Customer reviews of Wesco

Trust Attestation
9 /10
Overall rating: 9 out of 10
Based on 15 081 published reviews

Summary of reviews

Wesco receives praise for consistent delivery reliability, with many reviews noting fast and on-time shipping, well-packaged items, and orders arriving complete and matching site descriptions. Customers highlight product quality and accuracy to descriptions, mentioning items suitable for toddlers and babies, comfortable for children, and durable, with some items like small beds useful in space-limited nurseries. The shopping experience is described as smooth and easy, with clear order tracking, straightforward ordering, and helpful customer service in several positive mentions. Overall, customers appreciate the long-standing relationship with the brand, the reliable fulfillment of orders, and the suitability of products for young children.

Reviews 1, 2 and 3 stars

Reset filters
S
Sylvie C.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/12/2025
Disappointed with the quality. The wood had a defect on the top of the table and the screws were missing from the package! Too late to return it, I needed it right away. Given the price, I expected much better.
Translated reviews
M
Mélanie S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 31/12/2025
Deadline not respected Missed delivery promise on 3 occasions
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for sharing your experience. We sincerely regret that it did not fully satisfy you. After checking, we confirm that your order was indeed delivered within the announced deadlines. However, we are sorry if these deadlines seemed too long to you. We hope you will give us a second chance to provide you with a flawless experience on your next visit. Have a nice day.
B
Barbara V.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/10/2025
For an order placed in October 2025, I received all the ordered items in 4 shipments. The last one took place on December 16. The delays were too long.
Translated reviews
E
Ecole Primaire De Mesigny -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 09/12/2025
Delivery times were not met without prior information.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the longer than expected delivery time and fully understand your dissatisfaction. These delays are exceptional and are due to a delay in the shipment of your order. We want to assure you that our teams are doing everything possible to ensure that your order reaches you as soon as possible. We hope that despite this setback, you will give us the opportunity to provide you with a better experience on your next order. Have a nice day.
N
Nathalie G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/12/2025
I canceled the order. Even though the items were marked in stock, I was informed a few days later that the delivery would not take place until the end of January.
Translated reviews
S
Sylvie C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/12/2025
I placed an order on December 18, which I am still waiting for. It's up to me to find my package and where to call the carrier to give instructions! No numbers, how long am I supposed to wait like this?!!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry for this situation and we would like to extend our sincerest apologies. Our customer service informs us that the carrier should contact you today to arrange the delivery of your order with you. We hope you will give us a second chance to make a better impression on your next order on our site. Have a nice day.
V
Veronique G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/11/2025
Dissatisfied. Order not received for Christmas without being notified
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We hear your dissatisfaction and we would like to extend our sincerest apologies. As indicated in our email of 23/12, an extension of supply times prevented us from delivering to you on time. Our customer service remains at your disposal at 05 49 800 166 if you wish to obtain updated information about your order. We thank you in advance for your patience and we hope that you will give us a second chance to make a better impression on your next order on our site. Have a nice day;
F
Florence M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/12/2025
The delivery was supposed to take place starting from January 5, 2026. The structure being closed from December 24, 2025, to January 5, 2026! The packages were dropped off at the town hall! It was indicated on the order.
Translated reviews
T
Thierry B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 13/12/2025
My order from 13/12, shipped on 15/12, was delivered today, December 23. I had chosen the 48-hour delivery option. Your email from 16/12 mentioned a slight delay. No news until this morning after 9 am from Chronopost, who informed me of the delivery for today. I think a commercial gesture would be the least you could do.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for alerting us through this channel. We are sorry to read that the delivery did not go as planned. Your request for a commercial gesture has been duly noted by our services, and the amount of the shipping fees will be refunded to you as soon as possible. Please accept our apologies once again, and we hope to have the opportunity to offer you a better experience during your next visit to our site. Have a nice day.
S
Sophie W.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 17/12/2025
Unfortunately, one of my products arrived damaged.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to evaluate your order. We are sorry that the product arrived in poor condition and we sincerely apologize. To provide you with a solution, we invite you to contact us at [email protected] (specifying your order number, the relevant reference, and attaching a photo of the broken knife). We hope to have the opportunity to offer you a flawless experience during your next visit to our site. Have a nice day.
M
Mas Le Lagon -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/12/2025
Does not meet our expectations, we wish for a return and replacement
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that the product does not meet your satisfaction. In order to provide you with a solution, we invite you to contact us at [email protected] (specifying your order number and the relevant reference). We look forward to seeing you again soon on wesco.fr. Have a nice day.
M
Mairie De Luxé -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/08/2025
Package not received. Legs delivered to another establishment and table top missing.
Translated reviews
A
Aureillie L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 12/12/2025
Given the price of the modules, I find the shipping only in large transparent plastic bags a bit mediocre! No effective protection to safeguard the modules.
Translated reviews
A
Aurore T.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 22/11/2025
The delivery was very long and one of the items is defective.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to read that the delivery was not as fast as expected and we would like to extend our sincerest apologies for the defective item upon receipt. In order to provide you with a solution, could you please write to us at [email protected] (specifying your order number, the concerned reference, and detailing the problem encountered). We thank you in advance for this information and hope you will give us a second chance to make a better impression by visiting us again soon on wesco.fr. Have a nice day.
M
Mairie De Saint-Sulpice -.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 08/10/2025
An address and delivery days indicated at the time of the order: not respected, what a pity! Otherwise nothing to say about the material
Translated reviews
C
College Jean De La Fontaine C.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/11/2025
I had requested a single delivery and I am delivered and billed multiple times, Wesco does not respond to messages and does not post invoices on CHORUS
Translated reviews
I
Ime Les Escloses -.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 14/11/2025
Delivery in 4 times, spread over 1 month. We are disappointed by the paint which is less covering than expected. For the high price, it could be better!
Translated reviews
M
Mairie D Aiffres -.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Order tracking OK. Delivery time a bit long (40 days)
Translated reviews
D
Dominique L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 06/12/2025
I paid transport fees for my package to be delivered close to my home, as I have no means of transport. My package was delivered 10 km further away and when I asked someone to pick it up for me Saturday afternoon, it was closed, it was only open Saturday morning, great.
Translated reviews
R
Rose-Aurore D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/11/2025
The delivery system needs to be reviewed
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that the delivery did not meet your expectations and we apologize for the inconvenience caused. In order to better understand the situation and identify areas for improvement, we would need more details regarding the difficulties encountered. We remain at your disposal at 05 49 800 166 to discuss in more detail. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience on your next order. Have a nice day.
V
Vicky C.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 07/12/2025
Fast delivery, however my order was delivered in four packages. Too much packaging, it's a shame.
Translated reviews
P
Philippe D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/11/2025
We were first surprised by the device's manual which fits on an A4 white sheet in 11 languages; to say the least, it is very brief and written very small... a bit surprising for a product we imagined to be high-end. Then, the electrical adapter did not fit into the back of the device; I had to lower the plug in the column with a screwdriver for the adapter to fit. In the product description on your website, there was supposed to be a remote control to adjust the lights and water flow, but there was no remote control in the package (I checked carefully). But above all: I followed all the installation recommendations (demineralized water, 2 drops of dish soap, etc.); the problem is that the jellyfish always stay at the top of the column, even when manually bringing them down, removing the air bubbles... After a while, small bubbles attach to the jellyfish, and maybe that’s why they stay at the top? Perhaps also the suction and water discharge system is not working properly? In short, we were very much looking forward to this product, but we are very disappointed with its quality.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for sharing your feedback with us. We hear your dissatisfaction and we would like to extend our sincerest apologies for the inconvenience caused. Our customer service has received your complaint and is proceeding with the exchange of the product. We hope to have the opportunity to see you again in the future on our site to offer you a flawless experience that meets your expectations. Have a nice day.
F
Françoise M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 04/12/2025
The package arrived repackaged by the post because a bottle leaked 3/4. Whose fault is it?
Translated reviews
-
- A.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/11/2025
I am missing 2 items from my order. and the response to my email regarding an exchange of goods is nonexistent. However, steps are being taken on your side for the missing items, I am waiting for the follow-up.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry for the missing items and we would like to extend our sincerest apologies. Our customer service has taken your request into account and is doing what is necessary to provide you with a solution. We thank you in advance for your patience and understanding. We hope you will give us a second chance to make a better impression by returning to our site soon. Have a nice day.
M
Multi Accueil Ccla M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/11/2025
Package sent to the CCLA and not to the multi-reception of Gabarret. 30km
Translated reviews
O
Oceane S.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 03/11/2025
Product received defective and Wesco discharges by saying that the product does not come from them
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. Your feedback has allowed us to realize that there has been a change of reference with our supplier. We will therefore update the product sheet on our website. In parallel, our customer service has received your complaint and will do what is necessary to resend the product to you. We thank you in advance for your understanding and hope that you will give us a second chance to make a better impression by coming back to see us soon. Have a nice day.
M
Maud I.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Products arrived damaged. No protection on the product boxes and the products are already damaged. Completely disappointed, I will not order again!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to evaluate your order. We are sorry for the quality issues encountered and we would like to extend our sincerest apologies. In order to provide you with a solution, could you please write to us at [email protected] (specifying your order number, the references, and attaching photos of the affected products)? We hope to regain your trust during your next visit and provide you with a flawless experience. Have a nice day.
C
Creche Les Bouilles En Vadrouille -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Hello, we are missing a package
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We are sorry for the missing package and would like to apologize for this inconvenience. After checking on our side, we inform you that the missing package is scheduled for delivery today. We thank you in advance for your patience and remain at your disposal at 05 49 800 166 if needed. We look forward to seeing you again soon on wesco.fr. Have a nice day.
M
Mairie De Romorantin -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Hello We were delivered to the Town Hall address and not to the delivery address!! Have a nice day
Translated reviews
C
Catherine B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/11/2025
Not sure that the game corresponds to the one I ordered, the reference is different, delivery note in another name, I keep it because return at my expense while if it's free for schools. Very disappointed
Translated reviews
C
Coralie C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/10/2025
We had chosen a single package order, but we ultimately received 3! And the last one arrived 2 months late. And we did not receive our bibs but 2 times the wrong ones instead. We are extremely disappointed!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry that the delivery went this way and we would like to extend our sincerest apologies. In order to provide you with a solution, could you please write to us at [email protected] (specifying your order number and attaching a photo of the items received in error)? We thank you in advance for your feedback and we hope to have the opportunity to offer you a better experience on your next order. Have a nice day.
A
Aurélie T.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/11/2025
I received my package but there was also something I never requested, it made an additional package, a lot of pollution and congestion for everyone! This kind of thing should never happen!
Translated reviews
M
Maternelle Fontvenelle -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/10/2025
Half of the order is missing.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for alerting us by leaving a review. We are sorry that part of your order is missing and we would like to extend our sincerest apologies. In order to remedy this, could you please write to us at [email protected] specifying the missing references? We thank you in advance for this information. We hope you will give us a second chance to provide you with an experience that meets your expectations. Have a nice day.
C
Crèche Les P'tits Loups -.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 06/11/2025
damaged arrival barrier and still no response from customer service
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry for the quality issue encountered with the barrier and we would like to extend our sincerest apologies. We invite you to submit a complaint to [email protected] (specifying your order number, the relevant reference, and attaching a photo of the damaged part). We thank you in advance for these details. We hope you will give us a second chance to provide you with an experience that meets your expectations. Have a nice day.
M
Marie-Claire B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 23/11/2025
Modeling clay box arrived broken. No protection to avoid shocks. Therefore, I will not give this gift for Christmas. Disappointed
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry for the damaged product and we sincerely apologize. In order to provide you with a solution, we invite you to write to us at [email protected] (specifying your order number, the reference, and attaching a photo of the damaged product). We regret this situation and hope to have the opportunity to provide you with a fully satisfactory experience on your next order. Have a good day.
M
Mairie Du Vesinet -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/11/2025
Request to be delivered ONLY on WEDNESDAYS, this request was not HEARD, and the hurried delivery person does not allow time to check the packages at the B.L. It's a disappointing experience.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your feedback on your experience. We are sincerely sorry to hear that the delivery did not go as you hoped. After checking, we unfortunately cannot find any trace of a specific delivery request for Wednesday. Please also note that carriers generally carry out distribution as soon as they have the merchandise, which may explain a quicker visit than desired. We regret the inconveniences encountered and remain at your disposal at 05 49 800 166 to assist you with your next order. Have a nice day.
C
Carole R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/11/2025
I wanted to cancel my order placed the day before. I called customer service who explained to me that I had to send an email the next day and that the order would only be debited at the time of shipping. The order was never canceled and I was debited immediately.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We want to reassure you that your order will be refunded if you followed the procedure indicated by our customer service. At the time of your request, the preparation of your order had already started, which unfortunately did not allow us to cancel it anymore. That is why it was shipped and automatically debited. According to the instructions from our customer service, you were advised to refuse the package at the time of delivery so that a refund could then be initiated. Our customer service remains at your disposal at 05 49 800 166 for any further questions. Have a nice day.
E
Ecole Montessori Internationale Montparnasse -.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/11/2025
Unprotected products that arrived very damaged. I am not satisfied with the service.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that the products arrived damaged and we sincerely apologize. In order to provide you with a solution, could you please write to us at [email protected] (specifying your order number, the relevant references, and attaching a few photos of the damaged products)? We thank you in advance for these elements and we hope that you will give us a second chance to make a better impression during your next experience on our site. Have a nice day.
M
Mairie De Ballainvilliers -.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 03/10/2025
The arrived material was broken.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to leave a review. We sincerely apologize for the damaged material during transport. Our customer service has received your complaint. We invite you to send them the last missing elements so that your file can be processed as soon as possible (photos of the damaged products). We thank you in advance and hope that you will give us a second chance to make a better impression during your next experience on our site. Have a nice day.
C
Csc Maison Pour Tous -.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/08/2025
Articles that do not stand the test of time
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for taking the time to share your experience. We are sincerely sorry to learn that our products did not meet your expectations. Quality and durability are at the heart of our commitments, and we wish to understand the situation better in order to assist you. Our customer service is available at 05 49 800 166 to discuss the issues encountered and find the most suitable solution. Have a nice day.