Customer reviews of CBDOO

Trust Attestation
9,6 /10
Overall rating: 9,6 out of 10
Based on 2 110 published reviews

Summary of reviews

CBDOO is consistently praised for reliable, fast delivery and a wide range of clearly described products, with many customers noting delivery times, 24-hour or next-day delivery, and careful packaging that protects items. The store earns repeatedly positive remarks for attentive, knowledgeable customer service, easy order processing, helpful follow-up, and friendly, professional support that makes purchases smooth. Product quality is highlighted through mentions of high-quality, fresh CBD flower, quality-checked items, and consistent satisfaction with purchases across years, including favorable pricing and occasional added gifts. Overall, customers describe a dependable shopping experience with strong reliability, transparent product information, and satisfactory after-sales care.

Reviews 1 and 3 stars

Reset filters
L
Loïc M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/04/2025
I expected better, the weed is a bit too humid, taste-wise not great but it would tend to improve when drying. It's a shame that it is not 'ready to use' immediately. Otherwise, good purchasing experience, the site is serious.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Loic,
Thank you very much for your feedback and for your rating. We are happy that you found the purchasing experience satisfactory and our site serious.

Regarding your comment on the product, we would like to provide some clarifications. We offer more than 100 varieties, with different taste profiles and textures. You tested two, and some flowers may indeed seem a bit more humid depending on their genetics, the curing method, or even the transport conditions. However, they are normally ready to use upon receipt. In some cases, transport can slightly alter the perceived humidity (depending on ambient humidity, duration, or temperature variations), although this remains rare.

We always strive to make 100% of our customers satisfied. This is why we have tried to contact you by phone several times to find a solution and offer you a commercial gesture.
Our priority is the satisfaction of our customers. Please feel free to contact us again via chat, phone, SMS, email, or through our social media, we remain entirely at your disposal.

Best regards,
The CBDOO team
L
Luca G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/04/2025
Very poor quality. Tastes nothing good with them. I tried all varieties and am very disappointed. Well.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Luca,
Thank you for your feedback. We are sincerely sorry that our products did not meet your expectations; however, we are also very surprised.

Indeed, we carry out a strict selection of our flowers and resins and we only offer the best batches for sale (in terms of price quality and quality only). It is this hard work that allows us to receive excellent feedback (see guaranteed reviews). It is therefore curious that you did not like anything. Not to mention that the products you ordered come from several different growers and there are many best sellers that have never or almost never received negative reviews.

We understand that tastes can vary, but in this specific case, it seems that the issue does not come from the quality of our products, but rather from a matter of personal preference. If you do not like legal cannabis, it is normal that you do not like our products, and in this case, your comment is completely biased.

Moreover, why did you not contact us and refuse all contact attempts to find a solution (refund of order or resending of samples)?

Our priority is the satisfaction of our customers, which is why we invite you to contact us directly, via chat, phone, SMS, email, or on social media. We would like to offer you a commercial gesture and are convinced that we can find a solution that suits you regarding your order.

Best regards,
The CBDOO team
S
Sébastien C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/04/2025
Very disappointed
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Sébastien,
We are sincerely sorry to learn that your experience did not meet your expectations. We tried to contact you to better understand your dissatisfaction and remedy it, but we did not receive a response from you.
Our priority remains the satisfaction of our customers, and we are of course at your disposal if you wish to discuss further. Please feel free to contact us again via chat, phone, SMS, email, or on social media.

Best regards,
The CBDOO team
G
Gregory P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/04/2025
Very serious about payment and delivery after each one's taste but I am happy with it
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Gregory,
Thank you very much for your feedback,

We are delighted to know that you are satisfied with the delivery and the seriousness of our service.
We tried to contact you to better understand what could have deserved more than 3 stars, as customer satisfaction is essential for us. With more than 100 varieties available on our site, we are confident that we can find together varieties that suit you. Please feel free to contact us again via chat, phone, SMS, email, or on social media.

Best regards,
The CBDOO team
N
Nicola M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/04/2025
Nothing particularly tasty, all the products taken, that is, over 20 are more or less the same, the descriptions below seemed to accurately differentiate each variety, but there are no good and tasty qualities, the terpenes seem to be almost absent, both in smell and taste…
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Nicola,

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry that our products did not convince you, even though we are also very surprised by the severity of your comment.

We make a demanding selection of our flowers and resins, working with several different producers, precisely to offer a real diversity of profiles (flavors, head sizes, colors, etc.). The products you ordered come from various batches, from different farmers, including several best-sellers that are highly rated by our clientele.

We understand that tastes are subjective, but when more than 20 varieties seem "identical", it raises questions. A bud remains a bud, of course, but there are real differences that can be perceived by customers who know nothing about CBD, both in terms of colors, sizes, densities, and terpene profiles (often very marked depending on the varieties).

If you do not appreciate legal cannabis or if you had unrealistic expectations, this can skew the experience. But that does not mean that our products are of poor quality.

We also regret that you never responded to our attempts to contact you: we offered to find a solution, samples, refunds, or commercial gestures, unfortunately without success.

Our priority is customer satisfaction. Do not hesitate to contact us directly (by email, chat, or phone), we would be happy to discuss and offer you compensation if it can improve your experience.

Best regards,
The CBDOO team

P.S.: We would like to add that Mr. Nicola M. seems not to have liked all of our products, but that did not prevent him from placing 2 other orders since this review (on 29/04 and 25/06). Once again, why recommend us if none of our products convinced you?
M
Mauro S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/03/2025
Unfortunately, I am not satisfied with the purchase. The free grass has a bit of flavor, but the smoke is un-smokable, too humid, doesn't even burn, has no taste, and smells like body cream. I'm sorry, but I was hoping for better quality.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Mauro,
Thank you for your feedback,

Following our exchanges, you returned the product to us and we proceeded with a full refund, as agreed. That is why we are quite surprised to see such a severe review with only one star, despite our responsiveness and willingness to resolve the situation.

Furthermore, you ordered the "Olivette Amnesia" resin, which is an entry-level product, at a very accessible price, which may explain a lower quality compared to other references. Our shop contains more than 100 different varieties, and we do not think it is fair to criticize the quality of our products after having only tried an entry-level product. We would like to add that our products are meant to be infused or vaporized.

We understand your disappointment nonetheless, and we hope you will find satisfaction elsewhere if our offer does not meet your expectations. We wish you all the best.

Best regards,
The CBDOO Team
A
Andrea D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/03/2025
No
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Andrea, Thank you very much for your positive comment, we are delighted that your experience was satisfactory. We strive every day to provide impeccable service, so please let us know what you think could have deserved a fourth and fifth star. Your feedback really helps us improve. Looking forward to welcoming you again, The CBDOO team
S
Stefania S.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/03/2025
It works well
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Stefania, Thank you very much for your positive comment, we are delighted that your experience was satisfactory. We strive every day to provide impeccable service, so please let us know what you think could have deserved a fourth and fifth star. Your feedback really helps us improve. Looking forward to welcoming you again, The CBDOO team
G
Giovanni S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/03/2025
It doesn't get high even a little.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Giovanni,

Thank you for taking the time to share your feedback. The effects of molecules vary from person to person. What works very well for some may be more subtle for others. Some people experience strong effects with one molecule, while others perceive weaker effects.

It is possible that your body, particularly the B1 and B2 receptors, has become accustomed to this type of product. This can happen with the use of much stronger products in the past, resulting in diminished effects. On our side, we rigorously test all our products and have received a large majority of positive feedback on the effectiveness of the Terminator.

We have tried to reach you several times to offer you additional samples from our best-sellers, which might better meet your expectations. Please do not hesitate to contact us: we are at your disposal to advise you and find a suitable solution. Our priority is your satisfaction. Our goal is truly to make each of our customers happy.

Best regards,
The CBDOO Team
V
Vincenzo P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/03/2025
I expected better, but thank you anyway, I wish you good work.
Translated reviews
Response from CBDOO
Good morning Vincenzo,
Thank you for your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations. Your comment is valuable to us and will help us improve. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Best wishes and thank you for your kind words.
Best regards,
The CBDOO team
D
Dorian E.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/02/2025
Very good weed as usual but this time there was almost 0.50 missing from the order.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Dorian, Thank you for your feedback, For your information, to avoid the problem you mentioned at all costs, we check the weight of the bags at two different times during production by two different people. The first order preparer weighs the flowers he puts in the bag. The second preparer checks the weight of the bag during shipping. We have been applying this method for almost five years now. As a result, an error is extremely rare, if not impossible. Did you weigh it on two different scales? This is also why we tried to contact you by phone, SMS, and email several times to find a solution and possibly proceed with a reshipment, unfortunately without a response. Our priority is the satisfaction of our customers; please do not hesitate to contact us again via chat, phone, SMS, email, or social media. Best regards, The CBDOO team
C
Claudio V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/02/2025
The fact that it is called THM offers nothing more than the CBD I can buy at the corner store from the tobacconist. No high, no euphoria. We need to get back on the street.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Claudio,

Thank you for taking the time to share your feedback. The effects of molecules vary from person to person. What works very well for some may be more subtle for others. Some people experience strong effects with one molecule, while others perceive weaker effects.

It is possible that your body, particularly the B1 and B2 receptors, has become accustomed to this type of product. This can happen with the use of much stronger products in the past, resulting in diminished effects. On our side, we rigorously test all our products and have received a large majority of positive feedback on the effectiveness of the Terminator.

We have tried to reach you several times to offer you additional samples from our best-sellers, which might better meet your expectations. Please do not hesitate to contact us: we are at your disposal to advise you and find a suitable solution. Our priority is your satisfaction. Our goal is truly to make each of our customers satisfied.

Best regards,
The CBDOO Team
E
Eymeric M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
The gift does not match the offer.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Eymeric,
R
Romain S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
To be honest, I threw everything in the toilet. I ordered Super Royal Haze, G-13 Haze, and Kreen Kush, no taste, no effect.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Mr. Salvador, Thank you for your feedback on our store. We are sorry that the effects did not convince you. If you are looking for more potent CBD products, we can recommend our hydroponic range. For your information, this remains CBD, which consequently offers mild effects. And if you want even more potent products, we recommend cannabinoids like 10-OH-HHC, MCPN... On our side, we are quite surprised. We confirm that several of the products you ordered are best sellers (Super Royal Haze, G13 Haze, Blueberry...) and receive a lot of positive reviews, which cannot be the case if the products have no taste. However, we understand that tastes and colors differ for everyone. We always strive to make 100% of our customers satisfied. This is why we have tried to contact you by phone several times to find a solution and offer you a commercial gesture. Our priority is customer satisfaction, so please feel free to contact us again via chat, phone, SMS, email, or social media. Best regards, The CBDOO Team
F
Francesco R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/02/2025
I was expecting a voucher for your coconut oil that was causing me throat problems as agreed with your employee, but I haven't received any news since.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Francesco,
J
Jihad M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/01/2025
Lame! A total loser!
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello, Mr. Medkouri,

Thank you for taking the time to share your opinion. The effects of molecules vary from one person to another. What works very well for some may be more subtle for others. Some people feel powerful effects, while others perceive weaker ones.

It's possible that your body, particularly the B1 and B2 receptors, has become accustomed to this type of product. This can happen with the use of much stronger products in the past, with the consequence that the effects may be diminished. For our part, we can confirm that the products you order are among our best sellers and receive an enormous number of positive reviews, which would not be the case if the products had no effect at all.

We have tried to contact you several times to offer you additional samples from our bestsellers, which might better meet your expectations. Please don't hesitate to contact us: we'll be happy to advise you and find a suitable solution. Our No. 1 objective is to make every one of our customers satisfied.

Best regards,
The CBDOO team
G
Gilles V.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/01/2025
First order placed no problem but the second the product was damaged.
Translated reviews
Response from CBDOO
Hello Mr. Verstraete,
Thank you very much for your feedback,

First of all, we apologize that the products arrived damaged due to the delivery. We have tried to contact you several times to find a solution, unfortunately we have not been able to reach you. We also think it's a shame that you have rated us 3 out of 5 stars for a problem beyond our control, especially as your first experience with us was a satisfactory one.

You should know that we are available 7 days a week, and that for every problem (whether beyond our control or not), we offer a solution where the customer always wins.
We're easy to reach and can be contacted via various platforms to find a solution, so don't hesitate to get in touch.

Best regards,
The CBDOO team