Padel Reference delivers extremely fast and reliable service with rapid delivery times and well-packaged orders that arrive as described. Customers highlight careful packaging, accurate product descriptions, and a smooth, user-friendly site experience that makes ordering easy and efficient. The store shows strong reliability and responsiveness, with quick communications and solutions when items are temporarily unavailable, earning repeated trust and high recommendations. Prices are competitive and the product range includes rackets that satisfy buyers as they move to higher-performance options.
Bad shipping very bad still waiting for my order. Its has already 10 days. Its the last time i m buying something from your company
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello Valantis,
Thank you for reaching out. We are sorry about the inconvenience.
I just checked with your tracking number, it says that they try to deliver the parcel today but you were not available.
Unfortunately once we send the package, we can't do anything about the delivery time and sometime it takes more time to arrive.
Can you write an email to our customer service with the reference number of your order, fist name and last name so they can look into the issue?
Here is the email address: [email protected]
Thank you for your understanding,
Kind regards,
Padel Reference Team
G
Gavagnin S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/10/2024
the racket is defective
Translated reviews
B
Bruno C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/10/2024
Empty parcel, waiting for news!...
Translated reviews
F
Fredy E.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/10/2024
The pressure of the balls is bad
Translated reviews
P
Penza R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/09/2024
Parcel not received yet
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello,
Can you send us an email at [email protected] with your name and order number so our customer service can take a look at the issue?
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Padel Reference's team
L
Laurent F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/09/2024
I did not receive my parcel
Translated reviews
J
Jerome C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/09/2024
I didn't receive any parcel !!!
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello Jérome,
The investigation with the carrier is ongoing and we are waiting to hear from them.
We apologize for the inconvenience.
Yours faithfully
The Padel Reference team
E
Elodie D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/08/2024
Order placed and paid for but the snowshoe was out of stock. I received two emails in a row telling me that the snowshoe was out of stock and then one telling me that my parcel had been dispatched... nothing to understand. I was reimbursed but I didn't get the gift in time for my partner's 30th birthday. Too bad...
Translated reviews
K
Kostya P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/08/2024
The packaging was very weak. The parcel was damaged, which caused a delay. but in the end i received the same damaged parcel. parcels should be better packed. visually, everything went well with the racket, i hope there won't be any surprises in the future. the manager was in contact, thank you.
Translated reviews
A
Alexandre D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/08/2024
I didn't receive my order after more than 10 days, even though the website said I'd receive it in 2-3 days. I was therefore unable to play my tournament with my racket.
Translated reviews
D
Demos D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/08/2024
Not the racket I ordered
Translated reviews
J
Jean François M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/07/2024
My racket has defects. Sincerely
Translated reviews
D
Dieu J.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/07/2024
I ordered a pro staff v2 racket and received a pro staff tour. I only noticed it after I had unpacked the racket and put the overgrip on. Lack of professionalism
Translated reviews
J
Jonathan L.
Rating: 1 out of 5
Order never received And after 2 messages sent, no response.
Translated reviews
C
Cédric P.
Rating: 3 out of 5
Good price but no response from customer service on my request
Translated reviews
C
Cédric P.
Rating: 3 out of 5
Good price but no response from customer service on my request
Translated reviews
C
Christophe B.
Rating: 3 out of 5
Change delivery partner - Mondial Relais is very uncertain about delivery times.
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello Christophe,
Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that your experience with Mondial Relais did not live up to your expectations in terms of delivery time. Your satisfaction is our top priority, and we take all feedback about our partners very seriously. We will do our best to ensure that such irregularities do not occur in the future. Please do not hesitate to contact us if you have any questions or require assistance. Good luck on the courts! The Padel Reference team
M
Michael L.
Rating: 3 out of 5
Time-consuming delivery, especially within 10km of the chosen location
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/10/2023
Describe your articles better, the Addidas strap is different from other snowshoes, and I find that you don't propose a solution when we notice it all because we have to remove the plastic to see it and the return becomes impossible.
Translated reviews
K
Kamal O.
Rating: 3 out of 5
Padel Thermo Bag (Babolat) As a new customer, this is the second time I've ordered from this online store. I ordered this bag on 3/10/2023, received it on 9/10/203. (Belgium) This Thermo bag is magnificent, of very good quality with several compartments. You can put 4 rackets with a few balls and drinks in the cooler. The positive point: the order tracking, the price, the quality of the product. Negative point: delivery time I also wanted to mention that my first order was the purchase of a new Babolat Technical Viper 2023 racket on 29/09/23. Unfortunately, this high-end racket has a manufacturing defect. At the moment, Padel Référence is making the necessary arrangements, awaiting a reply from them. I'll give you my final opinion once I've sorted out the problem, but I think everything will be back to normal in the next few days. That's why I put ?? ?? ?? for now. I have no doubt that this online store will only make new customers!
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello, thank you for your confidence. ?? We are happy to hear that you are satisfied with your latest order. As far as delivery times are concerned, we dispatch orders the same day. As the order was placed on a Friday, it is delivered after the weekend. Unfortunately, sometimes the carrier takes longer than expected. We'll get back to you shortly regarding your order of 29/09/23. Good luck on the courts! The Padel Reference team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
At 170 euros per racket. I expected better packaging and a protective cover for the racket. And not a single racket in 2 bubbles, wandering around in a box 3 times too big and unprotected.
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello, Thank you for taking the time to share your opinion. The availability of protective covers depends directly on the brands of products we carry. We are sorry to hear that your purchasing experience did not meet your expectations regarding the packaging of your racquet. We take your feedback very seriously and will strive to improve the packaging process. The Padel Reference team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Catastrophic! Customer service is deplorable, I haven't received my order, the site only responds half-heartedly, gets my first name wrong, offers no solution. To be avoided!
Translated reviews
Response from Padel Reference
We sincerely regret that you have had a catastrophic experience with our customer service. Your dissatisfaction is a major concern for us, and we apologize for the mistakes that were made, including the failure to fulfill your order and communication problems. We take your feedback very seriously and are committed to improving our service. We thank you for sharing your concerns with us, and we take note of your feedback to prevent this from happening again in the future. The Padel Reference team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Order was cancelled due to unavailability of products, however refund was made promptly.
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello, First of all, thank you for taking the time to leave us a comment. I'm sorry to hear you had such a frustrating experience. We hope to see you again on our website. See you soon on the courts! The Padel Reference team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Order was cancelled due to unavailability of products, however refund was made promptly.
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello, First of all, thank you for taking the time to leave us a comment. I'm sorry to hear you had such a frustrating experience. We hope to see you again on our website. See you soon on the courts! The Padel Reference team.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
Speed in sending and receiving the order, free delivery but in the end the price was higher than on other sites for the same product reference. I will not buy from this site again.
Translated reviews
Response from Padel Reference
Hello, We are sorry to hear that your experience with us was not up to your expectations. This is an unusual case, as we strive to be at the best price all the time. Nevertheless, we are confronted with a strong price fluctuation which could explain this punctual discrepancy. We do our utmost to ensure that this happens as little as possible. The Padel Reference team
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Order well received but with half the items missing! 2 rackets ordered with 2 sets of balls and a teeshirt, I only received 1 rackette / 1 set of balls and a teeshirt No after sales service, after multiple reminders since the receipt of my package (standard call + msg without any reminder and email without response) Order number: ZHWJCPZFQ Contact: [email protected]
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.