn, making them unusable. Moreover, on Monday morning, customer service assured me that my package was ready and labeled, ready to ship since Friday evening. However, on Monday evening, I received a call from customer service asking for my agreement to replace a product that is no longer in stock. Why did they lie to me?
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered, the after-sales service will get back to you to resolve the issue as soon as possible. We thank you in advance for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
We use cookies for audience measurement and improving user experience.