/10
★★★★★
based on 3680 reviews published
★★★★★
based on 3680 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
The visual received is not the one displayed on the order form and no after-sales service at the moment.
Acheteur Vérifié
purchased on 17/08/2021
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I am disappointed to receive a damaged piece of furniture.
Acheteur Vérifié
purchased on 30/06/2021
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Unfortunately, the book bracelets with the press studs to close them were very difficult to fasten :(. Delivery times were also extremely long. In short, not satisfied.
Acheteur Vérifié
purchased on 01/06/2021
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Very bad, an unpleasant experience. Would not recommend!
Acheteur Vérifié
purchased on 30/10/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Over a month to receive the order with a shipment supposed to arrive on Friday by Saturday at the latest, received on the Monday after our event. Deadlines are not respected and order tracking is not serious.
Acheteur Vérifié
purchased on 09/08/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
30 bracelets were missing
Acheteur Vérifié
purchased on 01/09/2020
Translated review
Answer from europaband
Hello, Which bracelets did you miss? You should have notified us so that we could send you the 30 missing bracelets.
1
/5
★☆☆☆☆
Delivery times postponed from week to week. Order placed on 12/04/2020 and received at the beginning of June when it was supposed to be delivered before the deconfinement for our employees. I do not recommend
Acheteur Vérifié
purchased on 24/04/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Delivery very late ... no response to email ... ah if after 10 days to say "we are overwhelmed" ... not professional at all and they do not care. A FUIR
Acheteur Vérifié
purchased on 27/04/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I asked for a quote on the design of my bracelet I was told that this would only be possible if the order was validated Result: I don't have any design and my order is validated, and I receive something that doesn't suit me visually.
Acheteur Vérifié
purchased on 19/02/2020
Translated review
Answer from europaband
Hello, We're sorry that the order didn't go as smoothly as we'd hoped. Could you please describe to me what's wrong with your visual by e-mail at [email protected]. We'll try to rectify your problem. Thank you in advance.
1
/5
★☆☆☆☆
I have not received anything yet, I wanted to know when I will receive my order?
Comprador Verificado
purchased on 23/12/2019
Translated review
Answer from europaband
Good morning, We regret your comment because the delivery was made on 12/30/19 with your signature as proof of delivery. best regards
1
/5
★☆☆☆☆
The font size is wrong. They don't ask you anything, I wanted them numbered and they put 001 in all of them...
Comprador Verificado
purchased on 10/04/2019
Translated review
Answer from europaband
Dear customer, We are sorry for your comment.
We printed the file you sent with the order without changing the design chosen by you. We are not allowed to change the file sent by customers.We do not number our wristbands, but your request came once the order had been sent. It was too late to change anything, we apologize for that.Next time you would have to give us your feedback by placing the order, we have added a comment area where you can leave your instructions.Regards
We printed the file you sent with the order without changing the design chosen by you. We are not allowed to change the file sent by customers.We do not number our wristbands, but your request came once the order had been sent. It was too late to change anything, we apologize for that.Next time you would have to give us your feedback by placing the order, we have added a comment area where you can leave your instructions.Regards
1
/5
★☆☆☆☆
It arrived several days late and was of no use to me. I did not get my money back, and they were not responsible for the delay.
Comprador Verificado
purchased on 31/05/2019
Translated review
Answer from europaband
Dear Juan Miguel, Indeed, the delivery can sometimes take longer when it is a little bit far away.
Unfortunately, we can not control the smooth running of each delivery, nor can we manage each delivery person but we are trying to correct this problem by using another carrier. We apologize for the inconvenience. Best regards
Unfortunately, we can not control the smooth running of each delivery, nor can we manage each delivery person but we are trying to correct this problem by using another carrier. We apologize for the inconvenience. Best regards
1
/5
★☆☆☆☆
The words will be gone in a couple of days!
Comprador Verificado
purchased on 19/07/2019
Translated review
Answer from europaband
Dear David, Thank you for taking the time to send us your comment. We are sorry to hear that the quality of our products was disappointing. If you would like to contact our customer service, we can try to find a solution. Best regards,
1
/5
★☆☆☆☆
They made a mistake in the color of the bands, after contacting them and recognizing their mistake, the solution they gave me was a small discount for the next order. When I told them that I was not satisfied with the solution they gave me, they stopped answering.
Comprador Verificado
purchased on 13/03/2019
Translated review
Answer from europaband
Dear customer, Thank you for your feedback. We are very sorry for the mishandling of your problem. We will review our manufacturing processes to prevent this type of problem from happening again. We apologize for the inconvenience. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Supplier to be avoided! The bracelets ordered in 96h express were delivered after 2 weeks and arrived after the date of the event (my wedding). I literally had to pester non-existent customer service for 2 months to get my order refunded.
Acheteur Vérifié
purchased on 16/07/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Unprofessional! Would not recommend! No consideration for the customer. To be avoided! I placed my order 13 days in advance to be sure to receive everything for my event. Unfortunately, it still wasn't ready on D-1. And according to their after-sales service, I should have ordered even earlier... when the selling point on the site is rapid delivery (3/5 days max...) and the customer is blamed, it's a real lack of consideration. I have requested a refund since my event has passed. Ah, if someone had offered to pick up my order in Orleans in the middle of the week when I'm working in Paris. A bit complicated to imagine, especially when you're paying full price... So avoid it!
Acheteur Vérifié
purchased on 04/09/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
A disreputable company that refuses to take responsibility for its mistakes and lack of product information.
Acheteur Vérifié
purchased on 28/07/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I contacted the customer service to have confirmation of the processing time of my future order I had confirmation of the ability to meet the deadlines announced, I paid a supplement in order to have the delivery before 13h. I received the delivery 5 days late.... Thanks to the so-called fast processing guaranteed in 24h... I sent an email to customer service to inform them... Never got a reply.
Acheteur Vérifié
purchased on 08/08/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Out of time 10 days after the event - Difficulty with commercial gesture and file follow-up - I would not recommend to neighbouring associations.
Acheteur Vérifié
purchased on 06/06/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Never received delivery request refund
Acheteur Vérifié
purchased on 22/05/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Transport delays
Acheteur Vérifié
purchased on 11/06/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
My first order was cancelled without refund. My second order arrived after the deadline.
Acheteur Vérifié
purchased on 06/05/2019
Translated review
Answer from europaband
Re bonjour, As mentioned by e-mail the refund has just been made, we were not able to refund you the same day and have slightly forgotten the following days ... Sorry. Concerning your second order, we are opening an inquiry with UPS who should have delivered you on the 10th and not on the 14th.
1
/5
★☆☆☆☆
I was not informed of the delivery at the relay point and then, after contacting europaband, when I wanted to collect my parcel, the relay did not think they had it... contact europaband again, return to the relay to finally discover bracelets that are not what we expected. Disappointed.
Acheteur Vérifié
purchased on 26/01/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
After discussing the design of the bracelet by email with one of the Europaband specialists and concluding which exact design was going to be used for the bracelet, I received my order of bracelets, which had been produced without having taken into account at all the design concluded during the email exchange. I don't recommend this under any circumstances if you have any clarifications to add by email. Very disappointed.
Acheteur Vérifié
purchased on 20/12/2018
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I never received the package !!!!!!! thank you for our concert !!!!!!!!!!!!!!!
Acheteur Vérifié
purchased on 21/11/2018
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Order received the day after the event, although the express delivery charges were exorbitant. 50 euros wasted, I'll never use Europaband again.
Acheteur Vérifié
purchased on 25/11/2018
Translated review
Answer from europaband
Hello, We're very sorry about this inconvenience, it's very strange because UPS always delivers within 24 hours without fail with the service you've chosen. We can offer you a €25 credit corresponding to the amount of the express delivery charges.
1
/5
★☆☆☆☆
On a previous order, I was very satisfied with the product, so I confidently recommended it, which is called loyalty. However, the bracelets don't have a counterfoil, and this is not indicated on the explanatory leaflet. What's more, the numbering doesn't follow. This is very annoying for my association's accounting department. I called the after-sales service and was simply told that it's like that, that you've changed supplier and that's it...I wouldn't recommend you any more... I'm very disappointed.
Acheteur Vérifié
purchased on 07/11/2018
Translated review
Answer from europaband
Hello, As we discussed over the phone, the counterfoil and consecutive numbering are not mentioned at any time on our site. For quality reasons, we have in fact changed the manufacturer for these bracelets and by default, they no longer have a counterfoil. These are options that we can set up on request, but which are not available on our website. We're sorry for the inconvenience, but you can't hold this against us, as the bracelets conform to the description on our website.
Yours faithfully
Yours faithfully
1
/5
★☆☆☆☆
Service was extremely fast but I did not receive the product I expected
Acheteur Vérifié
purchased on 06/09/2018
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Delivery takes far too long
Acheteur Vérifié
purchased on 01/07/2018
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Never arrived
Acheteur Vérifié
purchased on 25/06/2018
Translated review