HT26 consistently delivers quick and reliable delivery, with packages arriving promptly and well packaged, and often including thoughtful gifts and samples that enhance the shopping experience. The product range and texture receive strong praise, with many reviewers noting effective results, hydration, radiance, and skin improvement from the HT26 line, including color-safe and skin-friendly formulations that suit fragile skin. Customer service and professionalism are highlighted as standout strengths, with responsive support, returns handled smoothly, and ongoing loyalty expressed by long-time users who value the range for its compatibility with their skin tone and needs. Overall, customers report satisfying purchases, positive experiences with fast delivery, and appreciation for gifts and the quality of the products.
The site respects customers and honors its delivery dates
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/02/2019
No problem!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/02/2019
Well packaged order, arrived quickly.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/02/2019
I love HT26 products, the delivery word is super top so I have nothing to say frankly very good product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/02/2019
Very good.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/01/2019
Everything went well
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/01/2019
I saw on my invoice that I would get a free hat and a HT26 toiletry liquid. Instead, I received a bath salt and soap bar. How can such mistakes happen? I am disappointed
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We would like to apologize.
Travel-sized products are indeed offered with your order but they are at your choice, if this choice is not made, we offer gifts based on your order or to let you discover our different ranges.
Moreover, we are out of stock of hats, by the way, this one has not appeared on our site for more than a month.
We are currently offering products from the aromatherapy range (bath salts, in your case).
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/02/2019
Perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/02/2019
HT26 is really top-notch. There are a lot of products. You can find happiness there. The delivery went very well. I found it quite fast.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/11/2018
Your prices are too high and expensive. Stop increasing the prices of your item rather increase and improve on the quality of your products. Avoid making reddish colour products like carrot oils because it makes one’s colour changes, stains dresses instead make them to Brighten ones colour that is it should make fair or yellow person’s complexion colour yellow or fair and not reddish, chocolate or dark.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/02/2019
Package received on time and well packaged, thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/01/2019
I had no trouble placing the order and having reached a minimum order amount they graciously offered me mini formats of milk and toilet liquid, I appreciate the attention!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/02/2019
This site is fine, please provide more information when choosing products.
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
Thank you for your comment.
Could you please let us know what types of information you would like to make visible on the site?
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/02/2019
I am delighted with the speed of order processing
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/02/2019
Good product, I am satisfied with the good result.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/02/2019
What reassures me is that the products are plant-based, and they clean the skin deeply.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/01/2019
I received my order on time, but I feel that the shower gel is different from the one I bought months ago
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/01/2019
Only the deliveries take time but it's super cool
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/01/2019
Everything is ok
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/01/2019
Good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/01/2019
The order arrived on time.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/01/2019
Order supposed to arrive between 48 and 72 hours and in the end I had to go pick it up in store myself because my order hadn't even been processed even though I placed the said order 4 days before
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
Thank you for your comment.
After checking, your order was not sent to you because it was on hold for a payment check.
You were contacted by the manager on the day of your order.
During your call, we offered you to come pick it up in store because you needed it immediately.
We remain at your disposal for any information.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2018
I placed my order on December 1, 2018, and until today I still haven't received my order. And when I called, the woman was so rude to me.
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
Your package was returned to us on 11-01-19.
You will soon be contacted to agree on a solution to receive your products.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/01/2019
Good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/01/2019
Hello correct and very fast and careful delivery but I did not receive the HT26 hat as a gift
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We thank you for your comment.
Unfortunately, we are out of stock of hats as gifts.
We must have surely offered you a bath salt and travel-sized products in addition to compensate for this.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/12/2018
I am very disappointed with my last order
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We are sorry to hear that you were not satisfied with your order.
We can help you find a solution to remedy this.
Could you tell us what you disliked about your HT26 experience?
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/01/2019
Good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/01/2019
Absolutely to be avoided!
Translated reviews
Response from HT26
Hello,
We are sorry to learn of your dissatisfaction with HT26.
We would like to improve this, could you tell us more about what disappointed you during your order on our website.
Best regards
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/01/2019
Well elaborated, rich in good quality products for all skin types. The important thing is to know which of these goes with yours. It's worth trying.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/11/2018
Customer service very mediocre, unpleasant, cold, and disrespectful saleswoman. If you have a problem with your order, you are left to yourself because there is no communication, they do not respond to messages even if you use the contact form. Prisca is the worst saleswoman at Ht26, she is cold and not professional at all.
I will never buy products here again because in case of a problem, there is no possible communication
Translated reviews
Response from HT26
Madam,
We are sorry to learn of your dissatisfaction with our services.
We have clearly faced a misunderstanding.
Indeed, we did not intend to make your HT26 experience unpleasant but rather wanted to resolve your complaint as best as possible.
This was done by contacting you by phone to inform you that your package has been resent by us and by providing you with your new tracking number.
You were also asked to close the dispute made on PayPal which is totally justified as your package has been re-delivered.
For any information, do not hesitate to contact us.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2019
ok for delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/12/2018
Everything went well without any problems.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/01/2019
Nothing to report
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/12/2018
Well-made site everything is clear.
However when I placed the order I did not receive a confirmation email and I was a bit worried.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/12/2018
It depends sometimes, effective like me, the person I had last regarding my order, the first order I made was not sent, I did not receive an email, fortunately I received a competent person who sent me my order, I was very happy, I wish you good luck and the site is very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/12/2018
Product is good, waiting for the result on the stains.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/12/2018
The site is fine, perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/12/2018
Very good always satisfied
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/12/2018
Top delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/12/2018
No comment
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.