Customer reviews of Vives de la Cortada

Trust Attestation
9,5 /10
Overall rating: 9,5 out of 10
Based on 4 223 published reviews

Summary of reviews

The reviews highlight fast delivery and careful, secure packaging as a constant strength, with products arriving quickly and well protected. Customers repeatedly mention a wide selection of minerals, bracelets, and stones at good prices, noting the variety, quality, and attractive packaging like small gift bags. The service stands out for responsiveness and helpfulness, including friendly, solution-oriented staff and after-sales support, contributing to a reliable shopping experience. Overall, shoppers praise the seriousness, professionalism, and consistent satisfaction with both in-store and online purchases.

Reviews 1, 2, 3 and 4 stars

Reset filters
N
Natalia S.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/05/2025
Everything is very good, except for the turquoises, which arrived broken and small, they were not cabochons as I requested.
Translated reviews
V
Véronique N.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/04/2025
I did not receive the correct item and the store is not responding to my emails. I do not recommend this site.
Translated reviews
M
Mireia M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/04/2025
The order is incomplete, there are no amethyst cabochons
Translated reviews
P
Pierre V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
Everything was fine, except for a green jasper pebble... not green at all.
Translated reviews
S
Soraya M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/03/2025
everything came to me great and very quickly
Translated reviews
R
Renata F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 31/03/2025
It arrived quickly, but what I ordered was a bit bent, other than that it's fine.
Translated reviews
M
María Z.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/03/2025
I bought several things, including a mini witch knot in sterling silver 925. It is completely yellow. I wrote to you in the order notes, but I did not receive a response. That's all.
Translated reviews
M
María Isabel M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/03/2025
I asked for the wooden pendulum and the Selenite base; the wooden pendulum came to me crooked.
Translated reviews
E
Elisa O.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/03/2025
Translate these texts into English :0 : .
Translated reviews
D
David M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/03/2025
ALL RIGHT
Translated reviews
J
Jeremy C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/02/2025
Overall quite satisfied but one bracelet not in the right stone size with an unconstructive exchange with the seller. I'm nice, so I still give 4 stars for the cheapness of the products and the delivery times.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello Jérémy, if a product does not meet your expectations, you can return the items within 48 hours of receiving the order. If you wish, you can call us at 93 304 18 86 and we will help you with the return. We apologize for the inconvenience.
J
Judit D.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/02/2025
The tip of the selenite tower had suffered a blow and was jumped, otherwise everything was fine.
Translated reviews
M
María F.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 14/02/2025
Good buy
Translated reviews
C
Cristina T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/02/2025
Well
Translated reviews
R
Rus C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 14/02/2025
Good afternoon. Unfortunately, I have received one of the broken pieces. The selenite bowl. I would greatly appreciate it if you could contact me to resolve this. Best regards.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello Rus, we are sorry that your experience has not been satisfactory, we have tried to contact you in the last few days without success. If you wish, you can call us at 93 304 18 86 to find a solution. We apologize for the inconvenience.
M
Monica F.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/02/2025
Hello, lately we have found that it takes a long time to receive orders and especially a lack of information because you order things on the website and then maybe you receive things that are very different from what appears on the website or even you order things that then do not arrive and you don't remember what you ordered that hasn't arrived.. Above all, what seems to be quite difficult is the issue of Selenite, it takes a long time for you to restock. Thank you very much.
Translated reviews
M
Miriam B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/02/2025
One of the bracelets has come broken
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello Miriam, we are sorry that your experience has not been satisfactory, we have tried to contact you in the last few days without success. If you wish, you can call us at 93 304 18 86 to find a solution. We apologize for the inconvenience.
S
Sara G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/02/2025
👍🏻
Translated reviews
M
Mireia D.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/02/2025
Everything came very well protected and with very cool cloth bags. Satisfied
Translated reviews
J
Juan P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/01/2025
I placed an order online, I left some instructions to choose the item and they were not followed. I would have appreciated it if they had contacted me to choose the item.
Translated reviews
M
María Gloria Á.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/01/2025
After placing an order on the website and paying for it, I did not receive one of the products. I contacted them and the next day I received it (wonderful speed), but when I opened it, it did not match the product I paid for. I complained and no one has provided a solution to the problem, and I am still waiting. Other than that... everything was quite good. But this time, no.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello Mª Gloria, if you are satisfied with the solution we proposed regarding the incident with the wrong product. We would like you to reconsider the rating of the review you left us on this product. Best regards and we hope to see you soon! :)
N
Nuria P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/01/2025
Very happy with the purchase and the service, I will repeat.
Translated reviews
A
Alina Elena M.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 30/01/2025
I received my order
Translated reviews
P
Patricia D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/01/2025
Hello for a first . Unfortunately disappointed with everything. Missing products see half of the items. And stones reviewed not very nice qualities do not look at all like the photo of the net . disappointment.I confess I do not know if I will make a new order.crdt too bad. Patricia D
Translated reviews
E
Ezoterika Sia I.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/12/2024
Product- Palo Santo Premium Bag + - Units : Pack 5Kg (Reference: 4737) --does not correspond to its name. PREMIUM is not just a beautiful word. It is quality. I received large pieces of wood in very poor packaging. With mold. This is unfair to me - how will I sell in my store?? Very poor packaging of the entire order. International packaging should be strong. And white sage - they threw it in a box and closed it.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello Igor, we're sorry to hear that your experience wasn't satisfactory and that the product didn't fulfill your expectations. We tried to get in touch with you through your contact email in order to solve the problem, but we didn't receive a reply. We would like that this bad experience doesn't mark possible future purchases, this is an isolated case in which retaliation has already been taken and it won't happen again so we would appreciate that if you have a problem again with the items received, please write us directly to [email protected] attaching images of the product and we will look for a solution. Thank you for your understanding.
I
Isabelle C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/12/2024
Fast and careful delivery, I recommend it.
Translated reviews
J
José G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/12/2024
Very good
Translated reviews
P
Procopia M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 28/11/2024
Items are fine, but they take forever to prepare and ship orders.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Good afternoon, we are sorry that your experience has not been satisfactory, due to the promotion we have had there has been a little delay in the preparation, as we have indicated on our website, but normally delivery times are shorter, we apologize for the inconvenience. For any questions you can contact [email protected]
M
Marie-Odile M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 23/11/2024
I'm rather disappointed by the bracelets, which are really tiny. It would be nice to take a photo of the bracelets with a hand to see how big they are.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Hello, we regret that the product was not to your liking, please note that in the item description, there are aproximate product measurements. If you wish, you can send us an e-mail to [email protected] enclosing photos of the product to make an item change. Sorry for the inconvenience.
I
Isabelle B.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2024
Fast service and friendly contact. Highly recommend.
Translated reviews
M
Marilo P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 31/10/2024
Good
Translated reviews
M
Mireia V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/10/2024
satisfied!
Translated reviews
R
Rafael P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/10/2024
All very well, arrived a broken candle but well, nothing happens. Otherwise, fast shipping. I recommend it.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Good afternoon, we are sorry that your experience has not been satisfactory, from here we want to remind you that, if any product has arrived with defect you can send us a photo to [email protected] and we will proceed to give you a solution as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
K
Katia P.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 25/09/2024
Just comment that one of the pyramids came with a broken tip and the little piece was not in the wrapper, so I understand that it was already like that before sending it, in any case I have kept it because it is difficult to demonstrate. Thank you.
Translated reviews
Response from Vives de la Cortada
Good morning, we are sorry that your experience has not been satisfactory, from here we want to remind you that, if any product has arrived with defect you can send us a photo to [email protected] and we will proceed to give you a solution as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
O
Odile G.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/09/2024
conforms to order. Well packaged. TOP delivery speed.
Translated reviews
P
Patricia R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/08/2024
My only problem with you is that when I order on the web, I order what is there, because what is not there does not let me put it in the cart, but when it comes time to prepare the order there are always missing products, and maybe I have ordered ppalmente for that product ... which makes me consider looking for another supplier, otherwise, everything great, no problems but can not always miss things ... I do not know what way you can do to stop this from happening but ... this last order I was about to cancel the entire order.
Translated reviews
M
Maria Del Mar J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/08/2024
Very fast delivery, everything is as described in the description.
Translated reviews
G
Giorgia C.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/08/2024
The order came really Quick and really well packed. Loved everything inside it (I bought some bombitas and 3 bracelets). Unfortunately one of the bracelets broke within the first 24 hours so I am a bit worried about the other 2, but still I am very satisfied.
Translated reviews
J
Jesús S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/08/2024
In the order we were missing two rings and we have put another at will to make up the difference without warning and we are also missing a smoky quartz bracelet. We have commented on the problem and no one has given us a solution for the moment.
Translated reviews
Y
Yolanda J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 11/08/2024
Not yet received
Translated reviews