The store delivers consistently reliable order processing, with many customers noting easy ordering, accurate and timely fulfillment, careful packaging, and products arriving in good condition. They highlight fast and attentive customer service, including friendly phone support and responsive handling of exchanges or issues. The product range and descriptions are repeatedly praised, with items matching photos and sizes fitting well, supported by clear delivery timing and attractive prices. Overall, customers appreciate the seriousness, reliability, and ongoing positive shopping experience.
My order took too long to be delivered, and I couldn't enjoy my purchase (Agadir swim briefs) because it arrived after I had already left for vacation...
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mustapha,
We are sorry that your order arrived after you had left for vacation and that you were unable to enjoy your Agadir swim briefs. Please contact us so that we can look into the situation with you.
Kind regards,
The Homéose.fr team
J
Jean-Marc L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/09/2026
I placed an order for delivery to a pickup point. I chose a pickup point in a shopping center for easier parking. Without asking me, the parcel was delivered to another pickup point, downtown, in an area where parking is prohibited. I called your customer service to report it and was brushed off. You can't do anything about it, that's just how it is, and I have to adapt. I'll adapt by no longer ordering from you.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Jean-Marc,
We understand your disappointment regarding the delivery of your order, and we are sincerely sorry for the inconvenience this caused.
The carrier redirected your parcel on its own because the pickup point you selected was full. Unfortunately, we cannot change this.
Like you, I regret this very exceptional situation, which was beyond our control.
Of course, we remain available to help find a solution to your transportation problem.
Kind regards,
The Homéose.fr team
P
Poirier B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/09/2026
I wrote to you saying that it was too small, but I got no reply.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. Poirier,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the product did not meet your expectations, and we would like to help you find a solution. Please feel free to contact us directly via private message so that we can discuss your situation.
Kind regards,
The Homéose.fr team
K
Kevin T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/09/2026
I did not place an order on the site but I came to the store. It had been a long time since I last came and what a disappointment… The team is no longer at all what it used to be and knew its products. I had to look for a specific model that I had seen on the site myself, the seller insisted that he no longer had it in stock, I found it myself on the shelf after searching… I don't think I will come back and will turn to other brands.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Kevin,
We are sincerely sorry to hear that your experience in the store did not meet your expectations. Your feedback is valuable and we want to understand what happened in order to serve you better in the future.
We invite you to contact us privately to discuss your experience and find a solution together.
Best regards,
The Homéose.fr team
S
Serge C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/09/2026
Delivery time too long
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Serge,
Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. We understand that the delivery time may have seemed long to you, and we are always listening to our customers to improve our services.
We wish you an excellent day.
The Homéose.fr team
A
Alain V.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/08/2026
First of all, I want to clarify that all my other purchases went very well. Unfortunately, this one arrived too late for the occasion for which I had ordered this item. I therefore requested to return the package, which had absolutely not been opened: everything was intact. I would have perfectly understood a refusal if I had opened or used the item, but that was not the case. I therefore find it unfortunate that it is impossible to proceed with the return under these conditions. It is really regrettable, especially considering that the package was completely intact.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Alain,
Thank you for taking the time to share your experience and we are sorry to hear that your order did not arrive in time for the desired occasion. Your satisfaction is important to us and we understand your disappointment regarding the return policy.
The item you ordered cannot be returned automatically, as specified on the product sheet.
Given the situation, we invite you to contact us directly so that we can discuss your situation and find a solution that suits you.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Alexandre B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/07/2026
I communicated by email to which address it should be delivered, it was not taken into account despite being asked by email and by phone. And the product arrived unstitched at the elastic. Fortunately, I know how to use a needle and thread to sew it back, but it's disappointing to pay for an item to fix it myself. I was happy to support a French company but it seems that groups like Amazon are more efficient... Otherwise, after the repair, the product is quite good.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Alexandre,
We are truly sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations, particularly regarding the delivery and the quality of the product. Your feedback is valuable and we invite you to contact us privately so that we can find a solution together.
Thank you for your understanding and your support for French companies.
Best regards,
The Homéose.fr team
E
Eric H.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/05/2026
Too long to receive the items (always excuses / The heatwave before was I don't know what... The items are of good quality but the delivery needs to improve
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Eric,
We understand your disappointment regarding the delivery time and we are sorry about that. We thank you for your feedback on the quality of our items. Please feel free to contact us privately so that we can discuss your experience and find a solution together.
Best regards,
The Homéose.fr team
B
Bart J.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/06/2026
Everything went well. Only the speed of delivery and tracking could be improved.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Bart,
Thank you for your feedback and we are pleased to hear that your order went well. We take note of your comments regarding the speed of delivery and tracking, as your satisfaction is our priority. Please feel free to contact us privately to discuss your experience in more detail.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Alexandre B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 13/06/2026
Send the package to my billing address and not to my delivery address. And when I ask why it arrived at customer service, I get no response. Disappointing.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Alexandre,
We understand your disappointment regarding this situation and we apologize for the inconvenience. We invite you to contact us privately so that we can resolve this issue together.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Aurelien B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/06/2026
The customer service did not keep me informed about the delay of the order and did not respond to my request for information about the status of the order.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Aurélien,
Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that you did not receive the expected information regarding your order.
I cannot find any trace of a message or a call regarding your order.
That said, when you made your purchase, a delay of 10 to 15 days was announced for shipping, and this delay was respected as your order arrived in 10 days.
I remain at your disposal if needed.
Best regards,
The Homéose.fr team
V
Victor F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 22/04/2026
Very long delay, order delivered in several parts, although free shipping The competition does better
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Victor,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We are constantly working to improve our delivery times and appreciate your feedback which helps us to progress. Please feel free to contact us directly for any questions or assistance.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Alain L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/03/2026
Long delivery time ... that I had to extend due to the obligation to be absent. Overall, the items are a bit too big. The 3XL from Addicted could have been only 1XL.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Alain, thank you for your feedback and we take your comments into consideration. We are sorry to hear that the delivery time was problematic and that the size of the items did not meet your expectations. We will pass your comments on to our team to improve our services.
T
Timothy D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/03/2026
The package arrived much later than the number of days announced while I was on vacation at the time of its arrival at the pickup point. And it didn't even stay 1 week at the pickup point which means that I will probably not receive it or that I will have to go through a whole series of steps to get my package ...
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Timothy,
Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that the delivery of your package did not go as you had planned. We understand the inconveniences this may cause.
We note that the package was handed to you in person at the relay point you chose when placing your order.
Your satisfaction is our priority, and we are here to assist you.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Antoine F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/02/2026
It has been 2 months since I am still waiting for the second part of my package
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Antoine,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have not yet received the second part of your package. We invite you to contact us directly so that we can take the necessary steps to resolve this issue as soon as possible. Your satisfaction is our priority.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
André W.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/01/2026
I ordered the wrong size during my last purchase and requested a return, and no response has been given for three times. After ten days, it's a shame that I have to report that this will be the last purchase.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello André,
Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that you have not seen our response regarding your return request.
We have sent you 2 emails, and your return slip is available directly from your account.
Your satisfaction is our priority and we will ensure that your situation is handled quickly. Please do not hesitate to contact us directly so that we can assist you.
Best regards,
The Homéose.fr team
A
Andre J.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 13/01/2026
Hello, I am missing a white boxer addicted XXL trunk geometric reference ad1206-c28xxl. I have a letter telling me that I will receive it, document edited on January 14, 2026, at 9:34 AM and still nothing.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello André,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are sorry that we could not deliver your white ADDICTED boxer, which is unavailable from the manufacturer. Please know that we take your situation very seriously, and we have processed a refund for this item as soon as we learned about it. We remain at your disposal and thank you for your understanding.
Best regards,
The Homéose.fr team
J
Jean Luc P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/01/2026
I sent you an email of dissatisfaction which apparently had no effect, I will no longer order from Homéose because your DPD delivery person did not deliver to the requested relay.... I had to travel 24 km more to retrieve my order. This is unacceptable. JL Potiez
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Jean Luc,
Thank you for taking the time to share your experience. We are sincerely sorry to learn that your order was not delivered as expected and that this incident caused you inconvenience.
Please know that this situation is beyond our control and that, just like you, we are dependent on the carrier.
Your feedback is valuable and we are always looking to improve our services. We encourage you to contact us directly to discuss your situation so that we can find a satisfactory solution.
Best regards,
The Homéose team.
C
Cécile H.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/11/2025
I wish to return an item that I have not opened to get a refund but it is not possible to check the item to return. I agree to pay the shipping costs.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Cécile,
Thank you for taking the time to share your feedback. We understand your situation regarding the return of your item. To assist you better, we invite you to contact our customer service, who will be happy to help you process your return and refund request.
Best regards,
The Homéose.fr team
P
Paul M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
Hello, this order of XL boxer does not suit me because while I usually wear S or M, I took XL to be comfortable at night. However, the 2 XL boxers are exactly like M, meaning they are small fitting. So for sleeping not tight!!! I will find elsewhere. Too bad. Best wishes anyway. JPaul
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Paul,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the XL boxers do not suit you and that the size does not meet your expectations. Your feedback is valuable and will help us improve our products. Please feel free to contact us if you have any questions or need assistance for a possible exchange.
We wish you the best in your search.
Best regards,
The Homéose.fr team
D
Daniel H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/11/2025
Very, VERY disappointed with Homeose following my last purchase. 1- IMPOSSIBLE to obtain the return form. This procedure needs to be REVISED and made a LOT SIMPLER. (Like AMAZON) 2- I had to ask Christophe several times to get that damn form. 3- The return is CHARGEABLE. For me, 9.75 for a Boxer. That's expensive for a slip. I'm disgusted. I can guarantee you that I will give you a hell of an advertisement. Daniel.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Daniel,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sincerely sorry to hear that the return procedure did not meet your expectations. However, from your account, the return procedure is simplified to the maximum. The return for an exchange is 100% free, however, the return for a refund is at your expense. Regarding the return cost, it does seem excessive indeed, but we do not control the carrier's rates with whom you handed your package. Your feedback is valuable and we will take it into account to improve our service. We hope to have the opportunity to fully satisfy you in the future.
Best regards,
The Homéose.fr team
C
Christian R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/11/2025
Delivery time is way too long!!
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Christian,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that the delivery time did not meet your expectations. Your feedback is valuable and we are working to improve this aspect. We hope to provide you with a better experience on your next order.
Best regards,
The Homéose.fr team
P
Pierre C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/10/2025
An order placed on November 14 received partially. One item missing. Given the delays for the delivery of the missing item, requested a refund several times without result. Finally received in December, a month later! It's for a gift! Not correct to not respect the customer's choice and impose a sale on them.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. Couble,
Your order was delivered on 29/11, in accordance with the restocking delay that was announced to you before you placed your order. You requested a refund for your order after it had been shipped, which did not allow us to cancel it. I see on your account that you requested the return of the product and that you have been refunded. I regret that you did not see the restocking delay which was clearly visible on the product sheet.
I wish you happy holidays on behalf of the entire Homéose team.
J
Jean-Manuel G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/09/2025
Product received as described. However, extremely long delivery time, with no communication of information, and no response to the message left online.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Sir,
Thank you for your order, and for the time you took to respond to this survey.
Before you placed your order, a 10-day restocking time was communicated to you.
I understand that you found this delay long, but we respected it.
We are working to offer you an ever-growing selection, and we strive to deliver to you as quickly as possible. However, we are subject to the manufacturers' delays.
I apologize for the inconvenience caused, and we remain at your disposal.
The Homéose team
D
Didier J.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/09/2025
For supposedly available items, the shipping took time, after my follow-up. When the package finally arrived, the shipment was incomplete. The payment, however, was full... Can definitely do better...! PS: I am still waiting for the rest of the delivery
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Didier,
Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that your order did not meet your expectations and we understand your frustration. Your satisfaction is our priority, and we will do everything we can to resolve this issue quickly. We invite you to contact us directly to rectify the incomplete shipment.
Best regards,
The Homéose.fr team
Y
Yves S.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/09/2025
At first, products in stock and at payment... delivery time... Sad for this time but the quality of the goods is there
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Yves,
Thank you for your feedback and for taking the time to share your impressions on Homéose.fr. We are happy to hear that you appreciate the quality of our products. We apologize for the inconveniences encountered regarding the delivery time and we are actively working to improve this point. Your opinion is valuable and helps us to progress. Please feel free to contact us again if you have any other suggestions.
Best regards,
The Homéose.fr team
L
Luc B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 25/08/2025
Order finally arrived but much later than initially promised because 'material in stock but not in the distribution location'. So 11 days before the order arrived at the shipping location and another 4 days before arrival at destination...
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Dear Luc, thank you for taking the time to share your feedback on your experience with Homéose.fr. We sincerely apologize for the delay in your order, which does not meet our service standards. We take your comments into account to improve our logistics in the future.
P
Patrick N.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/08/2025
Delivery took way too long!
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Patrick,
Thank you for taking the time to share your feedback on our site Homéose.fr. We are sorry to hear that the delivery of your order took longer than expected. Your feedback is valuable, and we are constantly working to improve our delivery times. Please feel free to contact us directly if you have any questions or concerns.
Best regards,
The Homéose team.
G
Guy R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/07/2025
Not very satisfied this time, Ordered 4 shirts three with the same references the same sizes, upon arrival 4cm difference between them. I made a return request with a refund, still no news. In this case since the merchandise does not match my order I hope for a refund for the return costs.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. Renard,
As we explained to you, I regret that the products did not give you complete satisfaction. We have reported the information to our manufacturer to understand what may have happened, and especially to ensure that this does not happen again.
It is understandable that a slight difference in size may be observed, but not to this extent!
We will therefore proceed with the exchange of your products free of charge, ensuring that the sizes are verified by the manufacturer.
Regarding our response, you contacted us on 15/08, a public holiday and the day before the weekend.
I took care of this issue first thing Monday morning, as the satisfaction of our Customers is our priority.
Remaining at your disposal,
The Homéose team
G
Gilbert C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/07/2025
Why a credit note
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Gilbert, thank you for your feedback regarding our site Homéose.fr. The use of a credit note during certain transactions aims to facilitate the management of refunds while offering you flexibility for your future purchases. We appreciate your comments and continue to seek solutions to improve your experience.
L
Loic G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/06/2025
delivery time too long
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Loïc,
Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the delivery time and we apologize for this inconvenience. Your satisfaction is our priority, and we are working tirelessly to improve our services. We hope to provide you with a better experience in the future.
Best regards,
The Homéose.fr team
J
Jean Luc F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/07/2025
hello I have always known your site very disappointed with the last order I think I will try to find another supplier thank you for your email
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. Fontaine,
I am sorry to hear that the strings you ordered do not fully satisfy you.
Please know that we are doing everything we can to select the best products from manufacturers.
Do not hesitate to contact Customer Service, we will certainly find a solution to your problem.
The Homéose Customer Service
S
Serge B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/06/2025
Too much delay between the order and delivery. If the item is not in stock, the customer should be informed BEFORE taking their money!
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Sir,
The item in your order was indeed labeled "In stock - Delivery within 10 days".
Indeed, it was a product sold at 50% off, which we had to retrieve from our secondary warehouse.
This information was provided to you on the product sheet, in the summary of your cart, well before processing your order.
You therefore ordered with full knowledge of the facts.
I see that you were delivered within the announced time frame.
Remaining at your disposal,
Customer Service
G
Gérard B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 08/05/2025
Delay much too long
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. B,
Thank you for taking the time to respond to this satisfaction questionnaire following your order.
I take note of the fact that you found the delay too long. It is true that with the public holidays in May, and the associated long weekends, some shipments have taken longer than usual, and I sincerely apologize for that.
We work every day to satisfy our customers, and we will discuss with our carriers how to shorten these few days of waiting when there are long weekends.
We remain at your disposal,
The Homéose team
J
Jens T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/05/2025
Unfortunately, the item did not arrive.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Good morning,
Your package could not be delivered to the relay point you selected, which I regret.
We have agreed on a redelivery to your home, and I hope everything goes well.
On behalf of the carrier, I apologize for this incident, which is beyond our control.
We remain at your disposal.
The Homeose Team
J
Jean-François F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/05/2025
I ordered a swimsuit that was available but after a week it was no longer available. Very disappointed. I will not order from this site again.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. F.
Indeed, you placed an order with us, and we thank you for that.
Unfortunately, a stock error gave you incorrect information and allowed you to place an order, while the product was no longer in our possession.
I would like to sincerely apologize for this incident.
As soon as we noticed the problem, we contacted you to inform you, and following your request, we obviously refunded you immediately.
I regret this stock error, and we are implementing procedures to prevent this from happening again, and we will strengthen them further.
I remain at your disposal,
The Homéose Customer Service
L
Luigi A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/04/2025
Product never received
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello,
You did indeed place an order, and we sent your harness to the pickup point you chose.
You did not go to pick it up despite the emails and SMS sent by the carrier.
After the deadline, your product was returned to us, and we refunded you.
I regret that you gave us this 1/5 rating for an event that you caused by allowing the product to be returned.
The main thing is that you were immediately refunded when we received the return from the sender.
We do everything to satisfy our customers, but we cannot pick up the package for you, sorry.
Have a nice day,
The Homéose team
Y
Yannick H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 11/04/2025
Thank you, very good site
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Yannick,
Thank you very much for your review and your rating! We are glad that you appreciate our site Homéose.fr. Please feel free to share your suggestions to improve it further. Your feedback is valuable!
Best regards,
The Homéose.fr team
F
Frederic A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/03/2025
Contrary to the general return conditions, it seems that some underwear is non-returnable without objective reason, which makes any size change impossible.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. A. Indeed, some underwear like thongs are non-returnable simply for obvious hygiene reasons (should I remind you of the contact areas of the string!!); and it is rather reassuring when purchasing these products to be certain that they have not already been worn! Contrary to what you claim, all of these non-returnable items are indicated on the site. Each corresponding product page is marked in red and bold with the mention: Non-exchangeable item. I do not see how to better inform you. Furthermore, these items are sealed in the package you receive with an information notice reminding you to contact us if you have any doubts about the size. I am really sorry that you did not see all these warnings, but I am sure you understand the hygiene rules that apply. I remain at your disposal, The Homéose Team
G
Guy D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/03/2025
Delivery a bit long
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Mr. D. I am really sorry that you found the delivery a bit long, and I apologize for that. Please know that we are doing everything we can to satisfy you, especially regarding delivery times. However, we are unfortunately not immune to incidents with the carrier, and I apologize on their behalf. I hope that this incident, which is beyond our control, will not undermine the trust you have shown us with your many orders. I remain at your disposal. The Homéose Team
We use cookies for audience measurement and improving user experience.