Wesco receives praise for consistent delivery reliability, with many reviews noting fast and on-time shipping, well-packaged items, and orders arriving complete and matching site descriptions. Customers highlight product quality and accuracy to descriptions, mentioning items suitable for toddlers and babies, comfortable for children, and durable, with some items like small beds useful in space-limited nurseries. The shopping experience is described as smooth and easy, with clear order tracking, straightforward ordering, and helpful customer service in several positive mentions. Overall, customers appreciate the long-standing relationship with the brand, the reliable fulfillment of orders, and the suitability of products for young children.
A part of the package was not received and had to be canceled due to no news.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. The item you chose has indeed attracted the interest of many people at the same time. We are sorry for this experience and hope the rest of your order brings you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/12/2019
I am happy with the delivery especially since I was told an item would be delivered between December 31 and January 1, I received everything before Christmas. Thank you
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2019
very beautiful product but almost a month of waiting for delivery, very good exchanges of information, does not leave the customer without a response
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 04/12/2019
Well designed
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 01/12/2019
A first for me, good reception of my package, deadlines respected
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/12/2019
happy with my order
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/12/2019
Delivery arrived earlier than expected! Perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/12/2019
Very nice bibs
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/11/2019
There are very affordable items and others a little less so.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/10/2019
Hello, on the small crossing module, 2 items arrived with tears and cuts, although they were all packed together. How can I send you the photos corresponding to the damages and especially remedy this problem? Thank you for your response! I have already ordered psycho-motor equipment from you and this is the first time it has arrived in this condition! Thank you for your response! Valérie Sohawon MJC Monplaisir
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear that the received material does not meet your expectations. We apologize for this. We invite you to contact us by email at [email protected] attaching photos so that we can proceed with an exchange.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 29/11/2019
Perfect quality-price ratio.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/11/2019
Only the delivery time is a bit long but satisfied with the site and the products offered I would recommend
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/11/2019
Good, no problems to report.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2019
Lots of choices and good ideas
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 28/11/2019
Well packaged bed, sent on time.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/11/2019
Fast order and very well packaged
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/11/2019
Big delay in delivery, lack of information regarding the tracking of the package, unfortunate when it is for professional use! I had to buy another changing mat while waiting to receive the Wesco... I pointed out that a commercial gesture would be welcome but I am currently without any response!!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, we thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again. To apologize, our customer service offered you compensation on your order. We hope that this has brought you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/11/2019
I have received the 4 sensory light balls, 1 does not light up and a second one is half-lit. Message sent since December 1, no response... I am waiting...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We place great importance on the quality of our services and products. We hope that your new light balls bring you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/11/2019
No order tracking or transport monitoring. Package arrived at the wrong address without Wesco notifying. Fortunately, the caretaker who mistakenly received the package informed me!! Otherwise, I would still be waiting and Wesco would tell me that I received it!! No compensation for retrieving the package. I managed on my own for a bulky package that was supposed to be delivered to my home.
Translated reviews
Response from Wesco
We thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/11/2019
Received the mirror with a big chip on one of the edges in laminated material while the packaging was intact. Very difficult to get Wesco to replace it. Customer satisfaction does not seem to be their priority.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Despite all the care we take in preparing your packages, small accidents can happen and we apologize for that. You placed your order on November 25, you received your item on November 28. You sent us a first email on the 28th to request a replacement. We processed your email on the 29th and proceeded with a new shipment while responding to you. You also sent us three messages on our Facebook page on the 29th lamenting our lack of responsiveness and attention and threatening to tarnish our reputation. We responded to your messages sincerely and within minutes. I regret to say that your comment seems unfair to me. That said, we completely understand your disappointment regarding the receipt of the first package and we apologize for this inconvenience.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/11/2019
Delivery too long for my second product, I missed the birthday date!!!!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/11/2019
Fast and compliant shipping. Even if all items could have been sent in one package instead of two.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 27/11/2019
The product is compliant, too bad it was not delivered to the agreed pickup point...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/11/2019
The pedal is good, it seems sturdy but the packaging was very basic and it was damaged during transport.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/11/2019
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 14/11/2019
order that does not arrive on the requested day and not at the requested location.
Translated reviews
Response from Wesco
Thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/11/2019
Order received quickly, very good!
Translated reviews
Response from Wesco
As of today, I still have not received my order, what a shame. Wesco, which is a must for purchasing childcare materials or others, uses an unreliable transport company. I was supposed to be delivered on Friday between 2 PM and 4 PM, no one ever came, it’s Monday afternoon and after several calls to the carrier, I will be delivered tomorrow, we’ll see.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 21/11/2019
Order received quickly and well packaged.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 24/11/2019
Very satisfied.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 18/11/2019
Nothing to complain about the products, nor about the delivery made by a very friendly delivery person. However, the last packages themselves were in a sad state. That's why I took away one star. I cannot rate the items that were ordered for an establishment for autistic adults. Only they could answer these questions.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 20/11/2019
Fast and compliant delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/11/2019
It wasn't me who placed the order
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 15/11/2019
Good delivery time
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 13/11/2019
Not always easy to find an item even when it is specific
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 05/11/2019
Several orders made on the site, no issues, delivery times okay
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/11/2019
I received my packages wrapped in a patchwork of boxes held together by tape in all directions.
Obviously, a good quantity of my order was missing, namely 22 packs of plasticine received out of 30 paid for and 17 balls received out of 20 paid for;
The modeling clay packs were damaged from being mishandled during transport.
I tried to call Wesco but no one answered.
I sent an email without a response for now (3 days ago).
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/11/2019
Easy navigation
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 07/11/2019
Readable and clear site
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/11/2019
Conforms to our expectations
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/11/2019
Chairs arrived just wrapped in thin plastic, not even bubble wrap, and without cardboard packaging. One of the chairs was broken at a corner. I returned the product.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Despite the care we take in preparing your packages, it happens that the product is not treated with enough care during its journey. We hope that the new chair sent to you will meet your satisfaction.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.