Customer reviews of Air et Aventure

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 277 published reviews

Summary of reviews

Air et Aventure consistently delivers fast, reliable service with swift delivery times and careful handling of orders, including prompt responses to questions and clear communication about delivery status. The store earns praise for helpful, professional staff who provide tailored advice on sizes, sizes and product selections, attentive support, and friendly, welcoming service. Customers highlight a broad selection of products, accurate descriptions, and packaging that keeps items protected and arrives as expected, with experiences ranging from efficient order processing to early or on-time delivery. Overall, the shopping experience is characterized by dependable fulfillment, clear information, and satisfying product availability and quality.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
T
Thijs V.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/02/2026
The product was not as hoe it was advertised, I searched contact but did not get a suffficient response
T
Thomas G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 29/08/2025
Very long delivery time and then the delivery is not even complete. Ordered once - and never again.
Translated reviews
Response from Air et Aventure
Hello Thomas, we are a bit surprised by your feedback. You only ordered one product, which we also sent to you, and you never complained to our customer service that the order was incomplete. Could you please explain to us why you consider the order to be incomplete?

Best regards, Your Air et Aventure Team
A
Alexandre T.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/10/2025
The map arrived with small white dots; either it was poorly printed or poorly prepared for transport.
Translated reviews
Response from Air et Aventure
Hello Alexandre,
We are truly sorry to hear about your disappointment. At first glance, it seems that there is an issue that occurred during the printing of the map, as it would be surprising if it got stained during transport.
Could you please send us some photos so that we can precisely identify the origin of the problem and, if necessary, proceed with an exchange?
Thank you in advance for your help and understanding.

Best regards,
The Air and Adventure team
G
Gerhard S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/08/2025
4 weeks delivery time sorry that's too long
Translated reviews
Response from Air et Aventure
Good day,

thank you for your feedback.

We would like to clarify that your order was a made-to-order item. You were informed at every step about the status of your order, and we have repeatedly offered you the option of a full refund, which you chose not to take.

Unfortunately, the sales representative responsible for your order suffered a serious health accident, which led to an unintended delay in processing. Despite this extraordinary situation, we have always communicated transparently with you and done everything possible to complete your order as quickly as possible.

We regret that you rated this situation with one star, even though we worked openly, honestly, and with full commitment to process it.

We sincerely apologize for the delay and hope that you are satisfied with the product despite everything.

Best regards,
The Air et Aventure Team
L
Laurent B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/07/2025
Quality very average for the price. Some eyelets are poorly set and I don't think they will last over time.
Translated reviews
Response from Air et Aventure
Hello Laurent,
We have never received feedback in this regard nor any customer service request concerning this product.
Perhaps you encountered a manufacturing defect; if that is the case, please let us know so that we can report it to our manufacturer.
Don't hesitate if needed!
Best regards
C
Camille V.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/04/2025
1 week and a half late on delivery and I had to call to request a refund for the product whose order had been canceled. I don't know if I would have been refunded automatically otherwise... The product received is otherwise compliant.
Translated reviews
Response from Air et Aventure
Hello Camille,

Don't worry, the refund was indeed planned, as we indicated to you beforehand.

You just needed to be a little patient, as the delay was related to the banking process.

Thank you anyway for your comment,
See you soon!

Best regards,
The Air and Adventure team