Customer reviews of Hattila.com

Trust Attestation
9,7 /10
Overall rating: 9,7 out of 10
Based on 10 861 published reviews

Summary of reviews

Hattila.com delivers consistently on fast delivery and reliable service, with many reviews highlighting quick shipments, timely arrivals at pickup points, and everything arriving well packaged and in correct condition. Customers repeatedly mention strong product value and a wide selection, noting a good balance between price and quality and that items meet expectations when they arrive. The site’s content and multimedia guidance are praised, with helpful text and video advice making assembly and use straightforward, and responsive, friendly customer support noted as a standout. Overall, shoppers emphasize dependable performance, clear information, and smooth fulfillment across orders.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
M
Michel T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/02/2025
Non-existent number
Translated reviews
H
Hannah G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/01/2025
I am quite disappointed with the delivery of my package. I ordered a scope glass, which is a fragile item and costs a certain price... The glass was barely wrapped in a thin pouch with a bit of bubble wrap. I admit I was surprised when I received the package. By miracle, the glass is intact but I wonder how (knowing that delivery people are not always very gentle with packages).
Translated reviews
C
Claudine P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/12/2024
Hello, the product is impeccable but the delivery took 5 weeks and I could have waited double as they skipped my order
Translated reviews
V
Victor A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/01/2025
I didn't receive one package out of two
Translated reviews
A
Albert A.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/12/2024
Ordered on 12/25/2024 and still not received on 01/16/2025
Translated reviews
C
Christophe L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/12/2024
serious and responsive seller
Translated reviews
A
Alain R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/11/2024
The ordering system only notifies about product availability when adding to the cart. If additional products are added later to the cart, they are considered available if the initially added item was available. Hence a delay of several days in my delivery. A small bug not recognized by the supplier. Disappointed.
Translated reviews
G
Guillaume B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 18/12/2024
The crossbow is very well made, but unfortunately the main string broke on the first shot... quite disappointed, I have to reorder to use it
Translated reviews
M
Miodrag D.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/11/2024
Order and delivery times were as announced. However, I do not wish for you to have to deal with customer service. The red dot sight is defective on the crossbow package, I suggested returning it for a simple exchange but no, there is a certain procedure to follow worse than administrative procedures with the need to provide a video to show that the sight is defective. Anyway, I preferred to buy another one to end an endless exchange with customer service. Too bad otherwise it's 5/5 for everything else and 2/5 because they at least responded. Customer service needs to be reviewed to have humans face customers and not a machine that endlessly repeats an automatic procedure.
Translated reviews
J
Jean-Philippe S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 19/11/2024
Disappointed with my order, the item ordered does not match the item received...
Translated reviews
M
Maurice L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 29/10/2024
Delivery times are way too long, three weeks for a product that was supposed to take between 7 to 10 days
Translated reviews
L
Lionel R.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/09/2024
Delivery of the order took 3 months to arrive, I won't say more... on products marked as in stock.
Translated reviews
V
Vincent D.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 02/10/2024
One out of three orders was delivered. Three weeks after my first order, still no shipment even though the delay on the ordered items was indicated as 7-10 days.
Translated reviews
R
Rachid W.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 15/09/2024
The elastic is not as powerful as that and the location of the ball hurts the fingers. Too bad
Translated reviews
J
Jeoffrey L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/09/2024
Item disassembled, without assembly instructions and with missing parts.
Translated reviews
F
Frédéric A.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 20/08/2024
The purchased product is far from my expectations.
Translated reviews
M
Marc R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 19/08/2024
Well received within the deadlines Very little precision on the assembly and no user manual
Translated reviews
J
Joaquim M.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 09/08/2024
Products conform but delivered 7 days late
Translated reviews
K
Kevin M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 23/07/2024
Still nothing received
Translated reviews
D
Daniel P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/05/2024
Too much time to send my order, I had to leave and couldn't retrieve my order, so I assume it has been sent back.
Translated reviews
J
Jean-Jacques G.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/08/2023
Order placed 3 weeks ago for delivery to an automatic distribution point that... does not have the size to accept items as long as arrows! Since then, no news from the carrier or the site, despite written follow-ups. Avoid!!!
Translated reviews
C
Clyde M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/12/2020
To charge me 500, no problem. Shipped a week later. 3 weeks later still no news. They told me they would open an investigation with DPD a week ago.
Translated reviews
L
Louis-Charles B.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 07/06/2020
For my part, I will no longer make purchases on this site. Delay of 4 months to be delivered and no customer service. No phone line.
Translated reviews
M
Massimo B.
Rating: 1 out of 5
I waited several months to be delivered, no response from the seller despite several messages, item poorly packaged inside, it traveled very badly, I am really disappointed, not only will I not buy anything from this seller again, but I strongly advise against using this site.
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello,
It is true that your order took several months due to out-of-stock products, we have no email from you, if we had seen it we would have unlocked your order and offered you a cancellation or replacement of the pending products.
I invite you to contact us by email.
Thank you.
A
Ardian S.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/06/2020
Following a return, the manager tells me he received the package and sends me a refund confirmation... 3 weeks later still no refund despite the confirmation. After claiming, he finally tells me he hasn't received the package... but the tracking clearly indicates it was delivered!? Dishonest! Avoid!! I contact a consumer association.
Translated reviews
M
Marc R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/03/2020
Nothing to say about hattila.com but the use of mondial relay for delivery is detrimental... package lost for 3 days and mondial relay unable to know where it was....
Translated reviews
D
David P.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/10/2019
2 weeks to receive my package otherwise good site with choice
Translated reviews
P
Pigeard L.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 31/05/2018
A very long delivery, package received 1 month and 1 week after ordering, very well packaged
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello,
We apologize for this delay and have kept you informed.
You did not rate the products, just the delay, what do you think of the products?
Best regards
H
Hamza M.
Rating: 2 out of 5
I did not receive everything and when I claimed my due, the person doubted my word and thought I had already received everything. I had to make several follow-ups to finally receive the rest of the material a month later. You do not check your orders and when we complain you suspect fraud on my part. In short, I will not order from you again. Best regards.
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello, We have had cases of fraud from customers, but we have never disrespected you and we simply checked the weight of the shipped package which indeed reflected an abnormally low weight compared to what it should have been. I did not fail to respond to you throughout the 3 weeks (product out of stock hence the delay) of this procedure. Best regards. Hattila.com
G
Guillaume B.
Rating: 1 out of 5
Lack of communication on the progress of the delivery. The order was lost and I was left without news from the site and the seller. Had to be clever to finally get a response. Ultimately, product received different from the order (color). It was annoying, that's it.
Translated reviews
Response from Hattila.com
Hello, Your order was shipped on the day of purchase, if the global relay tracking was not effective it is not very fair to hold us responsible. As for the color of the crossbow, I offered you an exchange which you refused, by the way the model received is worth more than the model ordered, that said the characteristics are exactly the same. Best regards, Hattila.com