Customer reviews of TISSUS PRICE

Trust Attestation
9,4 /10
Overall rating: 9,4 out of 10
Based on 37 914 published reviews

Summary of reviews

The store consistently delivers on product quality, with many customers noting fabrics that are true to description, beautiful, and of excellent quality across a range of materials and prints, including customized and canvas options. Delivery stands out as fast and reliable, with multiple mentions of quick delivery and accurate measurements, ensuring items arrive promptly and fit expectations. Customer service and reliability are highlighted through courteous, helpful staff, a user-friendly site, and a smooth ordering experience, with several buyers noting helpful interactions and the ease of ordering and reordering. Overall, customers repeatedly celebrate strong value, clear product representation, and positive purchasing experiences across fabric quality, customization, and delivery.

Reviews 1 and 4 stars

Reset filters
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Meets my expectations, very nice model
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Order of very good quality, in line with what I was looking for.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Service completely satisfactory
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
the delivery was laborious, postponed several times!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
For my last orders, I was a bit disappointed because they said: a kit, for me everything should be included, fabric, thread, and everything needed to make our model!! And on top of that, the shipping price is a bit expensive!!!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Very beautiful fabrics but I would like it to be indicated which fabrics must be delivered to the house... We combine orders only to still have shipping costs :(
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Disappointed with my order. It is not specified that the kit sold does not include the cords. I have to place another order and incur shipping costs again. I am questioning whether to continue with this supplier. I am not the only one experiencing this mishap..................
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Always perfect.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
For a first order, very good!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Shipping costs a bit high, unfortunately.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Good product but delivery not as expected!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
A bit disappointed, the fabric is advertised as white and it is rather gray.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
good products
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Very fast delivery. Items conform to the description. Thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Well, the package a little damaged
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
great fabrics thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
satisfied with the product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
delivery a bit too long, merchandise top
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Product and service of very good quality
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Never disappointed by the fabrics but less good for home delivery which is now paid, no matter the amount...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Choice and speed of delivery.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
The sponge fabric is too thin!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
I did not see the technical data of the Martindale number. Too bad
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
The 96-hour delivery time was not respected, but customer service was very attentive and a commercial gift made up for the delay in this delivery. Of course, I will certainly order again on this site, without problems
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Hello
As I informed Corinne from customer service, I was disappointed not to find the assembly instructions. Fortunately, after a lot of searching, I found a video on YouTube.
So I'm hesitant to buy other kits
Best regards
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Very nice patterns. Very pleasant touch for the small fleece wipes... unfortunately very, very difficult to sew... and yet I am equipped with a sewing machine and overlocker and have been sewing for over 40 years... and equip yourself with a vacuum cleaner because there is fluff everywhere when cutting..... What a pity!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Everything is perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Shipping a bit long.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Disappointed, more than a week and still in preparation, no news from customer service... However, this is not my first order.
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we confirm that your order was delivered on Saturday 23/07/2021 by the postal services of Belgium, namely B-Post. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Lack of precision on the site regarding the different materials...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Good communication and superb fabric. Delivery a bit slow.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Satisfied with my items, the prices could perhaps be reviewed downwards!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
No news about my order, and twice I was told it was impossible to deliver on that day. I feel misled, first and last time I order on this site. Extremely disappointed, in the meantime I request a refund since I still haven't seen my order..
Translated reviews
Response from TISSUS PRICE
Hello, we are truly sorry for such an inconvenience and have followed up with your carrier to ensure your package is delivered to you quickly. We also confirm that the shipping costs have been refunded to you. We wish you a good reception. Best regards. Rebecca TISSUS PRICE
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Thank you according to what was mentioned on the site.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Nothing to report
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Very good fabrics, too bad we can't order by 10cm. Also a pity that shipping costs are not free beyond a certain amount (Belgium)
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
REGRET THE LACK OF PACKAGE TRACKING
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Fast delivery but I am a bit disappointed with the bamboo sponge fabric which is not as soft as the one I am used to.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
Pretty happy except the cut fabric is very fluffy, I hope it will hold well and is a special material
Translated reviews