WODANDGO consistently delivers fast, reliable shipping and carefully packaged items, with many reviews noting quick delivery, fast shipping, and order accuracy. Customers highlight durable, high-quality grips and mitts that provide excellent grip and feel, along with products described as top-notch, with shipments arriving promptly and in good condition. The customer service is repeatedly praised for responsiveness, accommodation, and helpfulness in resolving issues, contributing to overall positive experiences. Finally, buyers appreciate the strong performance of accessories and the steady reliability of the site and brand, with multiple mentions of repeat purchases and high recommendations.
The display of prices excluding tax is misleading, even "debatable"
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Julien,
We sincerely thank you for your feedback and for your evaluation. We are delighted that you enjoyed your experience at WODANDGO and we take note of your comment regarding the display of prices excluding tax; could you please send us an email with a bit more detail so that we can better understand the situation? Your opinion helps us improve our services, and we hope to see you very soon in our online store.
Best regards,
The WODANDGO team
F
François D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/06/2026
Change in relay drop-off
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback.
It may happen that the relay point initially selected is no longer available at the time of delivery (temporary closure, saturation of storage capacity, etc.). In this case, in order to avoid the return of the package to our logistics warehouse, we request its drop-off at a relay point located nearby.
This solution significantly reduces delays and ensures you a faster receipt of your order.
A
Alexia D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/05/2026
I paid shipping fees of €10 to have the package delivered in 24-48 hours, it took 1 week and 2 days to be delivered. When you pay so much for such a small package, I find that lamentable.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello,
We are sorry for this delivery delay. However, we would like to clarify that the delivery fees to the pickup point you paid were €6.10 and not €10.
Your order was placed on May 31, shipped from our warehouse on June 2, and delivered by the carrier on June 10. Our site indicates a delivery time of 2 to 5 working days after shipping, which may exceptionally be extended depending on the period or the carrier's circumstances.
We understand your disappointment, but this delay remains independent of our will once the package is handed over to the carrier.
Best regards,
The WODANDGO team
F
Fabien A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/04/2026
I bought knee pads, I followed the size instructions, respecting the measurements. They are way too small, the size guide is probably not correct.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the size does not suit you.
Our size guide is based on standardized measurements and is generally reliable, but it is indeed universal: each body shape being different, there can be a few centimeters of difference depending on the person, which can impact comfort.
Please know that we do accept returns for exchanges. Do not hesitate to contact us directly, we will be happy to help you find the most suitable size.
See you very soon,
The WODANDGO team
D
Damien N.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/01/2026
I have not received my package
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Damien,
As communicated by email, this is an abusive return from the carrier: your package was returned to us without any delivery attempt on their part.
We have immediately proceeded to reship your order so that you can receive it as soon as possible.
Best regards,
The WODANDGO team
L
Laurie A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/12/2025
First delivery problem with a customer service reluctant to comply with the current law. I finally find my package but the ordered mitts are the wrong color so the question of a return / a commercial gesture arises. The company seems to be closed at the moment, to be continued and evolving comment
Translated reviews
Response from WODANDGO
As previously mentioned by email, after investigation the carrier confirmed the proper delivery of your order. This has indeed been confirmed as the package has finally been found.
Regarding the color difference of the mitts, an email has been sent to all affected customers to propose suitable solutions (exchange or commercial gesture)
Our customer service remains of course available. We invite you to get back to us by email so that we can finalize a solution.
A
Anaïs G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2025
I have no news regarding my order..
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Anaïs,
We have launched an investigation with the carrier to locate your package and will keep you informed as soon as we have a response.
We remain available by email.
The WODANDGO team
A
Anna P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/12/2025
Very good quality product
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much for your feedback Anna! We are delighted that you like the quality of our product
A
Arnaud B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/11/2025
The product does not meet my expectations. An email from customer service received but no further follow-up... Especially since it's a birthday gift
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Arnaud. We would like to inform you that following the exchanges from Friday, our after-sales service responded to you this morning (our teams do not work on weekends).
We remain at your disposal if you would like additional information or further assistance regarding your order.
J
Jonathan C.
Rating: 1 out of 5
Product not delivered yet!! Given the delivery price, it would be good to choose the carriers better
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello, We are truly sorry for this situation. After checking, we see that your order, dated November 17, 2025, was indeed handed over to Mondial Relay on 18/11/2025. However, we fully understand your concern regarding the delivery delay. We have opened an investigation today, November 25, 2025, to understand the reason for this delay and to resolve the situation as quickly as possible. We sincerely apologize for the inconvenience caused and thank you for your patience. Best regards, The WODANDGO Customer Service
C
Chrisophe L.
Rating: 1 out of 5
To avoid! I placed an order with signature delivery. I never received my order and the worst part is that someone signed in my place...
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello, We are truly sorry for the situation you are experiencing and we fully understand your dissatisfaction. As mentioned in our email exchanges, the package currently appears as delivered and signed by the carrier, which is in total contradiction with what you are indicating. This is precisely why an investigation has been opened with the carrier to verify what actually happened (delivery error, signature fraud, etc.). At this stage, we are awaiting the conclusions of this investigation. As soon as we have an official response, we will get back to you by email to offer you a solution adapted to your situation. Even though the delivery is carried out by an external provider, we take this type of problem very seriously and remain at your disposal by email for any further questions. Thank you for your patience and understanding.
H
Hugo B.
Rating: 4 out of 5
The grips are very good with a very good grip, I hope they will last over time.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much Hugo for your feedback! We are delighted that you like the grips.
J
Jonas F.
Rating: 1 out of 5
Still nothing received
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello, As mentioned in our previous email exchange, an investigation has been opened with the carrier to understand what happened. To avoid making you wait any longer, we have proceeded to reship your package. We remain at your disposal if you still have not received it or for any other questions. Best regards, The WODANDGO team
A
Audrey C.
Rating: 1 out of 5
No information on the delivery. Supposedly 3 working days. I have already left for a competition, without the grips... Strongly disappointed.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Audrey. We understand your disappointment. That said, after checking, your grips have been available since yesterday at the chosen pickup point.
M
Michael
Rating: 1 out of 5
Gym powergrip gloves: . purchased in February 2025 . received in March 2025 . First signs of deterioration in April 2025 after the first uses (about once a week) . Stored in packaging, in a sports bag, always aired, no humidity, etc. . Unusable in July 2025 (we're talking about about 20 uses of these gloves purchased for 60 euros) . Request sent to customer service which offers a 15% discount on the next purchase ... while by subscribing to the newsletter we already have 10%. Considers it normal to have an unusable product after a few months and that everything is fine. . Gloves that no longer exist on the wodandgo website as of today ... strange. In short, for made in France, a very disappointing experience, whereas my first pair of gloves from them purchased 2 years ago is still in great condition. They are losing a customer, and many others because the promotion of this brand is over.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Michael, As mentioned in our email exchanges, we cannot attest to the actual use of the gloves over time. For clarification, your Powergrip gloves were indeed received on 17/02/2025, with your first contact on 06/08/2025. Our gloves, like any protective accessory for training, are considered consumable products: they are not guaranteed for life and wear depends heavily on frequency, intensity, and type of use. Therefore, we cannot proceed with an exchange or refund for wear observed 6 months after purchase. In order to still find a solution, we offered you a commercial gesture of 15% discount, beyond the offers already available via the newsletter. We are sorry that your experience did not meet your expectations, especially since you were satisfied with your previous purchases. We remain available for any questions or future needs. The WODANDGO team
J
Julien L.
Rating: 4 out of 5
Great gear, the jump rope, gloves, and belt are excellent products. The only downside is the last fusion gloves, the coating is already starting to come off and I've only had them for two months, but that doesn't take away from the fact that the grip is exceptional.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much for your positive feedback on our products. We are delighted that the jump rope, gloves, and belt fully satisfy you, and especially that the grip of the Fusion has convinced you. Regarding the wear you observe on the coating after two months, please feel free to contact us by email with some photos. This will help us better understand the situation and see if a solution can be considered. Thank you again for your trust and encouragement.
P
Piferini M.
Rating: 1 out of 5
Did not receive my gloves so hard to be satisfied
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello, We see that your package is marked as delivered since August 4th. We also notice that your review is dated August 1st, so it is possible that it was published a bit quickly, before receipt.
S
Sebastien
Rating: 4 out of 5
Order received very quickly and the grips completely met my expectations. Thank you Wodango
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much Sébastien for your feedback! We are delighted that the WODANDGO grips lived up to your expectations and even more that the delivery was fast. Have a great session!
L
Lionel C.
Rating: 4 out of 5
I hadn’t seen that my item was on pre-order. I found the wait long. Product in transit. I’m waiting eagerly. Nevertheless, the positive point is that customer service is responsive to our requests and responds quickly. Now I’m waiting for my product to give a quality review.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much for taking the time to update your review. We understand that the wait for the shipment of pre-orders may have been frustrating. We are happy to see that our responsiveness could somewhat compensate for this wait, and we remain of course available if you have any questions before receipt. We hope the product will meet your expectations, and we can’t wait to hear your feedback once tested. Thank you again for your honesty and trust.
M
Manon R.
Rating: 1 out of 5
Order placed on June 12, to this day the order has still not been received.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We confirm that your order placed on June 12 is part of a pre-order, as mentioned on the product sheet. Shipping is scheduled to start from June 23. Thank you for your patience and understanding.
F
Federica G.
Rating: 1 out of 5
I placed an order on May 30 but it has not yet been delivered, I am sorry.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Federica, Thank you for your message and your patience. Indeed, as mentioned in the email, our restock was unfortunately lost by our carrier. This delayed the shipping of the orders containing the grips you ordered. We have immediately restarted production, and the new delivery is expected within a few days. Your order will be shipped as soon as received. Again, sorry for this unforeseen delay — we are doing our best to send you everything as quickly as possible.
M
Morgane C.
Rating: 1 out of 5
The product does not meet my expectations.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We are sorry to learn that the Gym Grips CarbonGrip - Blue - 3 holes - size L do not meet your expectations. To better understand and assist you, could you please specify what you were expecting from this product? Was it a grip issue during your training? These grips are designed to provide good adherence on rough bars and can be used with or without chalk depending on your preferences. Their performance may vary depending on the type of training bar, which could explain your feeling; if the bars are smooth, the grip is not as extreme as with the Powergrip Fusion. It is possible that they are not suitable for the equipment you are using. Do not hesitate to contact us directly: we would be happy to recommend a pair more suited to your needs. Finally, as a reminder, this pair was part of our Punch Operation, offered at an exceptional price of €10.49. A good testing opportunity, but it still requires good technical use to get the best out of it. The WODANDGO team.
R
Raphael
Rating: 1 out of 5
Deadlines are not respected. After an email asking where my order was, I was told that I had been informed of the delay at the time of purchase, but I received nothing. The product should be up to standard.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Raphaël. We are sorry to learn that the information regarding the shipping delay was not clearly communicated to you. At the time of your order, a message regarding this was displayed at the cart stage, as well as a banner on our site to warn of this exceptional delay due to a logistics change. We completely understand your frustration and apologize for this inconvenience. Rest assured, as soon as your order is shipped, you will receive an email with a tracking link to follow its progress. We hope the product will meet your expectations once in your hands. Thank you for your patience. The Wodandgo team.
C
Christophe V.
Rating: 4 out of 5
Quality products
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much Christophe for your positive feedback! We are delighted to know that the quality of our products satisfies you
S
Sophie B.
Rating: 1 out of 5
I switched to the new pink ones, as the black ones broke twice. Extremely disappointed with the quality, slips +++ no grip hyper thick unusable especially for the very disappointing price.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Sophie. We would like to clarify a few points: the pink grips you ordered are not a new model. They are the Carbongrip, the very first model we marketed at Wodandgo. As their name indicates, these grips are made of carbon fiber. To benefit from their full performance, they must be used on rough bars and with chalk, as we specify in their product sheet. Since their launch, no change of material has been made. Regarding the
D
Degril N.
Rating: 4 out of 5
A big thank you for your positive feedback Yann! We are delighted that the quality of the product suits you and that you were satisfied with the speed of our order preparation. We do everything we can to ensure that your equipment arrives as quickly as possible
Translated reviews
Response from WODANDGO
Fast delivery. Order tracking is top-notch. Wrists slightly stain the grips. Better to do a first wash. Quality to be monitored over time.
A
Antoine F.
Rating: 4 out of 5
The grips are top-notch. Good grip seems solid, good grip on the bar. The t-shirt is very nice, fits well. However, the shaker leaks from the cap... So I gave 4 stars.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much for your review Antoine! Glad that you like the grips and the t-shirt! Regarding the shaker, it is not normal that it leaks. Please feel free to contact us at [email protected] so we can find a solution together. We want everything to be perfect for you!
L
Léana
Rating: 1 out of 5
No problem with the delivery or the order but the quality of the product is really not great especially for the price. It's been 1 month since I got the last grips and the red coating is already starting to show under the black layer... Maybe a manufacturing defect?
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Léana. We are sorry to hear that the quality of the grips does not meet your expectations. We take our customers' feedback very seriously and want to understand what might have happened. Please feel free to contact us by email, sending us photos of the issue encountered. We will do what is necessary to provide you with a satisfactory solution. The WODANDGO team
S
Stephane B.
Rating: 4 out of 5
Excellent product
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much Stéphane for your feedback! We are delighted that our product pleases you.
C
Clémence
Rating: 4 out of 5
Super product, I managed to do my first Toes to Bar. However, it's a shame about the blisters...
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Clémence! Great to see that our products helped you achieve your first Toes to Bar, well done! For the blisters, it's often a matter of adaptation and grip.
A
Anaïs
Rating: 4 out of 5
Great, the proximity with the service is great, the items too, but I find it a shame that returns are charged. I wanted to order clothes but I'm afraid they won't fit me, so I didn't order.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Anaïs! We are delighted that you appreciate our products and our service. Regarding exchanges, please note that we cover the shipping costs for the correct size. So don't hesitate to order with confidence, we are here to support you!
M
Marouan T.
Rating: 1 out of 5
Catastrophic, second attempt Rmu in the middle of a WOD, one of the grips tore.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Hello Marouan, We are sorry for this situation. This is clearly not the experience we want for our customers. To better understand what happened and find a solution, we invite you to contact our customer service at [email protected]. We remain at your disposal to resolve this issue as quickly as possible.
N
Naomi G.
Rating: 4 out of 5
Very good grip on the bar but very painful wrists during the first uses.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback! We are delighted that the grip on the bar suits you. Regarding the discomfort in the wrists, this can happen during the first uses, while the grips adapt to your morphology. We advise you to adjust the straps well and, if necessary, to wear wrist protectors for more comfort. Don't hesitate to contact us if you need help or advice!
C
Clairebernatas
Rating: 4 out of 5
The order was processed quickly, tracking the package was easy, and the delivery time was more than satisfactory, especially during this time of year. Minimal packaging (which is good!) but adequate for the content. As for the items, it's a gift for my daughter, so I can't give an opinion.
Translated reviews
Response from WODANDGO
A big thank you for your feedback Claire! We are delighted to know that you are satisfied with the quick processing of your order and the ease of tracking, especially during this busy period. We hope that the items will please your daughter and remain at your disposal if you have any questions in the future. Have a wonderful holiday season and see you very soon!
P
Palma C.
Rating: 4 out of 5
Pros: Very professional products! Good quality! Cons: waiting for shipping; no shipping email either.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you very much Palma for your feedback and for highlighting the quality of our products! We are delighted that they meet your satisfaction. Regarding the wait for shipping, it was due to the fact that your product was on pre-order at the time of your purchase. We thank you for your patience and take your comment about the absence of a shipping email into account to improve our service in the future. See you soon and happy training!
V
Violaine
Rating: 1 out of 5
A friend's glove split in two while he was doing a muscle up even though it showed no signs of wear beforehand. He had his gloves for barely a year. Wod and go was notified but their response remains somewhat evasive, saying that it's normal, that it's wear... quite a disappointing response. The person in question does not use his gloves every day and we do not find it normal that it could split in two. Too bad and disappointing.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback and for sharing your experience. We understand that this situation can be frustrating. However, it is important to remember that gloves are consumable products subjected to significant constraints, especially during movements like muscle-ups, butterfly... Wear after a year of use, even if it may not always be visible, is completely normal. Just as a pair of shoes must be replaced when they wear out, gloves must also be changed after a certain duration, depending on their frequency and conditions of use. We remain at your disposal to advise you on the choice or use of our products to avoid this type of incident in the future.
J
Jeanne W.
Rating: 1 out of 5
Product still not received 10 days after the order. Customer service indicated to me that it was because I ordered during Black Friday and that it was a pre-order (no sign of this information at the time of my order, on the contrary: "COLISSIMO DELIVERY 48h" which I paid an additional €7.68 for.
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We understand your frustration and wish to clarify the situation. The shipping date for pre-orders (December 10th) was indeed mentioned in bold on the product page, just above the size choice when you ordered on December 1st. Your order was shipped on December 10th, according to this date. The Colissimo delivery fees, set by La Poste, cover a service that guarantees delivery within 48 hours from the moment the package is taken care of. We invite you to check your mailbox, as your package should already be there or arrive very soon.
N
Nath C.
Rating: 1 out of 5
No details on the shipment of my order so I still don't know when I will receive it!
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback Nathalie. The PowerGrip V2 you ordered is available on pre-order, with shipments scheduled to start from December 10th. This information is indicated on the product page of our site as well as in the order confirmation email. We will send you a tracking as soon as your order is shipped. Thank you for your understanding and trust!
A
Audrey F.
Rating: 1 out of 5
Package opened when I picked it up...
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your package was opened before receipt. Unfortunately, once shipped, the handling of packages is in the hands of La Poste, and we do not control this step. However, we take your feedback very seriously and encourage you to contact our customer service so that we can find a solution together. Your satisfaction is our priority!
C
Claire M.
Rating: 4 out of 5
Small color error for the grips, not a big deal but here we are....
Translated reviews
Response from WODANDGO
Thank you for your feedback and understanding! We are sorry for this small color error. If you need a correction or any other assistance, please do not hesitate to contact us. See you soon, and thank you again for your patience!
We use cookies for audience measurement and improving user experience.