The store earns praise for reliable delivery speed and well-packaged items, with several mentions of orders arriving in excellent condition and on time. Customers highlight positive product experiences across categories, including eyewear that is lightweight and comfortable with well-fitting frames, and other items like sauces, spices, and cheese kits that meet expectations and provide good value. The customer service and shopping experience are noted through quick fulfillment and contentment with the range, quality, and practical features such as ease of use and accurate fulfillment of orders. Overall, consistent reliability, comfortable and practical products, and timely delivery emerge as the strongest strengths.
The color of the provided mask is not the one I ordered.
Translated reviews
R
René F.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/01/2021
The delivery took 1 day longer than indicated
Translated reviews
J
Jacques-Marie D.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/12/2020
I only received part of my order. I had to go through PayPal to get refunded for the rest of the order.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/08/2020
I cannot respond because due to the lockdown, I had to cancel my trip
and therefore did not take delivery of my order on the initially scheduled date.
I called your store to postpone my order from early April and received your
consent for which I thank you. So, why did I receive a message informing me that since I could not take possession of my order, it has been canceled and will not be refunded?
There is evidently a lack of coordination in the management of your orders.
Translated reviews
Response from test-theo.fr
Hello Madam,
Thank you for your message.
I confirm to you, as indicated in the email that was sent to you on December 11, that the refund has indeed been made. If it still does not appear on your bank account, it should arrive in the coming days. All canceled orders were refunded during the year 2020 and will also be in 2021.
To guarantee the availability of the linen and for any date changes of several months, we recommend canceling and placing a new order for the new dates.
We thank you for your trust and remain at your disposal for any information,
Best regards,
The Easylinge team
A
Antoinette M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 28/11/2020
Sorry, but I don't have a good experience with this mask: too thick, I can't breathe while wearing it. It sticks to the mouth when inhaling. I was hoping for a lot, having seen a TV show about what it is supposed to do... Antoinette M.
Translated reviews
A
Anne M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/11/2020
The KN95 masks are way too big for a woman, the elastics are too big but I can tie a knot on each side, but the worst is the mask that goes up to the eyes. So, out of 30 masks I have 29 left that I will not use. Before ordering I asked you if your masks were not too big for a woman and I received no response. 50 euros in the trash.
Translated reviews
M
Madeleine R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/11/2020
Given the results of the device I should be under intubation for respiratory distress! Fortunately, I am still in great shape.
Translated reviews
L
Laurent I.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 18/08/2020
Order placed, account debited, 15 days of waiting, had to call to trigger the order without any other excuse. However, good quality material.
Translated reviews
M
Marie Emmanuella B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/07/2020
Wearing this mask causes uncontrollable coughing fits for me. Allergic reaction perhaps. I have a very allergic background.
Translated reviews
R
Razvan P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/07/2020
The FFP2 Masks we've ordered were of significantly poorer quality than the last command. They had the metal piece not fixed at all, and it was always coming off, making the mask really unstable on the face.
Translated reviews
V
Valérie L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/05/2020
I find the device a bit expensive and that batteries are not provided in all products I buy by mail, batteries are provided even though it is stated in your general conditions
Translated reviews
S
Sam E.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/04/2020
I didn't get exactly what I ordered.
Translated reviews
L
Lucie C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/04/2020
I haven't received anything yet.
Translated reviews
J
Juan José B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/04/2020
My first order and disappointing experience. It is not related to the merchandise. It is about the fact that shipping costs higher than those announced on the site were charged to me (CHF 12.- instead of CHF 4.-, for a Priority package and merchandise value over CHF 80.-) Such a business practice is undoubtedly illegal, but for the sake of time and peace I will not waste time claiming the difference. Too bad!
Translated reviews
D
David F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/04/2020
It was mentioned 'ffp2 masks' and I received 'surgical masks' :(
Translated reviews
N
Nicole W.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/03/2020
Incorrect quantities sent
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 18/02/2020
I returned the linen at 9 am and by the end of the morning, they wanted to charge me fees for non-return. I had to send a message to the contact person for them to intervene. This mainly comes from the management of the return.
Translated reviews
Response from test-theo.fr
Madam,
Thank you for renting your household linen on easylinge.com
We are sorry to learn that your order did not fully satisfy you. We take your comment into account and will forward it to all our teams to prevent this situation from happening again. In parallel, you will receive a refund within 48 hours. We hope to see you again on www.easylinge.com
D
Dragan T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/12/2019
I paid on the same day as my order and today I receive by post an invoice for the same amount. Please check well
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/07/2019
The quality of your linen does not meet our needs.
Translated reviews
C
Charles G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/06/2019
Following my order, the different parties involved each time forgot to ship my package, if I hadn't made a phone call to see where it was, I still wouldn't have my package today. My package, which eventually arrived a week late.
Translated reviews
D
Denis B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/03/2019
The first belt did not work which can happen but I had to return it at my expense. I was promised in compensation to be given a set of patches. Not seeing the replacement belt return, I had to call the site, so they did resend my product but without the promised patches (electrodes) and moreover in the first package there was a missing extension that was supposed to be included still absent in the second shipment. To top it all off, we are in France and the manual is in English. So not happy at all
Translated reviews
H
Harry L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 18/02/2019
Delivery costs too high
Translated reviews
J
Jean-François S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/12/2018
Fast delivery. Poor after-sales service, despite 2 calls and an email, no response from them regarding missing products at delivery.
Translated reviews
D
Didier G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/11/2018
Everything is perfect, quality-price ratio perfect. If I gave one star, it's because you work with verified reviews which is really not a reference, as they do not publish defamatory reviews for sites that deserve to be poorly rated.
Translated reviews
D
David V.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 31/08/2018
Following my order made at the end of May, I realize that the product sent to me did not come from the company Electrostimulateur.ch in Switzerland as expected but from a company located in France. I contact Electrostimulateur.ch about this and mention that the status of my order remains in delivery. I legitimately explain the problem by saying that I cannot be subject to their shipping fee because the product did not go from Switzerland to France but from France to France, it is not PostPac international that handled the shipment but simply Colissimo France metropolitan which does not respect at all what is stated on the site. I am therefore paying an unjustified surcharge for shipping costs. I am legitimately asking questions to
Translated reviews
O
Othmar M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/11/2016
You have already received it
Translated reviews
M
Michel U.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/01/2016
A cable ordered was missing from the package....
Translated reviews
S
Sandra C.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 04/07/2015
Very good, fast and perfect after-sales service
Translated reviews
D
Danny A.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/05/2015
Unlike many other devices (Slendertone: 2 machines with many different tens programs, the belt, the buttocks, the face), it is difficult for me to give an opinion on this magnetic wave device. I feel absolutely nothing, despite having tried it for several days in a row as indicated in the manual. I admit, unlike the other devices, I regret this purchase.
Translated reviews
P
Pauline G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 19/05/2015
I use it 5 times a week and I don't see great results but maybe the belt is only made for young people, but then it should be specified.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.