Customer reviews of Mangatori

Trust Attestation
4,7 /5
Overall rating: 4,7 out of 5
Based on 2 577 published reviews

Summary of reviews

Mangatori delivers a consistently smooth experience with fast and careful shipping, on-time deliveries, and well-packaged items that arrive in good condition. Customers repeatedly mention reliable service and prompt communication from staff, with many noting exact adherence to descriptions and well-protected packaging for fragile items. The store also shines in product variety and strong satisfaction from collectors, including notable praise for prompt restocks, pre-orders, and thoughtful extras or gifts. Overall, customers highlight proactive support, dependable delivery, and a broad, appealing catalog that keeps them returning for future purchases.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
M
Michael R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/05/2025
First order placed and first disappointment. Order of three figurines indicated as in stock and deliverable within 48 hours. Order placed on 26/05 and expected reception on 28 or 29/05, however on 29/05 the status of the order was still processing. Sent an email on 29/05 because contacting by phone was impossible since my order number did not exist and received an email the same day saying that my request has been recorded and will be processed quickly and that they will contact me to find a solution. On 02/06 received an email asking me to wait, that my order is being prepared and will soon be shipped. On 05/06, a new email indicating that my order has been shipped. Collected a package with 2 figurines out of 3 on 10/05 while the order and package details indicated everything should be there. Checked the website and no information stating one figurine was missing. Called the number indicated on the site and was told there is a longer supply delay for one of the figurines and they decided to send the 2 figurines in stock. However, I should have received an email informing me of this which never went out, confirmed by the person on the phone. Today I am therefore waiting for my 3rd figurine, as I chose to maintain the order for it rather than a refund.
Translated reviews
K
Kanha P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/05/2025
Delivery time not at all in line with the delivery forecast when purchasing the item... + 2 weeks... Totally vague responses from the operators who hide behind the logistics point which is apparently understaffed... Final point during delivery at the pickup point, the package was sent without my contact details so it was impossible to pick it up, I had to wait for the delivery person for 2 hours in front of the pickup point because they were going to take it back to the sender, potentially leading to an additional month of waiting... First and last experience on this site.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello,

We are sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations.

The longer than expected delivery time and the difficulties encountered during delivery are related to logistical constraints, notably a temporary understaffing in our warehouse. We understand how frustrating this must have been for you.

Regarding the error with the delivery details, we sincerely apologize. However, it is your responsibility to ensure that the details provided during the order are correct. On our side, we do not modify any address once the order has been transferred to the carrier, who then becomes fully responsible.

We also find it important to clarify that our customer service has been very available and that we have contacted Chronopost several times to obtain the necessary code, which you indicate you never received.

We take your comments very seriously and are actively working to improve our organization to avoid this kind of problem in the future.

Thank you for your understanding,
The 1001Hobbies team
M
Maïa A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/05/2025
I did not receive what I ordered and no response from the company....
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello,

We are sorry to hear that you did not receive the correct product, and we sincerely apologize for this inconvenience.

Our customer service is at your disposal to resolve this situation. Please do not hesitate to contact us at [email protected], providing your order number, so that we can correct this as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Mangatori team
R
Richard T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/03/2025
Hello, I had sent a message regarding an order for which I never received a response. After a while, I checked and realized that it had been canceled and then refunded without further information, even though it was a pre-order. I find this unprofessional. Best regards.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr. Tallone,

Thank you for taking the time to leave this comment.

We regret to inform you that we were unfortunately unable to obtain this product. Following your email dated 20/03/2025, we immediately contacted our supplier, who confirmed its unavailability.

To avoid any further waiting, we took the initiative to process the refund as soon as we received this confirmation.

We thank you for your understanding and remain at your disposal for any further questions.

Best regards,
Mangatori.fr
A
Alexandre L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/01/2025
The book and the figurine are great, but the delivery was very excessive; it shouldn't take two months to send a package..
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr. Lecomte,

Thank you for your message.

We would like to inform you that we encountered a stock issue regarding the following two products: One Piece Straw Hat Pirates notebook and One Piece Dxf Grandline Lady Wanokuni Vol.9 Carrot 16cm W100. Indeed, our supplier did not deliver enough products to satisfy all orders.

In order not to cancel your order, we immediately reordered from our supplier and shipped the items as soon as they were received.

We thank you for your patience and understanding, and remain at your disposal for any further questions.

We wish you an excellent day.

Best regards,
Mangatori.fr
M
Morgane L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/12/2024
I do not have the entirety of the product and with a 2-month delay.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mrs. LE BIHAN,

Thank you for your message.

We would like to inform you that we encountered a stock issue regarding the following two products: Fire Force Volume 34 (collector's sleeve). Indeed, our supplier did not deliver enough products to satisfy all orders.

In order not to cancel your order, we immediately reordered from our supplier and shipped the items as soon as they were received.

Additionally, you mentioned that you do not have the entirety of your order. Could you please contact customer service to understand what is happening?

We remain at your disposal for any further questions.

We wish you an excellent day.

Best regards,
B
Bérénice M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 06/02/2025
I haven't received it yet, so the rating may change after I receive the order. Convenient and easy to navigate, search and order. However, it's certainly not an essential purchase, but it could have been a gift. so with a deadline. A deadline isn't bad. It's annoying when a product is listed as available when in fact it isn't, but that can happen to any retailer. On the other hand, I ordered three products on February 6, all of which were"available". I gave up on a fourth precisely because it wasn't available right away, and shipping is grouped together (it's very good to specify this during the purchase process, by the way). On the other hand, today is February 21. So it's been a fortnight since my order was specially ordered from the suppliers for me, and it's about to arrive at the warehouse. Except that I've noticed that in the meantime, all three products on the site remain identified as "available". When an order is placed and you realize that you're out of stock, all you have to do is indicate this on the products at the same time as you place the order with the suppliers. Honesty and transparency give customers confidence. Right now, I'm not sure I'd buy a gift from you if I had to receive it by such and such a date. We'll see what happens next :)
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, Thank you for your detailed feedback and for your patience. We fully understand your frustration with this situation. Indeed, you ordered three products on February 6, all of which were listed as "available". We regret that some of them took longer than expected to reach our warehouse. It is important to specify that there are two notions on our site: "Product available": available on our site, but to be ordered from our supplier. "Product available, dispatched today": indicates that the product is in stock in our logistics warehouse and can be dispatched within 3 days. We do our best to ensure transparency of information, but it may happen that certain products are temporarily out of stock without this being updated immediately. We apologize for this inconvenience and for not being able to meet your expectations within the desired timeframe. As a commercial measure, we have decided to split your order. You will first receive the items that are available, and then those that have yet to arrive from our supplier. We are making every effort to improve our communication on real-time stock levels. We thank you for your understanding and remain at your disposal for any questions or follow-up. We hope that your experience will be more satisfactory. Sincerely, 1001hobbies
E
Emmanuelle A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/12/2024
I placed an order dated 11/12/2024. To this day I still have not received my item. I have sent a message to which I have never received a reply. I would like a refund as soon as possible
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Madam, We regret your opinion and apologize for the delay in processing this order. We would like to inform you that this product is still on pre-order, as indicated in your order confirmation. Pre-ordering is a service that allows you to purchase your copy in advance and receive it as soon as it becomes available. Please note that the release date displayed on our site is communicated by the manufacturer and may be modified without notice in the event of production delays. Unfortunately, we cannot be held responsible for any such changes. As these products are often available in limited quantities, pre-ordering is the best way to guarantee that you will receive the item as soon as it is released. We thank you for your understanding and remain at your disposal should you have any questions. Sincerely, 1001hobbies
M
Manuel A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/01/2025
I ordered the Buste de naruto six paths from toynami at 1900 euros, I made the purchase in the morning at 7:30am and strangely they sent me a message saying that the payment was not completed by 10:25am and therefore cancelled, even though the order had been validated. Strangely enough, at the time of ordering, there were 3 copies in stock, and after I cancelled my order, there were no more. So instead of saying that there was a stock error, they prefer to say that there was a payment problem and cancel.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Sir, We regret your experience and apologize. When you called us regarding this problem, our customer service team immediately responded to your request by providing you with proof that your 4-installment payment had failed. These proofs have been sent to you in order to clarify the situation. Regarding product availability, at no time did our customer service department mention any stock concerns. This type of high-value item is not stocked in our logistics warehouse for obvious reasons. It is shipped directly by our supplier. In conclusion, your order was never paid for due to a payment failure, which prevented us from validating it with our supplier. Please do not hesitate to contact us should you have any further questions. Best regards, 1001hobbies
B
Bernard V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/12/2024
srvice pares vente nul personne pour vous repondre silence radio
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, We regret this comment and apologize for this incident. After checking, we regret to inform you that we have not received any e-mail from you, either via our contact address or in response to the newsletters you receive. If you have indeed sent an e-mail, we would be grateful if you could inform us of the receipt number of this message, which appears in the acknowledgement of receipt you must have received. Please do not hesitate to contact us by e-mail at contact@1001hobbies or by telephone. Once again, we apologize and ask you to understand that we have not received your e-mails. Yours faithfully
M
Marine B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/12/2024
I placed an order over 10 days ago and it still hasn't been shipped.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Madame Bonhomme, We regret this comment and sincerely apologize for this incident. We understand your disappointment regarding the delivery time. This product was ordered directly from our supplier, and is currently scheduled to arrive at our logistics platform on January 4, 2025. As soon as we receive your order, it will be dispatched and should reach you within 3 to 4 days. We thank you for your patience and apologize for the delay in preparing your order, which does not reflect the quality of service we strive to provide. Sincerely, The Customer Service Team
N
Nicolas S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/12/2024
Paying for express delivery so that it isn't express ... The email does not work and their response on Messenger after receiving the package is not professional.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr Sauvage, We regret this comment and apologize. After having carried out the necessary investigations, we can confirm that we have unfortunately not found any email from you. We understand your impatience before the festive season, but we would like to inform you that you placed your order on the evening of Friday December 17th. Your package was prepared on Saturday, December 18, 2024 and shipped on Monday, December 21, 2024 by Chronoposte. We would like to inform you that the carriers' platforms are particularly overloaded during this period. We recognize that your parcel took two extra days to be processed by Chronoposte, but we would like to emphasize that it was delivered on December 24, 2024, as scheduled. We apologize for the delay due to the exceptional conditions of this period. Sincerely, The Customer Service Team
C
Charlotte S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/12/2024
I received the order on time but the design disappeared in the first wash.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, We regret this comment and apologize. We can confirm that our customer service department has received your photos and sent you a reply. Did you receive it? Please do not hesitate to contact us if you have any further questions. Sincerely, The Customer Service Team
Z
Zk -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/12/2024
article bought before christmas on the 17th marked delivered before christmas result we are on the 27th still nothing i contact customer services no news in short i don't recommend at all i advise you to go to the competition much better served!
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr. Marchini, We sincerely regret this review and apologize for the delay in processing your order. The product One Piece Grandista Nero Trafalgar Law 29cm - W94 was ordered directly from our supplier in Germany. Unfortunately, they cannot deliver within 2 weeks. We would like to inform you that your order has left today and that you should receive it as soon as possible via the carrier you have chosen: Colissimo. We hope you will understand our position and we apologize once again for this incident. Sincerely, The Customer Service Team
S
Sébastien T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/12/2024
Article ordered supposedly available on December 1st, after 2 reminders by email, the article might be available for shipment on December 13th and 31st...nice for a Christmas present! In the end, reimbursement was made, but no gift! By the way, in case you're trying to absolve yourself of your responsibility to honor your orders on time, this was not a pre-order.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, We regret your opinion and sincerely apologize for the delay. As these are pre-orders, the delays are beyond our control, as they depend on the decisions of the manufacturer, who may adjust the dates according to their production or delivery delays. After investigation, we have identified the source of the problem: when you placed your order, we were able to order this product from our supplier. However, your order placed on 01/12/2024 unfortunately did not allow us to position ourselves on this item in time. As mentioned in our website's T&Cs, we place orders specifically for each customer. We hope you will understand our situation and remain at your disposal should you have any questions. Sincerely, The Mangatori team.
M
Marc M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/08/2024
I would like to make myself a present for Christmas by ordering a statuette available on pre-order. I placed my pre-order last August, as this was the only site where it was available, and received an e-mail confirming shipment for November. With no news at the end of November, I sent three messages to customer service, but got no reply. I had to search the online forums to find a telephone number and I contacted them immediately. I found a man who told me that the statuette was out of stock, even though I had paid for it in full. I told him that I hadn't had any feedback and that I didn't think it was normal to learn this news at the last minute, even though my pre-order had been placed several months before and validated as available. I told him I wanted to receive it and not be reimbursed, and he said he'd do what was necessary and get back to me. A week went by and I hadn't heard from him either by e-mail or by phone. I contacted customer service again and learned that a refund procedure had been initiated, even though this was not what I wanted. The person on the phone confirmed that they hadn't received enough stock and that the only thing possible now was a refund. Verdict: I'll have nothing for Christmas. Of course I was reimbursed (that's the least I could do), but I find it incredible that professionals would not only validate a pre-order in stock several months before the statuette's release, but also send me a shipping confirmation email stating "the article has been specially ordered for you from our supplier" "shipment planned for November" (email dated mid-October, less than a month before the release) and to hear me say by phone after weeks of empty stock and without answering my reminders that my order won't be sent to me because it's out of stock. It was the first time I'd ordered from this site, and I wanted to show my confidence, but I'm not ready to order from Mangatori again.
Translated reviews
Response from Mangatori
Dear Sir, We regret your opinion and apologize again for the situation. You placed an order on 01/09/2024 for a statuette: Sonic the Hedgehog Super Situation Figure Sonic Adventure 2 - 21 cm (ref. SEGA51505). As indicated on our website and in our terms and conditions, pre-order dates are subject to change without notice. We are often informed of postponements very late, which unfortunately prevents us from providing precise delivery times. In this case, we have given you the facts. No orders including this product could be fulfilled, as our supplier did not receive enough statuettes to satisfy the numerous orders from retailers like us. The manufacturer has reduced the quantity of products produced. We informed you of this difficulty on 10/12/2024. Unfortunately, we have no alternative supplier to offer you this product. Only a refund was possible. We thank you for your understanding and remain at your disposal for any further questions. Sincerely, 1001hobbies.
P
Pierre K.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/11/2024
packaging and product packaging. Not great.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Sir, We regret this review and apologize. Could you please take the time to contact our customer service department? They will ask you for photos to help them understand what happened. We attach great importance to the careful packaging of our customers' parcels. However, if the packaging did not meet your expectations, we would like to be informed so that we can improve. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Sincerely, 1001hobbies
S
Sébastien L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/12/2024
You said that orders were delivered within 48 hours, I've been waiting for a week, and nothing, no news, no message to say what's going on, but you ask my opinion on my satisfaction, I think this will be my first and last order you bunch of comedians.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, Thank you for taking the time to share your experience. We're very sorry for the inconvenience and understand your frustration. After checking, it appears that the Demon Slayer - Mitsuri Kanroji vol.34 figurine you ordered is listed as shipping within one week. This means that we have to source this product specifically from our supplier, which may explain the extra delay. We invite you to contact our customer service directly at [email/service] so that we can keep you informed of the precise status of your delivery and answer any questions you may have. We look forward to earning your trust by providing you with a more satisfying experience in the future. Sincerely, 1001hobbies
C
Chantal L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/11/2024
The parcel was very badly wrapped and packaged. The post office had to reinforce it to avoid losing the contents.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, Thank you for your comment. We apologize for the inconvenience, but please understand that this type of incident is not representative of the service and quality we offer. We invite you to send us an e-mail to [email protected] or to contact customer service using the form in your customer account. Good day 1001hobbies customer service.
P
Philippe M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/11/2024
Last year, I waited 6 months for a Goldorak. This year, my skeletor order has been cancelled. They're lousy
Translated reviews
Response from Mangatori
We apologize for the inconvenience of your previous orders. We understand your frustration and apologize for any delays or cancellations. Please be assured that we are constantly working to improve our inventory management and logistics. We look forward to earning your trust again in the future. If you have any questions or require further information about your orders, please do not hesitate to contact us.
T
Thibaud A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/11/2024
Don't buy manga or tome, unprotected books can be carried around in the box.
Translated reviews
Response from Mangatori
Thank you for sharing your experience. We apologize for the inconvenience regarding the manga packaging. We will take your comment into account to improve our protection methods. If you have any questions or would like a solution for your order, please do not hesitate to contact us.
P
Pauline L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/07/2024
Pre-ordered product, only for me to have to send an e-mail to be told that they couldn't honour my order because there weren't enough.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello, and thank you for your feedback. We're sorry to hear that your pre-order experience didn't live up to your expectations. This should not happen, and we will look into this issue to prevent it from happening again. Thank you for your understanding, and please do not hesitate to contact us should you require any assistance. We hope to see you soon with your next order!
S
Samir T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 21/09/2024
I bought a figurine from them! An experience I'll never repeat...
Translated reviews
Response from Mangatori
We are very sorry to hear that your experience did not live up to your expectations. Your satisfaction is very important to us, and we would like to understand what went wrong so that we can improve. Please do not hesitate to contact us directly to discuss your situation. Thank you for your feedback.
K
Killiann L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/05/2024
I paid extra for delivery to get my order faster but it arrived on time. I still haven't received a refund and it's been over 3 months.
Translated reviews
Response from Mangatori
Thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear that your order didn't arrive any faster despite paying the additional shipping charges, and we understand your frustration with the delayed refund. We encourage you to contact us directly at our customer service department so that we can resolve this situation quickly. Your satisfaction is our priority, and we want to help you in any way we can. Thank you for your patience and understanding.
'
'Jean' F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2024
No news of my parcel, no reply by email to customer service. I don't recommend and I'm still looking for a way to get my money back. Order placed on 26/01/2024
Translated reviews
Response from Mangatori
We sincerely apologize for the delay concerning your order placed on 26/01/2024. Your order is currently being shipped. If you have any questions or require assistance, please do not hesitate to contact us at [email protected]. Thank you for your understanding and patience!
C
Caroline A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/06/2024
I've bought this chopstick holder 2 times now, the first time the light broke after a week and I wanted to buy it again because I thought it was nice, and now I've received it broken in two.
Translated reviews
Response from Mangatori
We're sorry to hear that you've experienced problems with your chopstick holder. To help us solve the problem, please send us photos to [email protected]. We'll do our best to help you quickly!
J
Jo X.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/05/2024
Deplorable service: the site displays availabilities that they are unable to honor. What's more, if you end up phoning them, because you can't get a reply by other means, and because order tracking is very vague, you still have to fight to get your money back (incompetent employee, perhaps fraudulent practice?). When you end up getting your money back weeks later for an order they can't deliver, I find that very limiting. It's not far from a scam, in any case, a very bad experience.
Translated reviews
Response from Mangatori
We're sorry to hear that you've experienced difficulties with your order. It is never pleasant to have a bad experience, and we apologize for any inconvenience caused. We assure you that we are working hard to improve our service and respect posted availability. If you have not yet received your refund, or if you have any other concerns, we invite you to contact us directly at [email protected] or by phone at 0179736876. We aim to resolve your situation as quickly as possible. Thank you for your patience.
C
Chloé B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/06/2024
i didn't order anything ???
Translated reviews
Response from Mangatori
Could you please specify your request or comment? It would help us to better understand your situation and assist you as best we can. Thank you in advance!
D
Damian L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/06/2024
A disgrace, the employee or manager is totally casual and has no knowledge of what she is selling or her stock. What's more, the availability and sales descriptions are misleading.
Translated reviews
Response from Mangatori
We are very sorry to hear that your experience did not live up to your expectations. We take your feedback very seriously and want to improve our service. Your satisfaction is our priority and we are here to help you.
O
Olivier M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/05/2024
Twice I've had problems, twice I've written e-mails. Twice I've been completely ignored! Nobody answers, it's unbearable.
Translated reviews
Response from Mangatori
We are sorry to hear that you have not received a reply to your email. We may not have received your message. We invite you to contact us at [email protected] or by phone at 0179736876. We're here to help and answer all your questions!
T
Thien Antoine H.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/06/2024
I still haven't received my order after 2 months of waiting.
Translated reviews
Response from Mangatori
We fully understand your frustration with the delay. Your order is for a pre-order, and we are working with our supplier to get information on the release date. We'll keep you informed as soon as we have any news. Thank you for your patience and understanding.
T
Thierry L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/06/2024
Bad reception, article already served, lack of parts, no contact with the seller.
Translated reviews
Response from Mangatori
We are very sorry to hear about your experience. We have tried to contact you by telephone without success. In order for us to resolve this problem as quickly as possible, could you please send us photos of the items concerned to [email protected]? This will help us to better understand the situation and find an appropriate solution. We are committed to rectifying this situation and thank you for your patience and cooperation. Sincerely, The Mangatori Team
S
Stelly S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2024
Delays too long, what a shame. And excessive shipping costs.
Found on another site. Delivered in 2 days and free of charge.
Translated reviews
P
Pauline T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/12/2023
I tried to contact customer service several times because the order was validated without validation from the bank. To cancel the order I tried to contact them several times before they shipped it but I never got any feedback. I don't think I'll ever receive the parcel. This site is totally fraudulent and I'm going to inform the relevant authorities.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/06/2023
The site is pleasant, delivery takes too long and the customer service needs to be reviewed.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/12/2021
Order placed in December 2021, for pre-order delivery at the end of January 2022 and still not delivered...
No sign of life from customer service despite multiple emails ... No phone number to reach them directly.
I strongly advise against ordering from this site. To date, I've been cheated out of an order worth almost €100...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/09/2021
Order in October 2021 Coli still not free in July 22 Multiple attempts to contact without response No refund ... I keep hoping mdr
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2022
Order N° GHRPQEOCV placed on 26/01/2022: with a pre-ordered figurine that was supposed to arrive at the end of March and has never been received (it's 08/06/22). Customer service does not respond to any of my multiple reminder messages. I now want my money back
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 22/05/2022
No customer service, no reply to our mail, photo etc... Positive point: fast shipping, but apart from that, if you receive a figurine in poor condition, good luck with a refund, or anything else, they don't respond.
Translated reviews