Customer reviews of Parafarmacia Campoamor

Trust Attestation
4,8 /5
Overall rating: 4,8 out of 5
Based on 2 462 published reviews

Summary of reviews

Parafarmacia Campoamor delivers fast, reliable service with efficient shipping and timely delivery, and customers repeatedly highlight quick arrival and well-packaged orders. They emphasize attentive, helpful customer service and thoughtful extras, such as cream samples and small gifts included in packages, which add appreciated value. The shopping experience is described as easy to place orders, with accurate and correct fulfillment, competitive pricing, and reliable order tracking. Overall, customers repeatedly note fast delivery, careful packaging, and positive service as key strengths.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
B
Blanca M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/09/2026
Much delay in the shipment
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for the delay in your shipment and ask for your forgiveness for the wait and the inconvenience caused.
A
Andre V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/08/2026
Good Afternoon Today I received my first order and the Uriage packaging came spilled, with a large part of the cream spread as you can see in the attached image. I would like a solution since a good part of the cream was spilled. Order: 1980878 Best regards André
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
As we have already communicated to you by email, this was an incident that occurred during transport, for which we filed a complaint with the responsible agency. The value of the product has already been refunded to you. We apologize once again for the inconvenience caused.
R
Randall J.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/07/2026
Still have not received my package. Please deliver it to my house.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are sorry for the inconvenience. Please provide us with your order number, as we have tried to locate your order using the name on this review but have been unable to find it. This will allow us to check the delivery and assist you.
J
Jose Luis G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/07/2026
Everything perfect Mrs. Bogotá and the agency In less than 24 hours order in my possession That is looking out for the customer
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your kind words. Based on the content of your review, we believe that the one-star rating may be due to an error. We would appreciate it if you could review it.
A
Ana María G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 28/07/2026
I still don't have it!!
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for what happened. The transport agency returned the order by mistake, when it should not have done so. We are already managing the incident to resolve it as soon as possible. We apologize for the inconvenience.
J
Jordi P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/07/2026
The order and service from Parafarmacia Campoamor, good as always. But the change from Nacex to GLS is disastrous.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your trust and for sharing your experience. We apologize for the inconveniences with the transport company and will take your comment into account to continue improving.
A
Adriana E.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/07/2026
As soon as you have a problem, the stores do not respond as they should and this is no exception. Disappointed, as always
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for what happened. It was a defect of the product unrelated to our service and, after reviewing the incident, we proceeded to refund you the amount. We apologize for the inconvenience caused.
A
Ana C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/07/2026
The products were not well sealed, and they were leaking. I lost a lot of product.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We regret what happened. It is possible that the products were damaged during transport. Please contact us so we can analyze the case and find a solution.
A
Asuncion P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/07/2026
Unfortunately, I have proceeded to return the products as they arrived in a lamentable state.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for what happened. It was an incident during transport and the amount has already been refunded to you. We apologize for the inconvenience caused.
V
Vânia A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/07/2026
The order arrived very damaged and one of the bottles was really damaged…
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Hello, good morning,
Could you give us more information about your order? We checked with your name and found no order.
Best regards.
A
Ana A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/07/2026
I asked for the same products, one of them was open
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Hello, good morning,
Our customer support team has contacted you to resolve the situation, as we were not aware of it.
Best regards
D
Diana B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/07/2026
Came damaged
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Hello, good morning. We apologize for the inconvenience caused by receiving the product in this condition. Our customer support team has already contacted you to resolve the situation.
Best regards.
A
Adelina R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/07/2026
When I received the 2 packages they were very hot, which should not happen with this type of products. For this reason, my rating.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We regret that the orders arrived hot. We checked your order and are analyzing what may have happened with the carrier. Thank you for your comment.
F
Fco Javier R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/07/2026
Not recommended
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for the situation and the inconvenience caused. We have already spoken with you and explained that, since the order has already been shipped, it is not possible to cancel it at this time. Additionally, we have reported the incident to the transport agency, as the package has not yet arrived at the pickup point. We will continue to monitor the situation to provide you with a solution as soon as possible.

Sincerely,
The Parafarmacia Campoamor team
M
Mari Luz L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/07/2026
Well, the last order did not arrive in very good condition, the intimate soap was open and spilled, and the kukident box was open and broken. Thank you, regards.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry about what happened with your order and we apologize for the inconvenience caused. We have tried to locate your order by the name that appears in the review, but we could not find any record in our system. Please contact us by email indicating the order number so we can review the case and offer you a solution as soon as possible. Thank you for letting us know.
J
Joao F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
I did not receive the complete order, only one product.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for the inconvenience caused. To verify what happened, we ask you to send us an email with the order number, as we could not locate any order in our system by your name. This way we can review the case and assist you as soon as possible.
I
Irene M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/07/2026
I have been waiting for my order for 7 days, they tell me that we are absent at home when my parents cannot leave the house. A shame
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for the situation and we apologize for the inconvenience caused. We completely understand your discomfort, especially if there were people at home. We have opened an incident with GLS to review what happened with the delivery and to provide you with a solution as soon as possible.

Sincerely,
The Parafarmacia Campoamor team
R
Rebeca C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/06/2026
I received an opened product, I am still waiting for a solution!!
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Dear Rebeca,

We sincerely regret the situation you have experienced with your order and we apologize for the inconvenience caused. We understand your disappointment and want to inform you that our team has already contacted you to review what happened and resolve the issue as soon as possible.

Sincerely,
The Parafarmacia Campoamor team
J
Javier C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/06/2026
Second time I order a product....and everything is perfect. Good service and good price!!!
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for trusting us again. We are glad to know that everything went perfectly and that you appreciate our service and prices. We understand that the 1-star rating may have been a mistake
J
Jorge D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/06/2026
I HAVE NOT RECEIVED THE PRODUCT YET, IT SHOULD HAVE BEEN DELIVERED TO THE GLS POINT ON FRIDAY, AND THIS WEEK IT IS CLOSED UNTIL NEXT WEEK I CANNOT PICK IT UP, I NEEDED THE SUNSCREEN FOR A TRIP WITH MY LITTLE DAUGHTERS AND I HAVE NOT HAD IT
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Hello Jorge,

We sincerely apologize that your order arrived late and we apologize for the delay caused. We understand the inconvenience this may have caused you.

At the time, we opened an incident with the carrier to review what happened during the delivery. We reiterate our apologies for the delay.

Sincerely,
The Parafarmacia Campoamor team
L
Luis B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 21/06/2026
Twice they sent the wrong reference. The second time, I sent an email to complain and I still haven't received a response, even though several days have passed.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for the inconvenience caused. It seems to be a catalog error, as the product image was not updated. The pickup is already scheduled for the 10th at the agreed address.
P
Patricia M.
Rating: 1 out of 5
I placed an order on June 1st for 100 euros that I have not received and I need it. I have written to the pharmacy and called, they never answer. I have contacted InPost and they won't give me a response about what happened for up to 20 days. The least is that the seller answers me and takes responsibility for that order, what should I do now????????? Don't buy here, I hope they give me a solution and I can change my mind.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for the inconvenience caused. According to the transport agency, the order has been lost during shipping. On our part, we have already generated a new shipment at no additional cost and have communicated it to you so that you can receive it as soon as possible. We regret the incident and appreciate your patience while we resolve what happened.
K
Kandelas K.
Rating: 2 out of 5
The bottles of hydrogen peroxide from the last three orders are leaking liquid. They come with the box very wet and the paper that wraps them. They should come upright or with a safer cap..
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry about what happened with your last orders. We take note of your comment about the hydrogen peroxide bottles to review the packaging and improve safety during transport. We appreciate you pointing this out to us, as it helps us correct this type of incident.
A
Alina K.
Rating: 1 out of 5
My order has been sent to another city.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for what happened and we apologize for the inconvenience. According to what they tell us, it was due to a computer error from the transport company, which showed a point with a postal code that did not correspond to the proximity of your home, although it was the point selected when placing the order. They are working to resolve it and the agency will contact you to manage a new shipment.
M
Mari L.
Rating: 1 out of 5
I still don't have the order in my hands. Today, finally, GLS just told me that I can pick it up.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your feedback. We apologize for the delay in delivery and hope you have been able to pick up your order correctly; we remain at your disposal for any inquiries.
G
Gemma M.
Rating: 1 out of 5
I have not received it
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
According to our records, we have confirmed that your order has been delivered correctly. We remain at your disposal for any inquiries you may have.
R
Rebeca
Rating: 1 out of 5
I still have not received the order when the delivery day was day 1.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your comment. We apologize for the delay in the delivery of your order and the inconvenience caused. We recommend contacting our customer service to assist you and check the status of the shipment. We remain at your disposal.
A
Attila D.
Rating: 1 out of 5
I can't give a better opinion because I haven't received the shipment yet. I hope someone can locate it and deliver it. Since I am leaving on Thursday the 8th until the 18th, it would have to be delivered to the concierge.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Good morning and we apologize for the inconvenience. We have checked the status of your shipment and have already sent you an email explaining the steps you should follow to manage it easily. On our part, we have also requested that a new delivery be made as soon as possible, including the instructions you provided. We hope it will be resolved as soon as possible. We apologize again for the inconvenience.
N
Nayara P.
Rating: 1 out of 5
I have not received the package.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We apologize for the inconvenience. The transport agency informs us that they tried to contact you for delivery, but you were marked as absent. We will claim again to NACEX to reschedule the delivery as soon as possible. We kindly ask you to please be attentive to the phone in the coming days so they can locate you and complete the delivery. For any questions, you can reach us here.
F
Francisco M.
Rating: 1 out of 5
The shipment did not arrive at its destination, we had to go to San Pedro de Ribas.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your comment and we apologize for the inconvenience with the pickup. We have reviewed your order and, during the purchase process, the NACEX delivery point of SANT PERE DE RIBES was selected, which is why the package was sent there and not to your home. In any case, we regret the inconvenience this may have caused you and, for future orders, we will be happy to help you choose the delivery method that is most convenient for you.
F
Flor D.
Rating: 1 out of 5
The product broke because it was not sent in proper conditions and now I have been a week with the transport asking about the delivery date which they also do not know..
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Thank you very much for your message and we sincerely apologize for the incident you had with your order. Until now we had not received any notification from the transport agency about what happened. After knowing your case, we were the ones who contacted the carrier directly to clarify the situation. We have sent you an email explaining how we are going to proceed. We are going to make a new shipment of your order, since, although it is a problem beyond our control, our goal is for you to receive your order in perfect condition. We are at your disposal for any additional questions or inquiries.
M
Maria J.
Rating: 1 out of 5
The order has not arrived after 2 weeks
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry that your order has not arrived after two weeks. This is not the service we want to offer. We kindly ask you to contact our customer service indicating your order number so that we can review the shipment with the transport agency and offer you a solution as soon as possible (reshipment or refund, as appropriate). We are at your disposal to help you with everything you need.
I
I¤Aki B.
Rating: 1 out of 5
I still have not received the order that I was supposed to have received a week ago.
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
We are very sorry for the confusion, but we confirm that your package was delivered yesterday. If you have not received it, please contact us and we will be happy to help you resolve it as soon as possible. ??
J
Jose M.
Rating: 2 out of 5
The order has not yet arrived
Translated reviews
Response from Parafarmacia Campoamor
Good morning! We have checked the status of your order: On July 3, N cex contacted you because the registered address was incorrect and they could not locate you by phone. Yesterday, July 8, the transport company tried again to deliver your order today, July 9. Please contact N cex to agree on the exact address and time of delivery. We are at your disposal for anything you need. Best regards