Wesco receives praise for consistent delivery reliability, with many reviews noting fast and on-time shipping, well-packaged items, and orders arriving complete and matching site descriptions. Customers highlight product quality and accuracy to descriptions, mentioning items suitable for toddlers and babies, comfortable for children, and durable, with some items like small beds useful in space-limited nurseries. The shopping experience is described as smooth and easy, with clear order tracking, straightforward ordering, and helpful customer service in several positive mentions. Overall, customers appreciate the long-standing relationship with the brand, the reliable fulfillment of orders, and the suitability of products for young children.
Order placed in November for Christmas received on January 21... 1 email to notify, no response from customer service despite the complaint, first and last order on this site
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry that your experience on our site has disappointed you and we sincerely apologize. We place great importance on the full satisfaction of our customers and we are equally disappointed when our quality commitments are not met. Our customer service will get back in touch with you to offer you compensation. We hope you will give us a second chance and that we will have the opportunity to see you again on our site under better conditions. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/12/2020
Delivery made, but it does not match the order
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Our customer service has taken your complaint into account and is doing what is necessary to provide you with a solution as soon as possible. We apologize for this order preparation error and hope to have the chance to see you again on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/12/2020
We pay a lot to have it delivered to us... but that's false!! You have to go to the collection point!!! Change the delivery service!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your review. We place great importance on our customers' satisfaction. The delivery did not go as per our quality commitments and we apologize for that. We will forward your feedback to the relevant service so that this situation does not happen again. We hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/12/2020
Delivery delay issue. One package is still missing and I still have no information on when the missing item will be delivered
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the missing package. Our customer service has taken your request into account and has done what is necessary for the missing product to reach you in the coming days. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/12/2020
I opened the package this morning to prepare a surprise route for my children for Christmas tomorrow and I found a broken piece at the bottom of the bag... I am disappointed.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/11/2020
I would have liked to be able to order paint bottles individually and choose my colors.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. On our site, some references of gouache are indeed available individually or in sets. We remain at your disposal and hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/11/2020
Delivery times are extremely long! Order placed on 11/8, product in stock on the site. Email stating that the order has been delivered (it was the presentation catalog) then no news, as of today 12/9 they still do not know when I will be delivered, first and last time I order from them.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. During this particularly busy period, delivery times may be extended. We are sorry that your first experience on our site is going this way. We hope that the exchanges with our customer service and the proposed compensation will ease your dissatisfaction. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/12/2020
My boxes arrived with a 1-day delay, 48h and 72h later. The boxes were open and the paint exploded. Not satisfied at all.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sincerely sorry to hear about your dissatisfaction and invite you to file a complaint at [email protected] (with a photo) so that a solution can be provided to you as soon as possible. We are particularly attentive to the quality of our products and services. Please know that we are equally disappointed when transport does not go as planned. We apologize and hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/11/2020
terrible! If there had been a zero, that would have been my rating. We were informed that the package would be delivered on December 1st. On the 2nd, we received a message that it would not be delivered to the chosen pickup point, then nothing more. It's not that complicated to send an email to say that the package is waiting at the post office and not in our mailbox as stated on your site.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, Thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the full satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again. We hope, nevertheless, to have the chance to see you again soon on our site. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/10/2020
I had a delivery problem with my last order, the package was therefore returned to your services; I called immediately to know the procedure and was told I had to make a complaint. This was done but unfortunately without being warned my order was canceled and refunded. And I was waiting for a return! Second call, very bad phone contact, disrespectful and borderline arrogant... I think I won't come back after this last order!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. The quality of our products and services is a fundamental value at Wesco. We are sincerely sorry to read your disappointment following your shopping experience on our site. We hope, nevertheless, to have the opportunity to see you again soon on our site under better conditions. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/10/2020
Since Wednesday, I have been waiting for a response regarding a world map (Christmas gift) that arrived heavily damaged... Lost email, phone call where I was asked to fill out a questionnaire instead of offering to resolve my issue... still no response. Yet in case of product defects, the site indicates a processing time of 24 hours! Anyway, is my child going to have a Christmas gift or not? If you order, it's at your own risk. The little consumer is not taken into account. Non-existent customer service
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. At Wesco, we are particularly attentive to the quality of our products and services. We apologize as this commitment was not upheld for your order. Your complaint has been duly noted and our customer service is doing what is necessary to provide you with a solution as soon as possible. We hope to have the pleasure of seeing you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/10/2020
I am missing many items and the inside of my package is catastrophic: broken products, missing and thrown into the packaging in the box: totally catastrophic
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. At Wesco, we are particularly attentive to the quality of our products and services. We sincerely apologize as your order did not go as per Wesco's commitments. Our customer service has taken your complaint into account and has done what is necessary to correct this situation. We hope that in use the products will bring you satisfaction and that we will have the pleasure of seeing you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/10/2020
Little response to my requests, change of billing name, payment by bank transfer, discount code not accepted
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We place great importance on the quality of our services, whether it is listening or advice. We are sorry if our exchanges did not fully satisfy you. Our customer service is entirely at your disposal at 05 49 80 01 66. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/10/2020
Several phone calls for multiple deliveries of the same products and now 2 times debited €55.20 while we have only been delivered the mattress and stickers once. A deplorable management, waiting for a refund
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sincerely sorry that your experience with Wesco went this way and we apologize. Our customer service is at your disposal at [email protected]. We hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/10/2020
Disappointed by the delivery during this health crisis. The delivery person wears his mask below his chin and does not respect social distancing...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your review. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the full satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again. We hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/10/2020
I still haven't received my order. When I go to the dedicated site, I am informed that the delivery did not go through! No message, no notice of passage. Impossible to reach the delivery person, the email sent to Wesco remains unanswered. I am a childminder. I have already ordered 3 beds and different materials. I need to order 2 more in addition to the one that has disappeared. I am furious because I urgently need it
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We are sincerely sorry that your experience with Wesco has been under these conditions and we apologize. Please be assured that the information has been passed on to the relevant services. According to our customer service, your order should be delivered to you within the next 24 hours. We renew our apologies for our late response and hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/10/2020
The furniture is damaged. And the assembly was not done
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. At Wesco, we are particularly concerned about the quality of our products. Your order does not meet these requirements and we are sincerely sorry to hear about your dissatisfaction. In order to provide you with a solution as soon as possible, we invite you to file a complaint with our customer service ([email protected]) accompanied by photos showing the defect. As indicated in our product sheets, all our furniture is delivered flat (assembly is possible but it is an additional service). We apologize and hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/10/2020
Missing 4 white fitted sheets that I have already paid for!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Your order did not go as per Wesco's quality commitments and we apologize. Our customer service is well informed of your situation and the missing products are being shipped today. We are sincerely sorry for this inconvenience and hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/08/2020
Not at all satisfied... boxes of opened packages and damaged products arrived. Missing screws reported to customer service with no response to date. Changing table not practical at all regarding height and product also arrived damaged. Too expensive for the quality. I do not recommend.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sincerely sorry that your experience with Wesco did not fully meet your expectations. Our customer service is currently reviewing your case to propose an adequate solution. We hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/10/2020
I ordered a bunk bed that arrived damaged last Thursday and the after-sales service has still not processed my request. Apparently, you have to wait about ten days before processing. No follow-up. Very disappointed.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Your order did not go as per Wesco's quality commitments and we apologize. Our customer service is well informed of your complaint and is doing everything possible to get back to you as soon as possible to provide you with a solution. We are sincerely sorry to read about your disappointment and hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/09/2020
I am extremely disappointed with the packages I received and I would like to file a complaint because the game boxes were heavily damaged! it's scandalous at that price!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. At Wesco, we take great care in preparing your orders and we are equally disappointed when they do not arrive in very good condition. We invite you to contact us at [email protected] specifying the damaged references so that a solution can be provided to you as soon as possible. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hope to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/09/2020
Terrible! Advertises a mask they don't have in stock yet, and once received, the product does not match its description, nor is it an adult size!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We are particularly attentive to the quality of the products we offer and we are sorry that this one does not fully meet your satisfaction. Every day, we engage in a process of continuous improvement thanks to our customers' feedback. We have also developed a new size (XL) particularly suited to adult body types. We invite you to contact our customer service at [email protected] to provide you with a solution. Have a good day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/09/2020
I still haven't received my order even though it is marked as received correctly!!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback which reveals a malfunction on our part. We sincerely apologize for this inconsistency and we ask you to excuse us for the inconvenience caused. Our customer service is informed of your complaint. This will be processed as quickly as possible. This situation displeases us just as much and we are doing everything we can to ensure it does not happen again. We hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/08/2020
If I could give 0 stars, I would gladly do so. Product arrived damaged, no customer service, fictitious customer service that responds a week later by email without apologizing for the inconvenience caused, offering you an 'exceptional' commercial gesture which is nothing more than classic after-sales service, to send you a product while asking a carrier to come pick up the damaged product without exchange until it is received by them. (really complicated logistics) Imagine the waiting time to enjoy your product for which they have already cashed the amount. 'Rather than simply sending the product back with a carrier who delivers the product in exchange for the damaged product.' Go figure! The customer is not at all at the center of Wesco's concerns (no customer service by phone, customer service that knows nothing and doesn't want to know anything). So if everything goes well, no worries, but if you have the misfortune of having a problem with your order, I wish you very good luck. A word to the wise!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to see that the discussion between our two parties could not end in a more peaceful manner. Far from being fictitious, our customer service is a human-sized team that works hard every day to respond to our customers as quickly as possible. Our after-sales service has taken your request into account and the concerned product will be reshipped to you. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/09/2020
The bed arrived broken. Very poorly packaged so it must have been damaged during transport. It takes 10 days just for my request to be processed by customer service. And I don't even know what Wesco will do. My son is left without a bed in the meantime... Very disappointed!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We are particularly attentive to the quality of our products and we sincerely apologize for the inconvenience caused. Our customer service has responded to you and is proceeding with the reshipment of the damaged part. We note your comment regarding the product packaging and will pass the information to the relevant department to prevent this issue from happening again. We hope the bed will bring you satisfaction and wish your son sweet and pleasant nights. We hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/09/2020
Hello, I received my order with the two broken wardrobe sides!! I tried to contact customer service but got no response. I sent an email but still no reply. I am eagerly waiting to know how to proceed to get two new sides!!!!!! Thank you
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. At Wesco, we are particularly concerned about the quality of the products we offer and we apologize as this commitment has apparently not been met. Your complaint is being processed and new parts will be sent to you. We hope that in the end the product will fully satisfy you and that you will enjoy coming back to our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/08/2020
Several emails sent to customer service for damaged products received without any response... indeed, when we see the delivery people throwing the merchandise and dragging it on the ground... Will I be contacted one day to find a solution for compensation??
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/09/2020
Cradle received broken. Unusable. I contacted customer service who has not yet responded.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Despite all the care we take in preparing orders, we are sincerely sorry that your package has suffered from transport issues. Our customer service is informed of your complaint and your case is being processed to provide you with a satisfactory solution as soon as possible. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 20/08/2020
Still no news about my complaints.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sincerely sorry that your experience with Wesco did not meet your expectations, and we apologize for our delayed response. Our customer service has taken your complaint into account, and a response has been provided to you today. We hope to have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/08/2020
Half of the items were opened, the packaging box was torn, and the scissors did not match my order. In short, I am disappointed, first and last order as a result.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. Despite all the care we take to offer you quality products and services, we are sincerely sorry that our standards did not meet your expectations for your order. We invite you to contact our customer service at [email protected] so that we can provide you with a solution as soon as possible. We apologize for this first missed encounter and hope to have the privilege of seeing you again soon on our site. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/08/2020
Very complicated site, especially with the inability to find a submitted order. Site to be avoided. Call to services unable to resolve the situation. If it hadn't been necessary to retrieve the bunk beds, we would have abandoned the order. Very disappointed, we do not recommend this site
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are committed to providing quality services and we are sincerely sorry that your order submission could not proceed under favorable conditions. Our order submission process relies on the use of a valid email address, without which it is technically impossible for us to trace your request. Our customer service remains at your disposal at [email protected] to answer all your questions. We would be happy to assist you during a future order submission so that it goes more smoothly. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/08/2020
Delivery time not respected. It's deplorable
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. When you placed your order, the delivery time was announced between August 26 and 28. After checking on our side, your order was delivered within the specified time, which was August 28. To satisfy you, we do everything possible every day to deliver to you as quickly as possible. We hope that your products bring you satisfaction and that we will have the opportunity to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/08/2020
My order arrived damaged, after contacting customer service a week ago, still no response... I am more than disappointed given the brand's reputation.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. Despite all the care we take in preparing the packages, we are sincerely sorry that our quality standards were not met for your order. Our customer service has acknowledged your complaint and will contact you within 24 hours to provide you with a satisfactory solution. We apologize for this unfortunate experience and hope to have the chance to see you again soon on our site. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/08/2020
I received an empty envelope. None of the bibs I ordered were in the delivered envelope.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 24/07/2020
Deplorable delivery, lost and missing products!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are committed daily to offering quality products and services. Therefore, we are sincerely sorry that your experience with Wesco did not meet our standards. Our customer service is informed of your situation and will contact you very soon. We hope to shed light on what happened and take the necessary measures to provide you with a solution as soon as possible. We renew our apologies and hope to see you again on our site under more favorable conditions. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 27/06/2020
A month and a half to be delivered is a shame!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We understand your disappointment and we sincerely apologize for this delivery delay which is far too long for our taste as well. We are particularly demanding about the quality of our services and we are all the more disappointed when it fails. Our customer service is at your disposal at [email protected] for any complaint regarding your order. In parallel, and in a continuous improvement approach, we will inform our logistics service of this unfortunate experience. Nevertheless, we hope to have the privilege of seeing you again soon on our site. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 28/07/2020
I had several advisors on the phone who were very unfriendly. I asked for help to make a quote (for €600) and was told that the colors 'N' do not exist without even looking, even though I insisted that I was sure I had seen that color before... I asked about delivery times and was told nonsense as if they wanted to dissuade me from my order, I don't understand... I spoke to 3 different people on the phone and it was the same each time. Fortunately, I was able to place my order myself; it's a shame this company has beautiful products, I'm now waiting for the receipt...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sincerely sorry that your experience with Wesco went this way and that the encounter did not take place under the best conditions. We are also always disappointed when our respective expectations are not met. We hope that in use, our products will bring you satisfaction and that we will have the opportunity to regain your trust soon. Have a good day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/07/2020
Order received quickly but the product was not the right one... Waiting for a response from customer service
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. At Wesco, we pay particular attention to the quality of our services. That is why we are absolutely sorry for this order preparation error. Our customer service is informed of the situation and is waiting for additional information from you to provide you with an appropriate solution. For any questions, do not hesitate to contact them at [email protected]. Once again, please accept our sincerest apologies. Have a nice day
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/07/2020
Book received VERY damaged in impeccable packaging - so defective packaging (spine crushed and crumpled hardcover).
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We attach great importance to providing high-quality services and products. We are therefore sincerely sorry that you received a defective product and we apologize. Our customer service has been informed and is doing everything possible to proceed with an exchange of the product. We hope to see you again soon on our site. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 16/05/2020
Delivery problem where supposedly I refused the delivery and the color I chose was multi-color, but in the end there are only 2 colors and they are dull, orange with gray.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We attach great importance to the quality of our services. We are sincerely sorry to see that your order did not meet your expectations and that the delivery did not meet our standards. To provide you with a solution and address your disappointment, we invite you to contact our customer service at [email protected] specifying the subject of your complaint. We apologize for this disappointing experience and wish you a good day.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.