Mobellia consistently delivers on quality products and fast, reliable service. Customers highlight beautiful, well-packaged furniture and sturdy construction, with quick delivery and responsive, efficient customer support that resolves issues promptly. The shopping experience is praised for organized shipping, straightforward assembly, and thorough packaging that protects items during transit. Overall, buyers repeatedly note durable materials, thoughtful packaging, and dependable delivery that supports a positive, repeat-ready relationship with the store.
I ordered 2 Elba armchairs. Huge disappointment regarding the covers (too small obviously, therefore very difficult to close, poor quality nylon zippers that may not last long given the tension... in short, I had already ordered from you and was satisfied but this time really not...
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Myriam,
We are sincerely sorry for the difficulties encountered with the covers of your Elba armchairs, especially since your previous experience with our products had given you satisfaction.
We invite you to contact our after-sales service so that our team can review with you the points you have raised and answer all your questions. If after-sales support is necessary, we will of course do what is needed to assist you and find an appropriate solution.
Please do not hesitate to contact us.
Best regards,
The Mobellia team
C
Corinne B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/07/2026
We are very happy with the sofa, the delivery was quick, the goods very well packaged, and protected in the boxes. It's very pleasant to buy from a serious company these days. Bravo, keep making beautiful goods.
Translated reviews
I
Ivana T.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 10/07/2026
Excellent quality and great attention to packaging. I recommend the purchase!
Translated reviews
C
Claudia R.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/07/2026
Delivery was pleasantly earlier than announced and went smoothly! Goods and service to our complete satisfaction
Translated reviews
B
Benoit M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/07/2026
Nothing to say about the product, I ordered two Bornéo deck chairs, however regarding the sales service I contacted to get a price for the shipping never got back to me after my requests. It's a shame!
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Benoît,
Thank you for your feedback and we are pleased to know that your two Bornéo deck chairs meet your satisfaction.
Regarding your commercial request, we apologize if our response was not sufficiently clear. The deck chairs already benefited from a discounted price, and unfortunately, it was not possible for us to apply an additional discount on your order or on the associated costs.
We nevertheless understand your remark and will take it into account to improve the clarity of our exchanges.
We wish you to fully enjoy your Bornéo deck chairs.
Best regards,
The Mobellia team
C
Christian L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/07/2026
-
Translated reviews
B
Bernhard L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/06/2026
Catastrophic service. Despite complaints that the goods are not there, the feedback takes forever and the portal is completely opaque. Unfortunately, I cannot recommend it.
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Bernhard,
we sincerely regret the inconveniences related to your order.
At the time of your order, our system indicated due to a technical error that the item was still available, although our actual stock was unfortunately already exhausted. The somewhat longer processing time of your request was due to the fact that we had to carefully check the stocks together with our logistics department to ensure that no item was actually available.
Unfortunately, this verification confirmed that the item was completely sold out. We can very well understand your disappointment and regret this situation, which was caused by an error in our inventory management system.
Of course, we have refunded the full amount of your order.
We would like to sincerely apologize once again for this unpleasant experience as well as for the longer processing time of your concern.
Best regards,
Your Mobellia team
M
Marc C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 07/07/2026
Everything is great, super well protected for shipping, quality materials and to put a but, the tables cannot be stacked (I thought they could, although really in no image were they shown like that). I would repeat the purchase.
Translated reviews
M
Michela P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/07/2026
I paid, there was a transit, then I was informed that due to a logistical problem the series is finished (available and purchasable on the site) I am waiting to receive a response and a refund
Translated reviews
Response from Mobellia
Good morning Michela,
We sincerely apologize for what happened with your order.
At the time of purchase, due to a computer error, the product still appeared available on our site. In reality, only a part of the items that make up the living room was available and our logistics department had already started preparing your order. Subsequently, during preparation, we realized that some items were missing and that it was therefore not possible to ship you the complete living room.
We acknowledge that this was an error on our part and we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused.
Since it was not possible to complete the order, we have processed a refund of the amount paid.
We apologize again for this inconvenience and thank you for your understanding.
Best regards,
The Mobellia team
J
Jean Christophe A.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/06/2026
Good quality The transport was half a day late
Translated reviews
G
Giuseppe R.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
Absolutely compliant product with expectations.
Translated reviews
R
Remy V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/08/2025
Hello, to this day the table has defects and after only a few months. Thank you for contacting us.
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Rémy,
We are sorry that the table did not fully meet your expectations and for the inconveniences encountered.
Following your request, our customer service has taken charge of your file and the refund for your table has already been processed.
We hope that the solution provided has satisfied you despite this experience.
Best regards,
The Mobellia team
J
Jean-Marc B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/07/2026
I expected better quality for the price
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Jean-Marc,
We are sorry to learn that the quality of the product did not fully meet your expectations.
Our customer service is of course at your disposal to examine any complaint regarding your product. Please do not hesitate to contact our after-sales service so that we can study your request and provide you with an appropriate solution.
Best regards,
The Mobellia team
M
Maria T.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 07/07/2026
Very pleased with the quality of the furniture ordered and with the efficiency of how quickly the goods were received after placing our order. Excellent service
Translated reviews
K
Katia C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/07/2026
Good morning, actually I haven't received anything yet, among other things I realized I had chosen the wrong model and wanted to change it but I wasn't allowed to, I don't understand why since I still haven't received anything, there was plenty of time to make the change.. Kindly, if any responsible person wants to contact me. Thank you
Translated reviews
Response from Mobellia
Good morning Katia,
We are sorry for the inconveniences encountered with your order.
When you contacted us to request a model change, unfortunately your order had already been shipped and was in Italy. At that point, it was no longer possible to directly modify the order. However, it would have been possible to make the change by organizing the return and a new shipment, but the related shipping costs would have been at your expense, a solution that, unless we made a mistake, you did not wish to accept.
After conducting a verification, it also appears that your order was regularly delivered, albeit with a few days delay compared to the initially expected times.
We understand that this situation may have caused you disappointment and we sincerely apologize for the inconveniences caused.
Best regards,
The Mobellia team
J
Jean-Yves D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/07/2026
Complete and attractive
Translated reviews
A
Ana Belén A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/06/2026
After receiving the table with a blow and filing a complaint, the customer service was quick to respond and provide a solution. They sent me another table immediately and I received it in a very short time.
Translated reviews
B
Brigitte Z.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/07/2026
The entire order meets our expectations, fast delivery, very courteous delivery person but alone to unload 1 sofa, 2 armchairs, and a table is a bit complicated especially for the sofa, luckily my partner was present to help.
Translated reviews
N
Nathalie L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 07/07/2026
Fast delivery of my table order, very good communication
Translated reviews
L
Laurence C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 16/06/2026
Everything was as per my order.
Translated reviews
G
Georges B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/07/2026
Very satisfied with the high-quality product and timely delivery.
Translated reviews
N
Nicole D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/07/2026
Everything perfect
Translated reviews
E
Elena C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/07/2026
I am missing the armchairs to receive, upholstery stained, sent email and received no response
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Elena,
We apologize for the inconvenience caused with your order.
Indeed, the carrier did not deliver all the packages on the same day and the missing armchairs were delivered the next day.
Regarding the defects you reported in the upholstery, our after-sales service has addressed your complaint and a solution has been found to resolve the incident.
We apologize for the inconveniences caused during this process and hope that you can now fully enjoy your furniture.
Thank you for your patience and understanding.
Best regards,
The Mobellia team
V
Veronique D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/07/2026
Perfect
Translated reviews
C
Cyril S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/07/2026
Ok great
Translated reviews
P
Pedro J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
The sepia color of the photo is completely different from the one received.
Translated reviews
V
Valentin N.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/07/2026
Delivery in line with expectations with precise tracking.
Translated reviews
V
Vasilena K.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/06/2026
I still have not received the order nor received any information
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Vasilena,
We apologize for the inconvenience caused by the wait and the lack of information during the delivery process.
As it stands, your order has finally been delivered. We hope everything is in perfect condition and that you can fully enjoy your products.
We apologize again for the delay and appreciate your patience.
Best regards,
The Mobellia team
S
Sabine P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 04/07/2026
Very satisfied!
Translated reviews
K
Katia L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
Super happy with my order, the delivery was fast and my table very well packaged. Everything was perfect
Translated reviews
O
Olivier F.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
Very good purchase, fast delivery and product quality
Translated reviews
B
Bruno A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
Following the receipt of a first table with a functional defect, customer service replaced the table for us. Serious company and efficient customer service.
Translated reviews
J
Jean-Michel S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
Product matches the description.. the problem: it is not specified that the cushions are not covered with the covers.. (delivered separately!).. big hassle to set up.. (3 hours!).. especially the armrests.
Translated reviews
A
Alessio D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/07/2026
Very disappointed. The delivery does not offer the option to leave the heavy packages at the installation site. One of the legs has an obvious paint defect on the visible side and the supplied caps are the wrong size for the legs (profile 60x60x2 mm), making it impossible to assemble them. I am still waiting for a response from customer service.
Translated reviews
Response from Mobellia
Hello Alessio,
We regret that your experience has not lived up to your expectations and we understand your disappointment.
Regarding the delivery, unfortunately our carrier currently does not offer the possibility of moving the packages to the installation site. We are aware that it would be a very useful service, especially for bulky and heavy products, and we would like to be able to offer this option in the future.
Regarding the defects you reported, our after-sales service studied your complaint and proposed a commercial gesture, which you accepted, in order to resolve the incident in the best possible way.
We apologize again for the inconvenience caused and hope that, once these incidents are resolved, you can fully enjoy your furniture.
Best regards,
The Mobellia team
M
Manfred K.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
Fast shipping!
Translated reviews
P
Philippe W.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
Fast delivery. Item as described and easy to assemble.
Translated reviews
T
Tobias E.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
Beautiful table
Translated reviews
T
Thierry C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
I just saw that there was still a discount!! Can I take advantage of it?
Translated reviews
J
Jean Yves L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/06/2026
Fast delivery
Translated reviews
J
Jacky M.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/06/2026
We thank MOBELLIA for their responsiveness following the problem encountered. Really very serious and professional. Again, a big thank you to MOBELLIA
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.