The store consistently delivers on product quality, with many customers noting fabrics that are true to description, beautiful, and of excellent quality across a range of materials and prints, including customized and canvas options. Delivery stands out as fast and reliable, with multiple mentions of quick delivery and accurate measurements, ensuring items arrive promptly and fit expectations. Customer service and reliability are highlighted through courteous, helpful staff, a user-friendly site, and a smooth ordering experience, with several buyers noting helpful interactions and the ease of ordering and reordering. Overall, customers repeatedly celebrate strong value, clear product representation, and positive purchasing experiences across fabric quality, customization, and delivery.
The delivery time was not respected. The fabrics are of mediocre quality.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I received the requested samples but no information on the care of the fabric I like, I don't know if it can be washed or not?
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we invite you to contact our customer service available from Monday to Friday from 9 am to 12 pm and from 2 pm to 6 pm at 04.22.14.50.00 or at the address [email protected] if you need more information about a fabric. We remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Package received damaged as well as one of the products. Complaint made, awaiting a conclusive response.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sincerely sorry for this inconvenience and have taken your complaint into account. A credit note has been issued today to apologize for the hole encountered in your fabric due to the damaged packaging. We thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Poor quality fabrics, there are holes in some fabrics. The site to avoid.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for the inconveniences encountered. Regarding any fabric defect, please do not hesitate to contact our customer service directly at 04.22.14.50.00 or at the address [email protected]. We also remind you that we have a sample sending service so you can judge the quality of a fabric yourself. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Order still not received although my package would be at the pickup point when it is not
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, as indicated by email, your order is indeed available at the pickup point 'Coquelicot' with proof of signature from this point. If they do not provide you with any package, do not hesitate to request a letter attesting to the non-receipt of this package to forward to Colissimo services. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Cotton gauze fabric in Camel with poor quality shine (the shine fades), cut made with scissors and not neat at all, missing fabric replaced by another added to my order but in a scrap and not in totality of the same fabric ordered.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Disappointed by the appearance of the faux leather, no embroidered look as in the photos.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We are sorry for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to verify if the fabric matches your search. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I had ordered one meter of each of my fabrics to make 5 rectangles of 20cm high, but the fabric was not cut straight, so I can only make 4. I find this very unfortunate as it alters my costs incurred for the production of my products. I have 15 cm of unusable fabric. Thank you for taking note of this, as I am not satisfied at this level.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Fabric received folded (velvet too) mediocre quality.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, our velvet fabrics are sent folded because they do not wrinkle. However, we pay attention to other fabrics that may show crease marks that do not come out, such as our faux leathers, our oilcloths, or our waterproof fabrics. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Bof
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We apologize for the inconvenience encountered. We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric meets your needs. You can also return it if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Very poor quality faux leather
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we remind you that we have a service for sending free samples via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. Please note that you can return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I ordered cotton: very good, good quality even after washing. But the faux fur: poor quality: you can see the mesh through it, it is stiff, with no shine or softness.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Delivery problem, I still have not received my order to this day... so it's hard to rate this site objectively.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We are sincerely sorry for this inconvenience. Our After-Sales Service is doing everything possible to resolve this delivery issue with Colissimo as quickly as possible. We thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I made a complaint a few days ago and I am still waiting for a response?
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
2 pieces out of 5 received and 3 euros in shipping fees. I find this unacceptable.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry but we do not have any shipping costs at 3€. Our shipping fees start at a minimum of 4.99€. As for your order, it has been sent in its entirety, we invite you to check the entirety of your packaging or to contact our after-sales service directly at 04.22.14.50.00. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
I ordered fabric pieces that were supposed to be 40x60cm. Customer service assured me that the cotton would not shrink when washed at 30°. However, the 8 pieces did shrink, despite being washed at 30° on a delicate cycle; they all lost between 3 and 5 cm in length and width. I informed customer service, but they offered me no compensation. Therefore, I now have to buy more fabric to finish my project.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Hello, the package arrived opened, the box was too fragile but nothing is missing
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we sincerely apologize for this inconvenience and are doing everything we can to improve our packaging so that this issue does not happen again. We thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Not respecting delivery deadlines is a lack of seriousness, especially when you call and are assured that it will arrive... 96 hours is just the order preparation time and not the delivery time
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, the deadlines for your order were respected. Indeed, as indicated by phone and in our T&Cs, 96 hours is the delivery time. Your order was placed on a Sunday, we shipped it on Tuesday (preparation time) and it was delivered to you on Friday. Please feel free to consult our T&Cs directly for more information. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Very good product but delivery time a bit long.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we sincerely apologize for this inconvenience. Due to the yellow vest movements and protests in France, some packages have been delayed. However, we thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
It's been a month since I ordered 5 samples and I still haven't received anything, you can imagine that my rating for you is 0 on everything. And not a single email to let me know where my order is. I ordered my product from a competitor and received my order in a week. I don't think I can order from you again. Best regards
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, Your sample envelope was delivered 3 days after your order was placed. As we indicated by email, we resent them as a commercial gesture so that you could receive them if that was not the case. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
A waiting time of one month is incredible, moreover the order does not satisfy me since what I requested is not included but has been paid for
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, following strike movements in Belgium which we informed you about by email, we are sorry that you experienced a delay in the delivery of your order, which is why a commercial gesture has been sent to you. Furthermore, your order has been sent in its entirety, with all the items you ordered. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Good quality product but very poor delivery via DPD as usual
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we sincerely apologize for this inconvenience. Due to the yellow vest movements and protests in France, some packages have been delayed. However, we thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
I expected a smaller liberty fabric. Good quality of the fabric
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Incompetent DPD carrier
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we sincerely apologize for this inconvenience. Due to the yellow vest movements and protests in France, some packages have been delayed. However, we thank you for your understanding and remain at your disposal. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Disappointed with the fabrics, I didn't understand the description at all.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We remind you that we have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. Please note that you can return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
The stock indicated on the site was 2m70, so I placed my order for 2m50, and in the end, there was only 2m left, so I couldn't get my order. However, I was refunded.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Good quality and well explained. But more explanations would be better for beginners. Thank you
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry that the information we provide is not sufficient. You can contact us by email at [email protected] or directly at 04.22.14.50.00 to obtain more information from an advisor. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Insufficient quality
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we remind you that we have a service for sending free samples via our online store that allows you to check if the fabric meets your needs. Please note that you have a period of 14 days to return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
The delivery was not made at the scheduled time and I wasted a morning waiting for it for nothing.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we apologize for this inconvenience. This is an exceptional incident with your delivery person who unfortunately had to postpone the delivery to the next day you chose. We thank you for your understanding and remain at your disposal.
Best regards.
Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Don't know
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
little service
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, an email indicating the procedure to return the product that does not satisfy you has already been sent to you. In addition, we have also given you a commercial discount. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Very disappointed. Fragmented quantity, chosen fabric replaced by default. I gave my agreement, that's for sure, but everything was paid for. At the time of ordering, no stock shortage was reported. This is not the first time this has happened. I also believe that I will not order from you again.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The delivery person was 5 minutes late compared to the time I was given
Not a big deal but he could have at least warned me
But he was not aware that there were delivery times when I explained to him that I was calling the delivery service because I saw the arrival time approaching
No message and moreover when I went to track my package it was noted delivered
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
Received damaged fabric
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry for this inconvenience. Our After Sales Service has already contacted you to resolve the issue encountered. We thank you for your understanding. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The wine-colored gabardine is not at all the same color in reality as in the photos on the site. Really disappointed, I will have to find something else...
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, We remind you that we have a service for sending free samples via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. Please note that you can return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
The wool fabric is neither wool nor boiled wool but a simple stretch.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are sorry but the fabric you ordered is indeed wool fabric due to its appearance and composition. However, there are different types of wool fabric with varying thicknesses and compositions. We have a sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. Best regards, Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
I am very unhappy with the quality of the fabric, it is so thin that you can see through it and yet it is supposed to be canvas. Mrs. Bouregaya.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we remind you that we have a free sample sending service via our online store that allows you to check if the fabric matches your search. Please note that you have a period of 14 days to return the purchased product from the date of delivery if it does not suit you. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
We do not have an approximate delivery date. It's a shame.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, the delivery times are indicated on our site and are 72 hours for mainland France, and you can track the progress of your package in the email that was sent to you containing the tracking link for your order. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
,take a photo to prove their color error after 2 phone calls, do promotions with you, we are not winning,
to redo an order with 6 euros 90 in fees, I don't think I will follow you in the future
.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, please excuse us but we do not understand your request. In case of preparation error, it is necessary to obtain a photo so that we can retrieve the fabrics sent by mistake and send you the correct ones without any shipping costs added to your charge. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Impossible to find a slot with the delivery person.
I requested a refund
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, as indicated by email, your carrier can drop off your package at a partner relay point with the delivery agency near you or leave it directly at the agency if it is not too bulky. If this is still impossible for you, we will take back this package and process the refund for your order. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
We use cookies for audience measurement and improving user experience.