City-Locker Paris consistently delivers convenient, well-located lockers that are easy to use and secure, with clear directions and simple access via a door code. The lockers are described as spacious and practical, enabling multiple bags or backpacks to be stored comfortably, and the locations near major transit hubs or landmarks make drop-off and pick-up straightforward. Customers highlight quick and reliable service, intuitive interfaces, and a smooth experience from arrival to departure, with several noting the value and practicality for early arrivals or sightseeing days. Overall, the service is praised for reliability, accessibility, and peace of mind in securely storing belongings.
Since the queue for lockers at Gare du Nord was insanly long, we were happy, we found the offer from city locker. Everything worked out fine, but it wasn't exactly cheap (€15; whe only used one locker for about 5 hours).
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello, The price is €12.00/day per locker for one day (8:00-22:00). (€15.00/day on weekends and public holidays) the size of our lockers is 85*61*48cm, which allows you to leave up to 3 bags or 3 cabin suitcases or a large suitcase and a small bag. For reservations of several days, the rates are decreasing. Some days benefit from promotions, which can go down to 2€/day.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/04/2022
Very useful service, esay booking, quick confirmation. Both the room and the lockers were very clean. Price is fair. I give 4 star instead of 5 just because in two out of two venues I had a bit of problem with the keypads that open the door. But the overall impression is still very positive.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/12/2021
Easy-to-use site
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/04/2022
Nice and intelligent concept. 12€ for the day is great, except that we only dropped off our suitcases for 2 hours (which is also billed at 12€). Prices should be available by the hour or half day. Thank you.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/04/2022
The opening hours are too short. The design could provide 24-hour access.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/04/2022
The online procedure is a little bit long, but it's still very correct. So 4 stars
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/04/2022
You have to type the code really slowly, otherwise it doesn't work. But otherwise it was easy and convenient.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/04/2022
Great location and such a convenience for us. The space was a good size, but clearer locker opening/closing instructions would be have been appreciated. Would use again!
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/04/2022
It was great for us while we waited for our AirBNB to be ready. It took a little bit to figure out how to use it, the instructions that were posted we a little difficult to understand. But, once we got going, it worked well and met our needs.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/04/2022
Not enough choice regarding the rental period.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/04/2022
Easy to order ahead of time.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/04/2022
the lock works poorly and needs to be repaired as it is very difficult to unlock
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your message. It says you have to enter your code slowly to open your lockers. I assure you all the locks are working properly We also remind you that a hotline is at your disposal every day from 8 a.m. to 10 p.m.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/04/2022
Easy and quick to access. Key for lockers is immediately send to your mobile phone but the if you have a large bag, you will probably can only fit one bag in a locker.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/04/2022
everything ok
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/04/2022
Simple and easy.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/04/2022
easy to use
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/04/2022
User friendly.
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/04/2022
The front door was broken.
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your message. Rest assured the door is only open during business hours, the site is under video surveillance. The door will be spotted today by our technical team who were waiting for the part to be repaired.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/04/2022
Good
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/04/2022
Too expensive
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/04/2022
Very much better than train station storage!
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/04/2022
Easy to book. Website could be more straightforward. Should offer a third party payment option.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/04/2022
I had to cancel my trip with my children because of CIVID, of course it was my son who was positive. But what can I do, go on my own... no Of course you offered me a credit note but I don't have a definite date. You're really not accommodating. I don't know if I'll call you again.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. You contacted us to let us know that you had cancelled your trip for a COVID reason, and we told you that the service was normally non-refundable, but that in view of your situation we would give you a credit note. I think it's fair to say that we were accommodating.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 31/03/2022
Not very secure.
Translated reviews
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. We would like to reassure you that the system is completely secure. You can only enter the premises if you have a reservation. Codes are personal and change every day. No one can have the same code. What's more, all our sites are under alarm and video surveillance. Security is very important to us.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/04/2022
good website, good lockers (big enough), good accessability via dual code access
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/04/2022
Worked fine for me
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/11/2021
Very easy to order and complete information was sent quickly.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/04/2022
Convenient, but only one day pass at 15 euros, which is very expensive when you only need a deposit for a few hours,
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/04/2022
Worked well from website but quite expensive if you only need it for a few hours.. like I did!
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
Good location and it's good to have this service overall. HOWEVER: (1) Technical issues: out of 3 lockers we paid for, 2 did not send the code to open the lockers. We had to figure out how to contact CITY LOCKER, call and pay international fees, waste time to figure out the next steps. They sent us the codes eventually, but we wasted quite some time... And in the end we did not need 1 of the lockers, so it stayed empty and they did not want to make a refund, despite us asking for it. (2) It is NOT intuitive how to use the lockers. Even if there is a sign next to the lockers, it's not intuitive. I saw many people wandering around and trying to figure out... Perhaps there's a better way? Finally, the customer service people were not very open to receive this feedback in the chat... :-) All in all, thanks for the service, but also be open to new ideas how to improve it!
Response from CITY-LOCKER Paris
Hello and thank you for your feedback. As soon as you contacted us, we checked and texted you the codes within 5 min. You tell us that the service is not easy to use, we are sorry that you did not see the posters above the external keyboard to tell you how to type your code on the keyboard, then the poster above of the keypad inside to open your locker, without forgetting the poster indicating the telephone number of the hotline which is also located just below the keypad. All posters are of course in French and English. We also remind you that everything is clearly indicated in the email you receive with the codes. We note your reflection on the improvement of the service we will install posters with drawings to explain how to type its code on the keyboard.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/03/2022
The website was mostly easy to use. However, it would be nice if the company partnered with Google translate so that the page could be translated into English or any other appropriate language. I was able to navigate by copying sentences into Google translate. Thank you!
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/03/2022
Good service. I would give 5* but I took one star because it is expensive and it did not give the option to store for a couple of hours. You pay the same for the whole day or for 30'.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/03/2022
Overall good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/02/2022
Medium
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/03/2022
City Locker is really easy and fast to use. In my opinion though, it’s kinda overpriced. I paid for one day 12€ (and on a Sunday 15€).
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/03/2022
Good but expensive
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/03/2022
Very easy process- we did need to get 2 more lockers to fit our luggage-
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/09/2021
I really appreciated having this service. It enabled me to travel lighter in the city until it was time to leave the city and pick up my baggage.
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/03/2022
....
V
Verified Buyer
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/03/2022
It was easy to access, since it was close to the Opera Garnier and other metro/bus stations. The lock just needs a bit of determination and concentration. It's just a little too expensive, knowing how cheap similar services can be in other countries.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.