Customer reviews of WODANDGO

Trust Attestation
9,2 /10
Overall rating: 9,2 out of 10
Based on 538 published reviews

Summary of reviews

WODANDGO receives strong praise for fast and ultra-fast delivery, with multiple mentions of quick shipping, efficient processing, and careful packaging that protects the items. Customers repeatedly highlight product quality and performance, noting excellent grip, durable construction, and reliable items that meet or exceed expectations. The online store’s customer service and responsiveness are top-notch, with positive mentions of helpful, accommodating staff and rapid resolution of issues. Overall, shoppers emphasize seamless purchasing, prompt delivery, and high-quality, effective gear.

Reviews 1, 2 and 4 stars

Reset filters
V
Violaine
Rating: 1 out of 5
A friend's glove split in two while he was doing a muscle up even though it showed no signs of wear beforehand. He had his gloves for barely a year. Wod and go was notified but their response remains somewhat evasive, saying that it's normal, that it's wear... quite a disappointing response. The person in question does not use his gloves every day and we do not find it normal that it could split in two. Too bad and disappointing.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback and for sharing your experience. We understand that this situation can be frustrating. However, it is important to remember that gloves are consumable products subjected to significant constraints, especially during movements like muscle-ups, butterfly... Wear after a year of use, even if it may not always be visible, is completely normal. Just as a pair of shoes must be replaced when they wear out, gloves must also be changed after a certain duration, depending on their frequency and conditions of use. We remain at your disposal to advise you on the choice or use of our products to avoid this type of incident in the future.
J
Jeanne W.
Rating: 1 out of 5
Product still not received 10 days after the order. Customer service indicated to me that it was because I ordered during Black Friday and that it was a pre-order (no sign of this information at the time of my order, on the contrary: "COLISSIMO DELIVERY 48h" which I paid an additional €7.68 for.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We understand your frustration and wish to clarify the situation. The shipping date for pre-orders (December 10th) was indeed mentioned in bold on the product page, just above the size choice when you ordered on December 1st. Your order was shipped on December 10th, according to this date. The Colissimo delivery fees, set by La Poste, cover a service that guarantees delivery within 48 hours from the moment the package is taken care of. We invite you to check your mailbox, as your package should already be there or arrive very soon.
N
Nath C.
Rating: 1 out of 5
No details on the shipment of my order so I still don't know when I will receive it!
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Nathalie. The PowerGrip V2 you ordered is available on pre-order, with shipments scheduled to start from December 10th. This information is indicated on the product page of our site as well as in the order confirmation email. We will send you a tracking as soon as your order is shipped. Thank you for your understanding and trust!
A
Audrey F.
Rating: 1 out of 5
Package opened when I picked it up...
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your package was opened before receipt. Unfortunately, once shipped, the handling of packages is in the hands of La Poste, and we do not control this step. However, we take your feedback very seriously and encourage you to contact our customer service so that we can find a solution together. Your satisfaction is our priority!
C
Claire M.
Rating: 4 out of 5
Small color error for the grips, not a big deal but here we are....
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback and understanding! We are sorry for this small color error. If you need a correction or any other assistance, please do not hesitate to contact us. See you soon, and thank you again for your patience!
S
S,D
Rating: 4 out of 5
Fast delivery and well packaged
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much for your review! We are delighted that the delivery was fast and that the packaging met your expectations. See you very soon!
V
Vallcel
Rating: 1 out of 5
Order placed on July 18, still nothing received. A message sent to customer service that remains unanswered. I am disappointed. Site recommended by my box nonetheless.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Cécile, We are sincerely sorry to hear that you have not yet received your order. We would like to inform you that a response to your email sent to customer service on July 31 at 10:46 was provided the same day at 11:16. It is possible that our response was redirected to your SPAM folder. We invite you to check that section to find our message. We remain at your disposal for any further assistance and we are doing everything we can to resolve this situation as quickly as possible. Thank you for your understanding and patience.
Y
Yves
Rating: 4 out of 5
I was hoping for more interesting deals during the sales period
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We understand your disappointment and want to assure you that we are doing our best to offer attractive deals to our customers. During this sales period, we applied discounts of up to -60% on a selection of products. However, it is unfortunately not possible for us to extend these discounts to our entire catalog in order to maintain and guarantee the quality of our products.
A
Anthony F.
Rating: 1 out of 5
No satisfactory response
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Anthony, We are sorry to hear that our response was not satisfactory. We confirm that the materials used for our Powergrip grips, whether red or yellow, are exactly the same. Each new production of our grips is rigorously tested in the laboratory and in real conditions by athletes to ensure consistent quality and performance.
C
Christian R.
Rating: 4 out of 5
Conforms to my order Quality material
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your positive review! The team is delighted to hear that our material meets your expectations. We take quality control of our products very seriously to offer you the best. Once again, thank you for your review!
A
Adele
Rating: 1 out of 5
Grip issues with the grips and customer service doesn't want to do anything.
Translated reviews
Response from WODANDGO
We take our customers' feedback very seriously, and we have carefully examined your request and the photos you sent us. After analysis, we did not find any manufacturing defects, as explained in our exchanges. We remain at your disposal for any further questions or assistance. Thank you for your understanding. The Wodandgo team
H
Hinda
Rating: 2 out of 5
Very long delivery. I still haven't received my order.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delivery delay you experienced. We understand how frustrating this can be. Our small Wodandgo team regularly participates in competitions with a booth, which can sometimes lead to unexpected delays in processing and shipping orders. We do our best to minimize these delays and improve our service. I see on the tracking of your order that it is in your possession. Thank you again for your patience and understanding.
M
Maeva M.
Rating: 1 out of 5
No tracking for the package, I still don't know where my order is, I will request a refund because customer service does not respond to my request...
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Maëva, I understand your frustration regarding the tracking of your package and the wait for a response from customer service. However, I would like to inform you that our after-sales service has a response time of 24 to 48 business hours. Your request sent on Friday, March 8, was therefore processed as soon as possible, and our response was sent to you on Monday, March 11. We always strive to respond to our customers as quickly as possible, but there may be delays due to the high volume of requests or unforeseen circumstances. We apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience and understanding. The Wodandgo team
S
Stephen J.
Rating: 1 out of 5
Extremely disappointed with your heavy jump rope!! 3 weeks of use on non-abrasive surfaces like crossfit, the handles have worn out with the cable stop which has destroyed and rendered the rope unusable
Translated reviews
Response from WODANDGO
We are sorry to learn that you encountered problems with our jump rope. We fully understand your disappointment and apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for contacting our after-sales service to report this issue. We are happy to inform you that the problem has been addressed and resolved. We have taken steps to improve the durability of our jump ropes to prevent this from happening in the future. We want to thank you for your feedback, as it helps us identify areas where we can improve. Your satisfaction is our top priority and we are here to ensure that you are fully satisfied with our products. Please feel free to contact us if you have any other questions or concerns. We will be happy to assist you. The wodandgo team
B
Berroudj
Rating: 4 out of 5
Conforms to the description
Translated reviews
Response from WODANDGO
We are delighted that our product meets your expectations and the description! At Wodandgo, transparency and quality are our priorities, and we always strive to provide products that meet the highest standards. Thank you very much for your trust and support!
N
Nicolas H.
Rating: 1 out of 5
Good evening, I still have not received my package. Do you know where it is? Thank you, Nicolas
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Nicolas, All our packages are prepared and shipped within 24 hours. Unfortunately, regarding delivery, we are not responsible for postal delays. Could you please contact our customer service at the following address: [email protected]? We could check together where your package is located. Have a nice day, The Wodandgo team
F
Florent L.
Rating: 4 out of 5
6 days for receipt, correct deadlines.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for taking the time to share your delivery experience! We are happy that your order arrived within a reasonable time. We are constantly working to improve and offer an even faster service in the future. We hope to see you again soon!
A
Ayb
Rating: 2 out of 5
Disappointed with the quality of the grips, the metallic side of the tightening hurts my wrists. The grips are not great either.
Translated reviews
Response from WODANDGO
We are sorry to hear that our grips do not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are very important to us. We will take your comment into account. Thank you
C
Caux
Rating: 1 out of 5
I did not receive the package
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Caux, Can you please contact customer service at the following address: [email protected] All our orders are prepared and shipped within 24 hours. We can check together where your package is located. Have a nice day, The Wodandgo team
R
Romainbriand
Rating: 4 out of 5
Product seems to be of quality and fast delivery
Translated reviews
Response from WODANDGO
It's fantastic to hear that you are satisfied with the quality of our product and our fast delivery! Thank you for your positive feedback, we are delighted to have met your expectations.
F
Françoise C.
Rating: 1 out of 5
Disappointed not to be able to make an exchange because it was a gift for Christmas and the order arrived early, so the 14 days were exceeded!!!!
Translated reviews
S
Sylvain M.
Rating: 4 out of 5
Very good grips, just missing a protection between wrist and thumb to alleviate the pressure
Translated reviews
A
Anthony S.
Rating: 4 out of 5
Very good quality equipment and very happy with the purchases. Too bad the customer service does not respond to the emails we send them.
Translated reviews
V
Valerie
Rating: 4 out of 5
Error on your part, but rectified quite quickly. Quite fast response by email.
Translated reviews
L
Lécuyer
Rating: 1 out of 5
Package not received
Translated reviews
L
Ludovic G.
Rating: 4 out of 5
Product that meets my expectations, excellent quality, fast and careful delivery
Translated reviews
S
Sebastien N.
Rating: 4 out of 5
The site is really intuitive, I easily found what I was looking for. The duo offer (grip and wrist) was really interesting for the quality-price ratio.
Translated reviews
Y
Yohan
Rating: 4 out of 5
Very satisfied with my purchase. Good quality price ratio. I switched to WOD N GO because my usual grips were out of stock. I do not regret it at all. Thank you
Translated reviews
C
Christophe L.
Rating: 2 out of 5
I am disappointed with the quality of the jump ropes. From the first WOD the black tip came off and when the ropes fell to the ground the color came off... Questionable quality of the product. The grips seem nice but have not been tested yet.
Translated reviews
I
Isabelle
Rating: 2 out of 5
Disappointed. I followed the measurements to order the grips, that is from the base of the hand to the top of the middle finger. This gave me size L. I received them but they are way too big. Looking at the site, you changed the size guide which gives me a size of S. My partner has the same size issue.
Translated reviews