The store delivers consistently reliable order processing, with many customers noting easy ordering, accurate and timely fulfillment, careful packaging, and products arriving in good condition. They highlight fast and attentive customer service, including friendly phone support and responsive handling of exchanges or issues. The product range and descriptions are repeatedly praised, with items matching photos and sizes fitting well, supported by clear delivery timing and attractive prices. Overall, customers appreciate the seriousness, reliability, and ongoing positive shopping experience.
Site a little old-fashioned and lacks a little ergonomics. Otherwise nothing to complain about my order, delivery, etc..
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Thank you for your feedback. We have taken into account your comment regarding the ergonomics of the site and we are constantly working on improving our platform to offer our customers a better shopping experience. We are pleased to hear that you were satisfied with your order and delivery. We hope to see you soon on Homéose.fr for new orders. Thank you again for your confidence.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/07/2018
well
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/07/2018
very satisfied
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/07/2018
Speed of shipment
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/06/2018
Varied choice, good quality products.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/06/2018
Order not collected Litigation in progress TO BE AVOIDED
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello M Petit, In your comment you indicate: " Litigation in progress A FUIR " Since your order, you have sent us a single email on 05/07/2018 at 19:36 indicating that you have not received your item and to be without news.
We responded to you that same day at 9:55pm.
You placed your order on Saturday 30/06 at 7pm. This last one was naturally dispatched the first working day, that is to say Monday 02/07, for a delivery envisaged on Wednesday 04/07.
Before our reply, we had sent you an order confirmation and an email with the tracking link for your package.
In our answer of 05/07 we informed you, after contact with the carrier, of the fresh delivery of your package by La Poste, and that we remained at your disposal.
To date, our answer has not elicited any reaction from you. (except this comment). You have neither denied nor confirmed the receipt of your package that the Post Office has indicated to have delivered to your home.
If you have encountered a problem with your package, rest assured, since the beginning of our activity we have never left a customer without a solution, even in the case of a faulty carrier.
All you have to do is tell us about the problem and we will be happy to help you.
We have always had a vision of a benevolent Customer Service. This is why we currently respond in less than 12 hours on average to messages sent to us, and why we provide you with a FREE number from a landline or cell phone. (0805 69 21 21) You can also leave us a phone number where we can reach you (not in your account) if you prefer to be called back.
If you need help, we're here... just communicate. But nothing justifies such a hostile posture towards us, or else your goal is different from the one displayed.
I remain at your disposal for any clarification or additional request.
Sincerely, Bruno
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/07/2018
intuitive site, easy navigation, nothing to say.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/06/2018
Very correct just a little "classic" in the chosen collections. Lacks a little extravagance! ;-) Quality product and correct service!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/06/2018
Site ok nothing to add at this level
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/06/2018
Fast and user-friendly
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/06/2018
very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/06/2018
Pleasant.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 25/06/2018
Too bad we don't have more stock in sizes XS string Hom during the sales. Thanks in advance.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Verified Buyer, thank you for your feedback. We are aware that sales can sometimes result in stock shortages, but please check our site regularly to be informed of our new availability. Thank you for your trust and loyalty.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/06/2018
easy to use
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/06/2018
A better navigation should be found, especially when there are several pages to be consulted
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/06/2018
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/06/2018
very good and I will advertise
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/03/2018
The underwear and socks are very good, the fabric is good socks, comfortable, color imprecise underwear, received in time, nothing to complain
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/01/2018
Services and products Ok
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/01/2018
Very good product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/01/2018
Delivery level, impeccable! Otherwise, small problems in the sizes, do not really match. But as this brand is the only one to have a good quality/price ratio... It would be interesting if there were regularly some products in promotion between *** ?, it would allow to buy more and more often...
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello, thank you for your review of our website Homéose.fr. We are delighted to hear that you were satisfied with the delivery. We're sorry about the size issue, we'll inform our production department to solve this problem. We are aware of the importance of offering regular promotions to enable our customers to buy more and more often. We take note of your suggestion and will do our best to offer attractive offers to our loyal customers. We wish you an excellent day. The Homeose team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/01/2018
Very complete site and correct delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/01/2018
Quality service delivered on time.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/01/2018
Fast and efficient
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/01/2018
Fast delivery, good packaging, quality product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/01/2018
Very good attention I was delivered in 72h and not 48h only small downside A big thank you to you because product conforms well and well packaged
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 17/01/2018
Choice, speed, conviviality and quality!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/01/2018
I had a delivery in relai colis and the order arrived to me at home, c that I did not wish... A little disappointing on this side.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Hello Verified Buyer, we're sorry you were disappointed with the delivery of your order. We will pass this comment on to our delivery department so that we can improve in the future. We thank you for your comment and hope to satisfy you even more with your next order. Sincerely, The Homéose.fr team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/01/2018
Fast procedure, well packaged product received in letter box nothing to say and that's good!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/01/2018
I buy regularly from them and I am completely satisfied. Good product, very responsive I would gladly recommend Homeose to my friends
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/01/2018
Overall, these are pleasant surprises. Sometimes, the briefs are not exactly as we imagined on the picture, but it's globally good. Only one defect on the briefs ""L'homme invisible"": they are thin, very soft, very pleasant to wear, very sexy, but fragile. The briefs tear, a hole is formed very quickly at the back.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/01/2018
Large selection, on-time delivery, very competitive price
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/01/2018
Fast, efficient, courteous service. One Carambar is cool but not enough.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/01/2018
Receipt of the order conforms. The article being small the exchange was much longer to realize. Moreover Homeose did not grant me the same discount on my second order as on the 1st.
Translated reviews
Response from Homeose.fr
Thank you for your feedback, we're sorry that the exchange took so long and that you didn't get the same discount on your second order. We take your comments into account and will do our best to improve our service in the future. Thank you for your confidence and see you soon on our site!
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2018
Very fast delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/12/2017
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/12/2017
Fast delivery.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/12/2017
Good reactivity to a question asked
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/12/2017
Interesting with promo, otherwise a bit expensive
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/12/2017
Small delay in the order but it was expected.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.