/10
★★★★★
based on 3680 reviews published
★★★★★
based on 3680 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
An error was made on the proof while my order was correct, I had to place a second express order with very high shipping costs without any commercial gesture.
Fanny H.
purchased on 30/06/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Order delay
Bertrand H.
purchased on 11/06/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
At the time I am writing, I still have not received my order.. I am quite worried I absolutely need them for Thursday, July 10 without fail!
Patrice H.
purchased on 22/06/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Great, thank you
Djones D.
purchased on 20/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
My order was not fulfilled according to the order form and it was not delivered on time.
Stephane F.
purchased on 05/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
For the moment, they charged me too much, I am writing you an email and I am still waiting for a response and the refund.
Cristian S.
purchased on 06/06/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Following an error on the received order, I have been waiting for 10 days for my return to be taken into account. Customer service is completely unhelpful and refuses any phone exchange.
Gaelle C.
purchased on 11/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Hello, I am not satisfied. I ordered 250 pink silicone bracelets and only received 150. Can you send me 100 silicone bracelets as ordered? Thank you, Laurence Le Gal.
Laurence L.
purchased on 13/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The attachments of the bracelets are a problem!!
Olivier C.
purchased on 10/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I placed an order and I am disappointed with the quality of the keychains received... The result is not like the photo, it barely looks like fabric, as soon as you slightly bend the keychain, it keeps its shape and gets a crease... I don't think they will last long.... And unknowingly, they put a border on the creation that was not desired.
Emma S.
purchased on 02/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
They did not deliver on time and do not accept the return of the item
Carlos S.
purchased on 15/05/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Unfortunately, the ordered goods were of very poor quality, very blurry. And the customer service leaves much to be desired.
Sebastian B.
purchased on 24/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Lost order, several phone calls to explain the problem. In short, not great. And I haven't seen the quality of the bracelets yet.
David Q.
purchased on 28/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Not at all satisfied. The print quality is poor. Still waiting for a solution but without success.
Vanessa B.
purchased on 23/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Wrong color delivered !!!
Mathilde G.
purchased on 21/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Do not take into account customer requests Do not link the quote information with the order preparers
Boilevin C.
purchased on 09/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Non-compliant order
Paul C.
purchased on 03/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I am not satisfied at all.. at minute 1 I wanted to modify the order and I couldn't... no one answered me or gave me an option... they charged me and that's it
Gertu - Ainhoa G.
purchased on 08/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I received an order with the completely wrong bracelet color. My first order arrived with the correct bracelet color, but my second order with the same design and colors placed few months later arrived with 600 bracelets of a completely wrong color. I asked to reprint them with the correct color or send me a refund as I had an event to launch my company, but the customer support of europaband replied that is not their fault because in the comment section I did not specify the pantone. I replied that at the time of the creation of the wristband on the website, when I have to select the colour it asks me for a HEX code, not a pantone. You should be asking directly for the Pantone during the creation of the design, and not putting a note saying that is recommended to write it down in the comments. No additional replies from Europaband. I will not order again from this company, and will not recommend it to my network.
Matteo C.
purchased on 26/03/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
THEY DO NOT MEET DELIVERY DEADLINES!
David C.
purchased on 01/04/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Absolutely not what was ordered and then stupid answers, that's just not acceptable
Dieter F.
purchased on 10/02/2025
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Logo not legible, poor quality
Kevin M.
purchased on 14/11/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Hello I had ordered light blue bracelets with white printing. I received the blue bracelets but with a different color print. This is my disappointment, can you do anything if my customer is not satisfied? Sincerely Pascal VERNHES
Pascal V.
purchased on 15/11/2024
Translated review
Answer from europaband
Hello,
Thank you for your feedback.
You did not select a white color for the text, you left the original blue color which explains your disappointment but we can not be held responsible.
Thank you for your feedback.
You did not select a white color for the text, you left the original blue color which explains your disappointment but we can not be held responsible.
1
/5
★☆☆☆☆
I ordered 200 bracelets. I even paid for the revision of the order, and I pointed out on 2 occasions that the color of the phrase on the bracelet was black. They sent it wrong, with the color blue. I would not repeat.
Juan Rafael B.
purchased on 05/11/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Not what I expected
Mohamed K.
purchased on 14/10/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Alas, last year we were delighted, but this year everything went wrong. It can happen, but ... this time it was rude: I was delivered a file that didn't correspond to the proof, and after a complaint I was told that they were basing themselves on what was written on the invoice (look for the mistake, it seems to me that the proof is authentic). To compensate, I'm offered a 50% refund, which is better than nothing, even if it's still 50% too much for products that are already in my garbage can, or awaiting mystery delivery! It's a shame, even though the prices are excellent and some people (Monique) go out of their way to offer a personalized service.
Axel D.
purchased on 04/10/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The wristbands were of very poor quality, the ink was all smudged and they also did not answer the complaint.
Pablo S.
purchased on 03/10/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Fast delivery, the cords are top notch but the plastic sleeves arrived all folded and unusable. Mail sent on receipt with photos but no return.
Vincent G.
purchased on 04/10/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
It wasn't my name on the order form but my association's email address, not easy to negotiate with the delivery company.
Gael C.
purchased on 26/09/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
A SCAM, DO NOT ANSWER THE PHONE, THE ORDER DOES NOT ARRIVE ON TIME, AND DO NOT GIVE SOLUTIONS, IF YOU WANT TO THROW MONEY THIS IS YOUR SITE
Jose Manuel L.
purchased on 09/09/2024
Translated review