DE BUYER is consistently praised for fast and reliable delivery, with many reviews noting rapid processing, timely delivery, and secure, careful packaging that keeps products in pristine condition. Customers highlight the quality of the equipment and materials, describing carbon steel and stainless options as high quality, durable, and enjoyable to cook with, as well as efficient performance like even grinding and easy cleaning. The ordering process is described as easy and informative, with clear online information and helpful, responsive customer service supporting exchanges or returns when needed. Overall, shoppers express strong satisfaction with the product lineup, reliability, and the support experience from DE BUYER.
I've ordered a KWIK funnel nozzle and siphon nut kit. How can I send it for repair?
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry for the inconvenience.
Please do not hesitate to contact us ([email protected]) so that we can find a solution for your KWIK.
Best regards.
C
Christiane N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/07/2023
I HAVEN'T TESTED THE STOVES YET.
Translated reviews
M
Michel S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/07/2023
Very good but a bit expensive
Translated reviews
A
Alice O.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/06/2023
Received the appliance quickly. Use not easy to make good experience with the gougères but bcp of evil with the small shortbread! They don't come off the tube! To be continued... Sincerely Alice ossart
Translated reviews
C
Claire L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/06/2023
we didn't keep these heavy pans, which scorched on the first cooking despite observing the start-up rules, which exclude too many ingredients from the cooking process. Totally unsuitable for our domestic cooking and baking. We regret this purchase.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry to hear that you're not completely satisfied with your purchase. Please do not hesitate to contact us ([email protected]) so that we can find a solution and advise you on the use and maintenance of your stove. Best regards.
T
Thierry P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/06/2023
Just what I expected!
Translated reviews
C
Claude N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/06/2023
The product ordered does not conform (can be made info when ordering on the website): Not suitable for induction heating system. We would like to exchange it. Please contact our sales department to find a solution. Sincerely
Translated reviews
A
Antoine G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/06/2023
Very good product The packaging is just exaggerated for 3 stoves I received as many boxes as for 3 pieces of ikea furniture.
Translated reviews
A
Alain D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/06/2023
A suggestion: perhaps it would be a good idea to adapt the oversized packaging to the product.
Translated reviews
M
Muriel C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/06/2023
See my review of my salt mill order
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, in order to best meet your expectations following your review, please contact us ([email protected]).
Best regards
P
Pierre Antoine R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/02/2023
I made a return of part of the order I had the wrong type of fire. I have not been reimbursed. Cdlt
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry for the inconvenience.
We are happy to have found a solution to the problem.
Best regards.
J
Jean Yves M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/06/2023
Material received conforms to my expectations. I'm very happy with it. All that's left is to put it all together and enjoy.
Translated reviews
S
Sabine P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/06/2023
Totally in line with my expectations, despite a small problem with shipping and a delay in delivery.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, We are delighted that our products meet your expectations. However, we are sorry for this shipping mishap. But also for the delay in delivery, which unfortunately, we are dependent on this mode of delivery can sometimes be questionable.
We will pass on your complaint to the delivery service.
We thank you for your interest in our products and remain at your disposal for any further information you may require.
Best regards.
C
Clement R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/06/2023
But please avoid the sticker on the bottom of the pan.
Translated reviews
D
Demina E.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/06/2023
Unfortunately I did not receive my order. The courier didn't deliver it personally, but left it somewhere, but didn't say where.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, We're very sorry about this delivery mishap. However, according to the colissimo tracking system, we have noticed two delivery attempts to your home, with an ironing notice. Your parcel was then held for 10 days at your usual post office.
Nevertheless, we are delighted to have found a solution, following our telephone exchange.
We would like to thank you and remain at your disposal for any further information you may require.
Yours sincerely
E
Elie L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/05/2023
Nothing to say about the product, but one of the pans was damaged. I won't order on the internet again.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, We are delighted that our products meet your expectations. However, we are sorry to hear that one of the stoves is damaged.
Unless we are mistaken, we have not received any inquiries regarding this problem.
Please contact us ([email protected]), so that we can find a solution.
We thank you for your interest in our products and remain at your disposal for any further information.
Best regards.
B
Bertrand C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/06/2023
Complies Very good quality Procedure a little cumbersome for returns
Translated reviews
D
Delphine S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/05/2023
Good quality and delivery
Translated reviews
C
Christiane R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 13/05/2023
I bought the same products 10 years ago, and the ones I've just received are of lesser quality... I deeply regret my purchase and think that du Creuset would have been much better! I bought a device to catch on the handles, it doesn't work with the pans I received although on the site it was mentioned that it should work. The handles are much too big
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're here to help! If you have a problem with one of our products, please contact us directly at [email protected] and we'll do our best to help you solve the problem. The necklaces you have ordered are not compatible with the LOQY handle. The handle you have ordered works only with products from the LOQY collection. Yours faithfully
S
Serge D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/05/2023
Beautiful presentation and finish
Translated reviews
T
Taoufik A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/04/2023
Order not received
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry for the inconvenience.
Unless we are mistaken, we have not received a request for this parcel. You normally received a colissimo tracking number to follow your parcel.
We went on your tracking link and we see that your package is back to us because the deadline to retrieve your package is exceeded, it is indicated that you were notified that your package was waiting in your post office. We will resend it as soon as we receive it. Yours faithfully
X
Xavier M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/01/2023
Hello, my Poêle Lyonnaise CHOC is not flat. It is therefore not possible to use it on plates. The more I use it, the more it warps. In short, a product I can no longer use. No response from the after-sales service, it's really regrettable. Xavier
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, thank you for your confidence and we are sorry for the problem encountered. We hope that you will be completely satisfied with the replacement product sent to you and that your experience with our products will not leave a bitter taste in your mouth. Yours faithfully
E
Emmanuelle C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/04/2023
Fast delivery, but delivery costs as much as the small part ordered.
Translated reviews
L
Ludivine G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/04/2023
Hello, order taken into account very late several days after.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry for the inconvenience, we had a technical problem that was quickly resolved.
Your order was placed at the beginning of the Easter weekend, our company does not work on weekends, so we processed orders on Tuesday, and your parcel was dispatched on Friday.
After the 3-day weekend, there were also a lot of orders to prepare.
Thank you for your patience, which I hope has been rewarded by receiving our products.
S
Suzy V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/03/2023
Quality stove, delivered quickly. The packaging is far too bulky for the size of the item, which is a bit of a waste.
Translated reviews
A
Alain K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/03/2023
not suitable for pancakes
Translated reviews
B
Bruno N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/03/2023
Excellent product
Translated reviews
A
Aude H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/03/2023
Quality product, as described. One star less for over-wrapping.
Translated reviews
P
Philippe L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/03/2023
...
Translated reviews
P
Pierre M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/03/2023
There's nothing to say about the product itself, but I think it's a shame that it doesn't fit the 32 diameter frying pan.
Translated reviews
C
Claire G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/03/2023
Very disappointed not with the product but with the tons of packaging used for shipping! 2 boxes inside each other, plus lots of tissue paper, plus lots of folded kraft paper .... Shameful for the planet, unworthy of your brand.
Translated reviews
Response from DE BUYER
Hello, we're sorry you're disappointed with our packaging. The customer experience and the environmental impact of our business are very important to us. Our priority is to ensure that your products arrive in perfect condition, which may sometimes require the use of more paper. However, we would like to emphasize that all our stuffing papers are recyclable and that no plastic is used for packaging. Our e-commerce shipments are very recent, and we're still learning and adapting to shipping packages to private customers. Thank you for your feedback, which will help us improve our packaging process.
Best regards.
B
Benoît N.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/03/2023
very nice stoves but a bit heavy
Translated reviews
C
Claude B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/03/2023
Top class thanks
Translated reviews
P
Philippe L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/02/2023
Delivery compliant, quality product. Too bad the wood on the handle doesn't cover all the metal (which heats up quite a bit!).
Translated reviews
E
Emmanuel H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/01/2023
Absolutely not satisfied with my order. 1 month to receive 2 articles, coming from China for a so-called "French" house... No follow-up in the transaction, I called 4 times the service to have news, and still today I await a refund of a commercial gesture of an unknown amount...
Translated reviews
F
Fernand C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/02/2023
no info on delivery date
Translated reviews
F
Franck K.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/01/2023
Everything went smoothly from order to delivery ... and the quality of the products is faithful to the standards of the De Buyer brand.
Translated reviews
P
Pierrette B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Very good...except for the high price.
Translated reviews
G
Guy D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2023
Fast delivery but no delivery notice and parcel found on the doorstep in the rain.
Translated reviews
L
Lorenzo S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/12/2022
delivered as ordered, nice item
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.