Customer reviews of Reverdy

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 3 082 published reviews

Summary of reviews

Reverdy consistently delivers on quality products, with many reviewers highlighting the reliability and effectiveness of items like high-quality grain, essential quality products, and CMV oligovit, as well as noticeable improvements in their animals' condition. Delivery is repeatedly praised for speed and careful packaging, with customers noting fast order processing, impeccable delivery, and well-packaged, compliant products. Customer service stands out for its responsive, expert guidance and helpful advice, including excellent phone support and recommendations on other products, contributing to a smooth, satisfying shopping experience. Overall, customers describe repeatable satisfaction through dependable product performance, prompt and secure delivery, and attentive, knowledgeable service.

Reviews 2 and 3 stars

Reset filters
S
Sophie E.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/09/2026
First purchase, I thought it would be delivered in a sealed container, and I bought a refill...
Translated reviews
S
Sylvie L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/09/2026
The products are good, but there should be instructions for opening the CMV bucket. I really struggled to open it.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sylvie, and thank you for your feedback.

Our products are packaged to be as airtight as possible to ensure optimal storage conditions, while also being sturdy enough to withstand transport and be reused.

If you like, you can watch our video to better understand how to open our packaging (https://www.youtube.com/shorts/NVaViMS_kWw) :)

Please don't hesitate to get back in touch if you would like more information. Our team of nutrition advisors is here to help!

See you soon,
The Reverdy team
A
Anaïs M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 05/09/2026
I can't give 5 stars even though I love your brand... I've placed 2 orders and had 2 delivery issues. I think I'll place one last order, but if there's still a delivery problem, I'll have to stop ordering.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anaïs,

Thank you for your feedback, and please accept our apologies for the difficulties you experienced with the carrier, which were entirely beyond our control.

If you encounter a problem with the delivery of your order, please contact our Customer Service team right away so we can help you as effectively as possible.

If you have any questions, please don't hesitate to get back in touch. Our team remains fully committed and ready to help!

See you soon,
The Reverdy team
P
Patricia H.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/09/2026
The 2-year-old filly really doesn't like the taste. It's difficult to get her to swallow it.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Patricia, thank you for your feedback.

Every horse is unique, and some horses or ponies that aren't used to this format may need a little "conditioning" before they come to enjoy it.

Please also note that our MINÉRAL OLIGOVIT supplement is available in vermicelli form (about 2 mm in diameter). This format might suit your filly better? :)

If you have any questions or need more personalized advice, please don't hesitate to get in touch! Our team of nutrition advisors, supported daily by the veterinarians at our Health Department, is here to help.

See you soon,
The Reverdy team
S
Sylvaine B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/08/2026
Order and delivery impeccable but big hic my mare refuses to eat them and the ordered bag is 20 kg, find the error
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sylvaine, thank you for your feedback.

Some horses or ponies sometimes need to be a little "conditioned" to end up appreciating it. If you wanted the smell to fade for example, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for 24 hours for example), then try again a little later. More delicate horses generally get used to it little by little.

Also know that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format may suit your mare better?

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us! Our nutrition advisor team, supported daily by the veterinarians of the Health Pole, is here to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
K
Katia B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/08/2026
fast delivery - packaging ok but my horses don't want it at all. they refuse to eat it...
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Katia, thank you for your feedback.

Some horses sometimes need to be a little bit "conditioned" to eventually appreciate the CMV (Mineral and Vitamin Supplement). If you want the smell to fade, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for example, 24 hours), then try again a little later. More delicate horses usually get used to it little by little.

Also, know that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format may suit your horses better? :)

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us! Our team of nutrition advisors, supported daily by the veterinarians of the Health Pole, is here to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
A
Adam B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 14/07/2026
I have emailed twice but received no answer. I ordered 8 bags of feed for 1 horse. 1 bag was slashed open. I told the driver I would accept 7 but not the damaged 1 as I have had sick horses in the past from contamination and I could not take the risk. Also 1/3 of the contents were on the van floor. He refused to take it back. I can keep it until next time but that will be a few months from now. Please can you credit 1 bag back to my card. Many thanks, Adam
L
Laetitia C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/06/2026
Well received but no notable change in 2 weeks of taking it. Surely need more time.
Translated reviews
C
Corinne B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/06/2026
Good quality product, but this is the second delivery for which I received a burst and re-taped bag.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Corinne, thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible, take a photo of the damage) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier in order to compensate you.

In general, when you encounter any problem related to a delivery, do not hesitate to contact us directly, so that we can assist you as quickly as possible.

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected] if you have any questions!

See you soon,
The Reverdy team
G
Ghislaine S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/06/2026
Big problem with the carrier!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Ghislaine, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will. Please be assured that we are closely monitoring this case and that we remain in contact to do what is necessary.

Our team is at your complete disposal for any questions or additional information.

The Reverdy team
N
Nathalie R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 06/05/2026
Delivery too long had to call twice to find out where my order was; however, very nice person on the phone did what was necessary
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Nathalie,

Thank you for your feedback, and we apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.

You did well to contact us; it is indeed the best approach to allow us to assist you and find a solution as quickly as possible.

If you have any questions, feel free to get back to us. Our team remains 100% mobilized and at your service !

See you soon,
The Reverdy team
J
Julie B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/04/2026
The products are always of very good quality which is why I gave a rating of 2 stars, it's because this is the second time I have had an issue with the delivery. Last time the cmv was scattered in the box because the bag had been torn during transport and this time it was the box that was completely torn but the cmv was fine in its bag.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Julie, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely beyond our control.
We are sorry to hear that you received damaged packages. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible, take a photo of the damage) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier in order to compensate you.

In general, when you encounter any problem related to a delivery, do not hesitate to contact us directly, so that we can assist you as quickly as possible.

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected] if you have any questions!

See you soon,
The Reverdy team
A
Anne-Sophie J.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/03/2026
I ordered the Immune product which is very likely a good product. Unfortunately, my horse did not accept to eat it, I tried several methods, it's a shame especially given the price!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anne-Sophie, and thank you for your feedback.

It is recommended to mix the Reverdy Immune directly with the feed when the horse receives it, or with fibers like our FIBRES NATURELLES product (available on our site: https://www.reverdy.fr/fr/fibres-naturelles). It is also possible to mix it with an oil, like our Reverdy Omega Oil.

To gradually accustom your horse, you can slowly introduce the supplement, slightly increasing the quantity over about 10 to 15 days.

If you have any other questions or need personalized advice, do not hesitate to get back to us! Our nutrition advisor team is ready to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
K
Katleen M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/01/2026
Good product but delivery fees are overpriced
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Katleen, thank you for your feedback.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (to a pickup point or to your home), according to your preferences and the associated rate.
Please note that shipping costs are free for purchases over €65 excluding tax.

Feel free to reach out to us if you have any other questions, our team is here to help you.

The Reverdy team
A
Anaïs D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/01/2026
Hello, thank you for the quick order, always well prepared. However, I am surprised by the difference with the bags purchased previously. Is there a change in the recipe? It seems to me more compact, harder, and more consistent with the apple. Best regards.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Anaïs, thank you for your feedback!

After checking with our Quality Service, we confirm that the product formula has not been modified. The apple flavor is added to make the CMV more appealing.

For each production, we also check the hardness of the EASY DOSE units using a piston that measures the force needed to break the 15mm diameter granule of EASY DOSE. And for your information, we apply proportionally the same force (or even a little less) as that applied to the granules (5mm in diameter) of our Reverdy foods :)

The EASY DOSE granules may seem hard for a human but are perfectly suitable for a horse, which has very powerful jaws (*for a horse whose dental tables are in good health, of course). A minimum hardness is necessary for sufficient product retention and to avoid having too many small pieces.

We remain available if you need any further information,
See you soon,
The Reverdy team.
M
Manon P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/01/2026
Very disappointed with the Omega Oil which caused a sudden diarrhea in my foals in 2 days. Big plus for CMV OLIGOVIT which comes in 20kg and their customer service responds quickly to email inquiries.
Translated reviews
C
Céline D.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/01/2026
This time I only give two stars because the order took more than 12 days to arrive... Previously it was 4 days and shipping costs have increased... One could therefore expect better service... And to top it all off, the delivery was not made to the initial pickup point... Many disappointments related to the carrier... So maybe it needs to be changed!
Translated reviews
C
Carine V.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/12/2025
No delivery tracking. Product not delivered on the scheduled date. No delivery tracking. Several delivery requests have been made.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Carine, thank you for your feedback.

We are sorry to hear that the delivery was not made as planned, regardless of our intention. During the holiday season, delivery times can sometimes be a bit longer.

When you encounter any issues related to a delivery, please do not hesitate to contact us directly so that we can assist you as quickly as possible.
The information we have may differ from what you have :)

Please know that we are fully committed to the quality of our products and service to our customers. If you have any questions or need advice, feel free to reach out, our team is here for you!

See you soon,
The Reverdy Team
F
Franck P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 15/12/2025
Hello The delivery was made by a freelancer who was not equipped for it. He had to drop the pallet by the roadside in front of my house. Last time there was a bucket with a jug as a gift, it was nice, not this time, too bad. Best regards.
Translated reviews
C
Christophe L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/11/2025
It would be nice to have a payment facility like a four times interest-free option. Also, free shipping.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Christophe, thank you for your feedback.

On our website, several payment methods are offered. By choosing PayPal, you have the option to pay for your order in 4 installments (for orders between 30 and 2000 euros).

Regarding shipping costs, they are free for purchases over 65€ excluding VAT (excluding food, correctors, fibers) and are directly included in the price of the food.

If you wish, you can find all this information on the following page: https://www.reverdy.fr/fr/conditions-generales-de-vente.

We are also available by email at [email protected] or by phone at 02 33 91 35 60 (then press #2)!

The Reverdy team
C
Charlotte C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/11/2025
Order via your site perfectly compliant. However, problem with the carrier: - difficult to reach to set the appointment. - impossible to get a time slot for the appointment, delivery on the same day. - the delivery person came the day after the appointment, moreover a bag was damaged on the pallet.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Charlotte, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.

We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible take a photo of the damages) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier.

In general, when you encounter any complications related to a delivery, do not hesitate to contact us directly, so that we can assist you.

If you have any questions or need advice, feel free, our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
E
Emilie D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/11/2025
Catastrophic delivery with GLS
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Émilie, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered, which are completely independent of our will.

As we discussed during our exchanges, we have finally resolved this issue.

For your next order, do not hesitate to contact us in advance, so that we can find a solution to ensure your delivery goes as smoothly as possible.

Our team remains available for any information or to answer your questions. So please do not hesitate to contact us!

See you soon,
The Reverdy team
C
Cédric A.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/11/2025
The product is in accordance with my order but unfortunately my filly does not eat them, the smell and taste of the product are not appetizing.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Cédric, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the CMV, vitamins, and trace elements. The apple flavor has been added to "mask" this smell as much as possible and facilitate the intake of the CMV (alone) by the horses.

The Reverdy MINÉRAL OLIGOVIT comes in two forms; EASY DOSE (= large granules) and vermicelli. For horses aged one year or older, both versions of the CMV (Mineral and Vitamin Supplement) may be suitable.
For younger horses under 1 year, we recommend giving the vermicelli version. Perhaps this format would suit your filly better?

Each horse is unique, and some horses not used to this format sometimes need to be a little "conditioned" to end up appreciating it. If this has not already been done, do not hesitate to contact our nutrition advisor team so that we can help you ;)

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #3), write to us at [email protected], or on social media (Instagram, Facebook, etc.) !

See you soon,
The Reverdy Team
J
Jane B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 02/10/2025
Hello, it is too early to assess the quality of the food. However, a bag arrived torn. I sent an email to inform Reverdy but still no response to this day. It may not seem like much, but storing bulk grain when it is not planned to avoid mice has cost me quite a bit of time. Plus, I lost a little on the floor that I couldn't recover. Anyway, it's not a big deal, but a little apology email would have been appreciated.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Jane, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.
We are sorry to hear that you received a damaged bag. Please know that we take great care in preparing your orders. However, it can happen that an incident occurs during transport.

In this case, please do not hesitate to make reservations on the delivery note, specifying the nature of the damage and the affected product (if possible, take a photo of the damage) and then inform us. This will allow us to file a complaint with the carrier.

Unfortunately, we have no record of a message regarding your delivery problem. We invite you to contact us again so that we can provide you with a prompt response.

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #2) or write to us at [email protected].

See you soon,
The Reverdy team
H
Héléna B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 16/09/2025
expensive delivery, possibility of free pickup point nearby not possible... too bad
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Helena, thank you for your feedback.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (to a pickup point or to your home), according to your preferences and the associated price.
And if you're interested, know that shipping costs are free for purchases over €65 excluding tax.

Feel free to reach out to us if you have any other questions, our team is here to help :) !

The Reverdy team
V
Veronique D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/09/2025
It is certainly a good product but unfortunately my horse doesn't like them!!! Impossible to get him to take them even in food or with apple and carrot!!!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Véronique, thank you for your feedback.

The smell is related to the active ingredients that make up the CMV, vitamins, and trace elements. We added an apple flavor to "mask" this smell as much as possible, thus making it easier for horses to take the CMV.

Some horses or ponies sometimes need to be a little "conditioned" to eventually appreciate it. If you want the smell to lessen, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for example, 24 hours), then try again a little later. More delicate horses usually get used to it little by little.

Also, know that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format may suit your horse better? :)

If you have any questions or need more personalized advice, do not hesitate to reach out to us! Our nutrition advisor team, supported daily by the veterinarians of the Health Pole, is here to assist you.

See you soon,
The Reverdy team
L
Lina R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/09/2025
Hello, One bag out of two was torn during delivery, we reported it to the delivery person (as you told us to do by phone) but there has been no follow-up. We lost less than half a bag but given the price of the grains, we would have appreciated a gesture from you (which you also mentioned during the call).
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Lina, thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely beyond our control.

As soon as we became aware of the problem, we immediately opened a dispute file with the carrier. Unfortunately, this procedure can sometimes take time and we are dependent on their response.
The file has finally been closed, and we have taken the necessary steps to compensate you.

We remain at your disposal if you have any other questions.

See you soon,
The Reverdy team
J
Julie R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/09/2025
I just received the product so I don't have an opinion yet. But the delivery was terrible. It was not delivered to the intended pickup point but 10km away!!!!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Julie, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely beyond our control.

When you encounter any complications related to a delivery, do not hesitate to contact us directly so that we can assist you.

If you have any questions or need advice, feel free, our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
C
Carmela P.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/08/2025
Perfect!
Translated reviews
J
Jean-Marc G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 24/06/2025
Can do better for the delivery time slot
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Jean-Marc, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which are completely independent of our will.

When you encounter any complications related to a delivery, do not hesitate to contact us directly so that we can assist you.

If you have any questions or need advice, feel free, our team is here to listen to you!

See you soon,
The Reverdy team
V
Valerie T.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/04/2025
Delivery costs too expensive
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Valérie, thank you for your feedback.

When you order supplements (packages <20kg) on our website, you have the option to choose the carrier as well as the delivery method (in a relay point or at home), according to your preferences and the associated rate.
And if you are interested, know that shipping costs are free for purchases over €65 excluding tax!

Feel free to get back to us if you have any other questions, our team is ready to help you.

See you soon,
The Reverdy team
P
Petra D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 10/04/2025
My horse doesn't eat the 'candies' CMV. It's quite annoying. A purchase for nothing.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Petra, thank you for your feedback.

Every horse is unique, and some horses that are not used to this format sometimes need to be a little bit 'conditioned' to end up appreciating it.

If you want the smell to fade, you can try leaving a few units of EASY DOSE in the open air (for example, for 24 hours), then try again a little later. More delicate horses usually get used to it gradually.

Also, please note that our MINERAL OLIGOVIT is available in the form of vermicelli (about 2 mm in diameter), this format might suit your horse better? :)

Feel free to contact our nutrition advisor team so we can help you!

You can reach us at 02 33 91 35 60 (then press #3) or write to us at [email protected]. We are also on social media, don't hesitate to ask us your questions on Instagram & Facebook!

The Reverdy team
M
Margaux C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 31/03/2025
Quality products
Translated reviews
A
Aurélie L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/03/2025
I am extremely disappointed with the price increases from Reverdy. Nearly 5% increase!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Aurélie, thank you for your feedback.

We have recently had to face a sometimes very significant increase in the price of certain ingredients, such as Vitamins A and E, which are part of our products.
Unfortunately, part of this increase has impacted the selling price of our dietary supplements affected by these increases. However, for other supplements, the selling prices have remained unchanged.

We are always concerned about our customers' satisfaction, so please feel free to reach out to us if you have any questions. Our team is available!

The Reverdy team
A
Anne G.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 26/02/2025
My horse takes to the vita with enthusiasm. For the moment, not enough distance to see the effect on them. Hence the 3 stars.
Translated reviews
C
Chantal F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/02/2025
Perfect
Translated reviews
S
Sophie F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/01/2025
Very good products, but far too much plastic packaging. For an order of a 10kg bag and a 4kg bucket: a pallet wrapped in tons of plastic. It's 2025, for crying out loud! Make an effort!
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sophie, thank you for your feedback.

Given the weight of the order, we are obliged to use this type of packaging (on a pallet and not in a box). The plastic film plays an essential role: it secures the products on the pallet during all stages of transport (loading, unloading, storage at the depot).
Packages can sometimes be mishandled during transit. If a product were damaged, it would be necessary to send the product back to the consignee, to have a truck moved again, and this would also lead to unnecessary product loss. That's why we prefer to do everything we can right from the start to protect your products.

You can rest assured that we are constantly striving to improve and offer you solutions that are ever more respectful of the planet.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact our Customer Service.

The Reverdy team
C
Christine M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/11/2024
Change carrier, my parcel did not arrive at the desired point but at the other end of town.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Christine, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

Unfortunately we have no control over the collection point, and this can happen with different carriers.

However, when you place an order for supplements (parcels <20kg) on our website, please note that you have the option of choosing the DPD or La Poste Colissimo carrier (followed by delivery to a collection point or to your home).
So you can choose your carrier directly when you place your order!

Don't hesitate to contact us if you have any further questions. Our team is at your service!

We hope to hear from you soon,
The Reverdy team
M
Melissandre M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/12/2024
Hello, On the day of delivery two bags were open in the truck. The deliveryman put a reserve on the delivery and there was at least 5kg missing, impossible to collect with the dust in the truck. Given the price of pellets, it hurts. Melissandre MOURET
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Melissandre,

Thank you for your feedback, and we apologize for the difficulties encountered with the carrier, which were totally beyond our control.

On reading your review, we contacted you directly to find a solution quickly.
After a few exchanges, we compensated you for the loss.

Should you encounter a similar problem on a future delivery, please do not hesitate to do the same, i.e. make a reservation on the delivery note, then contact us directly (by e-mail or telephone) to inform us of the problem encountered so that we can act quickly.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us - we're 100% committed!

See you soon,
The Reverdy team
S
Sébastien S.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 29/11/2024
Delivery super long Products rather expensive. Too bad there is no more jacket or offered or loyalty advantage.
Translated reviews
Response from Reverdy
Hello Sébastien, thank you for your feedback.

We apologize for the difficulties encountered during the delivery of your order.

Our teams and carriers had to deal with a particular situation, with a high number of orders on November 29, as well as difficult weather conditions in Normandy, which impacted our production zone.
In order to be fully transparent about this situation, we sent you a communication on 02.12.24 explaining the problems encountered, and inviting you to contact our customer service department if you have any questions.

Concerning the loyalty program, by going to your Reverdy customer account (heading 'My account'; then 'Loyalty program'), you can consult your available balance, as well as the expiry date of the voucher(s) generated. If euros are available on your account, you can deduct them from your order by checking the box before payment.

You can now visit the Loyalty Program page to find out how much is available to use on your next order of nutritional supplements.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch with us. Our team is always ready to answer your questions!

The Reverdy team