Customer reviews of Mangatori

Trust Attestation
4,7 /5
Overall rating: 4,7 out of 5
Based on 2 577 published reviews

Summary of reviews

Mangatori delivers a consistently smooth experience with fast and careful shipping, on-time deliveries, and well-packaged items that arrive in good condition. Customers repeatedly mention reliable service and prompt communication from staff, with many noting exact adherence to descriptions and well-protected packaging for fragile items. The store also shines in product variety and strong satisfaction from collectors, including notable praise for prompt restocks, pre-orders, and thoughtful extras or gifts. Overall, customers highlight proactive support, dependable delivery, and a broad, appealing catalog that keeps them returning for future purchases.

All reviews

L
Léa P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 04/07/2025
The figurine matches the description, I received it quickly, well packaged and in perfect condition, thank you.
Translated reviews
C
Cédric M.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/07/2025
I received my order quickly and I am very happy with the quality of the figurine. Moreover, the product was inexpensive. Thank you very much.
Translated reviews
B
Breuil A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 22/06/2025
Reliable seller.
Translated reviews
S
Sébastien B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/06/2025
Simple, quick and effective
Translated reviews
J
Jerome M.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/05/2025
well and well
Translated reviews
C
Cyrielle B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/06/2025
Perfect
Translated reviews
G
Guillaume A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 16/06/2025
You prepared the order during the week, lacking a bit of protection for collectors (MHA volume 42x2) but otherwise a small sticker upon arrival as a gift is nice, don't hesitate.
Translated reviews
Q
Quentin J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/05/2025
The package is not protected enough in my opinion, but the service is responsive and they replied to me very quickly despite my impatience to receive my package. Overall satisfied.
Translated reviews
M
Mégane R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 12/04/2025
the figurine arrived broken, I am very disappointed
Translated reviews
J
Juliette F.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/04/2025
I received my package well but I had to send a message via the site for the steps to progress (I pre-ordered but everything was stuck on level 1 even after the release of the collector), but very good responsiveness.
Translated reviews
C
Chiara C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/05/2025
Very little response from customer service and very little information regarding the order.
Translated reviews
C
Christophe F.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 02/06/2025
Reception compliant with effective follow-up. Very satisfied with this first order.
Translated reviews
M
Michael R.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/05/2025
First order placed and first disappointment. Order of three figurines indicated as in stock and deliverable within 48 hours. Order placed on 26/05 and expected reception on 28 or 29/05, however on 29/05 the status of the order was still processing. Sent an email on 29/05 because contacting by phone was impossible since my order number did not exist and received an email the same day saying that my request has been recorded and will be processed quickly and that they will contact me to find a solution. On 02/06 received an email asking me to wait, that my order is being prepared and will soon be shipped. On 05/06, a new email indicating that my order has been shipped. Collected a package with 2 figurines out of 3 on 10/05 while the order and package details indicated everything should be there. Checked the website and no information stating one figurine was missing. Called the number indicated on the site and was told there is a longer supply delay for one of the figurines and they decided to send the 2 figurines in stock. However, I should have received an email informing me of this which never went out, confirmed by the person on the phone. Today I am therefore waiting for my 3rd figurine, as I chose to maintain the order for it rather than a refund.
Translated reviews
P
Philippe L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/05/2025
Impeccable package in good condition!
Translated reviews
K
Kanha P.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/05/2025
Delivery time not at all in line with the delivery forecast when purchasing the item... + 2 weeks... Totally vague responses from the operators who hide behind the logistics point which is apparently understaffed... Final point during delivery at the pickup point, the package was sent without my contact details so it was impossible to pick it up, I had to wait for the delivery person for 2 hours in front of the pickup point because they were going to take it back to the sender, potentially leading to an additional month of waiting... First and last experience on this site.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello,

We are sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations.

The longer than expected delivery time and the difficulties encountered during delivery are related to logistical constraints, notably a temporary understaffing in our warehouse. We understand how frustrating this must have been for you.

Regarding the error with the delivery details, we sincerely apologize. However, it is your responsibility to ensure that the details provided during the order are correct. On our side, we do not modify any address once the order has been transferred to the carrier, who then becomes fully responsible.

We also find it important to clarify that our customer service has been very available and that we have contacted Chronopost several times to obtain the necessary code, which you indicate you never received.

We take your comments very seriously and are actively working to improve our organization to avoid this kind of problem in the future.

Thank you for your understanding,
The 1001Hobbies team
K
Kevin L.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/04/2025
Well, it didn't go very clearly at first but no worries in itself
Translated reviews
P
Pierrick H.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
Item delivered with several weeks delay, due to the supplier.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Sir,

We sincerely regret your feedback and once again apologize for the inconvenience caused.

We regret this situation, which is also very unpleasant for us. We are fully aware that the delays have been too long, and we understand that.

However, our way of operating allows us to obtain rare or hard-to-find products, which can sometimes lead to additional delays. We are doing our utmost to improve this process and limit the wait for our customers.

We thank you for your patience and remain at your disposal for any further questions.

Best regards,
The Mangatori team







F
Fabrice T.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 10/02/2025
product received, regular communications on potential product delays. suitable packaging.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello,

Thank you very much for your positive feedback!

We are delighted that you received your product and appreciated the follow-up on your order as well as the packaging. We take pride in regularly communicating about any potential delays to keep you well informed.

We look forward to seeing you again on our site!

Best regards,
The Mangatori team
A
Ann-Sophie B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 09/05/2025
The order took a little time to be shipped, but otherwise everything was perfect!
Translated reviews
P
Philippe G.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 09/05/2025
Beautiful miniature of a tank.
Translated reviews
M
Maïa A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/05/2025
I did not receive what I ordered and no response from the company....
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello,

We are sorry to hear that you did not receive the correct product, and we sincerely apologize for this inconvenience.

Our customer service is at your disposal to resolve this situation. Please do not hesitate to contact us at [email protected], providing your order number, so that we can correct this as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Mangatori team
M
Mertens S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 15/05/2025
Perfect, there was a small issue but your team quickly resolved it and the refund for the gift wrap was processed. The figurine was greatly appreciated for my son's friend's birthday.
Translated reviews
E
Emmanuel G.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/05/2025
the order is in accordance with what I requested and well delivered
Translated reviews
S
Stefano A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
Very well
Translated reviews
D
Dorian J.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 16/04/2025
The figurine arrived well but a bit broken, surely due to the journey, but the figurine remains incredible and very beautiful for the price.
Translated reviews
S
Stephane D.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 10/04/2025
Products received quickly. Satisfied.
Translated reviews
L
Laurent C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/03/2025
Top products, great packaging!
Translated reviews
C
Colla J.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 31/03/2025
Fast and careful shipping.
Translated reviews
M
Marie Claire R.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/03/2025
Very long waiting time for delivery
Translated reviews
D
Dylan P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/03/2025
Nothing to say, everything went well and the figurines are in good condition!
Translated reviews
S
Steve L.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 17/12/2024
Waited too long for the package, I received it after 3 months
Translated reviews
F
Flavien P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 22/03/2025
Well-built site with a lot of choices. Order tracking is fine! Just be careful with the payment. Indeed, I wanted to pay for my order in 4 installments via Paypal but everything was charged in one go.
Translated reviews
A
Amin A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/03/2025
New purchase of several mangas. One volume arrived damaged in the lot, customer service offered me an exchange immediately. Nothing to say.
Translated reviews
I
Ingrid F.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/03/2025
Fast and careful shipping, products conform to the description
Translated reviews
R
Richard T.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/03/2025
Hello, I had sent a message regarding an order for which I never received a response. After a while, I checked and realized that it had been canceled and then refunded without further information, even though it was a pre-order. I find this unprofessional. Best regards.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr. Tallone,

Thank you for taking the time to leave this comment.

We regret to inform you that we were unfortunately unable to obtain this product. Following your email dated 20/03/2025, we immediately contacted our supplier, who confirmed its unavailability.

To avoid any further waiting, we took the initiative to process the refund as soon as we received this confirmation.

We thank you for your understanding and remain at your disposal for any further questions.

Best regards,
Mangatori.fr
D
Daniel P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/03/2025
Fast delivery, everything is great.
Translated reviews
A
Alexandre L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 14/01/2025
The book and the figurine are great, but the delivery was very excessive; it shouldn't take two months to send a package..
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mr. Lecomte,

Thank you for your message.

We would like to inform you that we encountered a stock issue regarding the following two products: One Piece Straw Hat Pirates notebook and One Piece Dxf Grandline Lady Wanokuni Vol.9 Carrot 16cm W100. Indeed, our supplier did not deliver enough products to satisfy all orders.

In order not to cancel your order, we immediately reordered from our supplier and shipped the items as soon as they were received.

We thank you for your patience and understanding, and remain at your disposal for any further questions.

We wish you an excellent day.

Best regards,
Mangatori.fr
M
Morgane L.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/12/2024
I do not have the entirety of the product and with a 2-month delay.
Translated reviews
Response from Mangatori
Hello Mrs. LE BIHAN,

Thank you for your message.

We would like to inform you that we encountered a stock issue regarding the following two products: Fire Force Volume 34 (collector's sleeve). Indeed, our supplier did not deliver enough products to satisfy all orders.

In order not to cancel your order, we immediately reordered from our supplier and shipped the items as soon as they were received.

Additionally, you mentioned that you do not have the entirety of your order. Could you please contact customer service to understand what is happening?

We remain at your disposal for any further questions.

We wish you an excellent day.

Best regards,
J
Jonathan J.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 15/02/2025
Fast and accurate shipping
Translated reviews