Mundo-Surf consistently delivers fast and reliable service, with numerous mentions of quick shipping, on-time delivery, and items arriving in perfect or excellent condition, ensuring a smooth purchasing experience. Customers highlight practical fulfillment strengths such as careful packaging, easy ordering, accurate product fulfillment, and helpful, knowledgeable service that guides choices and clarifies details. The store also draws praise for product quality and performance, with several notes about highly satisfying recommendations, attentive assistance, and repeat purchases, underscoring trust and consistency in both products and customer care. Overall, the experience is described as professional, efficient, and enjoyable, with buyers expressing eagerness to return.
I bought a board, once paid I was told there was no stock. I chose another one and 10 days later I find out, because I asked, that the carrier has lost the board. Waiting for the refund now.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Jaime, I'm sorry for what happened, the transport agency confirms that they have found your surfboard, but it is damaged and they can not deliver it in that state. I just proceeded to refund your order. This has happened with your surfboard does not happen often, if you need help to find a similar board we are at your disposal. Regards Laura
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/11/2021
Arrived on time, everything well packed, good experience, I will repeat.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/10/2021
Equipment ordered on 22/10, supposedly delivered on 02/11 (order not processed) but never received. It's now 12/11 and still no board. Is this normal?
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Sébastien, Your package is supposed to have been delivered to your home on November 5th. As you have indicated that you have not received the package, we are currently investigating with the carrier. We need to give the carrier a few days before we can declare the package as lost or stolen, and proceed with the refund or exchange of the goods. Thank you for your understanding, Sébastien.
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/10/2021
DU CHOIX
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/10/2021
???????
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/10/2021
The service of mundo surf is very good. But the delivery service is a disaster, the worst service I have had to work with in the 15 years I have been shopping online all over the world. They should change the agency since delivery is part of the service.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Sergio, We see that your package left on October 4th to Belgium, we tried to deliver it on the 8th but there was no one at home, and it was finally delivered on October 11th. Could you please tell me what problem you have had with GLS so that I can discuss it with them? Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/09/2021
Good sales and customer service.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/09/2021
Product not like shown, unfriendly and not helpful staff.
Never again!
Response from Mundo-Surf
Hi Sven,
The poncho Madness Coconut come with a drawing of the poncho, it's not a real picture, that's why the real product is not exactly as the drawing. We have just add a real picture of the poncho, so this should not happen again on this model.
Regarding to our staff, my colleague Nacho have answered to more than 20 emails from your part, always with education and trying to help as much as he can, but we are sorry if you are not happy with the way he solve the issue with you.
Regards
Sebastian
Customer service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/08/2021
All good, there was an error for an article that was not updated but they solved it perfectly and sent this one that I just released and it is very good. Too bad they promised to send a small gift for the mistake and the inconvenience that in the end they did not send.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/09/2021
I ordered a product in one color, and it has been changed. The excuse is that the product by default shows a photo in only one color, and that it could have been changed in the cart. Of course I have to pay shipping to change it, and nobody repairs the mistake.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good afternoon Julieta, We have sent you the suitcase in Camo color, because that's how you have asked us, as you can see in the invoice that we have sent you by mail, or in the summary of your order from your account. In the product sheet, when you choose the color Camo, the image of the suitcase in Camo color, is all correct. However, if it is not the color you wanted, you can return it to us without problem and we will proceed to refund. Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/09/2021
The body board cover was one size fits all and does not fit my 45 inch body. The web site did not specify anything.
I called on Friday and I'm still waiting for them to suggest which one to exchange it for, and of course, I guess I have to pay for the expenses. A disappointment to buy on line on your website
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Good morning Teodoro, The bodyboard holsters are one size fits all, normally even a 45''. My colleague Ignacio has emailed you a recommendation of a cover that is larger than the NMD initially ordered. You can send us back the NMD holster that does not fit and we will proceed to refund it without any problem. Regards Sebas Customer Service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/07/2021
Satisfeito, no entanto, achei os gastos de envio bastante caros tratando-se de um produto com valor de cerca de 800 eur. Penso que teve a ver com o seguro de transporte.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/07/2021
Bad shipping
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Jeroen, we are sorry for the error with the shipment of your holster. As we discussed on the phone, we will pick up your holster today and reimburse you as soon as we receive it. Best regards and good luck Ignacio, After Sales Manager.
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/07/2021
I have received the kit purchased without the labels identifying the contents of the jars, and the answer when I contacted them was to smell the contents.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hello Matias, Your order consists of two repair kits with catalytic converter. As our colleagues explained to you on the phone, all the material has its identification label, both the resin and the kerosene wax. The only can that does not have its label is the catalytic converter, which was sent so that you did not have to wait for your order. It is the only one not labeled. What our colleagues also told you was that you should smell the two cans of catalyst so that you could check that they were both the same. If it has been an inconvenience, we apologize for that. We hope that your question is resolved, that you have received everything correctly and on time. Best regards and good waves. Ignacio, After-sales Manager.
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/07/2021
Very easy to order, good customer service and fast shipping and delivery.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/07/2021
I ordered two bodyboards and they only sent me one, I ask for the second one and they tell me that they will send it to me and it is a lie and when I tell them that if they don't send it to me I don't want it, they lie to me again and say that they will send it to me and it will arrive the next day, I ask for the tracking number and they don't answer my messages to their wassap, I don't think these are the way to treat anyone.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Diego, there was an error in package preparation for which we apologize. The missing bodyboard was sent on July 28th as confirmed by our colleagues with whom you spoke, so it should have arrived already. If not, our customer service colleague will claim it right away. The no answer from whastapp is due to the fact that customer service is from Monday to Friday from 8h to 16h, so having written at 18h on Friday we could not answer you until this Monday morning. We hope that everything is solved and in a misunderstanding. We hope to see you back soon! Thank you, sorry for the inconvenience and good waves! Ignacio, Post Sales Manager.
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 19/07/2021
Reliable products and fast delivery
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/07/2021
the board did not fit the size I needed, I contacted you to see if I could exchange it after testing it and got no answer.
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Inma, unfortunately your board is not exchangeable. Once a product has been used, it is not allowed to return it because we could not sell it again as new. The board you bought is in high demand for its characteristics, so we could recommend you to sell it second hand. And if you want you can contact us again so that with your height and your level we can recommend you a board that you can enjoy. Regards, Ignacio After-sales service manager.
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/04/2021
Taking into account that instead of 6 weeks, the order took 63 days, and that when I asked, they told me that tomorrow several times, well too bad, even more if you get a board of 429 euros without the reinforcement of edges that I had ordered, which I hope to solve on Monday when they open the store. Apart from that, not even a few stickers for the delays. Very bad the truth, and it is a pity because the boards are good and of quality. Anyway... I hope the problem with the edges will be solved as soon as possible by sending a grip, quad fins, or something similar. Or the return of the proportional part of the money plus the interest generated by paying for drought of course. Thanks
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Alex, as we have discussed and clarified by email the board you have received is the correct one based on your order. The carbon reinforcement of the boards is placed at the level of the tail to reinforce this area by their treads and impacts. We hope you enjoy your board once everything is clarified. Greetings and good waves. Ignacio Responsible after-sales service
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/07/2021
It is the first time I buy online and they charge me for shipping and transport costs, otherwise everything is fine, the store seems to me very complete.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/07/2021
Good
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/06/2021
The shipment was not given within the dates, it arrived within 5 days which is not so serious. The board arrived in perfect condition and very well packed. I will repeat, in fact since the purchase and this review I made two more orders, which were smaller. And those did arrive on the dates indicated.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/06/2021
all good, except for the logistical status in the waiting area
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/06/2021
There was a problem with the size of the combination and returning the product is not very simple. But customer service is very helpful
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/04/2021
Well
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/05/2021
Good shipping service. Fast and the contents arrived in perfect condition.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/05/2021
I miss an explanatory booklet with basic instructions for mixing quantities mainly. In addition, some basic application instructions would be a plus.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/04/2021
I had to contact them by phone and the person who attended me was very kind and direct.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/04/2021
It has a wide range of items, but not always in stock.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/04/2021
Great team and support
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/03/2021
Not bad.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/03/2021
Perfect, fast service and very correct attention.
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/03/2021
The payment method was defaulting to a finance company should change that, otherwise all good.
Translated reviews
V
Verifizierter Käufer
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/03/2021
everything fine. Delivery processing and product good quality. Just does not quite correspond to the color of the picture.is darker
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/10/2020
All very well
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 02/03/2021
Efficient and responsive, your team enabled me to recover my equipment very quickly on the other side of the world! Gracias The only problem was that the invoice did not correspond to the exact amount of the purchase excluding tax, which meant I had to pay a surcharge when I got home...
Translated reviews
C
Comprador Verificado
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/02/2021
I have shopped here several times, I really like their fast delivery.
Translated reviews
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/01/2021
Just shipped in 1 package for 6 surfskate. The skate deck has been scratched all of each product. Me already comment when ordering these product to wrap bubble before send it out. But staff just ignore it.
Response from Mundo-Surf
Hi Nisarat,
We are sorry for the inconvenience, we have packed the 6 surfskate together to save in shipping cost, as shipping is expansive to Thailand. Next time we will separate properly each skate to avoid this kind of issues,
Regards
Sebastian
C
Comprador Verificado
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/02/2021
After purchasing the item, a few days later they tell me that the item was not really available. They proposed another model that was clearly more expensive. I am still waiting for an answer ...
Translated reviews
Response from Mundo-Surf
Hi Giovanni and sorry for the inconvenience, due to an inventory error, the glove model you purchased is not available. My colleague Ignacio has sent you alternatives by email. If none of the proposed gloves suits you, just let him know and we will proceed with the refund. Best regards and sorry for the inconvenience, Sebas.
V
Verified Buyer
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/01/2021
My order has not been received. You told me that I would have it in 2 days. I ordered it on January 24. It has no been more than 2 weeks, and you still charged me 47.80 for shipping. I asked for my shipping charge to be returned, and you have ignored me.
Response from Mundo-Surf
Hi Carmen,
you should get your parcel soon, the parcel is in Azore Island since day 4. It looks like the custom are making the process slower. Please find below your tracking link:
https://m.asmred.com/e/543405421/9580-115
Regards
Sebas
We use cookies for audience measurement and improving user experience.