The store consistently delivers cheese and related products that customers describe as delicious and repeatedly praised for taste and quality, with many noting a real enjoyment of variety such as cow cheese with summer truffle and Basque cakes. Delivery is frequently highlighted as fast and well wrapped, with multiple mentions of maintaining cold chain and secure packaging, and customers appreciate efficient service and careful handling. Customer service and reliability are reflected in positive remarks about responsiveness, professional handling, and dependable product quality, with customers returning for future orders and recommending the store to others.
Your request worries me because I have not received my package!!!!
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you for contacting us. We understand your concern regarding the delivery of your package. Indeed, your order was shipped on the 23rd and should have been delivered on the 24th or 25th. Someone from our team will contact you today to resolve this issue. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
E
Eric R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/10/2024
Excellent cheese. The price seems expensive to me. Small error on the delivery but their responsiveness was remarkable
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you very much for your review and positive comments! We are delighted that you enjoyed our cheese and that our responsiveness was able to meet your expectations despite the delivery error. Regarding the price, we strive to offer high-quality products, which can sometimes influence the cost. We hope you will continue to enjoy our cheeses!
J
Jean Marc W.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 15/10/2024
I had a disappointment, your almond tuiles in a box arrived in crumbs, three-quarters, I did not use them for a family coffee, even if the last whole ones were good, too bad.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you for taking the time to share your opinion on our almond tuiles. We are sorry to hear that they arrived in crumbs. Unfortunately, during transport, it can happen that fragile products like tuiles suffer some damage. We are glad that the last tuiles were good, but we understand your disappointment and are truly sorry.
G
Guy D.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 15/10/2024
A very disappointing delivery... fresh products delivered late and dropped off at a relay point while I was at home...
Translated reviews
Response from Maison Agour
We would like to thank you for your message and sincerely apologize for the disappointment related to your delivery. As we mentioned during our phone conversation, it happens that some carriers encounter difficulties in certain regions, which can lead to delays or drop-offs at relay points. We understand how frustrating this can be, and we are truly sorry for the inconveniences caused. For your next order, we offer the Chronofresh option, which guarantees better handling of the cold chain.
B
Baptiste D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/10/2024
Very bad. The delivery has been postponed for 5 days. Agour does not respond to emails and calls and texts... we are waiting for the refund hoping it will be effective on this point...
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, We are very sorry to hear that you have encountered problems with your delivery. We tried to call you today, but it seems you were unable to answer. To resolve this situation, we offer you two options: either a full refund of your order or a new shipment of your package via Chronofresh to ensure fast delivery. Please let us know what works best for you, and once again, we apologize for the inconvenience. Best regards, The Agour team.
S
Sylviane F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 29/09/2024
Quality products, nothing to say but the delivery time by Chronofresh is not respected. Our last delivery, despite the extra 'Chronofresh delivery', arrived after 4 days.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you very much for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the quality of our products! We apologize for the delivery delay with Chronofresh. This service is usually very reliable, but as you pointed out, unforeseen events can sometimes occur. That said, it is not normal that your order took 4 days to arrive. We will escalate this issue with our provider to understand what happened and prevent it from happening again. The advantage with Chronofresh is that even in case of delay, the products remain fresh. Given that you enjoyed our products, we hope you might consider adjusting your rating, as the delivery depends on our carrier and not on our direct service. Thank you again for your understanding, and we hope to see you again soon.
J
Jean F. G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/09/2024
Prices are high but the products are very good. However, your transport provider DPD is AWFUL. And your customer service does not respond. So I will not order from AGOUR again.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you for your compliments on our products. We are sorry to hear about the problems you encountered with DPD and we sincerely apologize. After checking, it seems we did not receive your previous messages, which explains our lack of response. We understand your frustration and are escalating this issue to our transport provider to improve delivery quality. If you give us another chance, we will ensure that your experience meets your expectations.
D
Dominique C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/09/2024
package not received, your carrier is dishonest, I do not ask for any refund, but you have lost a customer!!!
Translated reviews
B
Bernard P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/09/2024
I received an item that I did not order and no response after sending an email to say that it was not the ordered item.
Translated reviews
Response from Maison Agour
We sincerely apologize for this situation. It seems that we did not receive your emails, and we completely understand your frustration. To resolve this quickly, someone from our team will contact you today to fix this issue and send you the correct item. Thank you for your patience and understanding.
E
Estelle M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/09/2024
Hello, I sent an email following the receipt of my order and to this day I have not received a response. Indeed, the carrier was a day late on the delivery and consequently the package was no longer cold at all, the frozen bread completely liquid and the package at room temperature, the cheese in vacuum had started to ooze... I have ordered several times and have never had a problem but now no response from you...
Translated reviews
Response from Maison Agour
We are truly sorry to hear that you encountered a problem with this delivery and that you did not receive a response sooner. It seems that your email went unnoticed, but we have just responded to you. We completely understand your concern regarding the cold chain and the carrier's delay. We do everything possible to avoid this kind of situation and hope that our email response will provide you with a satisfactory solution. Again, we apologize for this inconvenience, and thank you for your loyalty.
A
Antoine M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/09/2024
Already a few orders on the site. Surprised to receive a tommette that expires on September 29, which is less than 20 days of shelf life with a strongly pronounced odor. The rest of the order is compliant.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were surprised by the shelf life of the tommette received. To clarify, this is a best before date (BBD) and not a use by date (UBD). The BBD indicates until when the product retains its optimal qualities, but the cheese remains perfectly consumable beyond this date. Best regards, The Agour team.
P
Patrice S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 03/09/2024
The cheese received was moldy and inedible. The cake was really good. What a shame, the advertising was really enticing. The customer service didn't even bother to respond to me. I do not recommend.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you received cheese in poor condition and that this spoiled your experience. We have taken your complaint into account and have responded to you. To rectify the situation, we have already taken steps to send you quality cheese. We are glad that you enjoyed the cake. We thank you for your patience and apologize for this inconvenience. Best regards, The Agour team.
M
María R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/08/2024
The cheeses are very good and the delivery has been correct, but the weight and size requirement for the cheeses is excessive. I would suggest setting the goal on a total cost but with the possibility of buying smaller pieces and chunks. Thank you very much.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your comment. We are glad to know that you liked the cheeses and that the delivery was made correctly. We understand your concern regarding the weight and size of the cheeses. We are working to offer options for smaller pieces and chunks, but due to high transportation costs, it is not always profitable for us to offer products below a certain weight. However, we assure you that we are considering ways to adjust our options to better meet our customers' needs. We would greatly appreciate it if you could reconsider the rating you gave us. Although we understand your point of view, a 3-star rating, given that the products and service have been satisfactory, does not fully reflect our intention to improve and provide the best possible experience. Thank you again for your suggestions and for your understanding. Regards, Agour.
D
Daniel M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 15/08/2024
Perfect
Translated reviews
Response from Maison Agour
Jam and chili jelly too sweet. It feels expensive for sugar. Disappointing cheese, not very tasty.
N
Nicole P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/08/2024
High-quality product. However, please respect the delivery terms.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Cold chain not respected, package received on Monday 19.08.2024. This package should have been delivered on the 16th or 17th. The refrigerated packs were useless. I cannot offer and use the ordered products at the guest table as initially planned for fear of ???? I would have preferred to be informed of the delivery problems related to the August 15 holiday.
G
Gilles T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/07/2024
The cheese is exquisite like the cold cuts, just need to check with your carriers because they did not deliver on the scheduled day (I took my morning to receive the package and the next day the ice packs were completely melted, too bad but the products did not suffer, phew...
Translated reviews
Response from Maison Agour
The order is very good. However, very bad rating for the delivery. Order delivered 10 km from my home when it was supposed to arrive at the relay point across from my house. Not practical at all when you are not driving.
S
Sébastien C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/06/2024
The package was delivered late but arrived safely. This delay did not affect the quality of the cheese, which, in my opinion, was even refined. The products are packaged with great care and well protected, and beyond these remarks: the cheeses are excellent. A pure delight!!!! This is not the first time I order from AGOUR, so I was not surprised by the quality of these products. It smells good of the Basque Country!!!! Real local and organic products. Moreover, Agour employs Basque families, and that is solidarity!!! Bravo!!! I recommend AGOUR with my eyes closed. Thank you again for the quality of your products.
Translated reviews
Response from Maison Agour
I have ordered several times without issues, but the last order was disappointing; crushed basque cake that seemed to have been packed hot 'not great for presentation' and the sheep cheeses were no longer presentable as they were melted and crushed. The rest of the order was impeccable.
A
Armando A.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/06/2024
very good product
Translated reviews
Response from Maison Agour
Very good products, with one downside; in some of the packages, the vacuum was poorly done with air inside.
F
Freddy S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 22/06/2024
Always excellent, very good cheese, I highly recommend this site
Translated reviews
Response from Maison Agour
Delivery too long 3 days cheese 🧀 blue sheep oozing oil overheated due to delivery delay package put in my mailbox without even ringing my doorbell, almost threw everything in the trash, surely my last order with Agour
D
Dominique P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/06/2024
A product arrived with an expired date, but after a week of battling, the complaint was taken into account with the return of the said product accompanied by a commercial gesture that was appreciated. Customer service only operates in the morning, which is unfortunate that this is not indicated on their site.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for sharing your experience. We are sincerely sorry for this experience. We understand how frustrating this can be, and we apologize for this incident. We are glad that your complaint has been resolved to your satisfaction and that you appreciated the commercial gesture offered. Your satisfaction is our priority, and we are doing everything we can to continuously improve our service. We take note of your comment regarding the hours of our customer service. We will ensure that this information is clearly indicated on our site to avoid any future confusion. Thank you for your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to serve you again under the best conditions. Best regards, The Agour team.
T
Txema L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/05/2024
It arrived badly, probably due to transport and heat. I have bought many times and have not seen this. I threw it away and I don't know if I will buy again. Agour did not want to see the problem; all the edges were 2 cm or more black.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for contacting us and sharing your experience. We are sorry to hear that your last order of Ossau-Iraty did not meet your satisfaction. Our cheeses, as you know, are living products with natural rinds that can sometimes show variations in appearance, particularly in terms of thickness. This is part of our commitment to producing high-quality cheeses without using artificial techniques. We have taken your comments and the photos you sent us into account. Upon review, it appears that the rind of your cheese was indeed thicker than usual. However, this variation is normal and does not affect the quality of the cheese. We understand that this may have surprised you, especially if you are used to receiving cheeses with a thinner rind. We would also like to emphasize that transport is indeed always a bit long in Spain, but it is in no way responsible for this thicker rind than usual and that the cheese was perfectly consumable. Best regards, The Maison Agour team.
D
Dominique P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/05/2024
The products are of quality, but a big effort is needed on distribution; too much time between ordering and delivery.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you very much for your feedback and for highlighting the quality of our products. We are delighted to know that you appreciate what we offer. We sincerely apologize for the delivery delay you encountered. Indeed, due to the many public holidays and long weekends in May, our shipping time was exceptionally longer than usual. We understand how important it is to receive your order quickly, and we regret this setback. We are constantly working to improve our distribution services to avoid this type of inconvenience in the future. We hope this experience will not affect your trust in our products and our service. Best regards, The Agour team.
J
Jean-Pierre C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/05/2024
MORE THAN 3 WEEKS AFTER PLACING THE ORDER... BUT STILL WAITING FOR DELIVERY!!!
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your message, and we fully understand your frustration regarding the delivery delay of your order. Due to logistical issues with the carriers and the public holidays in May, some of our orders unfortunately took longer than expected to arrive. We are sincerely sorry for this and completely understand your dissatisfaction. To remedy this situation and ensure that you receive your products in the best conditions, we have taken corrective measures. We have reshipped your order via Chronofresh, our premium delivery service, to guarantee you secure delivery. We hope this solution has brought you satisfaction and that you enjoyed our products. We thank you for your patience and understanding. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us directly. Best regards, The Maison Agour team.
G
Gérard R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/05/2024
To date, I still have not received my order. DPD France informed me on Friday of a delivery in the coming days. What a disappointment because I was planning to have a tasting of your charcuterie at Pentecost. Well, nothing. I understand why you advised me to have a cooler. I am extremely disappointed for a first order. If I do not receive the delivery tomorrow, I will request the cancellation of the order and its refund. Because for perishable goods, 10 days of delivery is a bit much.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your patience, and we fully understand your disappointment regarding the delay in delivery of your order. Due to the public holidays in May and the issues encountered with our carrier DPD, your order unfortunately took longer than expected to arrive. We sincerely apologize for this. To remedy this, we have decided to resend your package via Chronofresh to ensure that you receive your products in the best possible conditions. We hope you were able to receive and enjoy our charcuteries and that they fully satisfied you. We would be very grateful if you could update your review to share your complete experience, including the resolution we provided. Your feedback is very important to us and our future customers. Thank you again for your understanding and trust. Best regards, The Maison Agour team.
C
Carolina R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/05/2024
The order took a long time to arrive; I placed the order on May 5, and it arrived on May 15, 10 days, which is a long time for delivery. The cheeses are very good.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your feedback, and we are delighted to hear that you enjoyed our cheeses. We would like to apologize for the delivery delay of your order. Due to public holidays and long weekends, our shipments have indeed been delayed in recent days. We sincerely regret this setback and assure you that this is an exceptional situation. We are doing everything we can to ensure that our usual delivery times are respected and that our products arrive at your home in the best possible conditions. We thank you for your understanding and hope to continue to satisfy you with our products in your future orders. Best regards, The Agour team.
J
Juan Pedro P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/04/2024
"Pikorra" sheep cheese (Format: x3) The container arrived open, staining the rest of the ordered products, fortunately sealed.
Translated reviews
'
'Christine+Maryvonne+Roberte' B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/04/2024
Following an order (ref SGOANHCMJ), upon delivery, I noticed that 2 items were missing. Despite messages left on their messaging system as well as a photo showing the delivery note indicating the weight of the package so that they could verify on their side, there has been no contact from them to date. Disgraceful attitude. Michel Bischoff
Translated reviews
M
Michel B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/02/2024
I hope my next order will be better
Translated reviews
Response from Maison Agour
Thank you for taking the time to leave us feedback on your experience. We are sincerely sorry that your last order did not fully satisfy you. At Maison Agour, we strive to provide our customers with an exceptional shopping experience with every order. Your feedback is valuable to us and allows us to continuously improve. If you wish, we would be happy to learn more about your experience to better understand the areas for improvement. Please feel free to contact us by email at [email protected]. We sincerely hope you will give us another chance to demonstrate our commitment to providing you with quality products and services. The Maison Agour team.
P
Philippe B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/01/2024
The phone contact is lacking to get more information.
Translated reviews
S
Sandrine H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/01/2024
Top products but DPD delivery always problematic: they do not deliver to the right address or on the right date! Please change delivery service
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for your feedback and your positive comments about our products. We are delighted to know that you are satisfied with their quality. Regarding your concerns about DPD's delivery service, we are sorry to hear that you have encountered delivery issues. We fully understand the importance of reliable and timely delivery for a pleasant shopping experience. As an alternative solution, we already offer the Chronofresh delivery service. We are in close contact with our delivery provider to resolve the issues encountered and improve our service. We take your suggestion to change delivery providers seriously and will evaluate this option to ensure a better delivery experience for our customers in the future. Thank you for bringing your concerns to our attention, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We are committed to taking the necessary steps to improve our delivery service. Please feel free to contact us if you have any other questions or concerns. Best regards, The Agour team.
P
Philippe D.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 27/12/2023
you have already had my opinion
Translated reviews
D
David L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 21/12/2023
I never received the Basque cakes.
Translated reviews
L
Laurent L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/12/2023
The chat works very well before placing an order (I asked for confirmation for a delivery before 31/12 if I ordered on 26/12, which was confirmed to me) but when we want to ask why our order is not delivered, if the product will still be good to eat when it is finally delivered (it was supposed to be delivered on 30/12 and I received it on 03/01), no one answers the chat even though these people are apparently online. I sent a message three times asking for explanations or at least a confirmation that the cake will still be edible but no response!!! UNACCEPTABLE, I do not recommend this merchant.
Translated reviews
A
Annick L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 16/12/2023
Good evening Madam or Sir, When opening my package, a jar of foie gras was broken and this foie gras looked nothing like the one I bought at the Gastronomy Fair in BREST PENFELD.
Translated reviews
J
Josee B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/12/2023
The expiration dates are too close. The whisky box only has the name, it is not a box and therefore not giftable: vacuum-sealed plastic bag!
Translated reviews
C
Christian B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/11/2023
20% promised on the site but not effective at payment. Too bad.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Indeed, as mentioned in all our communications, the 20% discount applied after entering the promo code in the cart. It did not display automatically before this step. If this condition was not clear to you and you had informed us, we would have been happy to assist you in benefiting from this discount :) Please feel free to contact us next time. We are here to help you.
N
Nicole D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/11/2023
A bit disappointed nonetheless, I expected more seriousness, no cooling bag replaced by a pork pâté, delivery scheduled for Tuesday arrived on Friday after a call to DELPHINE who was very responsive, nothing to say, moral of the story the crottins are to be eaten with a straw all melted, disappointment otherwise we tasted the fillet and the ham very good.
Translated reviews
P
Pierre-Emmanuel B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/11/2023
Hello, the products were well packaged and correspond to my wishes. However, the transport by private courier is deplorable. I waited at home for delivery. Finally, without warning during this wait, I was delivered to a relay point. Waste of time, buying metro tickets... Deplorable service and without the expected friendly exchange.
Translated reviews
L
Laurent R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 06/11/2023
Not very readable.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you find our site "not very readable." In order to target and resolve specific issues, could you please be more precise regarding the aspects of the site that seem unclear or not intuitive to you? Your detailed comments will be very helpful for us to make relevant improvements and ensure an optimal browsing experience for all our visitors. We are committed to providing quality service, and your feedback helps us achieve this goal. Thank you in advance for your cooperation. We look forward to understanding your concerns in more detail so that we can take the necessary actions. Sincerely, The Agour Team.
C
Camel E.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/11/2023
Very disappointed because the order was placed on November 8 and the package was received on November 16 knowing that it was for a birthday meal planned for the 14... Regarding the products, the sheep cheese is good but expensive. The shortbread of the Basque cake is delicious but the cherry jam is way too sweet. I have my habits in Itxassou and it is really not up to par. Too bad.
Translated reviews
Response from Maison Agour
Hello, We sincerely apologize for the inconvenience related to the delivery time of your order. We understand the importance of timely delivery, especially for an event such as a birthday meal. We empathize with your disappointment and sincerely apologize for this setback. Regarding your comments on the products, we are pleased to hear that the sheep cheese and the shortbread of the Basque cake were to your liking, but we are sorry that the cherry jam did not meet your expectations; it is true that the cherry Basque cake is always sweeter than the cream one. If you have other preferences or specific requests in the future, please do not hesitate to let us know. We are always open to hearing feedback from our customers and working towards the continuous improvement of our products and services. We hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience on your next orders. Best regards, The Agour team.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.